SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
MIs ik wat of werd er vorig jaar meer gewisseld, naast die grote leegloop van ontevreden gasten?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mensen zijn zo slaapverwekkend
gewisseld?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MIs ik wat of werd er vorig jaar meer gewisseld, naast die grote leegloop van ontevreden gasten?
ah zo ja er stapten er 3 opquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh , klieren eruit, en Nieuwe erin.. je weet wel.. wisselen
19.. geloof ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
hoeveel bewoners waren er in totaal vorig jaar?
30 uit mijn hoofd,quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
hoeveel bewoners waren er in totaal vorig jaar?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Nawee kleeft nu aan LeLow? bewerkslijmen .. Noessie zit al in haar pocket voor Donderdag dus..
quote:
19quote:
Maar nog niemand opgestapt. Denk niet dat er nog iemand bij komt.quote:
Beetje schelden. Wat een aanstellers.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:30 schreef Angelflush het volgende:
Ik heb ff op Twitter gekeken, maar daar ontploft t ook over t gedrag van die vuile huichelaar.
Wat een verschrikkelijke man en wat een slecht voorbeeld voor zijn dochter.
Nou ja zeg.quote:
denk ik ook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Maar nog niemand opgestapt. Denk niet dat er nog iemand bij komt.
nou we hebben ze niet veel gezien oh shit........... afleveringquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
de uitzending draait dus om Tobi en Grace
Het is met Dimie en Veer mislukt, er zal en moet toch een setje gecreëerd worden .. het zal me nix verbazen als ze Grees in de DBK sufgeluld hebben om met ToobSukkel aan te pappenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
de uitzending draait dus om Tobi en Grace
daar lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is met Dimie en Veer mislukt, er zal en moet toch een setje gecreëerd worden .. het zal me nix verbazen als ze Grees in de DBK sufgeluld hebben om met ToobSukkel aan te pappen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
Vraagje aan de COS dames: Slaan jullie je partner ook vaak?
wat zeg je Leroy?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:36 schreef Ireth het volgende:
(TV) Die sercan stond zo relax met zijn armen dat ik bijna zou denken dat ie een lege emmer had?
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Nee serieus, zo stil met zijn armen en zo geconcentreerd!Vergeleken met de trillende armpjes van sommige anderen.
maar hoe kortquote:
En het bad is nog warm ook wat onmogelijk wasquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
Gloeiende goffer,en vanmiddag zat ik alleen.
[ afbeelding ]
Dat ook nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
En het bad is nog warm ook wat onmogelijk was
BB redactiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
leroy wordt met zijn interne strijd weer beter weggezet
Maar dat liet wel zien dat tobi en Kristof nog steeds goed zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar hoe kort
en het tobi kris gesprek heel uitgebreid
Ik had ook storingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hier ook Ziggo en Videoland in de regio Kennemerland en nergens last van, gewoon streams
Zo simpel dit Koos,Vera moet hem niet dus ze moet kapot.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:45 schreef Koos1958 het volgende:
Zoals leroy over vera tekeer ging datnhad ik niet gezien. Die vent is echt zo gek als een deur. Hij ligt op zijn nest te roddelen als vera afdroogt of eten kookt.
Precies verder nadenken lukt hem nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo simpel dit Koos,Vera moet hem niet dus ze moet kapot.
Ja en nu op de streams heel gezellig met haar praten dombo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo zie je maar, het had niets met Dimi te maken en alles met Leroy en Nawel zelf. Hèt bewijs.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
hij doet zelf ook geen kut in huisquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:45 schreef Koos1958 het volgende:
Zoals leroy over vera tekeer ging datnhad ik niet gezien. Die vent is echt zo gek als een deur. Hij ligt op zijn nest te roddelen als vera afdroogt of eten kookt.
Epic twist zou zijn als Tobias en Sallar een stelletje zouden vormen, en Grace en Nouchine verbaast achterblijven🤣 just kidding😉quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
Tobi lijkt blij dat Salar erbij komt
Mwa dat is toch niet waar. Hij doet regelmatig de afwas. Koffie gemalen voor de hele groep en ook meegeholpen met koken vandaag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij doet zelf ook geen kut in huis
Leroy wil wel hoor, en als het lust is maakt het niet uit. desnoods doet ze een zak over zijn hoofd met een prop in zijn mond.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
Vervelen, dat die dooie Toob niet wil meewerken aan setje maken...Grees moet zich inmiddels kapot ergeren...
[ afbeelding ]
5,80, ofzo? BB is zelf ook op weekbudget🤣quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan de regie nog steeds geen 2 streams bedienen en gameroom? Wat een Faal. Vraag mij steeds meer af of het dit jaar op een strak budget staat.
Vorig jaar kon het wel, dus dat zijn smoesjes. En de camera's in de Gameroom hebben geen ander besturingssyteem dan in de rest van het huis hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan de regie nog steeds geen 2 streams bedienen en gameroom? Wat een Faal. Vraag mij steeds meer af of het dit jaar op een strak budget staat.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa dat is toch niet waar. Hij doet regelmatig de afwas. Koffie gemalen voor de hele groep en ook meegeholpen met koken vandaag.
grace heeft alles gedaan hij heeft alleen de aardappelen gestamptquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa dat is toch niet waar. Hij doet regelmatig de afwas. Koffie gemalen voor de hele groep en ook meegeholpen met koken vandaag.
Hey vroege vogel.Je posts in de ochtend zijn altijd zeer treffend.Leuk om te lezen je terugblik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zo zie je maar, het had niets met Dimi te maken en alles met Leroy en Nawel zelf. Hèt bewijs.
Nee dat snap ik, maar wat ik bedoel als je de gameroom niet wil laten zien, dan kun je als je daar de faciliteiten voor hebt ook nog 2 verschillende streams laten zien. Waarschijnlijk heb je dan extra materiaal nodig en misschien wel een extra operator en dat kost geld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorig jaar kon het wel, dus dat zijn smoesjes. En de camera's in de Gameroom hebben geen ander besturingssyteem dan in de rest van het huis hoor.
Het is niet dat ik wakker blijf ofzo hoor, ben gewoon vaak vroeg wakker. Maar in de ochtend ben ik beter met woorden vreemd genoeg. En graag gedaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey vroege vogel.Je posts in de ochtend zijn altijd zeer treffend.Leuk om te lezen je terugblik.
quote:
Gisteravond overviel het hem.Je zag hem balen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Voor iedereen was er een kopje koffie
Maar wel gedeeld. Er was ook iemand die gewoon drie eitjes alleen opvrat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteravond overviel het hem.Je zag hem balen.
Hoe krijgt ze het wegquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wel gedeeld. Er was ook iemand die gewoon drie eitjes alleen opvrat.
Applausje voor de BB redactie wel een kleintjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
dierenpakken is echt leuk gedaan
en Salar ook goed gedaan
mede dankzij goed denken van Salarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Applausje voor de BB redactie wel een kleintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |