SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Smeerlap?? Je zal je hele leven jeuk hebben? Mogelijk erger dan pijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die smeerlap heeft echt de krabziekte![]()
[ afbeelding ]
Ja zag je het vals loederquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
nawel wilde net wat lulligs over Kristof zeggen
maar Hanne en Nous komen binnen
Dat horen we nog wel tig keerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
ok kunnen we even tellen hoe vaak Nawel maandstonde heeft gezegd afgelopen uur?![]()
ze zat net ook al de hele tijd met haar benen in de luchtquote:
Dit gaan we nog vaak horen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
ok kunnen we even tellen hoe vaak Nawel maandstonde heeft gezegd afgelopen uur?![]()
half 12quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Gaat dit de nacht door? Vast niet, stel je voor dat ze eens af moeten zien
Kan jij een beetje dansen UTO?quote:
Bijna afgelopen...quote:
ff lekker schuifelen met Utoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij een beetje dansen UTO?
Maar gaat die dan ook een nacht door, of is daar niets over bekent? Ik lees daar namelijk niets over terug in de SVquote:
half 12 mopquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar gaat die dan ook een nacht door, of is daar niets over bekent? Ik lees daar namelijk niets over terug in de SV
Als Michael Jackson in zijn beste jarenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij een beetje dansen UTO?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
nawel wilde net wat lulligs over Kristof zeggen
maar Hanne en Nous komen binnen
Jouw handjes op zijn strakke billen.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jouw handjes op zijn strakke billen.
maak me gekquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jouw handjes op zijn strakke billen.
Ze maken ze het wel heel gemakkelijkquote:
ja vorig jaar waren ze veelal met zijn allen aan het dansenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze maken ze het wel heel gemakkelijk
Het is het net niet allemaal. Faal na faal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja vorig jaar waren ze veelal met zijn allen aan het dansen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Achteraan de rij aansluiten, ik ben eerst
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Achteraan de rij aansluiten, ik ben eerst
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is het net niet allemaal. Faal na faal.
Dans ik wel met u.quote:
poeh das wel een dingetjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:16 schreef C.A.I het volgende:
Ik denk dat droeftoeter zijn ex nu heel anders naar die loser kijkt en haar dochter zal beschermen of 10x na zal denken
eckte liefdequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
GG met zijn handjes op de strakke billen van UTO.
Niet visualiseren, niet doenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
Gouden ster zelfs.quote:
Ooit een SC chatgroepje overwogen..... ?quote:
Maar echt, het is gewoon totaal onlogisch ook, wij zouden betere regie voeren met z'n allen..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is het net niet allemaal. Faal na faal.
2 Vragen, wie is GG? En hoe weet je dat Uto strakke hedft? Laat maar, ben niet wakker, lolquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik leid wel.quote:
je mag wel langs komenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Ooit een SC chatgroepje overwogen..... ?
Ik kan mij er wel het een en ander bij voorstellen waarom die uitelkaar zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh das wel een dingetje
geen idee hoe die uit elkaar zijn gegaan
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
2 Vragen, wie is GG? En hoe weet je dat Uto strakke hedft? Laat maar, ben niet wakker, lol
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kom het specifiek voor het CoS.
Ik ben weg!
Tobias is al 2 weken bezig met een prank op Gracequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace en Tobias zijn een prank aan het plannen geloof ik
wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
of vind je stom
ik vind jou stom
man man wat lachen met die twee
Als je een andere TT wil zeg het maar.quote:
Het vliegveld is wat verderweg, je kan je vertrek beter daar laten omroepen😉quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kom het specifiek voor het CoS.
Ik ben weg!
mag hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je een andere TT wil zeg het maar.
ik vroeg me al af waarom hij zomaar in goud kwamquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:24 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
leroy die volgt de actieve camera
Dat kan die mummie best hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag hoor
was gewoon om 5th een keer te plagen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan die mummie best hebben.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Als Michael Jackson in zijn beste jaren
is een leuke naam hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef mario390 het volgende:
LolaLily gaat met haar naam
nog in de school moelijk kregen
Super Mario lijkt me nou ook niet echt gemakkelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef mario390 het volgende:
vermoeiend hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Zucht .. en vanavond moeten Grace en Tobias dan weer serieus praten ...
Wie noemt zijn/haar kind zo?🤣quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef mario390 het volgende:
ik vind het wel liefquote:
Echt hè....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Zucht .. en vanavond moeten Grace en Tobias dan weer serieus praten ...
Tja, bijntje gaat wel ver😁quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het wel lief
beter dan mensje pipi
of bijntje
storm, herfstquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het wel lief
beter dan mensje pipi
of bijntje
Ik heb dit ooit een keer gehad zelf.Is idd heel vermoeiend.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
Harry is weg dus je mag er best over vertellenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dit ooit een keer gehad zelf.Is idd heel vermoeiend.
niks voor mijquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dit ooit een keer gehad zelf.Is idd heel vermoeiend.
Harry is wel een zuurpruimpjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag wel langs komen
Viva is open voor iedereen
er is geen drol op de streams
al 2 uur nawel
vertel er nog eens wat zinnigs over
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Harry is weg dus je mag er best over vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Had zeker ook z'n maandstondequote:
ik zal wel last van opvliegers hebbenquote:
omdat we jou zo missenquote:
LEROOOOY.quote:
We hebben het over dansen, dat is onnquote:
ja tis echt droeftoeterig met de streamsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat we jou zo missen
al de halve dag 2 dezelfde streams
en ze zoeken de meeste slechte uit
quote:
Zo voel ik mij ook al dagen. Net wakker, terwijl ik nooit slapen kan op de bank. Klut coronaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel is moe, kapot, wil gewoon slapen.
dus dan moeten we er zelf maar een feestje van makenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja tis echt droeftoeterig met de streams
Da's tenminste een reden ... Nawel is haar hele leven al moe. Beterschap nog steeds trouwens!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo voel ik mij ook al dagen. Net wakker, terwijl ik nooit slapen kan op de bank. Klut corona
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo voel ik mij ook al dagen. Net wakker, terwijl ik nooit slapen kan op de bank. Klut corona
man ik ben een heelal ruimdenkendquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, de meesten wel, hier. Gelukkig
Ik hou me al zo inquote:
om Kristof te saven wilde ze wel op nawelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk Julio, ze wou niet op Nawel deze week.. maar ja .. soms moet je (voor je gevoel)
Tuulk. Vrouw is nu ook redelijk ziek hier. Maar we slaan er ons wel doorheen.quote:
ok ga zo wel eens even checken wat er met snoes isquote:
Ik weet niet wat de jongens haar verteld hebben, maar die gaan niet op Nawel..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
om Kristof te saven wilde ze wel op nawel
Niets van gemerkt nogquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
man ik ben een heelal ruimdenkend
Samen op de bankquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tuulk. Vrouw is nu ook redelijk ziek hier. Maar we slaan er ons wel doorheen.
geen idee of ze nog weer met Kristof heeft gepraatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de jongens haar verteld hebben, maar die gaan niet op Nawel..
ok hoop het welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed.. publieks poll staat open tot morgenvroeg.. dus ze zullen morgen wel iets bedenken om daarmee te doen. Ben benieuwd op de bewoners zelf mogen nomineren.
We hebben een chesterfield bankstel, die liggen perfect.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hebben een chesterfield bankstel, die liggen perfect.sorry, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hebben een chesterfield bankstel, die liggen perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
zoals mijn moeder altijd zegt
als je ziek bent lig je in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beter gaat het niet worden, de grootste idioot over idioten en mongolen in het huis,
Nawel is moe en chagrijnig want ze is ongesteld en tenslotte nog een stukje Ali B .....![]()
![]()
het is echt te triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
top weer DGKThinking is difficult, that’s why most people judge
Beter gaat het niet worden, de grootste idioot over idioten en mongolen in het huis,
Nawel is moe en chagrijnig want ze is ongesteld en tenslotte nog een stukje Ali B .....![]()
![]()
Topper ... had er even over nagedacht om daar een stukje van op te nemen, maar duurde me te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga 'm even toevoegen aan het streamverslag.
ik weet, heb zwangerschapsjeuk gehad, dan wil je echt liever iets gebroken hebben dan jeuk. Gek word je er van.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Smeerlap?? Je zal je hele leven jeuk hebben? Mogelijk erger dan pijn.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zoals mijn moeder altijd zegt
als je ziek bent lig je in bed
En daar heeft je moeder een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet ik maar even de moonwalk gaan dansen, blijf je wakker bij
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
ik zit klaar voor de livestream van jequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En daar heeft je moeder een punt![]()
Misschien moet ik maar even de moonwalk gaan dansen, blijf je wakker bij
![]()
Die moet ik even zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Prima, je verslagen zijn weer TOP ....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Topper ... had er even over nagedacht om daar een stukje van op te nemen,
maar duurde me te langGa 'm even toevoegen aan het streamverslag.
Hij zit de afgelopen week redelijk veel in de zon, droogt enorm uit zoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:42 schreef danilel het volgende:
[..]
ik weet, heb zwangerschapsjeuk gehad, dan wil je echt liever iets gebroken hebben dan jeuk. Gek word je er van.
Wat ik wel vreemd vind is dat ik goelio voorheen nooit zo extreem heb zien krabben
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar weet echt veel trekjes van bewoners
was het niet helemaal eens met het mod beleid ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok ga zo wel eens even checken wat er met snoes is
ah zal haar eens contactenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
was het niet helemaal eens met het mod beleid ofzo
Veel info verzamelen kan hem ver brengen, doet hij heel slimquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar weet echt veel trekjes van bewoners
ze heeft haar regelsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:44 schreef zodeju het volgende:
Mag ik vragen waarom Nawel nu met blote buik gaat lopen terwijl ze op bed gewoon haar shirtje niet onder haar bh had gestopt.?
![]()
Dit zouden ze eens moeten uitzenden, wat een vreselijk misselijkmakend schepsel, bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Even een klein applausje voor deze stagiair.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. daar moest een stagiair flink wat knopjes achter elkaar indrukken voor die batterijwissel.
als zoiets op twitter komtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
Dit zouden ze eens moeten uitzenden, wat een vreselijk misselijkmakend schepsel, bah
Gaat niet gebeuren, mijn fragment over Leroy die Nawel inseint over zijn waarschuwing werd zelfs verwijderd ...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:46 schreef just me het volgende:
Dit zouden ze eens moeten uitzenden, wat een vreselijk misselijkmakend schepsel, bah
En jij bent scherp.quote:
Glazen bolletjequote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, mijn fragment over Leroy die Nawel inseint over zijn waarschuwing werd zelfs verwijderd ...
Het was toch de waarheid, maar die was zeker niet welkomquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, mijn fragment over Leroy die Nawel inseint over zijn waarschuwing werd zelfs verwijderd ...
Zat ook gewoon in de uitzending, gecensureerd, dat wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Het was toch de waarheid, maar die was zeker niet welkom
Ben bang dat je tot de tv uitzending moet wachten, want ze gaan het tijdens het dansen doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Moeten ze het binnen 20 min doen, anders slaap ik🤣
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
goed ik ga van mijn heerlijke bank(waar je heerlijk op kunt slapen @:Utopia2.0) naar mijn heerlijke bed![]()
![]()
![]()
Ja, is klaarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef odie22 het volgende:
is dansen al klaar ?
ik vraag dit voor een vriend, ik zelf kijk trouw de streams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
goed ik ga van mijn heerlijke bank(waar je heerlijk op kunt slapen @:Utopia2.0) naar mijn heerlijke bed![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Om 23.30 pas.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef odie22 het volgende:
is dansen al klaar ?
ik vraag dit voor een vriend, ik zelf kijk trouw de streams
Ik had blijkbaar de ongecensureerde versie ...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef freaky40 het volgende:
Zat ook gewoon in de uitzending, gecensureerd, dat wel.
Vind het weer ja weer eens jammer, dat ze er geen 24 uurs opdracht van hebben gemaakt.quote:
Oh, dan moet ik die maar eens zien. Ik hoor hier wel, of ze na het dansen, nog iets over de "act" loslaten. Al denk ik dat de uitzending vrij preuts zal zijn, en geen mannelijk bloot laat zien, want dat is eng🤣quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben bang dat je tot de tv uitzending moet wachten, want ze gaan het tijdens het dansen doen.
Ja 'mongolen' hadden ze eruit geëdit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar de ongecensureerde versie ...
Ja, en geen enkele stream uit de gameroom, hoezoo WTF ....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Vind het weer ja weer eens jammer, dat ze er geen 24 uurs opdracht van hebben gemaakt.
hoeveel dagen zijn jullie al ziek?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tuulk. Vrouw is nu ook redelijk ziek hier. Maar we slaan er ons wel doorheen.
Kunnen de tere zieltjes niet aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het weer ja weer eens jammer, dat ze er geen 24 uurs opdracht van hebben gemaakt.
Faal op faal telkensquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en geen enkele stream uit de gameroom, hoezoo WTF ....
Voor mij dag 8, mijn vrouw nu 2 dagenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hoeveel dagen zijn jullie al ziek?
Geld is op. Kunnen de rechten voor die muziek niet meer betalen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en geen enkele stream uit de gameroom, hoezoo WTF ....
Die opdrachten moeten toch beter kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kunnen de tere zieltjes niet aan.
Had ze ook gewoon in de tuin laten kamperen, maar dan zullen ze wel gaan zeuren.
Maar dan nog weet ze het niet van haar goede vriend Lil Kleine., althans zoals haar fans het zeggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:48 schreef utopia2.0 het volgende:
DGK, bedankt voor het filmpje. Ik denk dat wanneer Nawel hoort als ze eruit is en dat Alie een beetje stout is geweest ze zich doodschaamt, dat ze het gezongen heeft.
Had veel meer ingezeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die opdrachten moeten toch beter kunnen.
Die muziek rechten is wel een dingetje denk ik, de fragmenten die eerder op DM werdenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Geld is op. Kunnen de rechten voor die muziek niet meer betalen.
Dat gastje moet even een keer iemand tegenkomen zoals mij. Laat zijn hoofd niet heel tussen die deur. Wat een dwaas is dat zeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan nog weet ze het niet van haar goede vriend Lil Kleine., althans zoals haar fans het zeggen.
zouden ze ook slimme camera's hebben ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die muziek rechten is wel een dingetje denk ik, de fragmenten die eerder op DM werden
verwijderd waren grotendeels fragmenten met muziek ...
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
zouden ze ook slimme camera's hebben ?
Wat is voor jou een slimme camera?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
zouden ze ook slimme camera's hebben ?
ik hoorde hem vals op de achtergrond zingenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:57 schreef odie22 het volgende:
[..], vera en grace zijn nu in de douche
geluid en beeldherkenning, beweginsherkenning , dat soort flauwekukquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is voor jou een slimme camera?
oh ik had geluid niet aan, beauty bla blaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:57 schreef danilel het volgende:
[..]
ik hoorde hem vals op de achtergrond zingen
jup en over een dikke puist die vera heel gemakkelijk kon uitdrukken, zo van prutsjquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh ik had geluid niet aan, beauty bla bla
Ja is er wel, beveiligingscamera, maar voor tv doeleinden volgens mij nog niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
geluid en beeldherkenning, beweginsherkenning , dat soort flauwekuk
Is dit niet wat iedereen mee bezig is.....Ik kan daar geen eentje opnoemen die onbewust is van de camera's. Allemaal willen ze opvallen.....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:55 schreef C.A.I het volgende:
Fake Tobis weer in de douche alles om maar popu te worden hij begint steeds meer op te vallen in zijn spel valt steeds meer door de mand zometeen gaat hij een nep showtje opvoeren met Grace die alles geplanned heeft Fake Fake Fake
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh dat valt tegen
Jolientje
volgens mij hadden ze vorig jaar al bewegingsherkeninnig camera's hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef danilel het volgende:
[..]
jup en over een dikke puist die vera heel gemakkelijk kon uitdrukken, zo van prutsj
Kan het niet 123 vinden in de specificaties van die Panasonic camera’s die er hangen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze vorig jaar al bewegingsherkeninnig camera's hoor
De meeste bewakingscamera's hebben die optie. Heb er zelf één met 2K. Perfect ding.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
geluid en beeldherkenning, beweginsherkenning , dat soort flauwekuk
Wat zal dat jeukenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:06 schreef spapaars het volgende:
Komt even een bos haar tevoorschijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:11 schreef danilel het volgende:
Ik ben er ook van tussen, laters, Cossers!
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg niet nog en keer troll,du troll
ik ben geladen vanaavond![]()
Leukste duo dit jaarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Wat een stel is het toch ook.
[ afbeelding ]
Latersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:11 schreef danilel het volgende:
Ik ben er ook van tussen, laters, Cossers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |