SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
In de cursus of de vakantiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb maandag cursus dus mijn vakantie is een dag korter.
Maar ik heb er wel zin in.
We hebben ze ruim 15 jaar gehad en nu gaan we godzijdank weer terug nar kleinere ruimtes en krijg ik zelfs weer een eigen kamer...quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben ze ruim 15 jaar gehad en nu gaan we godzijdank weer terug nar kleinere ruimtes en krijg ik zelfs weer een eigen kamer...![]()
![]()
Je mag nog tegen lil kleine protesteren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:31 schreef just me het volgende:
Ja en wat moeten die mensen nu gaan doen? Er valt niets meer te protesteren
[ afbeelding ]
oh ja en tegen AliB en dat soort kornuiten!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag nog tegen lil kleine protesteren.
Om ons het mooie tijdperk van de QR code niet al te snel te laten vergeten, heb ik een een nieuwe UI gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:31 schreef livelink het volgende:
Je bent wel heel mild hoor, MadMaster.
Het voelt ook een beetje als bevrijding tochquote:
Tijd voor een monument ergensquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
Het voelt ook een beetje als bevrijding toch
Nou we hebben beelden gezien van Brussel en daar ging het er toch wel anders aan toe, hoppa, knuppel eroverquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien kunnen ze bij protesten in het buitenland aansluiten (en dan doen we achter ze de grenzen op slot)
Ik maak wel een tuintje in mijn hartquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tijd voor een monument ergens
Yup, aanpakken die achterlijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Nou we hebben beelden gezien van Brussel en daar ging het er toch wel anders aan toe, hoppa, knuppel erover
Toen je de zon nog zag schijnenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs in Overloon dacht men belangrijk te kunnen worden...
Ik had ze al achterlijk genoemd he?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs in Overloon dacht men belangrijk te kunnen worden...
Of zoals ik vandaag ergens las: trek ze een jumbo polo aan en zet ze bij Klennis Krijs in de celquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:40 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat ze maar 'n tijdje opgesloten blijven, die gekkies !
Ik was wel altijd goed in rollenspelen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:41 schreef livelink het volgende:
Ben je in een vorig leven priester geweest, MadMaster?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was wel altijd goed in rollenspelen...
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:57 schreef livelink het volgende:
Ik voel een spontaan protest in me opkomen.
MadMaster heeft het protest alweer de kop in gedrukt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Als mensen nou eens tegen dat nummer van Froger zouden protesteren...dat zou ik nog kunnen begrijpen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was gezellig, maar nu gaan we naar de tv
Veel plezier daarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Thanks en kijk ze!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Je weet hoe het met Mirella afgelopen is, toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
Duidelijk woonde hij niet samen met Mirella. Die liet haar deur gewoon open.
Nee!!! dat verzin je toch ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:07 schreef livelink het volgende:
Ik vond het toch wel een anti-climax toen ik hoorde dat Belinda dit voor haar hond had geschreven.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:07 schreef livelink het volgende:
Ik vond het toch wel een anti-climax toen ik hoorde dat Belinda dit voor haar hond had geschreven.
Nee, ik heb dat echt ergens gelezen. Of het waar is, weet ik niet. Maar het past wel Belinda Meuldijk.quote:
Ik ga het straks opzoekenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat echt ergens gelezen. Of het waar is, weet ik niet. Maar het past wel Belinda Meuldijk.
Volgens livelink was de vader van Rob dus een hond.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:10 schreef just me het volgende:
Rob de Nijs beschrijft 'Open Einde' (1986) als een troostrijk lied, dat hem erg veel steun heeft gegeven bij het verwerken van het verlies van zijn vader. Net als een groot deel van zijn repertoire schrijft zijn toenmalige vrouw en schrijfpartner Belinda Meuldijk de woorden voor het nummer.
en zo krijg je de praatjes in de wereldquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens livelink was de vader van Rob dus een hond.
Lekker dan...
Luister ik wel 'n keer als ik door mijn huis huppelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Het origineel van deze song duurt bijna 15 minuten, maar dat wilde ik jullie niet aandoen...
Dat staat er niet he. Er staat dat Belinda de tekst heeft geschreven en dat Rob de Nijs er steun bij vond bij het verwerken van zijn vaders dood. Kan nog steeds heel goed zijn dat Belinda het voor haar hond heeft geschreven. En laten we wel wezen; Belinda had waarschijnlijk ook meer gevoelens voor honden dan voor mensen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens livelink was de vader van Rob dus een hond.
Lekker dan...
Deze versie duurt ook al ruim 7 minuten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
Luister ik wel 'n keer als ik door mijn huis huppel
Haar vader was dan ook Pipo, die had ook een ezel als favoriet dier...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat staat er niet he. Er staat dat Belinda de tekst heeft geschreven en dat Rob de Nijs er steun bij vond bij het verwerken van zijn vaders dood. Kan nog steeds heel goed zijn dat Belinda het voor haar hond heeft geschreven. En laten we wel wezen; Belinda had waarschijnlijk ook meer gevoelens voor honden dan voor mensen.
Oh zeker !!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze versie duurt ook al ruim 7 minuten.
Persoonlijk vind ik dat niet erg, geweldige compositie...
Klinkt prima, ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze versie duurt ook al ruim 7 minuten.
Persoonlijk vind ik dat niet erg, geweldige compositie...
Hij loopt er met 7 mijlslaarzen doorheenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:24 schreef livelink het volgende:
Melting gaat nooit naar het sprookjesbos vertelde hij me. Dat hoort er toch wel echt bij.
In Villa Volta zit 'ie wel graag...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:24 schreef livelink het volgende:
Melting gaat nooit naar het sprookjesbos vertelde hij me. Dat hoort er toch wel echt bij.
op 'n terrasje met Schrobbelèr ookquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Villa Volta zit 'ie wel graag...
helemaal niet erg om dit nog 'n keer te horenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik kwam inderdaad net een paar minuten te laat binnen.
quote:19:31 : The Wiz Stars - A Brand New Day
19:39 : Leila K - Open Sesame (Long Version)
19:48 : Tom Petty And The Heartbreaker - Into The Great Wide Open
19:51 : Raggende Manne - Doe Open
19:54 : Guano Apes - Open Your Eyes
19:57 : Frank & Mirella - De Deur Staat Altijd Open
20:00 : The Human League - Open Your Heart
20:04 : Carpenters - (They Long To Be) Close To You
20:08 : Scene - Open
20:13 : Corrie Konings - Van Oma Mag Alles
20:16 : Journey - Open Arms
20:20 : Mick Jagger - Let's Work
20:24 : The B-52s - Eyes Wide Open
20:30 : U.S.U.R.A. - Open Your Mind (Classic Mix)
20:35 : Leftfield - Open Up (Dervish Overdrive mix)
20:41 : Madonna - Open Your Heart
20:47 : Kooten & de Bie - Bamzaaien (Open)
20:55 : Rene Froger - Ogen Weer Geopend
20:59 : Aretha Franklin - Think
21:02 : De Ramblers - Open De Deur Richard
21:06 : Rob de Nijs - Open Einde
21:10 : Blof - Wijd Open
21:14 : Het Goede Doel - Met Open Ogen
21:21 : Ronny V - Efteling Dance Medley
21:30 : The Wiz Stars - A Brand New Day
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:31 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het was weer een superavondje Mad, dank je wel
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:33 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Toch wel een passende show na deze persco. Succes moet je vieren, zegt mijn collega altijd.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:22 schreef just me het volgende:
@:Melting ben je alvast de vrijheid aan het vieren?
Ik loop er (bij goed weer) wel eens doorheen hoor. Als het maar niet te druk is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:24 schreef livelink het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Villa Volta zit 'ie wel graag...
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
op 'n terrasje met Schrobbelèr ook
Goedemorgen.quote:
quote:
Rustig aan, FOK! draait ook door zonder jou...quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga voorlopig nog minder dan de laatste tijd op Fok zijn.
Dinsdag zouden we een afspraak maken voor intake in het ziekenhuis.
Maar dat was nu niet meer nodig. En nu word ik vrijdag al opgenomen.
Het is wel spannend, maar ook wel fijn (Telekids) dat het nu zo snel gaat, dan kan ik er ook niet al te lang tegenop zien.
Maar ik vind fok op tablet/mobiel gewoon niet fijn. Ik zal af en toe wel wat posten, maar niet veel denk ik.
Sterkte de komende periode Rafeiro.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:30 schreef Rafeiro het volgende:
Het is wel spannend, maar ook wel fijn (Telekids) dat het nu zo snel gaat, dan kan ik er ook niet al te lang tegenop zien.
Maar ik vind fok op tablet/mobiel gewoon niet fijn. Ik zal af en toe wel wat posten, maar niet veel denk ik.
Sterkte Raf!quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:30 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Sterkte de komende periode Rafeiro.
Hoop voor je dat het , het gewenste effect mag bereiken.
Dank jullie wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sterkte Raf!
Ik hoop dat het je helpt!
Als dat lukt krijgen ze taart.quote:23.00 uur : nachtrust
Niet in ondergoed met badjas, dat soort dingenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
Kleding
Tijdens uw verblijf wordt van u verwacht dat u in de openbare ruimten gepaste kleding draagt.
Lekker subjectieve regel
Niet in een leren tanga slip rondlopen snapt iedereen wel, maar wat is gepast?
Op maat gemaakt?
Oh dus trainingsbroek/spijkerbroek en warm vest mag dan wel gewoon bij ontbijt ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet in ondergoed met badjas, dat soort dingen
Tuurlijk, dat lijkt me niet heel shockerend voor je mede-patiënten…quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh dus trainingsbroek/spijkerbroek en warm vest mag dan wel gewoon bij ontbijt ?
en bij de lunch en het avondeten ookquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh dus trainingsbroek/spijkerbroek en warm vest mag dan wel gewoon bij ontbijt ?
Raf, wat snel ineensquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou mijn crop tops thuis laten als ik jou was.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik luister even lui mee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Draai wat voor mezelf en ik gooi gewoon de stream nog even aan.
Baat het niet, dan schaadt het niet...
Leuk, probeer het wat relaxt te houden met weer wat oldskool.platen...quote:
Ben er ook blij mee!quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Je boft wel met je kaarten voor Alan Parson's nu.
Het duurt nog even, maar iedereen koopt zich nu een ongeluk aan kaarten...
Het is je gegund...
Ik zit aan de Spa Blackberry.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef livelink het volgende:
Ik zat te twijfelen om een biertje te pakken. Toch maar een kop thee genomen.
Ah, de blackberry heb ik nooit geprobeerd. Als ik wijn in huis had gehad was ik wel voor de bijl gegaan. Maar helaas.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit aan de Spa Blackberry.
Als ik draai, drink ik sowieso geen sterke drank...
Ik vind die Spa Fruit dingetjes wel lekker.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, de blackberry heb ik nooit geprobeerd. Als ik wijn in huis had gehad was ik wel voor de bijl gegaan. Maar helaas.
Ik vind de Spa-varianten alleen best duur. Ik koop de AH bloedsinaasappel regelmatig. Die vind ik wel erg lekker.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind die Spa Fruit dingetjes wel lekker.
Water met een licht fruitsmaakje, iets wat je met limonadesiroop zelf net niet voor elkaar krijgt...
Eens, maar ik koop ze per tray bij de groothandel in de aanbieding.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind de Spa-varianten alleen best duur. Ik koop de AH bloedsinaasappel regelmatig. Die vind ik wel erg lekker.
Zo, het waait echt hard. Ben net de konijn maar alvast eten gaan geven en het hok dichtgedaan. Die hebben zich vandaag toch niet buiten laten zien.
Ik vraag me eigenlijk af of dat soort massale festivals sowieso wel terugkomenquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Twee jaar geleden zou er weer een Love Parade zijn in Berlijn, maar die ging niet door.
Ik heb wel zin in zoiets dit jaar. Daar of hier, maakt niet uit...
Ja, dat denk ik wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of dat soort massale festivals sowieso wel terugkomen
ik kan me er nu nog weinig bij voorstellen. Wel PinkPop en Lowlands en zo, maar zoiets als Love Parade door de hele stad niet. Maar we zullen het zien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel.
We kunnen niet eeuwig in een bubbel blijven leven, lijkt me...
Dit is overigens echt de allerlaatste voor vandaag...
Voor de zomer van 2020 was er in Berlijn wel weer een vergunning afgegeven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
ik kan me er nu nog weinig bij voorstellen. Wel PinkPop en Lowlands en zo, maar zoiets als Love Parade door de hele stad niet. Maar we zullen het zien.
Dank je wel in ieder geval MadMaster. Was best lekker voor de late woensdagavond
Welterusten!quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de zomer van 2020 was er in Berlijn wel weer een vergunning afgegeven.
Maar Corona gooide toen roet in het eten...
We gaan het zien, slaap lekker!
Het waaide enorm ja en is nu lichtjes afgezwakt, maar af toe komt er zo’n windstoot voorbij. Veel herrie vannacht en nu tril ik zowat mijn bed uit door de verbouwing 2 huizen verderop.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:49 schreef Melting het volgende:
Heeft het bij jullie ook zo hard gewaaid?
Het waait nog steeds behoorlijk. Een uitdaging om langs de gracht te fietsenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:49 schreef Melting het volgende:
Heeft het bij jullie ook zo hard gewaaid?
Je zou uit voorzorg de waterfiets kunnen nemenquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
Het waait nog steeds behoorlijk. Een uitdaging om langs de gracht te fietsen
Die komt pas in de zomer in het waterquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Je zou uit voorzorg de waterfiets kunnen nemen
Dat wordt een paar dagen oppassen dan? Want Junior kan zaterdag dus pas naar huis?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:39 schreef just me het volgende:
Voor onze treinreizigers:
Morgen vanaf 14.00 uur rijden geen treinen
Morgen oppassen in Gouda, Junior heeft een cursus in Utrecht waar hij met de trein naar toe moet...
Geen idee, misschien kan hij een auto regelen maar zoals mij ooit gezegd is, als het niet jouw probleem is moet je het ook niet oplossenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt een paar dagen oppassen dan? Want Junior kan zaterdag dus pas naar huis?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:50 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kan hij een auto regelen maar zoals mij ooit gezegd is, als het niet jouw probleem is moet je het ook niet oplossen
Onthoud ze maarquote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
Onthoud ze maar
Ik ga het niet redden om om 19.00 uur te luisteren, ik ben er iets later bij
Welkom aRd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een klein uurtje mee
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo de auto in, whisky ophalen voor een tasting morgen.
Eens kijken of ik onderweg kan luisteren…
Het waait nauwelijks.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goed uitkijken dan dat je niet van de weg waait.
Moet je ver?
Ah.... wist niet dat de wind was gaan liggen daar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waait nauwelijks.
Kilometer of 20 heen en weer terug, gok ik…
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:05 schreef anotherRandomdude het volgende:
Frans Bauer - Als sterren aan de hemel staan?
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken dit helemaal uit mijn hoofd, dankjewel cliënten
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]![]()
Welkom Ddm (en Symph denk ik)
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja geniaal was dat toen op tv, die meisjes hadden volgens mij ook allebei dezelfde naam
Muts 1 en Muts 2…quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja geniaal was dat toen op tv, die meisjes hadden volgens mij ook allebei dezelfde naam
Wonen die buren er al?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef Symphonic het volgende:
Kleine huisjes worden groot. Net weer foto’s gekregen van de buuf
Nee, het jongste kind daar alvast op school in de wijk, dus ze brengt die iedere dag heen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Wonen die buren er al?
Anders zijn ze er wel vaak te vinden.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
MadMaster, als je volgende keer vis gaat halen kun je gelijk een nieuwe auto uitzoeken:
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20220217_90142808
Ja, had het al gezien en ik moet daar wel altijd langs.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
MadMaster, als je volgende keer vis gaat halen kun je gelijk een nieuwe auto uitzoeken:
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20220217_90142808
Alles kan… zelfs intunen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:20 schreef Melting het volgende:
Ik ben benieuwd of de volgende plaat eigenlijk nog wel kan?
Je bent er ingetuned!quote:
Ik rij eigenlijk ook altijd via die kant als we in IJmuiden moeten zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, had het al gezien en ik moet daar wel altijd langs.
Maar ik sla de vrijdag vis even over morgen.
Heb ook geen nieuwe auto nodig, maar dat is altijd maar tijdelijk…
quote:
Wat heeft het ene met het andere te maken?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is dat ik morgenvroeg in de sportschool sta, anders had ik nu een borreltje genomen.
Ik drink geen alcohol op de avond voor ik ga sporten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat heeft het ene met het andere te maken?
Zelfs geen water?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol op de avond voor ik ga sporten.
Principe kwestie.
Dacht wel dat je deze zou herkennen.quote:
Het is morgen onafhankelijksdag in Gambia, doe er je voordeel meequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
Zal eens nadenken wat ik morgenvroeg zal trakteren.
Alcohol, na het sporten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
Zal eens nadenken wat ik morgenvroeg zal trakteren.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Het is morgen onafhankelijksdag in Gambia, doe er je voordeel mee
Configuratiescherm.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
Stomme vraag tussendoor wat is control panel in nederlandse windows ook al weer
Welkom.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
Tnx autoplay wil niet starten en ik ik wil voor opname morgen nog wat zooi op tablet gooien.
Ook ingetuned nu.
Helpdesk Melting altijd paraatquote:
Heb je al wat Netflix films gedownload ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
Tnx autoplay wil niet starten en ik ik wil voor opname morgen nog wat zooi op tablet gooien.
Ook ingetuned nu.
quote:
Netflix app, ESPN en amazon prime en ITV maar was een serie aan het bingen. die wou ik naar de tablet gooien.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je al wat Netflix films gedownload ?
Ben je mooi weer nuchter als je naar huis moet rijden, perfect!quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon de vrijdagochtendborrel. Waarom ook niet
oh wat was je aan het bingen ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Netflix app, ESPN en amazon prime en ITV maar was een serie aan het bingen. die wou ik naar de tablet gooien.
Dat is mooiquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Krijg tegenwoordig ook steeds meer buitenlandse medewerkers die de weg naar me weten te vinden.
Ach...... lekker druk is ook fijn.
Ik hoef alleen maar de trap af.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je mooi weer nuchter als je naar huis moet rijden, perfect!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je mooi weer nuchter als je naar huis moet rijden, perfect!
Nog steeds thuiswerken?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar de trap af.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden Melting,
Maar ik ga weer is richting mijn bed.
Welterusten aRd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Got to get Rob n Raz featuring Leila K
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
Als ik een probleem meld bij functioneel beheer lever ik over het algemeen ook direct de oorzaak aan.
Krijg ik vrijwel direct antwoord, nee ik heb het nagevraagd, dat is het niet, en dan de volgende dag: uhhh het was het toch wel.
Diezelfde.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Leila K, jeweetwel van Open Sesame die door Mad werd gedraaid toen Nederland van slot ging
Ik vind dit een leuk liedje, ondanks dat het niet zo mijn genre isquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Diezelfde.
Ik ken ook geen andere, eerlijk gezegd.
Ik vind het ook wel wat hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuk liedje, ondanks dat het niet zo mijn genre is
Slaap lekker!quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Love hurts zingt een of andere Jodocus.quote:
Gewoon een pleister erop als het zeer doetquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Love hurts zingt een of andere Jodocus.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon een pleister erop als het zeer doet
Echt hè... stilte voor de stormquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef just me het volgende:
Ik heb maar snel een tasje ingepakt voor het geval ik/wij toch bij Junior moeten blijven slapen.
Zijn cursus is naar online verzet
voor het geval er nog storm is hè....quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Maar hij zou je toch ook wel naar huis kunnen brengen?
Verstandig hoor. Het gaat chaos wordenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef just me het volgende:
Ik heb maar snel een tasje ingepakt voor het geval ik/wij toch bij Junior moeten blijven slapen.
Zijn cursus is naar online verzet
Opa en ik gaan samen oppassen omdat het een hele dag is. Junior heeft maar 1 groot logeerbedquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Verstandig hoor. Het gaat chaos worden
Dan gaat opa in het bed van de kabouter en jij en kabouter in het logeerbedquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Opa en ik gaan samen oppassen omdat het een hele dag is. Junior heeft maar 1 groot logeerbed
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Opa en ik gaan samen oppassen omdat het een hele dag is. Junior heeft maar 1 groot logeerbed
Hahaha..... drink ze! Fijne avond.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:21 schreef Fogel het volgende:
Ik ga over een halfuur ofzo maar eens richting een kroeg, want ik ga morgen niet trainen
Bedankt voor de tip @:Melting
kabouter heeft nog geen groot bed maar er is ook nog 'n prima bank om op te slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan gaat opa in het bed van de kabouter en jij en kabouter in het logeerbed
Dan blijft 1 van de 2 wakker.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
kabouter heeft nog geen groot bed maar er is ook nog 'n prima bank om op te slapen.
Opa en ik zitten er allebei niet op te wachten om samen te moeten slapen
Opa kan ook prima in een stoel slapenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
kabouter heeft nog geen groot bed maar er is ook nog 'n prima bank om op te slapen.
Opa en ik zitten er allebei niet op te wachten om samen te moeten slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |