quote:Thomas van der Vlugt (29) gaat in het programma 'De Bachelor' na Tony (32) en Gaby (35) het avontuur aan om échte liefde te vinden. En er bestaat natuurlijk geen betere dag om daarmee te beginnen dan Valentijnsdag. Zo dacht Videoland er ook over, want waar het programma eerst op 16 februari van start zou gaan, begint het nu als verrassing twee dagen eerder.
Thomas, bekend van StukTV, heeft de keuze uit zestien prachtige dames. Allemaal strijden ze om de laatste roos vanuit de Mexicaanse hacienda. Niet iedereen krijgt de kans op privétijd met de vrijgezel, sommigen kunnen zichzelf alleen bewijzen tijdens de groepdates. En dat kan zorgen voor hoogoplopende spanningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Die schooljuf uit Dokkum, Lysette schijnt 25 te zijn...really? Lijkt wel 40. Hopelijk niet teveel 'kumbaya' dit seizoen, beetje meer dynamiek er in. Die blonde met die felle donkere ogen, Diandra (?) kan nog wel voor wat opschudding zorgen...Bij die Lysette was ik inderdaad ook heel verbaasd over haar leeftijd. Voordat de leeftijd erbij stond dacht ik ook van huh is zij niet te oud voor Thomas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das toch helemaal voor niemand leuk ook, zo'n cocktailparty? De dames die hem apart nemen, vinden het veel te kort en de andere dames vinden het te lang duren. Het is altijd ongemakkelijk met het afwisselen maar de dames hebben het idee dat ze wel moeten omdat ze er anders misschien uit liggen. Ik kan me ook niet voorstellen dat de bachelor het zelf nou een topsetting vind.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Blijft toch jammer dat ze weer een cocktailparty hebben waarbij ze als 'hyenas' op hem af moeten vliegen. Nu heeft hij niet iedereen gesproken maar moesten daarvan wel al een paar naar huis. Waarom niet, zeker tijdens de eerste avond, een soort kennismakingsspel net als bij Prince Charming?
Ja precies, dus waarom dan niet bv gezamenlijk eten en dan desnoods via kaartjes of dobbelstenen bepaalde vragen stellen/beantwoorden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Das toch helemaal voor niemand leuk ook, zo'n cocktailparty? De dames die hem apart nemen, vinden het veel te kort en de andere dames vinden het te lang duren. Het is altijd ongemakkelijk met het afwisselen maar de dames hebben het idee dat ze wel moeten omdat ze er anders misschien uit liggen. Ik kan me ook niet voorstellen dat de bachelor het zelf nou een topsetting vind.
Ik vind hem wel een stuk sympathieker dan Tony, hij lijkt iets meer bezig te zijn met het welzijn van de vrouwen.
En Indigo is zoooo mooi, doet me denken aan Natalia Vodianova.
Jaaa ga ik vanavond kijken!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:41 schreef Fascination het volgende:
De bachelor met Fabrizio staat op Videoland.
Ik heb al een aflevering gezien. Het concept is hetzelfde, maar de Belgische versie voelt iets minder gelikt. Vind de vrouwen een beetje ordinair en jong. Leuk dat Goedele Liekens het presenteert.quote:
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb al een aflevering gezien. Het concept is hetzelfde, maar de Belgische versie voelt iets minder gelikt. Vind de vrouwen een beetje ordinair en jong. Leuk dat Goedele Liekens het presenteert.
Ik zit nu in aflevering 2. Leuk wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb al een aflevering gezien. Het concept is hetzelfde, maar de Belgische versie voelt iets minder gelikt. Vind de vrouwen een beetje ordinair en jong. Leuk dat Goedele Liekens het presenteert.
Romy is fucking irritant. Praat alleen maar over zichzelf. En bovendien lijkt ze op de eveneens irritante youtuber Madelon Vosquote:
Ik vind Romy eigenlijk ook niet eens zo mooi.. 1 van de minderen eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Romy is fucking irritant. Praat alleen maar over zichzelf. En bovendien lijkt ze op de eveneens irritante youtuber Madelon Vos
indigo is gewoon nog erg jongquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:24 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Ik vind Romy eigenlijk ook niet eens zo mooi.. 1 van de minderen eigenlijk.
Indigo is mooi maar ik vind haar doen en laten weer minder aantrkkelijk, voelt alsof ze bekend wilt worden.
En ze kreeg gewoon nog een roos......quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:02 schreef letmehearyouscream het volgende:
"Ik ben spiritueel dus ik weet veel van kruiden".
Tering.
Ik geloof best dat er achter de schermen overleg is. Dat Thomas moet aangeven in wie hij niet geďnteresseerd is en als dat dan bijv 3 namen zijn dan kiest productie welke 2 daarvan er voorlopig nog even in moeten blijven, waaronder in dit geval dan ook Romy.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:08 schreef Dazalbest het volgende:
Snap ik echt niet, heb ook niet het idee dat Thomas geďnteresseerd is in Romy, behalve dan ik waardeer het dat je je open stelt, meent ie denk ik ook niet.....
Lijkt meer dat ze erin blijft voor de ergernis TV wat werkt iedereen geeft het over haar...
Ik denk dat Anne Noel, Isabella en Maureen ver gaan komen...
Zoiets inderdaad jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 01:43 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er achter de schermen overleg is. Dat Thomas moet aangeven in wie hij niet geďnteresseerd is en als dat dan bijv 3 namen zijn dan kiest productie welke 2 daarvan er voorlopig nog even in moeten blijven, waaronder in dit geval dan ook Romy.
Ja en wat ze allemaal heeft meegemaakt en hoe ontzettend erg enzo en daarom is het oh zo'n sterke vrouw....quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:02 schreef Pinuts het volgende:
Kan Romy ook gewoon eens gezellig over iets luchtigs praten? Altijd als zij haar mond open doet gaat het weer over hoe geweldig ze is![]()
Ik hoop bijna voor haar dat het gewoon montage is en dat het in werkelijkheid wel meevalt, maar heb zo mijn twijfels.
En die doet mee aan The Bachelor?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja dat is deze:
[ link | afbeelding ]
Ben je in de war met de Vlaamse bachelor, met Fabrizio??quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja dat is deze:
[ link | afbeelding ]
Nee en je doet er beter aan om gewoon ontopic te blijven en het over de afleveringen te hebben.....quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:55 schreef ThijsTH het volgende:
Nee, maar vinden jullie haar niet op Romy lijken dan?
Oke mamaquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee en je doet er beter aan om gewoon ontopic te blijven en het over de afleveringen te hebben.....
Ja je ziet wel een beetje aankomen waar hij echt minder chemie mee heeft en die vliegen eruit.... zoals hij ook wel zegt en aanvoelt hoeveel sommige hun best doen zoals Linde en Romy...quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weer een leuke aflevering, Thomas heeft weer goede keuzes gemaakt bij zowel de dates als ceremonie. Zou zomaar kunnen dat dit seizoen wel een kans van slagen heeft
Ja preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:26 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ja je ziet wel een beetje aankomen waar hij echt minder chemie mee heeft en die vliegen eruit.... zoals hij ook wel zegt en aanvoelt hoeveel sommige hun best doen zoals Linde en Romy...
Terwijl de andere veel relaxter zijn waardoor het veel meer vanzelf loopt...
Ik heb hem net gezien. Leuke aflevering maar je ziet al van ver aankomen voor wie hij uiteindelijk gaat, terwijl op papier andere beter passen. Maar dat is met al die seizoenen t gevalquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heeft er al iemand gekeken vandaag?
Hoewel ik deze ook niet echt een verrassende exit vondquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:48 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik heb hem net gezien. Leuke aflevering maar je ziet al van ver aankomen voor wie hij uiteindelijk gaat, terwijl op papier andere beter passen. Maar dat is met al die seizoenen t geval
Nee deze exit zag je indd ook wel weer aankomen...quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoewel ik deze ook niet echt een verrassende exit vond
Ja hij weet steeds behendig voor te sorteren op wie hij eruit gooit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoewel ik deze ook niet echt een verrassende exit vond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |