SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Same shit, different day
SC hopper present
Mij aan Dudders.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
TT doet me denken aan Milk Duds, godensnoep
iets Zwitsersquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
Eunice was morgen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lees dat dat Eunice wel eens een zware storm kan worden
Bedankt Pietquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het bewolkt en regent het eerst nog een tijdje. In de loop van de ochtend wordt het van het westen uit droog en breekt soms de zon door. Het wordt bijzonder zacht met 12 tot 14 graden. Later vandaag gaat het vanuit het westen regenen. De zuidwestenwind neemt toe naar (vrij) krachtig, langs de kust naar hard, 5 tot 7 Bft. Vanavond neemt de wind verder toe naar hard tot stormachtig en zijn zware windstoten van 75 tot 100 km/uur mogelijk. Komende nacht en morgen is het onstuimig met in het noordwestelijk kustgebied en bij de Wadden storm, 9 Bft.
Het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het bewolkt en regent het eerst nog een tijdje. In de loop van de ochtend wordt het van het westen uit droog en breekt soms de zon door. Het wordt bijzonder zacht met 12 tot 14 graden. Later vandaag gaat het vanuit het westen regenen. De zuidwestenwind neemt toe naar (vrij) krachtig, langs de kust naar hard, 5 tot 7 Bft. Vanavond neemt de wind verder toe naar hard tot stormachtig en zijn zware windstoten van 75 tot 100 km/uur mogelijk. Komende nacht en morgen is het onstuimig met in het noordwestelijk kustgebied en bij de Wadden storm, 9 Bft.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:37 schreef UitStraling het volgende:
Het zou wel "geinig" zijn als er een keer een echte storm komt met miljoenen doden in plaats van wat omgewaaide oude bomen en afgewaaide dakpannen, even uit de overdreven paniekzone geraken in Nederlandje.
Dudley komt ook vanmiddag pasquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:31 schreef Karzai het volgende:
Mja dit mag geen naam hebben, er staat een briesje
Dat is Harryquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:41 schreef TaMieke het volgende:
Dudley is toch die ene uit Harry Potter?
Of zit ik er nu helemaal naast
Ik strompel nog 2 dagen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef bitterbal het volgende:
moet nog 1 dag strompelen en dan vrij
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:41 schreef TaMieke het volgende:
Dudley is toch die ene uit Harry Potter?
Of zit ik er nu helemaal naast
Speciaal voor lui die die kleurcodes niet snappen bedoel je?quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:37 schreef UitStraling het volgende:
Het zou wel "geinig" zijn als er een keer een echte storm komt met miljoenen doden in plaats van wat omgewaaide oude bomen en afgewaaide dakpannen, even uit de overdreven paniekzone geraken in Nederlandje.
Je zult maar kleurenblind zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speciaal voor lui die die kleurcodes niet snappen bedoel je?
Das ook wel een zwaar beroep jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:45 schreef Karzai het volgende:
Blij dat ik geen stratenmaker ben zeg om acht uur in regen en wind op je knietjes tegels in de straat kloppen
Gelukkig is het uitgeschreven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult maar kleurenblind zijn.
Kleurenblind én analfabeetquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig is het uitgeschreven.
Is wel in noordwest natuurlijk, en in de avond ergens pas.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das denk ik niet meer brugveilig
Zijn ze ook doof?quote:
Dat je bij code rood met je flesje zonnebrand en een koelbox bier naar het strand vertrekt?quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult maar kleurenblind zijn.
Nee hoor, verstand op nul en buffelen is nauwelijks zwaar te noemen, ergste wat je kan gebeuren is dat je een steentje verkeerd legt of dat je met je vingers tussen twee stenen komt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook wel een zwaar beroep ja
Geen zonnebrand, want ze zien niet dat ze rood aanlopen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je bij code rood met je flesje zonnebrand en een koelbox bier naar het strand vertrekt?
Nee, dan wij kantoorpikkiesquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, verstand op nul en buffelen is nauwelijks zwaar te noemen, ergste wat je kan gebeuren is dat je een steentje verkeerd legt of dat je met je vingers tussen twee stenen komt.
mij aan een grote negerquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Ja saaie ingeslapen collega's die op muizen lijken en dagelijks printer- en Excel ellende.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan wij kantoorpikkies
Fysiek henkquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, verstand op nul en buffelen is nauwelijks zwaar te noemen, ergste wat je kan gebeuren is dat je een steentje verkeerd legt of dat je met je vingers tussen twee stenen komt.
Dat klinkt niet erg heroīschquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja saaie ingeslapen collega's die op muizen lijken en dagelijks printer- en Excel ellende.
Dan waait m'n taart toch weg.quote:
Ja kwartiertje op de bank na het werk en stratenmaker Henk is weer boven Jan, dat lukt de kinderchirurg die net zes baby's is verloren op de operatietafel niet.quote:
Tot z'n 45e, want dan is z'n rug stuk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kwartiertje op de bank na het werk en stratenmaker Henk is weer boven Jan, dat lukt de kinderchirurg die net zes baby's is verloren op de operatietafel niet.
Fietst zo lastig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schuilen achter een hunebed.
Bij de zwakkeren wel maar die hadden dan maar op kantoor moeten gaan zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot z'n 45e, want dan is z'n rug stuk.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:55 schreef Karzai het volgende:
Ik zie een cruiseschip in de verte liggen
lijkt mij toch wel rustgevend om zo simpel te denkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de zwakkeren wel maar die hadden dan maar op kantoor moeten gaan zitten.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij toch wel rustgevend om zo simpel te denken
Dan moet je ook stratenmaker wordenquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij toch wel rustgevend om zo simpel te denken
andere IT afdeling nemenquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja saaie ingeslapen collega's die op muizen lijken en dagelijks printer- en Excel ellende.
nou ja horeca vergt ook niet echt veel lastige gedachtesquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je ook stratenmaker worden
je hebt klantcontact, dat is misschien wel erger dan stratenmakerquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja horeca vergt ook niet echt veel lastige gedachtes
Ja maar daar moet je nog goedemiddag en u zeggen, als je dat doet in de stratenmakerswereld krijg je een baksteen tegen je harses aan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja horeca vergt ook niet echt veel lastige gedachtes
aks je die karenfilmpjes ziet moet het in amerika echt verschrikkelijk zijn om in een winkel of starbucks ofzo te werkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt klantcontact, dat is misschien wel erger dan stratenmaker
ik vind het knap hoe mensen hun geduld kunnen bewaren bij zulke figurenquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aks je die karenfilmpjes ziet moet het in amerika echt verschrikkelijk zijn om in een winkel of starbucks ofzo te werken
ja kunnen ze ook niet altijdquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het knap hoe mensen hun geduld kunnen bewaren bij zulke figuren
Ik betaal dezelfde premie voor Arbeidsongeschiktheid als een stratenmakerquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de zwakkeren wel maar die hadden dan maar op kantoor moeten gaan zitten.
Is dat niet gruwelijk duur?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal dezelfde premie voor Arbeidsongeschiktheid als een stratenmaker
karenfilmpjes?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aks je die karenfilmpjes ziet moet het in amerika echt verschrikkelijk zijn om in een winkel of starbucks ofzo te werken
nee, vanavond eens koekeloeren, nu werkquote:
Zo iemand heb je toch binnen een minuut zo klein als een kaboutertje in een hoekje aan het janken?quote:
Je mag als personeel alleen helaas geen klanten met behulp van een vlammenwerper de winkel uitzettenquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo iemand heb je toch binnen een minuut zo klein als een kaboutertje in een hoekje aan het janken?
I don't carequote:Op woensdag 16 februari 2022 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag als personeel alleen helaas geen klanten met behulp van een vlammenwerper de winkel uitzetten
Zou er mijn tijd niet aan vergooien. Domme mensen krijgen teveel aandacht tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, vanavond eens koekeloeren, nu werk
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag als personeel alleen helaas geen klanten met behulp van een vlammenwerper de winkel uitzetten
Waait het zo hard ja?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:30 schreef Karzai het volgende:
Stroom gaat er straks af hier maar we blijven open, hoedan?
Onderhoud aan het net, geen licht in de winkel, kassa doet het niet, willen ze met tikkies en cash oplossenquote:
Hallo haags vriendje,quote:
Klinkt praktisch.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Onderhoud aan het net, geen licht in de winkel, kassa doet het niet, willen ze met tikkies en cash oplossen
hij heeft net het vreugdevuur aangemaaktquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo haags vriendje,
waai je de tent al uit
Je moet ook niet door de modder lopen of fietsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |