SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Same shit, different day
SC hopper present
Mij aan Dudders.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
TT doet me denken aan Milk Duds, godensnoep
iets Zwitsersquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
Eunice was morgen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lees dat dat Eunice wel eens een zware storm kan worden
Bedankt Pietquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het bewolkt en regent het eerst nog een tijdje. In de loop van de ochtend wordt het van het westen uit droog en breekt soms de zon door. Het wordt bijzonder zacht met 12 tot 14 graden. Later vandaag gaat het vanuit het westen regenen. De zuidwestenwind neemt toe naar (vrij) krachtig, langs de kust naar hard, 5 tot 7 Bft. Vanavond neemt de wind verder toe naar hard tot stormachtig en zijn zware windstoten van 75 tot 100 km/uur mogelijk. Komende nacht en morgen is het onstuimig met in het noordwestelijk kustgebied en bij de Wadden storm, 9 Bft.
Het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het bewolkt en regent het eerst nog een tijdje. In de loop van de ochtend wordt het van het westen uit droog en breekt soms de zon door. Het wordt bijzonder zacht met 12 tot 14 graden. Later vandaag gaat het vanuit het westen regenen. De zuidwestenwind neemt toe naar (vrij) krachtig, langs de kust naar hard, 5 tot 7 Bft. Vanavond neemt de wind verder toe naar hard tot stormachtig en zijn zware windstoten van 75 tot 100 km/uur mogelijk. Komende nacht en morgen is het onstuimig met in het noordwestelijk kustgebied en bij de Wadden storm, 9 Bft.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:37 schreef UitStraling het volgende:
Het zou wel "geinig" zijn als er een keer een echte storm komt met miljoenen doden in plaats van wat omgewaaide oude bomen en afgewaaide dakpannen, even uit de overdreven paniekzone geraken in Nederlandje.
Dudley komt ook vanmiddag pasquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:31 schreef Karzai het volgende:
Mja dit mag geen naam hebben, er staat een briesje
Dat is Harryquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:41 schreef TaMieke het volgende:
Dudley is toch die ene uit Harry Potter?
Of zit ik er nu helemaal naast
Ik strompel nog 2 dagen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef bitterbal het volgende:
moet nog 1 dag strompelen en dan vrij
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:41 schreef TaMieke het volgende:
Dudley is toch die ene uit Harry Potter?
Of zit ik er nu helemaal naast
Speciaal voor lui die die kleurcodes niet snappen bedoel je?quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:37 schreef UitStraling het volgende:
Het zou wel "geinig" zijn als er een keer een echte storm komt met miljoenen doden in plaats van wat omgewaaide oude bomen en afgewaaide dakpannen, even uit de overdreven paniekzone geraken in Nederlandje.
Je zult maar kleurenblind zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speciaal voor lui die die kleurcodes niet snappen bedoel je?
Das ook wel een zwaar beroep jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:45 schreef Karzai het volgende:
Blij dat ik geen stratenmaker ben zeg om acht uur in regen en wind op je knietjes tegels in de straat kloppen
Gelukkig is het uitgeschreven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult maar kleurenblind zijn.
Kleurenblind én analfabeetquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig is het uitgeschreven.
Is wel in noordwest natuurlijk, en in de avond ergens pas.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das denk ik niet meer brugveilig
Zijn ze ook doof?quote:
Dat je bij code rood met je flesje zonnebrand en een koelbox bier naar het strand vertrekt?quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult maar kleurenblind zijn.
Nee hoor, verstand op nul en buffelen is nauwelijks zwaar te noemen, ergste wat je kan gebeuren is dat je een steentje verkeerd legt of dat je met je vingers tussen twee stenen komt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook wel een zwaar beroep ja
Geen zonnebrand, want ze zien niet dat ze rood aanlopen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je bij code rood met je flesje zonnebrand en een koelbox bier naar het strand vertrekt?
Nee, dan wij kantoorpikkiesquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, verstand op nul en buffelen is nauwelijks zwaar te noemen, ergste wat je kan gebeuren is dat je een steentje verkeerd legt of dat je met je vingers tussen twee stenen komt.
mij aan een grote negerquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Ja saaie ingeslapen collega's die op muizen lijken en dagelijks printer- en Excel ellende.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan wij kantoorpikkies
Fysiek henkquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, verstand op nul en buffelen is nauwelijks zwaar te noemen, ergste wat je kan gebeuren is dat je een steentje verkeerd legt of dat je met je vingers tussen twee stenen komt.
Dat klinkt niet erg heroīschquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja saaie ingeslapen collega's die op muizen lijken en dagelijks printer- en Excel ellende.
Dan waait m'n taart toch weg.quote:
Ja kwartiertje op de bank na het werk en stratenmaker Henk is weer boven Jan, dat lukt de kinderchirurg die net zes baby's is verloren op de operatietafel niet.quote:
Tot z'n 45e, want dan is z'n rug stuk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kwartiertje op de bank na het werk en stratenmaker Henk is weer boven Jan, dat lukt de kinderchirurg die net zes baby's is verloren op de operatietafel niet.
Fietst zo lastig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schuilen achter een hunebed.
Bij de zwakkeren wel maar die hadden dan maar op kantoor moeten gaan zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot z'n 45e, want dan is z'n rug stuk.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:55 schreef Karzai het volgende:
Ik zie een cruiseschip in de verte liggen
lijkt mij toch wel rustgevend om zo simpel te denkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de zwakkeren wel maar die hadden dan maar op kantoor moeten gaan zitten.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij toch wel rustgevend om zo simpel te denken
Dan moet je ook stratenmaker wordenquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij toch wel rustgevend om zo simpel te denken
andere IT afdeling nemenquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja saaie ingeslapen collega's die op muizen lijken en dagelijks printer- en Excel ellende.
nou ja horeca vergt ook niet echt veel lastige gedachtesquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je ook stratenmaker worden
je hebt klantcontact, dat is misschien wel erger dan stratenmakerquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja horeca vergt ook niet echt veel lastige gedachtes
Ja maar daar moet je nog goedemiddag en u zeggen, als je dat doet in de stratenmakerswereld krijg je een baksteen tegen je harses aan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja horeca vergt ook niet echt veel lastige gedachtes
aks je die karenfilmpjes ziet moet het in amerika echt verschrikkelijk zijn om in een winkel of starbucks ofzo te werkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt klantcontact, dat is misschien wel erger dan stratenmaker
ik vind het knap hoe mensen hun geduld kunnen bewaren bij zulke figurenquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aks je die karenfilmpjes ziet moet het in amerika echt verschrikkelijk zijn om in een winkel of starbucks ofzo te werken
ja kunnen ze ook niet altijdquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het knap hoe mensen hun geduld kunnen bewaren bij zulke figuren
Ik betaal dezelfde premie voor Arbeidsongeschiktheid als een stratenmakerquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de zwakkeren wel maar die hadden dan maar op kantoor moeten gaan zitten.
Is dat niet gruwelijk duur?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal dezelfde premie voor Arbeidsongeschiktheid als een stratenmaker
karenfilmpjes?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aks je die karenfilmpjes ziet moet het in amerika echt verschrikkelijk zijn om in een winkel of starbucks ofzo te werken
nee, vanavond eens koekeloeren, nu werkquote:
Zo iemand heb je toch binnen een minuut zo klein als een kaboutertje in een hoekje aan het janken?quote:
Je mag als personeel alleen helaas geen klanten met behulp van een vlammenwerper de winkel uitzettenquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo iemand heb je toch binnen een minuut zo klein als een kaboutertje in een hoekje aan het janken?
I don't carequote:Op woensdag 16 februari 2022 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag als personeel alleen helaas geen klanten met behulp van een vlammenwerper de winkel uitzetten
Zou er mijn tijd niet aan vergooien. Domme mensen krijgen teveel aandacht tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, vanavond eens koekeloeren, nu werk
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag als personeel alleen helaas geen klanten met behulp van een vlammenwerper de winkel uitzetten
Waait het zo hard ja?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:30 schreef Karzai het volgende:
Stroom gaat er straks af hier maar we blijven open, hoedan?
Onderhoud aan het net, geen licht in de winkel, kassa doet het niet, willen ze met tikkies en cash oplossenquote:
Hallo haags vriendje,quote:
Klinkt praktisch.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Onderhoud aan het net, geen licht in de winkel, kassa doet het niet, willen ze met tikkies en cash oplossen
hij heeft net het vreugdevuur aangemaaktquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo haags vriendje,
waai je de tent al uit
Je moet ook niet door de modder lopen of fietsenquote:
grote woeiquote:
Ik word net wakkerquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo haags vriendje,
waai je de tent al uit
luilakquote:
Kunnen gewoon niet alleen zijn.quote:
lusten de caafs geen banaan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een beetje veel bananen gekocht en die krijg ik niet op tijd op. Nu moet ik er wel muffins met chocola mee maken. Wat erg.
worden ze dik?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel maar zit veel suiker in.
Invriezen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een beetje veel bananen gekocht en die krijg ik niet op tijd op. Nu moet ik er wel muffins met chocola mee maken. Wat erg.
of bananenpannenkoekjesquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ja en andere ellende geloof ik. Geef soms een klein stukje en dat vinden ze wel lekker. Gaf ze eerst ook weleens de schil maar nu schijnt dat weer helemaal niet goed te zijn.quote:
Voor smoothies, maar dat schijnt ook haske slecht te zijnquote:
Ik heb ze soms voor smorgens door de kwark, maar eigenlijk is 1 banaan dan al te veelquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor smoothies, maar dat schijnt ook haske slecht te zijn
Moet eigenlijk gewoon geen bananen eten.
Ook voor baksels.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor smoothies, maar dat schijnt ook haske slecht te zijn
Moet eigenlijk gewoon geen bananen eten.
hoe laat zijn ze klaar? en DM je adresquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.cookies-and-s(...)met-chocolate-chips/
Schijnt mee te vallen! Zelf eet ik overigens amper bananen.quote:
Om te bekennen koop ik bananen eigenlijk alleen als ik er iets mee ga bakken, gister heb ik m'n eerste banaan zo los uit het vuistje gegeten. De eerste van m'n leven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schijnt mee te vallen! Zelf eet ik overigens amper bananen.
Proficiatjesquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, er was deze morgen een vergadering van 5 minuten ingepland "Contract Fles".
Fles heeft een vast contract jongens en meisjes(was een jaarcontract)
Da's nog minder dan ik ze eet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om te bekennen koop ik bananen eigenlijk alleen als ik er iets mee ga bakken, gister heb ik m'n eerste banaan zo los uit het vuistje gegeten. De eerste van m'n leven.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik las banaan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Als je je baan niks meer vind of je wil eens wat anders of wat meer verdienen of gewoon sectorhoppen dan is NU de beste tijd ooit, bijna een half miljoen banen staan er open, go for it boys and girls, de skaai is de limit.
Banaanhoppen, huehuequote:
Waar de poes van vol is loopt de PC van overquote:
Feestquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Daarom de vriezer...?quote:
Ieder z'n ding.quote:
Goed gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier klopt 't.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:31 schreef Ama het volgende:
Hahaha volgens buienradar is het nu droog.
Waar kan ik dat zienquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar er is ook nog een motregenradar, die zegt wel een nat Drenthe.
Op de (desktop)site.quote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
droog hierquote:
Eensquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me deprimerend, geen ramen.
Oh die mooiquote:
Ik heb allemaal van die plantenstandaardsquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest gisteren een pakje wegbrengen bij de Karwei en daar stonden kleine plateautjes vooraan in de winkel, ik heb het gezien als een teken.
Want deze jongens doen het níet goed als je ze op een koude vloer zet.
is het geen meisje?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest gisteren een pakje wegbrengen bij de Karwei en daar stonden kleine plateautjes vooraan in de winkel, ik heb het gezien als een teken.
Want deze jongens doen het níet goed als je ze op een koude vloer zet.
krijg je ook een bonus?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:10 schreef Karzai het volgende:
Tis rustig in de winkel en donker
Wel een bank en een fauteuil verkocht
Tijd voor ontbijt
E
Ik heb verder vooral dingen in de vensterbank staan, daar is het gek genoeg niet nodig, de rest staat nu ķf hoog (baby-orbi) of had al een eigen standaardje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb allemaal van die plantenstandaardsGewoon plateautjes van de Action waar normale mensen kaarsen opzetten enzo.
Gewoon omver ritsen tijdens het stofzuigen, check.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb verder vooral dingen in de vensterbank staan, daar is het gek genoeg niet nodig, de rest staat nu ķf hoog (baby-orbi) of had al een eigen standaardje.Maar moet ook een béétje hufterproof zijn, kerel kan nog wel eens lomp doen.
Dat idee dus ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon omver ritsen tijdens het stofzuigen, check.
Dat zegt S&S ook.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee, geen bonus. Zijn ook spotprijzen
en als ze fooi geven?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:17 schreef Karzai het volgende:
Wij hebben geen verkoop targets
Leggen de klant duidelijk uit dat we het tot de deur brengen en niet naar binnen gaan
Hoe is het gisteren nog afgelopen met je deadline en de spullen die niet geleverd warenquote:
Ik heb de materialen gisterochtend gekregen toen ik er nog een keer naar vroeg. En toen vroeg het team dat de opdrachten verwerkt dus waar het bleef en heb ik uitgelegd wat er aan de hand was. En toen kreeg ik gisteravond om negen uur nog een mail met de vraag hoelang het nog ging duren. Passief agressief mailtje gestuurd dat ik niet kon heksen. Dus ben er nog mee bezig, want loop nu met alles achter.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het gisteren nog afgelopen met je deadline en de spullen die niet geleverd waren
Klinkt weer mooi kutquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de materialen gisterochtend gekregen toen ik er nog een keer naar vroeg. En toen vroeg het team dat de opdrachten verwerkt dus waar het bleef en heb ik uitgelegd wat er aan de hand was. En toen kreeg ik gisteravond om negen uur nog een mail met de vraag hoelang het nog ging duren. Passief agressief mailtje gestuurd dat ik niet kon heksen. Dus ben er nog mee bezig, want loop nu met alles achter.
duim0nquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:06 schreef kwiwi het volgende:
Net een huis bekeken in een super rustig dorpje op een heuvel.. dit is hetNaast en achter het huis weides met dieren
De eigenaren waren er, hele vriendelijke mensen die het huis zelf gebouwd hebben. We gaan gelijk bieden.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
VVE heeft hier ook een stel paardenbeffers ingehuurd om de boel te schilderen.. Ze zijn net buitenom gekomen met hun hoogwerkertje en hebben alles ontvet en 'geschuurd'.. Nu komen ze begin april verf er op smeren
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
VVE heeft hier ook een stel paardenbeffers ingehuurd om de boel te schilderen.. Ze zijn net buitenom gekomen met hun hoogwerkertje en hebben alles ontvet en 'geschuurd'.. Nu komen ze begin april verf er op smeren
Ben al druk aan het nommenquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:14 schreef Haags het volgende:
#Haags wenst u allen een fijn LUNCHGENOT moment toe
Ik ben eitjes aan het kokenquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben al druk aan het nommen
de firma dankt uquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:14 schreef Haags het volgende:
Iedere dag.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je jezelf zo sterk en heldhaftig als een leeuw, zo uitgekookt als een hermelijn en zo slim als een uil voelt?
Heerlijk!quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Het domste dier: de kakapo
Domheid is natuurlijk moeilijk te vergelijken, maar een van de allerdomste dieren is de kakapo. Van deze papegaai is bekend dat hij regelmatig vergeet hoe zwaar hij is, waardoor hij bij het opstijgen neerploft, hij kan helemaal niet vliegen namelijk.
Ook loopt hij nietsvermoedend op zijn vijanden af, lange tijd kwamen er namelijk geen natuurlijke vijanden voor in Nieuw-Zeeland, waar deze domme vogel leeft.
Ja maar bij mij is het dan ook terechtquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je jezelf zo sterk en heldhaftig als een leeuw, zo uitgekookt als een hermelijn en zo slim als een uil voelt?
Dank je.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:14 schreef Haags het volgende:
Mijn jas was wel weer snel droog.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:31 schreef dud0r het volgende:
Zonder de wind is het best prima warm buiten
Gaan jullie samen?quote:
Neen, ik ga met kerel.quote:
Douglas Adams heeft daar aandacht aan besteed in een documentaire en een boek. Die beesten doen echt alles om uit te sterven! Ze leven zo ver van elkaar dat de mannetjes en vrouwtjes elkaar niet kunnen horen en als ze elkaar tegenkomen bij het rondlopen, rennen ze weg. Allemaal heel grappig beschreven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Domheid is natuurlijk moeilijk te vergelijken, maar een van de allerdomste dieren is de kakapo. Van deze papegaai is bekend dat hij regelmatig vergeet hoe zwaar hij is, waardoor hij bij het opstijgen neerploft, hij kan helemaal niet vliegen namelijk.
Ook loopt hij nietsvermoedend op zijn vijanden af, lange tijd kwamen er namelijk geen natuurlijke vijanden voor in Nieuw-Zeeland, waar deze domme vogel leeft.
Haha ik moet vrijdag naar werk, weer naar huis en dan paar uur later weer naar station met een omweg want shag ophalen eerst bij iemand.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:48 schreef Karzai het volgende:
Boodschappen besteld voor vrijdag. Kan ik mooi binnen blijven die dag
Lijkt een beetje op Foqueville.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Douglas Adams heeft daar aandacht aan besteed in een documentaire en een boek. Die beesten doen echt alles om uit te sterven! Ze leven zo ver van elkaar dat de mannetjes en vrouwtjes elkaar niet kunnen horen en als ze elkaar tegenkomen bij het rondlopen, rennen ze weg. Allemaal heel grappig beschreven.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Wil je nou zeggen dat buda geen kerel is?quote:
Kan je wel zijn vloer vies maken met je natte schoenenquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:52 schreef Ama het volgende:
Ga later vanmiddag bij een vriend chillen en daarna eten bij mijn vader. Volgens buienradar kom ik zeiknat aan bij mijn vader.Top.
Neem wel droge kleding mee.
Ik dacht dat jouw spirit animal een rauwe vis was met rijst en een stukje zeewier.quote:
Hij heeft vloerbedekking dus ik ben wel zo netjes om ze uit te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:57 schreef dud0r het volgende:
Kan je wel zijn vloer vies maken met je natte schoenen
Niet de mijne.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat buda geen kerel is?
[..]
Kan je wel zijn vloer vies maken met je natte schoenen
quote:The kakapo is a solitary creature: it doesn't like other animals. It doesn't even like the company of other kakapos. One conservation worker we met said he sometimes wondered if the mating call of the male didn't actively repel the female, which is the sort of biological absurdity you otherwise only find in discotheques. The ways in which it goes about mating are wonderfully bizarre, extraordinarily long drawn out and almost totally ineffective.
Heb je dat boek gelezen? Het is echt hilarisch geschreven.quote:
quote:The net result of all these months of excavating and booming and walking and scrarking and being fussy about fruit is that once every three or four years the female kakapo lays one single egg which promptly gets eaten by a stoat.
Het is vrijdag ook een feestje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:14 schreef Recce het volgende:
Sommige weermodellen maken er een feestje van vrijdag:
[ afbeelding ]
(Dit is maar één van de 52 leden van dit weermodel. Als ze een weermodel draaien, doen ze dat een heleboel keer tegelijkertijd met iets verschillende begincondities. Die verschillende 'runs' noemen ze leden. Dit lid was het meest extreem van die 52.)
Is dit windsnelheid of regen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:14 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
(Dit is maar één van de 52 leden van dit weermodel. Als ze een weermodel draaien, doen ze dat een heleboel keer tegelijkertijd met iets verschillende begincondities. Die verschillende 'runs' noemen ze leden. Dit lid was het meest extreem van die 52.)
Daar gaat de Eierland.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:14 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vrijdag ook een feestje.
Het is nog een beetje onduidelijk waar de storm vrijdag het ergst wordt, maar ik zou even goed kijken of alles vast zit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga wel serieus wegstormen vrees ik.
Ow ik zie nu dat ik in het minste gedeelte zitquote:
Nah, dat maakt niet veel uit. In het binnenland zijn de windstoten op die kaart hard genoeg om massaal bomen om te trekken. Maar die kaart is echt het uiterste van wat er zou kunnen gebeuren. Het kan ook meevallen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik zie nu dat ik in het minste gedeelte zit
Ik dacht hoe donkerder de kleur, hoe erger. Maar het is andersom.
Nee, maar gaat wel even op m'n GR-lijstje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je dat boek gelezen? Het is echt hilarisch geschreven.
[..]
Sowieso niet echt veel wat aan de wandel kan, alleen even wat potjes binnen zetten denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is nog een beetje onduidelijk waar de storm vrijdag het ergst wordt, maar ik zou even goed kijken of alles vast zit.
Lekker zandstralenquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker pootjebaden en zonnebaden
Straks heeft kerel een springkasteel besteld!quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso niet echt veel wat aan de wandel kan, alleen even wat potjes binnen zetten denk ik.
Zo'n gebakken ei.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je met je ogen wil knipperen maar er loopt slechts wat witte drab over je wangen heen.
Hij was eigenlijk alweer vergeten dat ik een dag vrij heb dan, dus ik vermoed van niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks heeft kerel een springkasteel besteld!
Ah, echt een kerel dus.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk alweer vergeten dat ik een dag vrij heb dan, dus ik vermoed van niet.
Hij is verder wel lief hoor.quote:
Daar zou ik wel rekening mee houden inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:02 schreef Ama het volgende:
Hmm bedenk me nu dat vrijdag treinen dan misschien ook wel niet rijden? Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht.
Als het stormt in Nederland, komt de wind meestal uit het westen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Waai je zo naar Engeland (of je waait richting Duitsland).
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zou ik wel rekening mee houden inderdaad.
Ei i.p.v. ui is ook lekker.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
Broodje filet americain met uitjes
Er zijn hier ook mensen die geen kaas of mayo eten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie lust er nou weer geen ei
Rare jongens die brabo'squote:Op woensdag 16 februari 2022 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die geen kaas of mayo eten.
dat kan toch nietquote:
Ik herken je pijnquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie lust er nou weer geen ei
Af en toe ben je ook wel een gekkie hequote:
En dan wordt ik hier raar aangekeken jegens mijn afkeer tegen mayoquote:
ja en kaas, vergeet de kaas niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan wordt ik hier raar aangekeken jegens mijn afkeer tegen mayo
Kaas heb ik niet zoveel op tegen, heb het alleen liever nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en kaas, vergeet de kaas niet.
Dat is echt wel erger dan eieren niet lusten
nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaas heb ik niet zoveel op tegen, heb het alleen liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |