Sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:37 schreef drakin het volgende:
Ik ga geloof ik de keuken in, mijn buuf begint te zingen
stop er nu maar weer meequote:
Hier alles nog rustig.Bij jullie de keersluis dicht?quote:
Volgens mij kun jij voor elk willekeurig trefwoord een passend ESF-nummer bedenkenquote:
Miss Wuustwezel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hebben jullie mijn bericht zien voorbij flitsen?
Dikke knuffel![]()
![]()
* Aoibhin is opgehoudenquote:
Is het goed geïsoleerd daar?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin is opgehouden
Ik ga zo wel los bij mijn toneelgroep
Nu weet ik niet, maar die gaan zeker dicht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier alles nog rustig.Bij jullie de keersluis dicht?
Neequote:
Ik denk het niet. Een paar maatregelen blijven nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
Zo toch maar ff kijken...zal het de laatste zijn?
Dat is waar idd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Een paar maatregelen blijven nog.
De regen zorgt al voor wat demping hierquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeWe zitten in een buurthuis en daar huren we een zaaltje, en die zaaltjes kunnen voor van alles en nog wat gehuurd worden. De muren zijn ook heel dun.
We hadden een keer een burenruzie die naast ons werd uitgevochten en we konden alles horen
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Een paar maatregelen blijven nog.
Er komt nog 1G voor festivals en met "alles" loslaten zullen de besmettingen weer omhoog gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
Zo toch maar ff kijken...zal het de laatste zijn?
En carnaval met 1-zachte-Gquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Er komt nog 1G voor festivals en met "alles" loslaten zullen de besmettingen weer omhoog gaan.
1G is een negatieve test toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Er komt nog 1G voor festivals en met "alles" loslaten zullen de besmettingen weer omhoog gaan.
Echt?! Heb je een lijstje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, Franklin....namen staan al vast
Is er alweer een nieuwe variant aanstaande dan? Omikron is toch wel een beetje over de top heen lijkt hetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel mee met de stormquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is er alweer een nieuwe variant aanstaande dan? Omikron is toch wel een beetje over de top heen lijkt het
ja, dus kaartje kwijt als je positief bentquote:
Krijg je vast je geld wel terug toch?!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
ja, dus kaartje kwijt als je positief bent
Ik zag anders paar weken terug een heel lief klein meisje op de IC in Groningen, er zijn minder mensen op de IC maar voor wie er toch terecht komt is het nog steeds heel heftig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is er alweer een nieuwe variant aanstaande dan? Omikron is toch wel een beetje over de top heen lijkt het
Ik denk dat er na Dudley en Eunice nog wel meer komenquote:
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijg je vast je geld wel terug toch?!
Ik bedoel ook dat het aantal mensen dat besmet raakt stabiliseert of daaltquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag anders paar weken terug een heel lief klein meisje op de IC in Groningen, er zijn minder mensen op de IC maar voor wie er toch terecht komt is het nog steeds heel heftig.
25e zo te horenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Hoeven we na vrijdag ook geen mondkapje meer op?
Niet als je doedelzak speeltquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Die storm wordt gecanceldquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden je Gladys nog in Glennis veranderen?
Alleen in OV en op luchthavens.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Dan ga ik even mijn doedelzak oppoetsen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niet als je doedelzak speelt
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik even mijn doedelzak oppoetsen.
Acceptabelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen in OV en op luchthavens.
Erg mildquote:
Heb je toch corona?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Erg mild
Merk dat ik er 's avonds iets meer last van heb maar over het algemeen voel ik me prima.
Fijn!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Erg mild
Merk dat ik er 's avonds iets meer last van heb maar over het algemeen voel ik me prima.
Jup.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Erg mild
+1quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mensen met een lelijke rotkop altijd een mondkapje op!
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Het is jammer dat ik niet naar de supermarkt kan want wil vanalles koken waar ik de ingredienten niet voor heb
Arwenquote:
Goed idee jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
Maar wie gaat beslissen wie lelijk is en wie niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
Uiteindelijk wel neem ik aanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het aantal mensen dat besmet raakt stabiliseert of daalt
Aoibhin zou niet misstaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ArwenOlwen
Méabh
![]()
Ik hou van dat soort namen
Hopelijk wordt je niet te erg ziek.quote:
Kun jij ze ook correct uitspreken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ArwenOlwen
Méabh
![]()
Ik hou van dat soort namen
Die woont een uur rijdenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Irritant en als je besteld gaan er altijd wel een paar dagen overheen voordat ze bezorgd worden. Je hebt toch een aardige broer?
Wij, 40+ commissiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wie gaat beslissen wie lelijk is en wie niet?
-->quote:
Dat is inderdaad wat ver ja, maar gelukkig kom je niet om van de honger.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Die woont een uur rijden
M'n ouders wonen in hetzelfde dorp dus die laat ik wel een keer wat brengen maar had tot nu nog genoeg in huis.
Stel je niet zo aan,je bent gewoon een mooiboy.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gedrocht te walgelijk om aan te zien bah !!!
Wil je nog wat mondkapjes van me kopen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
Haha nee he?quote:
Zeker!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kun jij ze ook correct uitspreken?
Dat mogen hun niet weten sssswtttquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan,je bent gewoon een mooiboy.
Je zal maar zo heten zeg…quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!
Zelfs Sadhbh
(ja dat is een echte Ierse naam)
Te laatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat mogen hun niet weten sssswttt
Ik heb het wel voor je, wat heb je nodig?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Het is jammer dat ik niet naar de supermarkt kan want wil vanalles koken waar ik de ingredienten niet voor heb
Jij toch ook?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan,je bent gewoon een mooiboy.
Je spreekt het uit als Saiv, met de 'v' heel licht uitgesprokenquote:
Ga je zeker de helft van weggooien straks omdat je teveel hebt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb 3 bakken kastanjechampignons en een tas vol broccoli.
Bofkontquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als Saiv, met de 'v' heel licht uitgesproken![]()
Voor een Nederlandse baby ook gelijk wat minder succesvol zelfs fonetisch niet, want dan lijkt het veel op 'saai'
Nee zeker niet,in het uiterste geval geef ik door aan een ander.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je zeker de helft van weggooien straks omdat je teveel hebt?
Wat ga je ermee doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
Drakenvoer!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee zeker niet,in het uiterste geval geef ik door aan een ander.
Kan niet iemand anders dat voor je halen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Post boven u.quote:
Hoe ging het gesprek?quote:
Daar staat dat je het in het uiterste geval doorgeeftquote:
Heb ook veel appels.quote:
Heb even geen zin in moes maken, broccoli en champignons zijn wel welkom.quote:
Lamsvleesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het wel voor je, wat heb je nodig?
Jawel heb lieve oudersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan niet iemand anders dat voor je halen?
Ah dan komt t wel goed..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Lamsvlees
[..]
Jawel heb lieve ouders
Ik heb wel zin in ruziequote:
Het enige wat ik nou net niet hebquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Lamsvlees
[..]
Jawel heb lieve ouders
Soep,saus,ragout Ik verzin wel wat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar staat dat je het in het uiterste geval doorgeeft
BDS en enginequote:
Heb je gezien dat Dazzler live is?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soep,saus,ragout Ik verzin wel wat.
Wel op 1,5 meterquote:
Je kan ook een kastje neer zetten voor je huis daar de spullen in stoppen.. dat zie je op steeds meer plekken van etenswaar tot verzorging producten etcquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haalt voor vrienden van ons elke week de overgebleven groente van de groenteboer hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb even geen zin in moes maken, broccoli en champignons zijn wel welkom.
Hoe kom je eigenlijk aan zoveel?
Champigons zijn dan ook ontzettend veelzijdig.....en lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoezo dat? Fruit vroeg net hoe het gesprek ging vanmiddagquote:
Sterkte danquote:
Hier heb ik wel alleen kastje met jampotjes en boeken gezien, ik vind het een heel leuk en goed initiatief. Hoe heten die kastjes ook alweer?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan ook een kastje neer zetten voor je huis daar de spullen in stoppen.. dat zie je op steeds meer plekken van etenswaar tot verzorging producten etc
Buurtkastjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier heb ik wel alleen kastje met jampotjes en boeken gezien, ik vind het een heel leuk en goed initiatief. Hoe heten die kastjes ook alweer?
Ga zo door en ik laat ze de sleutel van de lift weggooien de volgende keerquote:
Hier de buurtkoelkast.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier heb ik wel alleen kastje met jampotjes en boeken gezien, ik vind het een heel leuk en goed initiatief. Hoe heten die kastjes ook alweer?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik laat ze de sleutel van de lift weggooien de volgende keer
Ow ja buurtkastjes, en ik hoorde ook over boodschappen die niet gebruikt worden, dat schijnt heel populair te zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Buurtkastjes
Ja je kan er zelf iets uit halen en er wat anders weer in zetten.. Zo heb ook een boekenkast waar je een boek uit kan halen en er zelf weer een in kan zetten
Echt hoor,ik wil graag weten en krijg geen antwoord.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo dat? Fruit vroeg net hoe het gesprek ging vanmiddag
Ja buurtkast, tenzij je een koelkast buiten zet.quote:
Welke boodschappen ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja buurtkastjes, en ik hoorde ook over boodschappen die niet gebruikt worden, dat schijnt heel populair te zijn.
Ik dus ook niet, anders even via DM vragenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,ik wil graag weten en krijg geen antwoord.
Hier ook wordt brood uitgedeeld of ze maken snert.Het schijnt nodig te zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja buurtkast, tenzij je een koelkast buiten zet.
Die mensen kopen in de winkels, maar om welke reden dan ook in zo'n kastje gezet/gelegd worden, mensen met lage inkomens zijn hier heel blij mee.quote:
Ik lees nooit mijn DM`s.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, anders even via DM vragen
Niets wat een plantenspuit niet oplostquote:
Ja helaas, en dan zijn dit mooie initiatieven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ook wordt brood uitgedeeld of ze maken snert.Het schijnt nodig te zijn.
Ah zo, net als dat bijv in de supermarkt iets koopt voor de voedselbank, hebben ze ook 1 x in het jaar volgens mij..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen kopen in de winkels, maar om welke reden dan ook in zo'n kastje gezet/gelegd worden, mensen met lage inkomens zijn hier heel blij mee.
Ja inderdaad, maar het dan in zo'n kastje stoppen. Voor de voedselbank staan ze hier altijd voor de kerstdagen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo, net als dat bijv in de supermarkt iets koopt voor de voedselbank, hebben ze ook 1 x in het jaar volgens mij..
Mag van mij wel vaker voor de voedselbankquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar het dan in zo'n kastje stoppen. Voor de voedselbank staan ze hier altijd voor de kerstdagen.
Daar moet je niet zo druk om makenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
ik schelde brasilianische mannen op
twitter uit,ze spreken onzin over Barbara
Ja inderdaad, want het is zo nodig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag van mij wel vaker voor de voedselbank
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
Dat klinkt echt smerigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar kip-bolussen maken
Mijn moeder kreeg een paar weken terug een set om bolussen te maken van (zeeuwse) familie.quote:
Smerige ondingen uit de hel !!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een paar weken terug een set om bolussen te maken van (zeeuwse) familie.
Misschien dan ik dat ervoor gebruiken.
Ik vraag het noch maar een keer: Hoe ging je gesprek vandaag?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:59 schreef mario390 het volgende:
Die idioten van de produktie hebben en spel met
ik mag je,ik mag je niet maken moeten
wat elke mandaag avond is
nur deze keer was de opdracht en emmer water
over de kop te leren, nur daar heeft en meisje
overdreven en en ander meisje op de kop getroffen
twitter gaat over vandaag dat dit meisje naar huis zoll
En dat zegt iemand uit zeelandquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Smerige ondingen uit de hel !!!
180 nu.quote:
En vis eet hij ook al niet.quote:
zo ,zo ging het heb levenslop nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vraag het noch maar een keer: Hoe ging je gesprek vandaag?
Het is duidelijk niet je vriendin.En nu moet je een CV maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo ,zo ging het heb levenslop niet
metgehad heeft zij gezeurt
quote:
Hmmm, hopelijk snel weg danquote:
De uitzondering die de regel bevestigt?quote:
en wat? hoezo vriendin? het is de beraterinquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is duidelijk niet je vriendin.En nu moet je een CV maken?
Jij moet helemaal ophoudenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoveel
Dan toch maar eens lezen
BDS is de ultieme uitzonderling.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt?
Je lebenslop heet een CV ,en die beraterin lijkt me niet lief.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat? hoezo vriendin? het is de beraterin
Hij plaagt je.quote:
Fruitmans kent mij al een tijdjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij is op ruzie uit die kippen meneer
Jeannyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef mario390 het volgende:
is schon spät, wir müssen raus
aus dem wald,
wo ist dein schuh
Trustenquote:
Dat blijkt wel weerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Fruitmans kent mij al een tijdje
Hier mini biebquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstonden ze je wel?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
Zu viele Rot auf deine Lippenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef mario390 het volgende:
is schon spät, wir müssen raus
aus dem wald,
wo ist dein schuh,
BoekzonderZand?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik schrijf mijn eigen boeken
Goeie schnitzel met een citroentjequote:
Und krautsalatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Goeie schnitzel met een citroentje
Lust ik nietquote:
OK dan nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet belangrijk vor me
in winter
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
Shit ik wou nog naar de supermarkt, maar Glenda is weer vrij....
Niet al het zuur is lekkerquote:
Moet ik je komen helpen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
Ben jij zo'n vechter?quote:
Dat is je kans voor een fanmeetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
Kan jij wel hebben toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
Bitchslapquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die tokkies schakel ik uit met een hand
quote:
Heer Sode.quote:
Heb hier nog een kookboek staan met Weense recepten. Voor als je wat lokale inspiratie zoektquote:
Ze ontkent ook alles.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
3 dagen voorarrest is trouwens best lang. Dat doen ze niet zomaar.
Tiroler Gröstlquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier nog een kookboek staan met Weense recepten. Voor als je wat lokale inspiratie zoekt
En getuigen.quote:
Dat doen tokkies al Glennis G en Ali B vaak.quote:
Heb hier nog een boek staan met Weense walsen. Ook inspirerendquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier nog een kookboek staan met Weense recepten. Voor als je wat lokale inspiratie zoekt
De broertjes Ludolf.quote:
Ik kan nog harder "NEE NEE NEEEE" zingenquote:
Dat vind ik nou een eerste klas kwal. Die verziekt echt filmsquote:
Geen idee,maar ik heb van die serie genoten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De broertjes Ludolf.![]()
Zouden ze nog steeds aan de nudeln zitten.
Wel met het raam dicht a.u.b.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan nog harder "NEE NEE NEEEE" zingen
Zo is dat!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een eerste klas kwal. Die verziekt echt films
En is een reden om te zappen bij reclames. Weten die zenders zeker dat ik niet verder kijk.
Was inderdaad een leuke serie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee,maar ik heb van die serie genoten.![]()
Eentje is wel overleden.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgende 40+ meet bij jou in de super dan.
Bekritiseer je nu mijn zangkunsten?quote:
Ze zijn ook in Friesland geweest met de camper.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was inderdaad een leuke serie.
Manni kwam ook regelmatig in Nederland om in te kopen.
Ze kwamen nogal eens ergens. En heb van horen zeggen dat ze allemaal erg sympathiek zijn of waren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn ook in Friesland geweest met de camper.
Uhhh, tocht is niet goed voor je stemquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bekritiseer je nu mijn zangkunsten?
Ik stuur mijn schoonmoeder met een mattenklopper op je afquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bij de Aikido Randori test komen er 5 man tegelijk op je afrennen
Oh ik dat jóuw raamquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uhhh, tocht is niet goed voor je stem
kijk ditquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn ook in Friesland geweest met de camper.
staat er wel een kaars voor?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik dat jóuw raam![]()
Mijn raam is sowieso dicht, weet je wel niet hoe koud het is buiten
Bij de Tandori test komen vijf obers op je af rennen. Lijkt me beter.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bij de Aikido Randori test komen er 5 man tegelijk op je afrennen
Niet voor mijn raam, daarvoor wapper ik gevaarlijk veel met mijn gordijnenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk dit
https://twitter.com/gratidaorafa/status/1493646966655434754
Sode!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees![]()
Je vraagt dit voor een vriend die toevallig Rob heet?
Malle Babbe?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sode!![]()
Ja inderdaad, Rob de vriend van Babbe.
Oh, die malle meid. Wel eens van gehoord ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sode!![]()
Ja inderdaad, Rob de vriend van Babbe.
Ik vind haar wel een soort van interessant.quote:
Wie ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een soort van interessant.
quote:
Schijnt een lekkere kont te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, die malle meid. Wel eens van gehoord ja.
Pics!?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijnt een lekkere kont te hebben.
Blond, rond en een lekkere kont. Wat wil een vent nou nog meer?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijnt een lekkere kont te hebben.
quote:
Iets anders wat schuimt en ook blond isquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Blond, rond en een lekkere kont. Wat wil een vent nou nog meer?
Dat kan prima samen gaan volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets anders wat schuimt en ook blond is
Een presentjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Niet blond, schuimt niet, maar ben wel present
Oh no, ze is weggestemd? Die billenkletsertquote:
Ik blijf het nog wel een tijdje doen voor de zekerheid. Als het niet meer nodig is en ik heb er geen bij me, ga ik ook niet terug ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Wie hier draagt er na vrijdag nog een mondkapje in de supermarkt oid?
Ligt aan het hoofd waar het op rustquote:
En in het OV blijft het juist wel moeten toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik blijf het nog wel een tijdje doen voor de zekerheid. Als het niet meer nodig is en ik heb er geen bij me, ga ik ook niet terug ofzo![]()
Hooguit lange reizen met het OV heb ik zoiets van "je stikt zo onderhand in dat ding"
je heeft zij gezien?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh no, ze is weggestemd? Die billenkletsert
Ja nu wil ik het weten ookquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik wou iets heel ergs typen maar kon me nog net inhouden
Ja, dat waar het het meest vervelend is. Je zit lang binnen tussen mensen in een afgesloten ruimte, erg zuurstofbelemmerend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En in het OV blijft het juist wel moeten toch?
Mijn nieuwsgierigheid wordt alleen maar aangewakkerd door dit soort reactiesquote:
Oh, echt nog geen last van gehad die keren dat ik naar kantoor ging.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat waar het het meest vervelend is. Je zit lang binnen tussen mensen in een afgesloten ruimte, erg zuurstofbelemmerend.
Ik lees wel mee ik ga verder aan mijn boek schrijven zoek het maar uit hierquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid wordt alleen maar aangewakkerd door dit soort reacties
Maar omdat je een blauwe bent, vertrouw ik op jouw oordeel
Dankquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik wou iets heel ergs typen maar kon me nog net inhouden
Ik zag haar net is zo'n tweet aan iedereens billen zittenquote:
Don't mention the War and DTSquote:
Ik ben vooral userquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En een gekozen MOD.quote:
Dus de oordeel van zwarten vertrouw jij niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij mij altijd.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |