Zo slecht ging het nu ook weer niet, ze won nog brons op de 1500 meter.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:01 schreef Marcoss het volgende:
Zou Antwanet nog overwegen om haar plek aan Kok te geven?
Maar dat was ze op de 1500 ookquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:06 schreef Felagund het volgende:
Ze was ook nog sneller op het OKT dan Wust.
Dus gewoon eerlijk geplaatst. Ik zou mij er als Antoinette er niet druk om maken.quote:
Denk ook niet dat het gebeurt hoor, maar heb er weinig vertrouwen in dat het goed gaat komenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo slecht ging het nu ook weer niet, ze won nog brons op de 1500 meter.
Het is ook niet zo dat Kok een grote kans heeft op het podium.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het gebeurt hoor, maar heb er weinig vertrouwen in dat het goed gaat komen
Met alle respect voor Kok, maar die heeft op de 1000m nou nog echt niets laten zien in een representatief veld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:01 schreef Marcoss het volgende:
Zou Antwanet nog overwegen om haar plek aan Kok te geven?
Mwah, Antoinette de Jong die op de 1000m een olympische medaille zou pakken zou ook wel een flinke verrassing zijn, dus het ligt er maar aan wat je bedoelt met 'het gaat goed komen'. Top-6 zou keurig zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het gebeurt hoor, maar heb er weinig vertrouwen in dat het goed gaat komen
Wat is de beste tijd ooit van Leerdam eigenlijk? Zit dat een beetje in de buurt van Takagi?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:40 schreef hhh38 het volgende:
1. Takagi
2. Leerdam
3. Kodaira
Ik hoop op een medaille voor Bowe maar ik heb er een hard hoofd in. 11 individuele afstandsmedailles op WKs en 0 op Olympische Spelen zou heel zuur zijn
Speedskatingresults.com weet dat vast.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat is de beste tijd ooit van Leerdam eigenlijk? Zit dat een beetje in de buurt van Takagi?
1'11.84 tegenover 1'11.71quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat is de beste tijd ooit van Leerdam eigenlijk? Zit dat een beetje in de buurt van Takagi?
Ja je hebt gelijk, ik dacht dat alleen de opening slecht was, maar het rondje leek ook nergens op. Met haar inhoud zit het wel nog altijd goed dit seizoen, dus als het gewoon een slechte dag was op de 500m zou het wel kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kodaira schaatste op de 500 achteruit, kan me niet voorstellen dat die hier goed is.
Wust was net iets sneller dan Miho na 1100 meter op de 1500 meter, dus die heeft ook een vrij serieuze kans op het podium.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik dacht dat alleen de opening slecht was, maar het rondje leek ook nergens op.
Van de schaatsers die een rondje <27.0 reden zijn alleen Takagi en Leerdam gevaarlijk op de 1000m. Misschien Golikova als ze een goede dag heeft. Plek 3 ligt dus vrij open, zou me ook weinig verbazen als diegene meer dan 0,5s achter Jutta en Miho eindigt
Denk dat dat zeker een halve gaat schelen tussen die twee en de rest. Geef Wust eigenlijk wel een redelijke brons op brons als Bowe het weer af laat weten. Die schaatste met een handen op de rug al een 27'er op de 1.500, als ze daar een zeer sterke slotronde aan toe kan voegen en redelijk opent, komt ze een heel eind.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik dacht dat alleen de opening slecht was, maar het rondje leek ook nergens op.
Van de schaatsers die een rondje <27.0 reden zijn alleen Takagi en Leerdam gevaarlijk op de 1000m. Misschien Golikova als ze een goede dag heeft. Plek 3 ligt dus vrij open, zou me ook weinig verbazen als diegene meer dan 0,5s achter Jutta en Miho eindigt
Een 1.12 zou een dik laaglandrecord zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk dat dat zeker een halve gaat schelen tussen die twee en de rest. Geef Wust eigenlijk wel een redelijke brons op brons als Bowe het weer af laat weten. Die schaatste met een handen op de rug al een 27'er op de 1.500, als ze daar een zeer sterke slotronde aan toe kan voegen en redelijk opent, komt ze een heel eind.
Denk dat een 1.12 voor goud noodzakelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |