SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Smeerlap?? Je zal je hele leven jeuk hebben? Mogelijk erger dan pijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die smeerlap heeft echt de krabziekte![]()
[ afbeelding ]
Ja zag je het vals loederquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
nawel wilde net wat lulligs over Kristof zeggen
maar Hanne en Nous komen binnen
Dat horen we nog wel tig keerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
ok kunnen we even tellen hoe vaak Nawel maandstonde heeft gezegd afgelopen uur?![]()
ze zat net ook al de hele tijd met haar benen in de luchtquote:
Dit gaan we nog vaak horen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
ok kunnen we even tellen hoe vaak Nawel maandstonde heeft gezegd afgelopen uur?![]()
half 12quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Gaat dit de nacht door? Vast niet, stel je voor dat ze eens af moeten zien
Kan jij een beetje dansen UTO?quote:
Bijna afgelopen...quote:
ff lekker schuifelen met Utoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij een beetje dansen UTO?
Maar gaat die dan ook een nacht door, of is daar niets over bekent? Ik lees daar namelijk niets over terug in de SVquote:
half 12 mopquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar gaat die dan ook een nacht door, of is daar niets over bekent? Ik lees daar namelijk niets over terug in de SV
Als Michael Jackson in zijn beste jarenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij een beetje dansen UTO?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
nawel wilde net wat lulligs over Kristof zeggen
maar Hanne en Nous komen binnen
Jouw handjes op zijn strakke billen.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jouw handjes op zijn strakke billen.
maak me gekquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jouw handjes op zijn strakke billen.
Ze maken ze het wel heel gemakkelijkquote:
ja vorig jaar waren ze veelal met zijn allen aan het dansenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze maken ze het wel heel gemakkelijk
Het is het net niet allemaal. Faal na faal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja vorig jaar waren ze veelal met zijn allen aan het dansen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Achteraan de rij aansluiten, ik ben eerst
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Achteraan de rij aansluiten, ik ben eerst
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is het net niet allemaal. Faal na faal.
Dans ik wel met u.quote:
poeh das wel een dingetjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:16 schreef C.A.I het volgende:
Ik denk dat droeftoeter zijn ex nu heel anders naar die loser kijkt en haar dochter zal beschermen of 10x na zal denken
eckte liefdequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
GG met zijn handjes op de strakke billen van UTO.
Niet visualiseren, niet doenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
GG met zijn handjes op de strakke billen van UTO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |