SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moest vertrekken. Dat Indigo het nog zo lang volhoudt is me een raadsel, veel te jong eigenlijk. Maar krijg het idee dat ze van de productie haar er in willen houden net als die Indy van vorig jaar bij Tonny. Inge maakt wel TV moet ik zeggen. Vond deze aflevering daarom ook wel leuk, het 'kumbaya' gevoel wat ik kreeg dit hele seizoen gaat er een beetje uit. Er komt wat meer dynamiek wat het leuker maakt om te kijken.Allemaal cabaretteketet!
BLIJF VAN HAAR VENT AF!quote:Op woensdag 6 april 2022 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind het eigenlijk helemaal niet zo'n verrassende exit, je zag hem bij andere dames wel echt meer een klik hebben. Maar wat was Inge zich aan het aanstellen zeg....
Ik denk dat laatste, viel me vorige week ook op. Ik stoor me ook aan haar neusquote:Op donderdag 7 april 2022 13:39 schreef Donna het volgende:
Heeft Merel nou zo'n vreemd kapsel of zijn haar extentions erg zichtbaar?
Ja vorige week viel het super erg op idd. Zonde.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:51 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste, viel me vorige week ook op. Ik stoor me ook aan haar neus
Dat heb ik met die reusachtige tanden van Maureenquote:Op donderdag 7 april 2022 13:53 schreef Magica het volgende:
Storen is een groot woord trouwensmaar er is iets mee
Dat niet alleen, haar stem is ook vervelend en haar voortdurend roepen dat ze er uit vliegt. Ik kijk met kromme tenen mee naar dit guilty pleasure programma, net als BZV, zo nep, dat het toch weer leuk is, hahaquote:Op woensdag 13 april 2022 16:00 schreef Sway- het volgende:
[..]
Dat heb ik met die reusachtige tanden van Maureen
Ja dacht al, aan wie doet ze me nou toch denken.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:55 schreef Dazalbest het volgende:
Zonde dat Inge eruit is, vond haar juist wel goed passen bij m, zeker voor langere termijn.
Wat lijkt Maureen veel op Kiki Classen uit Zeg eens aaaa van vroeger......![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |