SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt goed.... En anders maar niet.
Nee die zaten er nog in want ze zeiden al die zullen wel stinkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
die matten hadden ze van de week ook al gewassen, die wassen ze dus meer als de handdoeken en theedoeken haha
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:49 schreef Silves het volgende:
Tanden poetsen? gaan ze via mond eten doorgeven? dat spel dat ook op love island wordt gedaan...
ja die hebben ze nog een uur gegevenquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee die zaten er nog in want ze zeiden al die zullen wel stinken
Gracequote:Op woensdag 16 februari 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
Grace weer pussy grabben?
is heel normaal toch?
En ze lachen er om. Want Grace bepaalt de norm.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
Grace weer pussy grabben?
is heel normaal toch?
Ze gaat het steeds meer doen, jammer want ik denk dat Tobias zich daar ook steeds meer aan gaat ergeren....in begin deed ze dat niet zo.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
Grace slaat af en toe ook wel grove dingen uit. Nu weer dat een vriendin een dikke poes heeft
Hoop dat er eindelijk eens gewoon 2 genomineerden zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:14 schreef C.A.I het volgende:
1 ding scheeld en nu afwachten wat ze ermee gaan doen
Er zijn nog geen stemrondes open. Kijk elke werkdag om 19u35 naar Play4 en GoPlay.be en om 20u30 naar RTL5 om niets te missen van Big Brother. Volg de Livestream 24/7 op GoPlay.be, Play247 en Videoland!
deze is afgelopen en kunnen we ook verwachten
1 genomineerd door ons de 2 anderen door de bewoners zelf gok ik dan
ja idd maar waarom moesten wij anders stemmen zou kunnen dat de bewoners 1 iemand mogen stemmen maar lijkt me sterk ik verwacht dit wel vanaf zaterdag dag 50 dat er dan wel 2 zullen zijn waar ze uit moeten kiezen en geen 3 meerquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoop dat er eindelijk eens gewoon 2 genomineerden zijn.
Denk dat Salar nog wel invloed krijgt. Kristoff saven en dan Leroy tegen Nawel. Zijn ze zeker dat Leroy verdwijnt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoop dat er eindelijk eens gewoon 2 genomineerden zijn.
Het kan ook zijn dat de bewoners deze week, net als vorig jaar in de Valentijnsweek, niet zelf nomineren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:18 schreef C.A.I het volgende:
[..]
ja idd maar waarom moesten wij anders stemmen zou kunnen dat de bewoners 1 iemand mogen stemmen maar lijkt me sterk ik verwacht dit wel vanaf zaterdag dag 50 dat er dan wel 2 zullen zijn waar ze uit moeten kiezen en geenn 3 meer
Zoals we nu steeds vaker 2 dezelfde streams zitten te bekijken en nog niet eens vanuit een andere hoek. Nee precies dezelfde. Zijn er niet genoeg mankrachten of bezuinigingen. We waren eigenlijk al 4 gewent en zelfs nog 1 die jezelf kon besturen. Snap dat het moeilijk is in deze tijd maar heeft het zo nog wel zin.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ze knallen hem er tegenwoordig wel vaak af, had je vroeger geen last van.
Amateuristische rommel, doe dan helemaal geen streams.
Trouwens de hele kwaliteit van de rls is niks, er kan en mag niks meer want anders komen de klagers.
Ja gister ook in de huttub, ook op allebei de streamsquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoals we nu steeds vaker 2 dezelfde stream zitten te bekijken en nog niet eens vanuit een andere hoek. Nee precies dezelfde. Zijn er niet genoeg mankrachten of bezuinigingen. We waren eigenlijk al 4 gewent en zelfs nog 1 die jezelf kon besturen. Snap dat het moeilijk is in deze tijd maar heeft het zo nog wel zin.
de kosten rijzen de pan uit nu bij endemol/shine waarom zie alle mediakoppen maar idd het is heeeeel karig wat we nog te zien en vanaf welk punt zelfs met eten dan merk je het de onder bezetting en in de nacht ook alquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoals we nu steeds vaker 2 dezelfde stream zitten te bekijken en nog niet eens vanuit een andere hoek. Nee precies dezelfde. Zijn er niet genoeg mankrachten of bezuinigingen. We waren eigenlijk al 4 gewent en zelfs nog 1 die jezelf kon besturen. Snap dat het moeilijk is in deze tijd maar heeft het zo nog wel zin.
[/offtopic]quote:Conclusie afhandelend moderator: ik snap dat de emoties her en der wat hoog oplopen. Maar uiteindelijk gaat het erom of je de afhandelend moderator ervan hebt kunnen overtuigen dat een artikel aan de uitganspunten voldoet. Het antwoord op die vraag luidt ontkennend. De argumenten van Gouwenaar staan nog steeds overeind. Daarmee houdt het voor dit artikel op. Een artikel is of op betrouwbare secundaire bronnen gebaseerd of het artikel heeft geen bestaansrecht. Natuur12 (overleg) 15 feb 2022 19:50 (CET)
Heb juist het idee dat er dit jaar meer budget tegenaan is gegooid in de opdrachten. Het is wat minder amateuristisch dan vorig jaar. Ik vind het ook wel wat origineler.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:24 schreef C.A.I het volgende:
dat mega grote BB productieteam waar ze vorig jaar zo over pochten is er naar mijn mening niet dit jaar of het budget moet nu al op zijn
ze kunnen het beter Streamlock City gaan noemenquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Ha ze hebben maar weer eens het SL filmpje er in gegooid
Vorig jaar was dat pas in week 10, zie ik op Wikipedia (de pagina van vorig seizoen bestaat nog wel). De kijkers hadden toen Jill, Michel en Zoey genomineerd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de bewoners deze week, net als vorig jaar in de Valentijnsweek, niet zelf nomineren.
ja daarom mijn opmerking over het op zijn van het budget geldquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat er dit jaar meer budget tegenaan is gegooid in de opdrachten. Het is wat minder amateuristisch dan vorig jaar. Ik vind het ook wel wat origineler.
True thatquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Die SL's tijdens de opdrachten worden denk ik naar verloop van tijd wel wat korter als er minder deelnemers zijn. De opdrachten gaan dan korter duren omdat ze sneller klaar zijn.
Nawel kom deze keer niet op de bank. Wat ik tot nu toe heb gehoord willen er een paar op leroy en julioquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk dat Salar nog wel invloed krijgt. Kristoff saven en dan Leroy tegen Nawel. Zijn ze zeker dat Leroy verdwijnt.
na wat hij over Vera allemaal gezegd heeft Twitter gaat er over los mag die gast idd naar verweggistan oprotten Koos bah wat een smerig mannetje heel gauw wegwezen als vera hoort wat ie allemaal heeft gezegd had ie een beste kick in zijn klote gehad trust mequote:Op woensdag 16 februari 2022 11:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nawel kom deze keer niet op de bank. Wat ik tot nu toe heb gehoord willen er een paar op leroy en julio
en van groen op kristof-vera/hanne
De kijkers nomineren deze week.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nawel kom deze keer niet op de bank. Wat ik tot nu toe heb gehoord willen er een paar op leroy en julio
en van groen op kristof-vera/hanne
Niet normaal he en ook zolang. ZIjn ze weer een spel aan het spelen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:33 schreef C.A.I het volgende:
[..]
ze kunnen het beter Streamlock City gaan noemen
Wat heeft hij over Vera gezegd dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:48 schreef C.A.I het volgende:
[..]
na wat hij over Vera allemaal gezegd heeft Twitter gaat er over los mag die gast idd naar verweggistan oprotten Koos bah wat een smerig mannetje heel gauw wegwezen als vera hoort wat ie allemaal heeft gezegd had ie een beste kick in zijn klote gehad trust me
Alweer? Zeker voor LB volgende week?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:51 schreef Sestra666 het volgende:
Nieuwe poll
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Weer een vraag die op meerdere manieren is op te vatten. Ze zullen wel bedoelen wie het meest en minst favoriet bij mij is, maar je zou de vraag ook kunnen lezen als wie ik denk dat het meest en minst populair zijn bij alle kijkers. Populair is meer een woord dat je gebruikt voor favoriet bij een groep mensen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:51 schreef Sestra666 het volgende:
Nieuwe poll
WIe is elegantie dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:51 schreef Sestra666 het volgende:
Nieuwe poll
Het is voor een secret mission. Dus niet zo heel belangrijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Weer een vraag die op meerdere manieren is op te vatten. Ze zullen wel bedoelen wie het meest en minst favoriet bij mij is, maar je zou de vraag ook kunnen lezen als wie ik denk dat het meest en minst populair zijn bij alle kijkers.
Tevens weer een 'rangschik' vraag die zoals de vorige keer bleek veel kijkers niet snappen.![]()
Dat is Grace.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe is elegantie dan?
[ afbeelding ]
Je hebt vermoedelijk automatische vertaling aan staan in Chrome oid. Grace zal vertaald zijn naar elegantiequote:Op woensdag 16 februari 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe is elegantie dan?
[ afbeelding ]
O hahaha lekker dan, die had ik op 10 gezet omdat ik geen idee had wie dat wasquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is Grace.![]()
Je hebt in je browser automatisch vertalen van websites aan staan.
Dat staat er niet bijquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is voor een secret mission. Dus niet zo heel belangrijk.
Ik bij de Belg en rtlquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jammer kan niet meerdere keren stemmen met verschilende emails.
Mij lijstje:
Kristof
Salar
Grace
tobias
Vera
Nouchine
Julio
Hanne
Nawel
Leroy
Is dit nog steeds dezelfde poll?quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jammer kan niet meerdere keren stemmen met verschilende emails.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:08 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn er weer. Leroy loopt met een pin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Schrok me rot hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nie meer doen Tourniquet ! Slecht voor mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gelul van nawel, hebben ze in belgie geen tampons danquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kristof: We kunnen wel met acht in de hottub,
Leroy: En anders gaan we op elkaar zitten,
Nawal: Ik kan er niet in, ik heb mijn maandstonde.
Weet het niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat een gelul van nawel, hebben ze in belgie geen tampons dan
Nawel heeft genoeg van Hannequote:Op woensdag 16 februari 2022 12:30 schreef Tourniquet het volgende:
Nawel switcht dus van Vera naar Hanne.
"Momenteel zijn er mij gewoon meer dingen die mij opvallen aan H, en minder aan V."
Gaat het niet over Hanne?quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
En weer slecht praten over Vera tegen Nawel. Die leroy is zo een droplul niet te geloven
Nee over vera steekt hij steeds dezelfde riedel af achter haar rug. Maar hij is de laf om het in haar gezicht te doenquote:
Dat heeft vera al vaker gedaan en hanne heb ik regelmatig brood zien maken en eten koken net zoals Vera. Maar Leroy is zo achterbaks roddelen en slecht praten en niet tegen de persoon zelfquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:35 schreef Tourniquet het volgende:
L: En dan met Valentijn gaan ze opeens een ontbijt maken, flikker op!
Doen ze al een paar weken, is de codetaal van de groene kamer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan namen nu ook afkorten met alleen de begin letter
Riskantquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan namen nu ook afkorten met alleen de begin letter
Kansloos.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Doen ze al een paar weken, is de codetaal van de groene kamer.
Laat hem zelf opflikkeren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:35 schreef Tourniquet het volgende:
L: En dan met Valentijn gaan ze opeens een ontbijt maken, flikker op!
Hij wordt steeds heftiger hoe hij praat. Vreselijk agressief verbaal. En heel knap hoe nawel tegengas geeftquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Respectloos ook. Het zijn geen criminele!
Hij probeert het spel te spelen, maar doet dat niet echt handig met zijn roddelpraattactiek.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat heeft vera al vaker gedaan en hanne heb ik regelmatig brood zien maken en eten koken net zoals Vera. Maar Leroy is zo achterbaks roddelen en slecht praten en niet tegen de persoon zelf
Nee hoor. Ze houden van elkaar is net zelfs gezegdquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze houden van elkaar is net zelfs gezegd
waarom zetten ze dat er op de site niet bij dan??quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inmiddels ook op IG:
[ afbeelding ]
Daarna ook de mogelijkheid om een Secret Mission in te vullen.
Jammer , ik keek daar geregeldquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
[offtopic]
Het artikel over Big Brother 2022 (met handige overzichten en tabellen, keek er vaak op), is verwijderd van Wikipedia na klachten van enkele Wikipedianen dat het voornamelijk een niet-encyclopedische fanpagina zou zijn:
https://nl.wikipedia.org/(...)125#Big_Brother_2022
[..]
[/offtopic]
Kreeg net wel een ZC.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt, die Leroy mag alles.. .fluisteren... zonder zender
Volgens mij zei hij sowieso Hquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:40 schreef Silves het volgende:
Huh Nu twijfelt hij weer tussen V en K...en niet meer op H..
Over hanne heeft hij gisteravond de meest vreselijke dingen geroepen en gezegd. Hij wilde haar aan de muur plakken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:40 schreef Silves het volgende:
Huh Nu twijfelt hij weer tussen V en K...en niet meer op H..
Zo is ie altijd..quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
heeft Leroy ook zijn maandstonde soms
dat hij daardoor zo agressief is
Terwijl hij haar laatst nog tegen de muur heeft mogen plakken. Verwend joch!quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over hanne heeft hij gisteravond de meest vreselijke dingen geroepen en gezegd. Hij wilde haar aan de muur plakken.
Heeft hij net gedaan, maar Nawel zei dat dat niet netjes was midden in een gesprekquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
Die leroy moet toch eens een kijkje naar zichzelf gaan kijken.
Dat hebben ze met Hanne al eens gedaan in BB-huis. Dat plakken aan de muur.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over hanne heeft hij gisteravond de meest vreselijke dingen geroepen en gezegd. Hij wilde haar aan de muur plakken.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat hebben ze met Hanne al eens gedaan in BB-huis. Dat plakken aan de muur.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat helemaal Julio van buiten halen voor het topberaad
Hij schold haar echt uit (achter haar rug) van idioot mongool gestoord. En alleen maar omdat ze reageerde toen hij vroeg of ze kwamen eten met de vraag is het al klaar dan. Hij sloeg helemaal door het lint daarna verbaalquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat hebben ze met Hanne al eens gedaan in BB-huis. Dat plakken aan de muur.
Mogen het denk ik even niet zienquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch geen topoverleg .. of wellicht volgt dat na het douchen
willen we het uberhaupt horen????quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch geen topoverleg .. of wellicht volgt dat na het douchen
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
willen we het uberhaupt horen????
Dat was nog t minste erge uitspraak, imbeciel, mongool, kut. Er is ook een filmpje waar hij met zn hand over zn keel gaat zoals een messteek dat hij dr keel wilt doorsnijden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die gozer is echt niet goedquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:49 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Dat was nog t minste erge uitspraak, imbeciel, mongool, kut. Er is ook een filmpje waar hij met zn hand over zn keel gaat zoals een messteek dat hij dr keel wilt doorsnijden.
Die man moet er echt uit.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Is eigenlijk al bekend waarom wij na de live uitzending op iemand mochten stemmen?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Is eigenlijk al bekend waarom wij na de live uitzending op iemand mochten stemmen?
En Leroy komt er bij zitten...quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
nou juicy vragen in de hottub
joepie
Hem recht in zijn bek hoekt...ok, kan geregeld worden...quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:00 schreef engine het volgende:
Leroy vind het lekker als een vrouw jeweetwel bij hem doet
ik denk dat Grace eerder gaat dan Veraquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy, Julio, Nawel, Hanne, Vera denk dat er in deze volgorde uit gaan.
kan beter naar huis gaan naar de kleuter van 5..daar valt toch niet te leven als jonge moeder..quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne loopt wel vaker met haar ziel onder haar arm rond
Hanne en Nouchine zijn samen team chartreusequote:Op woensdag 16 februari 2022 13:04 schreef Silves het volgende:
Hanna weet ook niet meer waar ze bij hoort..Gr of geel..denk ik..zit er zo verloren bij.
Heb je een goed punt. ben Grace al lang zat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Grace eerder gaat dan Vera
mensen krijgen er een beetje genoeg van
net als Tobi
Dat zou zo een ommezwaai zijn, stel je voor die 2 eerder naar huis dan een kris of Salar...die 2 menen al in de finale te staan..quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als Tobi
zou ik ook volledig snappen want hoor Tobi eens geforceerd verwaand praten zegd al genoegquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als Tobi
ik denk dat Tobi het verpest met zijn zwitserland gedoequote:Op woensdag 16 februari 2022 13:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat zou zo een ommezwaai zijn, stel je voor die 2 eerder naar huis dan een kris of Salar...die 2 menen al in de finale te staan..
Tobias was benieuwd wanneer hij op het bord komt te staan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:10 schreef C.A.I het volgende:
[..]
zou ik ook volledig snappen want hoor Tobi eens geforceerd verwaand praten zegd al genoeg
ja, zoals vanmorgen tegen Vera: weet je al op wie je gaat..Vera ja denk het op die en die...en jij tobi op wie ga jij..dit vertel ik niet..quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Tobi het verpest met zijn zwitserland gedoe
maar ik kan me ook vergissen
met BB weet je het nooit
Wat mij betreft een 2e waarschuwing en naar huisquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit is toch niet meer te handhaven!
[ twitter ]
er zit niet veel in zijn koppiequote:Op woensdag 16 februari 2022 13:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is wel typisch dat Leroy loopt af te geven op de 2 vrouwen in het huis die hem de minste aandacht geven.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zit niet veel in zijn koppie
dus zal hij denken met dat andere koppie
en die kan dat niet handelen
heh.. een filmpje van een telefoon waarnaast iemand aan het zagen is of zo. . wow... wellicht heeft @DKG_Tegengas een beter filmpje vadaag. Zal dus rond 9:40 vanochtend zijn geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit is toch niet meer te handhaven!
[ twitter ]
Denk dat ze het al lang best vinden. Hij komt er voor 100% op te staan bij de nominaties en kunnen hem zodoende loodsen zonder gezichtsverlies.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat mij betreft een 2e waarschuwing en naar huis
is dit niet van gisteravond??quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
heh.. een filmpje van een telefoon waarnaast iemand aan het zagen is of zo. . wow... wellicht heeft @:DKG_Tegengas een beter filmpje vadaag. Zal dus rond 9:40 vanochtend zijn geweest.
Nice .. die zocht ik al ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Maar ze hebben dit spel gespeeld waarschijnlijk.
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wel een spelletje op niveau hoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
met gevoel...quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:20 schreef freaky40 het volgende:
Leroy gaat even vertellen hoe het moet...
Kopiëren bedoel jequote:Op woensdag 16 februari 2022 13:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Thomas is wel origineel met spelletjes verzinnen.
Beter goed gejat...quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Thomas is wel origineel met spelletjes verzinnen.
Geef de dames een touw dan..quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy alles moet je met passie en gevoel doen
Nog een paar dagen wachten...quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we Leroy direct afvoeren, Ik kan deze gozer echt niet meer zien of horen.
Ik sta nu maar van ellende weer in de keukenquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we Leroy direct afvoeren, Ik kan deze gozer echt niet meer zien of horen.
Dit kunnen we niet hebben, dat we verplicht worden om dingen te gaan doen om Leroy maar te vermijden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik sta nu maar van ellende weer in de keuken
bij zichzelf of bij een ander?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:22 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie leroy doet het met gevoel zegt hij niet zo pak pak pak.Bepaalde aanrakingen die hij doet
ik kan hem echt niet aanhorenquote:
nieuw programma, koken met Julioquote:
Wetend dat ze allemaal kaartjes hebben gekregen van kleine kinderen...uitgezocht door de regie ect...quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat ze op hun vingers getikt worden snap zoiezo die onderwerpen ook niet
Naar mijn idee tijd dat BB gewoon een keer optreed, maar zal wel weer niet gebeuren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Wetend dat ze allemaal kaartjes hebben gekregen van kleine kinderen...uitgezocht door de regie ect...
Nee ik denk het niet, willen het grote publiek bereiken, en dit krijgen ze wel voorelkaar door de soc media op te jagen..quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Naar mijn idee tijd dat BB gewoon een keer optreed, maar zal wel weer niet gebeuren.
Begrijp dat ze kijkers willen trekken, maar ik snap dat niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, willen het grote publiek bereiken, en dit krijgen ze wel voorelkaar door de soc media op te jagen..
in bedquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:33 schreef Silves het volgende:
Ff eten ophalen en weg is ze weer, ze zal wel weer eten voor de spiegel..
Met stukjes dood gekookte spruitquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
Bechamel met aardappels
wie verzint het
bijna geen vitamines
spekvet![]()
en dan vragen ze zich af waarom ze aankomen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met stukjes dood gekookte spruit
Vind het bijna erger dan die andere domme programma,s zoals love island en temptation , daar mag je dit verwachten, maar hierzo gaat het soms te ver.Nu moet ik zeggen hou er ook wel van als er een ruzie of drama is..anders is het ook maar saai..maar niet met 2 maten meten...quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Begrijp dat ze kijkers willen trekken, maar ik snap dat niet.
Zal wel een oude zak zijn die het niet begrijpt, en normen en waarden belangrijker vindt.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Haar bed staat volgens mij recht tegenover die grote passpiegel in de slaapkamer..
Ik begrijp niet wat er staat eigenlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
exact wat ik op FB zie
Ja wat is verdoken?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Is begrijp niet wat er staat eigenlijk.
dat in de nawel fangroepen het vooral gaat om de haat naar andere bewonersquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Is begrijp niet wat er staat eigenlijk.
Ja, wat willen we nu....Tobias is saai politiek te correct, laat af en toe zijn ware ik zien en nu hebben we Leroy die niet weet wanneer zijn mond te houden en alles eruit flapt en denkt dat alleen hij het bij het goede eind heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
verdoken weet ik ook niet maar wat ik er uit haal is dat er in de Nawelfangroepen vooral haatberichten staan naar andere bewonersquote:
Oh okayquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat in de nawel fangroepen het vooral gaat om de haat naar andere bewoners
Daar zijn vast betere topics voor.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:40 schreef Batacuda het volgende:
Wat een preutse maatschappij is het geworden.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171009_03121133
En nog fan blijven van die sm dominante tante Nawel..quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
verdoken weet ik ook niet maar wat ik er uit haal is dat er in de Nawelfangroepen vooral haatberichten staan naar andere bewoners
en die zijn veelal een beetjequote:Op woensdag 16 februari 2022 13:42 schreef Silves het volgende:
[..]
En nog fan blijven van die sm dominante tante Nawel..
Gisteren is ook geld verdiend met de dansmarathon, maar we weten niet hoeveel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
36477 .. was 33777 dus .. 2700 verdiend vandaag
1500?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gisteren is ook geld verdiend met de dansmarathon, maar we weten niet hoeveel.
Lekker opskeertje voor Nawelquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... Leroy gaat eindelijk het haar van Nawel verknippen
quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat in de nawel fangroepen het vooral gaat om de haat naar andere bewoners
Volgens mij heeft hij eens zo'n kappers cursus in het wijkgebouw gevolgd....quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... Leroy gaat eindelijk het haar van Nawel verknippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |