Liever vandaag dan morgen weer normaal. Gelukkig is dat het weer aan het wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Daar wil ik voor altijd wel mee stoppen
Twee jaar later en we vieren nog steeds carnaval in kleine groepjesquote:Wel carnaval, maar geen grote evenementen
Ik zag dat Martijn Broekman het er ook al over had op Twitter:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef nostra het volgende:
Is het kiezen van die 5.000 op de y-as een bewussie richting @:JanKluytmans?
[ afbeelding ]
Ik gooi het altijd op mijn religie, Vrij Misantropischquote:
Deze is ook mooi .... Gewoon loslaten omdat het eigenlijk niks meer uitmaakt komt niet eens bij ze op als een alternatief.quote:Het alternatief zou zijn om evenementen weer beperkingen op te leggen, zoals een maximumaantal bezoekers. "Maar ik denk dat niemand dat wil."
Ik zag het ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zag dat Martijn Broekman het er ook al over had op Twitter:
[ twitter ]
Mijn dochter wil letterlijk de nieuwe regels weten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat bepaal je zelf gewoon toch? Gewoon doet wat fijn voelt.
Wij kregen vorige week bezoek en uit automatisme zowaar een hand gegeven. Voelde toch wel raar
Te logisch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Deze is ook mooi .... Gewoon loslaten omdat het eigenlijk niks meer uitmaakt komt niet eens bij ze op als een alternatief.
Hij heeft gelijk maar het plaatst de stijging ook wel in perspectief. Er lijkt ook geen sprake van versnelling te zijn in die groei, het schommelt gewoon een beetje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ twitter ]
Op zich staat alles redelijk duidelijk op de site van de Rijksoverheid: https://www.rijksoverheid(...)ht-coronamaatregelenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn dochter wil letterlijk de nieuwe regels weten.
En nee, het is geen volgzaam type.
Lang niet iedereen doet het weer. Maar wel weer vaker. Advies is om het nog niet te doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel, iedereen doet het weer. Of krijg je een bekeuring als een handhaver je handen ziet schudden![]()
Was dat zijn onderbouwing?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die is nog wel te begrijpen, ze kunnen 1G niet in 2
dagen invoeren
Ik zeg ook niet dat het een volgzaam type is, ik probeerde enkel vriendelijk advies te gevenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn dochter wil letterlijk de nieuwe regels weten.
En nee, het is geen volgzaam type.
Ze bekijken het maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lang niet iedereen doet het weer. Maar wel weer vaker. Advies is om het nog niet te doen.
Ben jij dezelfde Tijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gevaxxed he.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een volgzaam type is, ik probeerde enkel vriendelijk advies te gevenalleen maar verstandig; zo’n kind die op de hoogte wil blijven.
Ik zal wel een grote lul zijn, maar deze mensen kunnen ook een probleem hebben met, jawel, de griep. Het is best wel eens goed om je te realiseren dat niet voor iedereen alles maar vanzelfsprekend is, maar we willen ook niet de maatregelen blijven volhouden. Ook daar gaan mensen achter schuil.quote:
Doel in het leven is vervallen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:30 schreef Evenstar het volgende:
Waarom is #geendorhout trending met al die verhalen er bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |