abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:00:11 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203686437

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:01:11 #2
479315 SuperNeger
pi_203686445
Wat vinden jullie een mooie prijs voor bitcoin?
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203686454
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:01 schreef SuperNeger het volgende:
Wat vinden jullie een mooie prijs voor bitcoin?
Ligt eraan of ik wil kopen of verkopen.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:03:24 #4
479315 SuperNeger
pi_203686461
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:02 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ligt eraan of ik wil kopen of verkopen.
Kopen $20k
Verkopen $1m
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203686494
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:03 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Kopen $20k
Verkopen $1m
Van mij mogen we nog wel een tijdje in de range tussen de 30 en 50k blijven ronddrijven. Mooie prijs om te DCA'en. Verkopen wil ik liever nooit. Ik hoop liever op een scenario zoals Saylor het beschrijft: je bitcoin als onderpand voor een lening mocht je dat nodig zijn.
pi_203686858
Hopen, lenen... allemaal woorden waar ik allergisch voor ben.

Zowel een neerwaartse, zijwaartse als stijgende Bitcoin koers ben ik blij mee.Neerwaarts om super goedkoop bij te kopen, zijwaarts om zowel mijn crypto als farms uit te breiden, en opwaarts om mijn farms en bank bij te vullen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203686934
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:37 schreef firefly3 het volgende:
Hopen, lenen... allemaal woorden waar ik allergisch voor ben.
Had ik maar een magische bol zodat ik in de toekomst kon kijken, maar helaas.
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:49:53 #8
479315 SuperNeger
pi_203686992
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:42 schreef dimmak het volgende:

[..]
Naar de grafieken kijken en aan de hand daarvan bepalen wat het meest waarschijnlijke is komt in de buurt,.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203687043
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:42 schreef dimmak het volgende:

[..]
Waarom zou je een glazen bol nodig moeten hebben als je handig gebruik kunt maken van alle mogelijke scenario's?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203687053
Conocophillips is de eerste experimenten met bitcoin mining aan het doen.

We zijn letterlijk in een nieuw stadium van de bitcoin revolutie aangekomen. Dit was te voorzien en voorspelt door sommige, het blijft mooi om de ontwikkelingen live mee te maken. Binnen niet al te lange tijd zullen de Shells en Exons van de wereld ook volgen. Hack zelfs Rusland begint zich al klaar te maken hiervoor.

Overings lijkt het erop dat een latijns amerikaans land gaat volgen dit jaar en bitcoin ook legal tender gaat maken. Het tweede schaap is eigenlijk nog belangrijker dan de eerste. Mooie tijden breken aan voor ons die dit allemaal wel zagen aankomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2022 10:55:06 ]
pi_203687115
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:54 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

We zijn letterlijk in een nieuw stadium van de bitcoin revolutie aangekomen. Dit was te voorzien en voorspelt door sommige, het blijft mooi om de ontwikkelingen live mee te maken. Binnen niet al te lange tijd zullen de Shells en Exons van de wereld ook volgen. Hack zelfs Rusland begint zich al klaar te maken hiervoor.

Overings lijkt het erop dat een latijns amerikaans land gaat volgen dit jaar en bitcoin ook legal tender gaat maken. Het tweede schaap is eigenlijk nog belangrijker dan de eerste. Mooie tijden breken aan voor ons die dit allemaal wel zagen aankomen.
Ben zelf ook wel benieuwd naar de Bitcoin mining chips van Intel die dit jaar gaan komen.

Wat de politieke ontwikkelingen betreft verwacht ik nog wel heel veel pushback de komende maanden en jaren. Het zal echt allemaal niet zo van een leien dakje gaan. Overheden en centrale banken zijn tot nu toe nog erg lief op wat geblaf in de marge na.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203687125
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ben zelf ook wel benieuwd naar de Bitcoin mining chips van Intel die dit jaar gaat komen.
Dat ook nog ja. Eigenlijk begint het balletje op letterlijk elk vlak te rollen nu.
pi_203687269
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:49 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Naar de grafieken kijken en aan de hand daarvan bepalen wat het meest waarschijnlijke is komt in de buurt,.
Ja want dat gaat iedereen zo goed af. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waarom zou je een glazen bol nodig moeten hebben als je handig gebruik kunt maken van alle mogelijke scenario's?
Ik heb niks nodig. Het sats stacken gaat al jaren prima. ^O^
  woensdag 16 februari 2022 @ 11:13:31 #14
479315 SuperNeger
pi_203687292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:11 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ja want dat gaat iedereen zo goed af. :')

Precies voorspellen hoe het gaat is natuurlijk vrijwel onmogelijk.

Maar het kan wel een goed beeld schetsen van wat eraan zit te komen.

1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203687308
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:11 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik heb niks nodig. Het sats stacken gaat al jaren prima. ^O^
Als het écht zo goed ging, had je nu niet meer hoeven te hopen of in de toekomst aan lenen te denken.
pi_203687313
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:13 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Precies voorspellen hoe het gaat is natuurlijk vrijwel onmogelijk.

Maar het kan wel een goed beeld schetsen van wat eraan zit te komen.

[ afbeelding ]
Enige probleem dat we al dik boven de 50ma zitten
pi_203687340
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als het écht zo goed ging, had je nu niet meer hoeven te hopen of in de toekomst aan lenen te denken.
:+ :+ :+

En dan gaan janken als mensen je niet serieus nemen.
pi_203687368
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:19 schreef dimmak het volgende:

[..]
:+ :+ :+

En dan gaan janken als mensen je niet serieus nemen.
Dan heb ik het toch beter gedaan met mijn dogecoin en shiba enz in die korte tijd lijkt het.
pi_203687440
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ben zelf ook wel benieuwd naar de Bitcoin mining chips van Intel die dit jaar gaan komen.

Wat de politieke ontwikkelingen betreft verwacht ik nog wel heel veel pushback de komende maanden en jaren. Het zal echt allemaal niet zo van een leien dakje gaan. Overheden en centrale banken zijn tot nu toe nog erg lief op wat geblaf in de marge na.
Wat dat betreft ben ik wel blij met de ontwikkelingen in USA. Diverse senatoren (dan wel kandidaten) zijn bezig met wetten over Bitcoin. Over legal tender maar ook custody wetten. Ongetwijfeld krijgen deze mensen ook aardig wat donaties in Bitcoin. De wereld loopt toch achter Amerika aan en ik zie ze liever voorlopen op Bitcoin dan dat Rusland nu ineens het voortouw neemt. Dan wordt het een nog groter geopolitiek spel.
pi_203687460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dan heb ik het toch beter gedaan met mijn dogecoin en shiba enz in die korte tijd lijkt het.
Ja ik denk het ook pik.
pi_203687521
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:32 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ja ik denk het ook pik.
Een maat van me had in 2020 zo'n 5 duizend euro in Bitcoin en 5 duizend euro aan Cardano. Toen begon ik een beetje meer in te stappen en werd alleen mijn Dogecoin al snel meer dan 25K terwijl hij op 20K bleef hangen. Het is niet zo dat ik een inschatting maak, heb het live mogen meemaken dat ik diegene voorbijschoot. Ik bleef Dogecoin hodlen terwjil hij er telkens weer uitstapte en opnieuw hoger dogecoin bijkocht.
pi_203687524
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:30 schreef dimmak het volgende:

[..]
[..]
Wat dat betreft ben ik wel blij met de ontwikkelingen in USA. Diverse senatoren (dan wel kandidaten) zijn bezig met wetten over Bitcoin. Over legal tender maar ook custody wetten. Ongetwijfeld krijgen deze mensen ook aardig wat donaties in Bitcoin. De wereld loopt toch achter Amerika aan en ik zie ze liever voorlopen op Bitcoin dan dat Rusland nu ineens het voortouw neemt. Dan wordt het een nog groter geopolitiek spel.
Ben ook benieuwd (bang) hoe de VS gaat reageren als Rusland Bitcoin helemaal zou omarmen, dat kan een reden zijn voor de VS om 180 graden te draaien. Maar goed, voorlopig omarmt het grootkapitaal Bitcoin en zien we adoptie met acceptabele regelgeving eromheen ontstaan.
pi_203687541
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:00 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Dat ook nog ja. Eigenlijk begint het balletje op letterlijk elk vlak te rollen nu.
Misschien wel net zo belangrijk: Lightning adoptie groeit, met name de adoptie van Lightning door Cash App kan anderen doen volgen.
pi_203687551
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Misschien wel net zo belangrijk: Lightning adoptie groeit, met name de adoptie van Lightning door Cash App kan anderen doen volgen.
https://d.elor.me/2022/02(...)ightning-user-flows/

Er is alleen nog wel wat werk aan de winkel, toch wel een slordige implementatie.
pi_203687589
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:41 schreef dimmak het volgende:

[..]
https://d.elor.me/2022/02(...)ightning-user-flows/

Er is alleen nog wel wat werk aan de winkel, toch wel een slordige implementatie.
Dit artikel kan rechtstreeks door naar het dev team van Cash App. Lijken gelukkig vooral UX gerelateerde slordigheden te zijn die makkelijk op te lossen zijn :)
pi_203687789
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Een maat van me had in 2020 zo'n 5 duizend euro in Bitcoin en 5 duizend euro aan Cardano. Toen begon ik een beetje meer in te stappen en werd alleen mijn Dogecoin al snel meer dan 25K terwijl hij op 20K bleef hangen. Het is niet zo dat ik een inschatting maak, heb het live mogen meemaken dat ik diegene voorbijschoot. Ik bleef Dogecoin hodlen terwjil hij er telkens weer uitstapte en opnieuw hoger dogecoin bijkocht.
Blijkbaar niet genoeg als je echt om het uur validatie zoekt op een anoniem forum.

Als je echt geld maakt ben je blij van binnen en stil naar buiten. En de voldoening alleen al is genoeg.
pi_203687795
Nog los van renteverhogingen waren 2020 en 2021 toch wel redelijk uniek,heel veel mensen hielden honderden zo niet duizenden euro's per maand over door al die lockdowns en beperkingen. Lijkt me dat er mondiaal veel minder geld is nu men weer een beetje kan leven (en er achter komt dat alles reteduur is geworden :P )

Als je ook ziet waar de prijzen voor coins op stonden en wat ze nu doen is er realistisch gezien toch meer ruimte voor krimp dan groei.
blablablabla
pi_203687829
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat ook ja. Bizar om te denken dat ik in 2018 al met LN bezig was en toen al wel begreep waar het naar toe zou gaan. En om ook daar nu opeens een Exponentiële groei in te zien is mooi! Max Hillebrand <3
pi_203687849
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:07 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Blijkbaar niet genoeg als je echt om het uur validatie zoekt op een anoniem forum.

Als je echt geld maakt ben je blij van binnen en stil naar buiten. En de voldoening alleen al is genoeg.
Ik ben hier om andere mensen ook rijk te maken en mensen een schop onder hun kont te geven als zij in hun comfortzone zitten.
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:14:03 #30
479315 SuperNeger
pi_203687858
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:07 schreef Elan het volgende:
Nog los van renteverhogingen waren 2020 en 2021 toch wel redelijk uniek,heel veel mensen hielden honderden zo niet duizenden euro's per maand over door al die lockdowns en beperkingen. Lijkt me dat er mondiaal veel minder geld is nu men weer een beetje kan leven (en er achter komt dat alles reteduur is geworden :P )

Als je ook ziet waar de prijzen voor coins op stonden en wat ze nu doen is er realistisch gezien toch meer ruimte voor krimp dan groei.
pas op straks maken ze je nog uit voor troll
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203687871
Uiteindelijk ben ik ver van politiek verwijderd. Het maakt mijn niet meer uit of het Rusland of USA is die het voortouw gaat nemen. Of natuurlijk eigenlijk Bukele, zeker nu hij bitcoin bonds gaat uitbrengen gaat hij in directe aanval met de dollar en het IMF.

Game theorie wijst wel uit dat er maar 1 mogelijkheid meer is en dat is adoptie. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Het kan nog wel eens snel gaan in de komende jaren als iedereen er opeens bovenop springt.
pi_203687884
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik ben hier om andere mensen ook rijk te maken en mensen een schop onder hun kont te geven als zij in hun comfortzone zitten.
Ja want 25k in dogecoin is echt het begrip "rijk" waard inderdaad :')
pi_203687902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:15 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Is maar 1 van mijn coins..
pi_203687918
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:15 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Hij bezit zo ongeveer de hele top 100 hoor!
blablablabla
pi_203687947
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:14 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
pas op straks maken ze je nog uit voor troll
:D

Zat beetje te lezen over Solana, eventueel wat bijkopen. Dan heb je van die bijgoochems die roepen dat deze dip een ultieme kans is omdat het nu bizar laag staat, koers rond de 100 dollar. Terwijl dat een jaar geleden nog 5 dollar was :')
blablablabla
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:22:35 #36
479315 SuperNeger
pi_203687967
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Zat beetje te lezen over Solana, eventueel wat bijkopen. Dan heb je van die bijgoochems die roepen dat deze dip een ultieme kans is omdat het nu bizar laag staat, koers rond de 100 dollar. Terwijl dat een jaar geleden nog 5 dollar was :')
Avax die was slechts 1 euro
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203687994
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:22 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Avax die was slechts 1 euro
Ja het is extreem lekker als je er heel vroeg bij bent en en het momentum van een piekende BTC mee pakt, dan kun je echt lekker geld maken.
blablablabla
pi_203687996
Met zoveel zelfliefde heb je geen partner nodig.
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:27:15 #39
479315 SuperNeger
pi_203688002
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja het is extreem lekker als je er heel vroeg bij bent en en het momentum van een piekende BTC mee pakt, dan kun je echt lekker geld maken.
Ja en naar mijn gevoel zit dat er nu gewoon ff niet in. Hoop dat bitcoin snel richting de bodem gaat dat wordt een accumulation phase of a lifetime. Of ik 200 verschillende coins ga hebben denk ik niet ,maar wel een paar dozijn
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:30:50 #40
479315 SuperNeger
pi_203688044
Trouwens zouden ook de bulls in dit topic daar blij moeten zijn. Zoveel accumulation fases zijn er niet meer. het is nog maar de vraag of we er uberhaupt nog 1 krijgen met hoe groter bitcoin/crypto wordt zullen de highs en lows steeds minder ver uit elkaar gaan liggen en het stabieler wordt. Maar als je nog echt ff dik wilt verdienen met crypto moet bitcoin hard crashen zodat alle alts nog harder crashen en je dan echt je zakken kan vullen.

Behalve als je nu al al je geld in crypto hebt zitten en geen fiat over hebt. Dan snap ik dat het kut is. :D
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203688093
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:30 schreef SuperNeger het volgende:
Trouwens zouden ook de bulls in dit topic daar blij moeten zijn. Zoveel accumulation fases zijn er niet meer. het is nog maar de vraag of we er uberhaupt nog 1 krijgen met hoe groter bitcoin/crypto wordt zullen de highs en lows steeds minder ver uit elkaar gaan liggen en het stabieler wordt. Maar als je nog echt ff dik wilt verdienen met crypto moet bitcoin hard crashen zodat alle alts nog harder crashen en je dan echt je zakken kan vullen.

Behalve als je nu al al je geld in crypto hebt zitten en geen fiat over hebt. Dan snap ik dat het kut is. :D
Pas maar op dat je die fase niet mist!

twitter
pi_203688096
Mochten mensen toch nog interesse hebben in mijn strategie: Ik had mijn geld vanuit Dogecoin grotendeels in Shiba gestopt,voordat Shiba meer dan 10x omhoog ging. Nu heb ik mijn geld deels verplaatst naar diverse potentiële sub-topper memecoins met utility, uitgebreide teams en social media coverage.

Er komt altijd een "memecoin season", al sinds 2017. Zodra Bitcoin verdubbeld, zullen deze memecoins minstens x5 doen.
pi_203688141
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:27 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ja en naar mijn gevoel zit dat er nu gewoon ff niet in. Hoop dat bitcoin snel richting de bodem gaat dat wordt een accumulation phase of a lifetime. Of ik 200 verschillende coins ga hebben denk ik niet ,maar wel een paar dozijn
Persoonlijk geloof ik wel dat die bodem bereikt was een maand of wat geleden. De vraag is alleen of de markt voor alts op de huidige manier blijft bestaan en meegolven op de koers Bitcoin. Of dat we straks veel meer Bitcoindominantie gaan zien.

Je ziet al dat veel coins uit de top 50 na hun ATH's in april/mei van vorig jaar (Waves, Cardano bijv) niet eens meer in de buurt zijn gekomen van dat prijspeil. Terwijl Bitcoin in november nog een nieuwe ATH wist te realiseren.
blablablabla
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:36:49 #44
479315 SuperNeger
pi_203688146
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:34 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Pas maar op dat je die fase niet mist!

[ twitter ]
En in andere grafieken zit bitcoin nu alsnog in een zware bubble.

Niemand weet precies wat er gaat gebeuren, dus het is gewoon inschatten wat de grootste kans is en dat is denk ik nog steeds naar beneden.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203688151
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:34 schreef firefly3 het volgende:
Mochten mensen toch nog interesse hebben in mijn strategie: Ik had mijn geld vanuit Dogecoin grotendeels in Shiba gestopt,voordat Shiba meer dan 10x omhoog ging. Nu heb ik mijn geld deels verplaatst naar diverse potentiële sub-topper memecoins met utility, uitgebreide teams en social media coverage.

Er komt altijd een "memecoin season", al sinds 2017. Zodra Bitcoin verdubbeld, zullen deze memecoins minstens x5 doen.
Namen en rugnummers willen we horen.
blablablabla
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:38:09 #46
479315 SuperNeger
pi_203688169
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Persoonlijk geloof ik wel dat die bodem bereikt was een maand of wat geleden. De vraag is alleen of de markt voor alts op de huidige manier blijft bestaan en meegolven op de koers Bitcoin. Of dat we straks veel meer Bitcoindominantie gaan zien.

Je ziet al dat veel coins uit de top 50 na hun ATH's in april/mei van vorig jaar (Waves, Cardano bijv) niet eens meer in de buurt zijn gekomen van dat prijspeil. Terwijl Bitcoin in november nog een nieuwe ATH wist te realiseren.
Ja daar maak ik me ook zorgen. Is echt lastig die hele double top. Er zijn paar alts waar ik interesse in heb die in Mei echt veel hoger stonden dan in November.

Maar alsnog volgen de meeste alts nog steeds de bitcoin koers. Gaat echt gewoon op de seconde mee.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203688264
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Namen en rugnummers willen we horen.
Kishu & Luffy. Deze gaan zo erg gigantisch stijgen als Bitcoin boven de 50K zit.
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:46:50 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203688329
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Solana. Die gaan ongeveer net zo vaak plat als de stroom in Jakarta :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:56:59 #49
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_203688464
quote:

Ben jij @Piva?
pi_203688473
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:56 schreef Plots het volgende:

[..]
Ben jij @:Piva?
?
pi_203688505
quote:

[..]
Is inderdaad Piva, ineens opnieuw geregistreerd om het Bitcoin geloof te verspreiden.
pi_203688851
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:46 schreef fathank het volgende:

[..]
Solana. Die gaan ongeveer net zo vaak plat als de stroom in Jakarta :')
Mwa dat valt ook wel mee. Het is een van de meest gebruikte alternatieven voor ETH. Niet een ETH killer, maar wel een project met enorm veel potentie door zijn praktische toepasbaarheid. ETH is ook verre van perfect door de hoge gasfees. Daarbij wordt er wel erg makkelijk gedacht over de hele transitie naar PoS.
blablablabla
pi_203689049
Bybit sponsort Red Bull Racing voor 132 miljoen. Het zoveelste crypto bedrijf in de F1.
  woensdag 16 februari 2022 @ 16:44:11 #54
131603 Afwazig
Serious business
pi_203691724
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Mwa dat valt ook wel mee. Het is een van de meest gebruikte alternatieven voor ETH. Niet een ETH killer, maar wel een project met enorm veel potentie door zijn praktische toepasbaarheid. ETH is ook verre van perfect door de hoge gasfees. Daarbij wordt er wel erg makkelijk gedacht over de hele transitie naar PoS.
Het ligt er alleen om de week een paar dagen uit, maar dat kan gebeuren heh.
pi_203691778
quote:

[..]
Ik denk Plan B. Zelfde soort Twitter handle alleen een ander bedrag :P
pi_203692140
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:44 schreef Afwazig het volgende:

[..]
Overbelasting krijg je niet door een gebrek aan animo voor je netwerk.
blablablabla
  woensdag 16 februari 2022 @ 17:47:06 #57
157922 fathank
pi_203692323
Nee dat krijg je als je een stel hobbyisten wat in elkaar laat knutselen.

EOS 2.0.
pi_203692387
quote:

Sinds 2017, dat is dus 1 halving cycle geleden. Door twee punten kan iedereen een lijn trekken, maar jij trekt 'm zelfs door 1 punt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_203692768
Wat is paperclips crypto voor iets ?
Zag het op Tweakers staan zie link.

Lijk me wel wat om te doen
Link is de foto er van
En nee ben niet lid van Tweakers dus daar kan ik het niet meer aanvragen.

Ben de internet aan het zoeken er over maar vind geen info er over

https://tweakers.net/g/fo(...)filters%3Ano_upscale()%3Afill(white)%3Astrip_exif()%2Ff%2Fimage%2F2eezd67T2ZSIGj8urm07qm6C.png%3Ff%3Duser_large
pi_203695150
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:52 schreef recursief het volgende:

[..]
Sinds 2017, dat is dus 1 halving cycle geleden. Door twee punten kan iedereen een lijn trekken, maar jij trekt 'm zelfs door 1 punt.
Er zijn al een stuk of 5 memeseasons voorbij gekomen de laatste paar jaar. Al sinds 2017, het bestaan van memes begon het al
pi_203695493
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:47 schreef fathank het volgende:
Nee dat krijg je als je een stel hobbyisten wat in elkaar laat knutselen.

EOS 2.0.

Is dat een Volkswagen? Ja toch...
pi_203695569
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:31 schreef Gehrman het volgende:
Bybit sponsort Red Bull Racing voor 132 miljoen. Het zoveelste crypto bedrijf in de F1.
Itt Red Bull - Tezos gaat dit echt puur om de sponsoring. Misschien zit er in die combi nog wel iets. (Bybit - tezos - Redbull F1). Maar ff aanzien
pi_203696105
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Er zijn al een stuk of 5 memeseasons voorbij gekomen de laatste paar jaar. Al sinds 2017, het bestaan van memes begon het al
Als dat al zo is: je relateert het aan een BTC cycle.
pi_203697165
Jullie mening over bonfida coin???

Staat erg laag ben me aan het verdiepen er in.

https://bonfida.org/#/
pi_203698232
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:43 schreef suijkerbuijk het volgende:
Jullie mening over bonfida coin???

Staat erg laag ben me aan het verdiepen er in.

https://bonfida.org/#/
Nummer 1 shitcoin van de maand.
pi_203698235
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:44 schreef Afwazig het volgende:

[..]
Ah joh dan pauzeren we even de bloktjeen en gaan we daarna gewoon weer verder
  donderdag 17 februari 2022 @ 07:14:26 #67
479315 SuperNeger
pi_203698346
Wat vinden jullie van XRP dan? Ik heb gehoord dat als ze de knop omzetten het naar de $37500 gaat.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  donderdag 17 februari 2022 @ 07:43:13 #68
157922 fathank
pi_203698462
twitter

quote:
“If the United States wishes to combat money laundering and preserve the role of the dollar as a reserve currency of the world, we must tackle this issue head on.”

quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 07:14 schreef SuperNeger het volgende:
Wat vinden jullie van XRP dan? Ik heb gehoord dat als ze de knop omzetten het naar de $37500 gaat.
Vind 37500 wel een beetje aan de lage kant. Mik zelf meer op 53k

[ Bericht 7% gewijzigd door fathank op 17-02-2022 07:48:40 ]
  donderdag 17 februari 2022 @ 07:45:05 #69
479315 SuperNeger
pi_203698469
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 07:43 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]
[..]
Vind 37500 wel een beetje aan de lage kant. Mik zelf meer op 53k
Hij is wel echt baas _O_ Vraag me af hoe "ze" hem gaan proberen te stoppen.

Oh ik had gehoord dat het tussen de $2k of $37,5k of zo zou gaan omdat het Swift gaat vervangen of iets.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  donderdag 17 februari 2022 @ 08:32:27 #70
479315 SuperNeger
pi_203698829
THE GREATEST THREAT TO OUR DEMOCRACY

1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  donderdag 17 februari 2022 @ 08:40:40 #71
479315 SuperNeger
pi_203698948
Ik ben die crab nou een beetje zat. Doe eens iets meneer bitcoin. In voorkeur richting het zuiden.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203698956
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 07:43 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]
[..]
[..]
Coolest Dictator
  donderdag 17 februari 2022 @ 08:43:12 #73
479315 SuperNeger
pi_203698968
quote:
6s.gif Op donderdag 17 februari 2022 08:41 schreef dimmak het volgende:

[..]
Coolest Dictator
CEO*

Ik ben wel een beetje bang dat er ooit een John F Kenedy gaat gebeuren namens de US als dat hele bitcoin verhaal te succesvol gaat uitpakken
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203699849
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:30 schreef recursief het volgende:

[..]
Als dat al zo is: je relateert het aan een BTC cycle.
Ben je hier niet bekend mee? Meestal als het geld tussen Mid Caps en Low Caps zit gaan memecoins pumpen. Dit gebeurt zeer vaak.

pi_203700261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 09:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ben je hier niet bekend mee? Meestal als het geld tussen Mid Caps en Low Caps zit gaan memecoins pumpen. Dit gebeurt zeer vaak.

[ afbeelding ]
Je zei wat anders:
quote:
Zodra Bitcoin verdubbeld, zullen deze memecoins minstens x5 doen.
pi_203700297
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef recursief het volgende:

[..]
Je zei wat anders:
[..]

Yep 5x zal ook het geval zijn, maar het zal gefaseerd in stappen zijn. het gaat niet in een rechte lijn omhoog.
pi_203700540
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Is inderdaad Piva, ineens opnieuw geregistreerd om het Bitcoin geloof te verspreiden.
  donderdag 17 februari 2022 @ 10:32:25 #78
479315 SuperNeger
pi_203700619
wie was piva ook alweer
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203700692
Canada die nog liever een bankrun realiseert dan het afschaffen van de mandate.

Wat een wilde tijden leven we in!
pi_203701157
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:34 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Canada die nog liever een bankrun realiseert dan het afschaffen van de mandate.

Wat een wilde tijden leven we in!
Ik ga zaterdag naar Canada, betaald met Bitcoin uiteraard :7
  donderdag 17 februari 2022 @ 11:08:38 #81
479315 SuperNeger
pi_203701349
Zijn jullie ook verslaafd aan kijken naar grafiekjes? Ik merk wel dat ik mijn vrije tijd veel minder nuttig besteed sinds ik met crypto bezig ben.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203701416
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef SuperNeger het volgende:
Zijn jullie ook verslaafd aan kijken naar grafiekjes?
Totaal niet.
quote:
Ik merk wel dat ik mijn vrije tijd veel minder nuttig besteed sinds ik met crypto bezig ben.
Ik besteed heel veel tijd aan crypto. Maar dan vooral het opdoen van informatie en andere helpen verder te komen met crypto.

Ik heb dat vroeger ook wel gedaan. Dat naar charts kijken. Maar ik ben geen trader. Ik verdiep mij liever in fundamentals. Ik koop dingen omdat ik denk dat hier toekomst in zit. En of dit nou volgende week, volgende maand of volgend jaar pas komt, geduld hebben. We kunnen niet in de (nabije) toekomst kijken, dus vergeet charts

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2022 11:14:20 ]
  donderdag 17 februari 2022 @ 11:14:58 #83
479315 SuperNeger
pi_203701440
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:13 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Totaal niet.
[..]
Ik besteed heel veel tijd aan crypto. Maar dan vooral het opdoen van informatie en andere helpen verder te komen met crypto.

Ik heb dat vroeger ook wel gedaan. Dat naar charts kijken. Maar ik ben geen trader. Ik verdiep mij liever in fundamentals. Ik koop dingen omdat ik denk dat hier toekomst in zit. En of dit nou volgende week, volgende maand of volgend jaar pas komt, geduld hebben. We kunnen niet in de (nabije) toekomst kijken, dus vergeet charts
ja dat doe ik vooral als ik bullish ben. Nu is het vooral in tijddoden omgeschakeld
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203701530
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
ja dat doe ik vooral als ik bullish ben. Nu is het vooral in tijddoden omgeschakeld
Nu laat je bullish of bearish afhangen van de grafieken. Laat dat los.

Ik ben bullish over Bitcoin. Dat heeft niks met de grafiek te maken. Ook al gaan we op de grafiek maanden naar beneden. Het enige dat ik dan denk, mooi. Ik kan steeds goedkoper Bitcoin kopen :)
Qua fundaments is er namelijk over de afgelopen maanden niks op achteruit gegaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2022 11:21:04 ]
  donderdag 17 februari 2022 @ 11:21:05 #85
157922 fathank
pi_203701538
Gewoon een bullish Twitteraccount beginnen met mooie grafiekjes en een tipping jar
  donderdag 17 februari 2022 @ 13:56:27 #86
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_203703603
Zijn er mensen die succes hebben met handelen in NFT´s?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 17 februari 2022 @ 13:58:24 #87
479315 SuperNeger
pi_203703643
Snappen jullie trouwens die heatmap graphs die je tegenwoordig vaak ziet?

Beetje die infrarood warmte beeld camera dingen
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  donderdag 17 februari 2022 @ 14:31:20 #88
479315 SuperNeger
pi_203704142
AY CARAMBA
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203704162
klote dumps
  donderdag 17 februari 2022 @ 14:33:53 #90
479315 SuperNeger
pi_203704171
Dat is 1 dikke druiper
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  donderdag 17 februari 2022 @ 14:35:28 #91
157922 fathank
pi_203704195
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:58 schreef SuperNeger het volgende:
Snappen jullie trouwens die heatmap graphs die je tegenwoordig vaak ziet?

Beetje die infrarood warmte beeld camera dingen
Heatmaps? Nooit gezien. Voorbeeldje?
  donderdag 17 februari 2022 @ 14:36:00 #92
479315 SuperNeger
pi_203704203
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2022 14:35 schreef fathank het volgende:

[..]
Heatmaps? Nooit gezien. Voorbeeldje?
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  donderdag 17 februari 2022 @ 14:38:48 #93
479315 SuperNeger
pi_203704233
Volgens mij komt het hier vandaan: https://www.tradinglite.com/learn/tags/heatmap
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203704245
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 14:38 schreef SuperNeger het volgende:
Volgens mij komt het hier vandaan: https://www.tradinglite.com/learn/tags/heatmap
Sellwalls kun je daarmee spotten
  donderdag 17 februari 2022 @ 14:40:10 #95
479315 SuperNeger
pi_203704254
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 14:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Sellwalls kun je daarmee spotten
Ik vind die normale chart al ingewikkeld genoeg om te leren komt dit er ook nog eens bij. :')
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  donderdag 17 februari 2022 @ 14:41:16 #96
479315 SuperNeger
pi_203704269
Maar goed, $39k dus soon?
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  donderdag 17 februari 2022 @ 14:54:49 #97
479315 SuperNeger
pi_203704479
Wat is het stil hier. Ben ik de enige die dit zo spannend vind? :o

Damn ETH ook weer onder de 3k.

@dimmak @Rossdale @fathank @Roellie80

wat denken jullie dat er gaat gebeuren?
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203704495
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef SuperNeger het volgende:
Wat is het stil hier. Ben ik de enige die dit zo spannend vind? :o

Damn ETH ook weer onder de 3k.

@:dimmak @:Rossdale @:fathank @:Roellie80

wat denken jullie dat er gaat gebeuren?
Wat is er spannend, zie het vanzelf toch
pi_203704584
quote: