Sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:37 schreef drakin het volgende:
Ik ga geloof ik de keuken in, mijn buuf begint te zingen
stop er nu maar weer meequote:
Hier alles nog rustig.Bij jullie de keersluis dicht?quote:
Volgens mij kun jij voor elk willekeurig trefwoord een passend ESF-nummer bedenkenquote:
Miss Wuustwezel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hebben jullie mijn bericht zien voorbij flitsen?
Dikke knuffel![]()
![]()
* Aoibhin is opgehoudenquote:
Is het goed geïsoleerd daar?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin is opgehouden
Ik ga zo wel los bij mijn toneelgroep
Nu weet ik niet, maar die gaan zeker dicht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier alles nog rustig.Bij jullie de keersluis dicht?
Neequote:
Ik denk het niet. Een paar maatregelen blijven nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
Zo toch maar ff kijken...zal het de laatste zijn?
Dat is waar idd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Een paar maatregelen blijven nog.
De regen zorgt al voor wat demping hierquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeWe zitten in een buurthuis en daar huren we een zaaltje, en die zaaltjes kunnen voor van alles en nog wat gehuurd worden. De muren zijn ook heel dun.
We hadden een keer een burenruzie die naast ons werd uitgevochten en we konden alles horen
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Een paar maatregelen blijven nog.
Er komt nog 1G voor festivals en met "alles" loslaten zullen de besmettingen weer omhoog gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
Zo toch maar ff kijken...zal het de laatste zijn?
En carnaval met 1-zachte-Gquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Er komt nog 1G voor festivals en met "alles" loslaten zullen de besmettingen weer omhoog gaan.
1G is een negatieve test toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Er komt nog 1G voor festivals en met "alles" loslaten zullen de besmettingen weer omhoog gaan.
Echt?! Heb je een lijstje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, Franklin....namen staan al vast
Is er alweer een nieuwe variant aanstaande dan? Omikron is toch wel een beetje over de top heen lijkt hetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |