SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:
nee joh, kan toch ook dansen in de woonkamer zijn en bad in de badkamerquote:
Nee hoor, ze dansen s'morgens ookquote:
krijgt ie het koudquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij word kouder net liet hij Noush al kijken bij het hout en nu moet Julio kijken
kom zelf met je luie reet eruit om te kijken
en dan hebben ze mazzel deze heeft voorverwarmingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:19 schreef engine het volgende:
Die snappen niet dat zo'n bak water opstoken even duurt.
die snapt niet dat je sneller afkoelt in waterquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef engine het volgende:
Militair zit te vernagelen in het badje.
"Wel lekker hoor, dat badje zo"
ach het is toch een mietje zegquote:
30 graden is niet echt warm om in te gaan zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
die snapt niet dat je sneller afkoelt in water
en ik denk dat het water tot zo'n 30 graden opwarmt en de rest moet je bijstoken
Leroy weet niet eens wat de Branddriehoek is..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij word kouder net liet hij Noush al kijken bij het hout en nu moet Julio kijken
kom zelf met je luie reet eruit om te kijken
Kun je er naar luisteren danquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
ow die zinnen die uit de mond van Leroy komen![]()
nopequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef engine het volgende:
[..]
30 graden is niet echt warm om in te gaan zitten
hij is kapperquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef JDB94 het volgende:
Leroy is zo'n hovenier die 6 van de 8 uur staat te roken en koffie te drinken bij het plantsoen
Gelukkig gaan er nu twee hompen vlees van 37 graden in zitten dus wordt vanzelf warmerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
maar ja leg dat die militair maar eens uit
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig gaan er nu toe hompen vlees van 37 graden in zitten dus wordt vanzelf warmer
erg groot wordt ie toch nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:26 schreef danilel het volgende:
[..]
daar kan microleroytje niet tegen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Leroy weet niet eens wat de Branddriehoek is..
en wij krijgen streamlock op streamlockquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef Angel79 het volgende:
Bb 2022 harder dan ooit!![]()
Post van familie,eten van familie,familie zien in gameroom,hottub,sauna.Zij vragen Bb stemt toe
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:27 schreef JDB94 het volgende:
LegoRoy: een hottub wordt nooit heet, alleen de eerste 15 minuten
Net zo'n goede coach als Goelijoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:28 schreef Angel79 het volgende:
Weetjewel denk het weer beter te weten
hij weet er veel vanafquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:27 schreef JDB94 het volgende:
Geniaal gewoonquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:27 schreef JDB94 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
zegt hij nu dat de hottub nooit heet wordt???
Monotoon bedoel jequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Even hé praten jullie thuis ook zo zoals julio kan niet uitleggen wat ik precies bedoel maar vind het zooo vreselijk gemaakt ook die woorden die hij gebruikt en dan die zijige stem![]()
![]()
En hoe voel je je daarbij?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Even hé praten jullie thuis ook zo zoals julio kan niet uitleggen wat ik precies bedoel maar vind het zooo vreselijk gemaakt ook die woorden die hij gebruikt en dan die zijige stem![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Salar zegt hij word heter he, nee nee nee hottub niet
Salar je moet er hout bij doen he , nee dat maakt niet uit
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Daarom drinkt Leroy ook nooit thee thuis .. water wil maar niet koken...
Luister naar mijn stem, je hoort alleen nog mijn stem...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
![]()
kantjes knipperquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef JDB94 het volgende:
Leroy is zo'n hovenier die 6 van de 8 uur staat te roken en koffie te drinken bij het plantsoen
Foeifoei heb je weetjewel niet gehoord? Hottub word noooooit warmquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:33 schreef Ireth het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ze er vorig jaar instapten en hij bijna te heet was! Hing toen ook zo'n badeend/thermometer in.
Vreselijk hahaha geen normaal mens praat toch zo ik tenminste niet ,zo politiek correcte woordenquote:
vreeeeselijk, kan hem niet aanhoren, ik ga over mijn nekquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
![]()
Je zou d'r maar naast moeten liggen elke avond hahquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Luister naar mijn stem, je hoort alleen nog mijn stem...
Dan heeft ie gelukkig zo'n apparaat op z'n kop .. hoor je hem niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Je zou d'r maar naast moeten liggen elke avond hah
Oooo aub niet zeg pfffffffquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
en dat hij er veel vanaf weetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dus nu krijgen we de rest van de werk te horen dat hij als eerste in de hottub is gegaan.
Stekker uit dat apparaat trekkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat deden ze expres hé! Bij hem was ie ineens veel heter dan bij de rest! Snapje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik hoop zo dat hij zijn reet verbrand zo door de hottub
Ik heb een lange ademquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Goed geprobeerd maar helaas, het gaat niet direct helpen
Als die na die 15 minuten nog heet is zit er een addertje onder het gras.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:27 schreef JDB94 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:42 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Vera en Kristof een leuk stel samen
Denk Nawel op Kristof en Tobiasquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:41 schreef Angelflush het volgende:
Dus Leroy: Vera en Hanne
Julio : kristof en Vera of Hanne
Kristof: Leroy en Julio
Tobias: Leroy en Julio
Salar ; Leroy en Julio.
Ik gok nog wel meer, vorig seizoen hing de stoom er boven..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:41 schreef engine het volgende:
Er zal toch wel iemand daar weten dat een hottub wel 40 graden wordt
beter dan met dimiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:42 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Vera en Kristof een leuk stel samen
* Ireth doet high five!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:42 schreef danilel het volgende:
[..]
en ik heb 2 tampons voor zijn neus en duct tape voor zijn mond
Jaaaa hij heeft in Lang leve de liefde in de hottub gezeten dan heb je er wel verstand vanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij weet er veel vanaf
en hij doet alsof hij heer en meester is en er alles vanaf weet
weten vast wel, maar mnr weetjewel blijft afsteggellen dat dat niet zo is echt de allerslimste mensquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:41 schreef engine het volgende:
yes zoiezo Leroyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:41 schreef Angelflush het volgende:
Salar ; Leroy en Julio.
Je hoort het gekraak bijna.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
wat doen de hersencellen nu bij jou?
die maken overuren zegt Leroy
ach die arme 2 hersencellen van Leroy
volgens mijn had els hem vorig jaar niet nog heter ookquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:41 schreef engine het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:41 schreef Angelflush het volgende:
Salar ; Leroy en Julio.
Vera ook zeker op leroyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:41 schreef Angelflush het volgende:
Salar ; Leroy en Julio.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:45 schreef Ireth het volgende:
Julio tegen leroy:
"Wat doen je hersencellen nu???"
Die spelen samen verstoppertje
Daarna zei hij dat hij eerst Vera doet, en Hanne nog even mag blijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij twijfelt tussen vera en Hanne
omdat ze niet volledig werken maken ze dubbele urenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:44 schreef JDB94 het volgende:
'Maken die hersenen overuren?'
'Altijd Goelio' aldus LegoRoy
![]()
![]()
heeft dus niks met gevoel te makenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
Julio gelijk doorvertellen aan nawel dat leroy zijn eigen gevoel doet. Nawel vraagt of ze elkaar wel hun gevoel volgen. Julio zegt dat hij op kristof en vera gaat.
zover denken ze dus nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:48 schreef JDB94 het volgende:
Persoonlijk zou ik niet samen met Kristoff of Vera erop willen staan, Hanne liever
Vera is toch al veel langer haar prooi, stom van mij dat ik daar niet eerder aan dacht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Kristof en Hanne of Vera
En Julio bevestigt : Kristof en Vera
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:50 schreef Tourniquet het volgende:
Niet dat ik een hottub-kenner ben, maar van vorig jaar kan ik me herinneren dat er een verwarmingelement in zit die het water op een bepaalde temperatuur houdt (30 graden?) en je voor hogere temperaturen moet stoken met de houtkachel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:45 schreef Ireth het volgende:
Julio tegen leroy:
"Wat doen je hersencellen nu???"
Die spelen samen verstoppertje
Daar hebben meer mensen (waaronder ik) last van, in ieder geval mobiel. Niet op de laptop.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:50 schreef Benny het volgende:
Stream 2 start bij mij sinds vandaag telkens bij een uur geleden
Stomme videoland app.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen (waaronder ik) last van, in ieder geval mobiel. Niet op de laptop.
Daar heb ik ook last van sinds afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:50 schreef Benny het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
hebben ze enig idee wat tactisch stemmen is en stemafsprakenmaken??
Daar hebben er nog meer last van ik ook al zeker een weekquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:50 schreef Benny het volgende:
Leroy kan niet verder dan 2 tellen met z'n 2 hersencellen, dus van hem moet het zeker niet komen. En Nawel is oprecht he... OPRECHT oprecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
hebben ze enig idee wat tactisch stemmen is en stemafsprakenmaken??
had noush het ook al gezegd dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus:
Leroy: Hanne & Vera
Julio: Vera & Hanne of Kristof ipv Hanne
Nawel: Vera &
Tobias: Julio & Leroy
Nouchine: Vera & Hanne
Salar: Leroy & Julio
Kristof: Leroy & Julio
Hanne:
Vera:
Grace
Ik weet er al een paar? Althans van de week opgevangen?
Waarschijnlijk ook Vera denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had noush het ook al gezegd dan?
Ja, dat zien ze dus niet zo, Net zoals Leroy en zij niet zien dat het voor de ander net zo sneu is om op de bank zitten....Alleen die twee telt, voor de andere geld dat niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:51 schreef Koos1958 het volgende:
Dus denk deze keer of julio en leroy en vera maakt er ook kans op. Als nawel iemand moet redden zal ze dat altijd doen. Denk vera 4 stemmen deze keer. Ze wil haar maten bij elkaar houden. Ohwee als de andere mensen dat doen
Komt Nawel wel verder dan 1+1=3?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leroy kan niet verder dan 2 tellen met z'n 2 hersencellen, dus van hem moet het zeker niet komen. En Nawel is oprecht he... OPRECHT oprecht.
dat denk ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook Vera denk ik.
Als er een gelijk spel is tussen mensen van goud en vera haalt salar haar er wel vanaf denk ikquote:
nee want Nawel moet gewoon op Kristof stemmenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
Oh dus hun mogen wel stemmen op wie ze willen maar nouchine mag dat dus niet.
Ja tegen Nawel van de week!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat gaat ze toch niet doen hoop ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want Nawel moet gewoon op Kristof stemmen
dat kan niet anders he
elke week hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:59 schreef danilel het volgende:
[..]
dat gaat ze toch niet doen hoop ik
Vorig jaar bleven ze steeds hout bij gooienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:50 schreef Tourniquet het volgende:
Niet dat ik een hottub-kenner ben, maar van vorig jaar kan ik me herinneren dat er een verwarmingelement in zit die het water op een bepaalde temperatuur houdt (30 graden?) en je voor hogere temperaturen moet stoken met de houtkachel.
maar ze doen niet aan stem overleg hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:59 schreef Benny het volgende:
Een gesprek tussen Julio en Nawel is ook wel redelijk eh... zaaddodend
shit ik las het verkeerd, ik lees wel nawel maar dacht aan nouchine ( dat zij op kristoff zou gaan)quote:
dit jaar zijn sommigen niet zo slimquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vorig jaar bleven ze steeds hout bij gooien
nee denk ik niet maar zoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:00 schreef danilel het volgende:
[..]
shit ik las het verkeerd, ik lees wel nawel maar dacht aan nouchine ( dat zij op kristoff zou gaan)
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:00 schreef zodeju het volgende:
Volgens Nawel is voor haar Kristof geen sterke speler.....
ik denk dat ze weet dat hij een enorm sterke speler is en een van haar grootste gevarenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:00 schreef zodeju het volgende:
Volgens Nawel is voor haar Kristof geen sterke speler.....
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben we nu dit als voorlopige tussenstand?
[ afbeelding ]
Grace en Hanne zullen ook wel op Leroy stemmen denk ik?
Eh hebben wij niet moeten stemmen.met de wie zou jij nomineren vraagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die kan ik een stuk beter hebben. Heb best gelachen toen hij in het badje zatquote:
maar ik vrees dat veel kijkers op Kristoff gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Eh hebben wij niet moeten stemmen.met de wie zou jij nomineren vraag
Dat klopt en we weten nog niet wat ze daarmee gaan doen. Zou dus zomaar kunnen zijn dat de bewoners helemaal niet nomineren maar dat de kijkers dat doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Eh hebben wij niet moeten stemmen.met de wie zou jij nomineren vraag
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat klopt en we weten nog niet wat ze daarmee gaan doen. Zou dus zomaar kunnen zijn dat de bewoners helemaal niet nomineren maar dat de kijkers dat doen.
Ja heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:03 schreef danilel het volgende:
[..]
maar ik vrees dat veel kijkers op Kristoff gaan
Daar zou ik helemaal voor zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat klopt en we weten nog niet wat ze daarmee gaan doen. Zou dus zomaar kunnen zijn dat de bewoners helemaal niet nomineren maar dat de kijkers dat doen.
Hanne sws .. Grace ook denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben we nu dit als voorlopige tussenstand?
[ afbeelding ]
Grace en Hanne zullen ook wel op Leroy stemmen denk ik?
Ik ook niet, maar ik vertrouw even op deze user:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hanne sws .. Grace ook denk ik.
Nouchine heb ik zelf niet zo gehoord op de stream .. maar goed, ik hoor ook niet alles.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:58 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ja tegen Nawel van de week!
Ja...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:07 schreef Harry het volgende:
Als de meesten van Goud op Leroy en Julio gaan, is het toch al wel duidelijk?
Het is nog de vraag of de mannen de vrouwen ook mee krijgen voor Julio, anders blijft hij bij 3 stemmen steken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:07 schreef Harry het volgende:
In de Game room bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
Wat mogen we deze keer niet zien?
Dansmarathonquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tenzij ze in de wachtkamer zitten voor de tandarts
Dan zouden die er 4 hebben, vera max 4 en hanne en grace weet ik niet wat die gaan stemmenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:07 schreef Harry het volgende:
Ohhw,, Same Old Same oldquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In de Game room bedoel je?
Dansmarathon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hopelijk niet. Zij zijn samen met Salar mijn favorieten om in de finale te staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Kristof en Hanne of Vera
En Julio bevestigt : Kristof en Vera
hebben wij dezelfde top 3!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Zij zijn samen met Salar mijn favorieten om in de finale te staan.
Heb zo het idee dat Grace dit keer geen Salar stemt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan zouden die er 4 hebben, vera max 4 en hanne en grace weet ik niet wat die gaan stemmen
kristof zeker 2 maar hanne kan ook op hem.
grace geen idee wat die gaat doen.
En de vierde?quote:
over Kristoffquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:23 schreef GayGuy het volgende:
Over wie gaat dit hoofdstuk in de Nawel klaag saga?
Ja, dat idee heb ik ook!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb zo het idee dat Grace dit keer geen Salar stemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze dan enigszins intelligent was, zou ze gewoon Vera en Hanne stemmen, En Julio overhalen hetzelfde te doen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Nawee is LeeLow nu aan het bewerken , Princess wil geen nominaties meer krijgen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ze kiest elke keer voor dezelfde strategie.. met een zielig stemmetje verwijten ,quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ze dan enigszins intelligent was, zou ze gewoon Vera en Hanne stemmen, En Julio overhalen hetzelfde te doen...
Proberen ? Ze blijft gewoon door pushen ,secreet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:29 schreef danilel het volgende:
ondertussen doet napalm net alsof ze niet zeker weet op wie ze moet stemmen maar wel proberen nouchine uit te horen
En maar vragen aan Nouchine weet jij al op wie. Nawel vind het lastig, vind de situatie Vera en Hanne lastig. Nouchine zegt dat Vera op haar gaat. Nawel heeft geen flauw idee. Nouchine zegt ik denk het niet. Als ze nu zou vertellen wat ze weet van Salar dan verbreekt ze haar ere woordquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:29 schreef danilel het volgende:
ondertussen doet napalm net alsof ze niet zeker weet op wie ze moet stemmen maar wel proberen nouchine uit te horen
echt smerigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:31 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Proberen ? Ze blijft gewoon door pushen ,secreet.
op wie gaat vera? op nawel of op nouchine?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En maar vragen aan Nouchine weet jij al op wie. Nawel vind het lastig, vind de situatie Vera en Hanne lastig. Nouchine zegt dat Vera op haar gaat. Nawel heeft geen flauw idee. Nouchine zegt ik denk het niet. Als ze nu zou vertellen wat ze weet van Salar dan verbreekt ze haar ere woord
Geloof Julio en Leroyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:32 schreef danilel het volgende:
[..]
op wie gaat vera? op nawel of op nouchine?
ze gebruikt nouchine echt smerig, en de vriend van nouchine heeft dat volgens mij al lang doorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
Met zo een zalvende stem navragen bij nouchine. Nouchine vraagt op wie Julio en Leroy gaan. De 2 persoon is een lastige zeg nawel. Wat een gelul
maar ze is dommer dan nawel want ze laat zich echt in haar kaarten kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:34 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine is ook wel met spel bezig hoor. Die doet zich simpeler voor qua spel dan ze daadwerkelijk is.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he......
ze zegt toch zelf dat ze veel op leeroy lijktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
De texten van Nawee.. JaNeeIekweetNie Ik zie dat Zo he Ik zeg maar altijd Ik kijk zo heMaarja Weetje Ik weet nie
Nawwe zegt helemaal geen zak
En Noessie maar laten babbelen
Lijkt wel alsof ze pal langs de snelweg zitten inderdaad. Vorig jaar was het beter in mijn beleving (als in: minder achtergrondgeluid).quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Slecht geluid in de hottub, versta er weinig van.
Nawel: En ik ben moe vandaag.
Een nixzeggende speler.. maar LeeLOw is geen lekker wijf, met kijkers op zijn handquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:39 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zegt toch zelf dat ze veel op leeroy lijkt
Zijn die 2 niet sowieso zaaddodend? Elke keer dat hun in beeld komen sterven er 90 miljoen zaadcellen bij de mannelijke streamers🤣quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:59 schreef Benny het volgende:
Een gesprek tussen Julio en Nawel is ook wel redelijk eh... zaaddodend
Betere anticonceptie is er niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zijn die 2 niet sowieso zaaddodend? Elke keer dat hun in beeld komen sterven er 90 miljoen zaadcellen bij de mannelijke streamers🤣
Ja, misschien staat de hot tub nu op een andere plek, geluid anders geregeld? Ja en veel regen en wind.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze pal langs de snelweg zitten inderdaad. Vorig jaar was het beter in mijn beleving (als in: minder achtergrondgeluid).
Het regent vrij hardquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze pal langs de snelweg zitten inderdaad. Vorig jaar was het beter in mijn beleving (als in: minder achtergrondgeluid).
Casting is wel beter, though. Deze bewoners hebben geen muziek nodig, om een feestje te vierenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:44 schreef C.A.I het volgende:
Regie is dit jaar zeer slecht vvor de streamers valt echt vies tegen we hadden hoge verwachtingen maar het is keer op keer FAAL
ik bedoel de geluidskwaliteit beeld en de vele streamlocksquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Casting is wel beter, though. Deze bewoners hebben geen muziek nodig, om een feestje te vieren
Een speeltuin met 3 maanden kost en inwoning.. een beschamende BBquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Casting is wel beter, though. Deze bewoners hebben geen muziek nodig, om een feestje te vieren
Eens. Zit meer intelect in.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
intellect is met 2 el-lenquote:
Deze bewoners zijn ook creatiever in het bedenken van dingen die ze kunnen doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ook dat, er zijn betere gesprekken tussen de meeste (Niet gij dominee Gullio, en prinses Nawee) bewonersquote:
Types als Grace gaan niet naar het feestje, ze laten het feestje naar HUN komenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Deze bewoners zijn ook creatiever in het bedenken van dingen die ze kunnen doen.
En deze bewoners zeuren minder om dingen, om eten of drank of feestjes, protesteren niet bij het eenzijdige eten enz.
Het is toch wel een beetje zoals dat werd benoemd/gesuggereerd... Alternatief is een SL. Nu hebben we beeld en doch gebeurt er het een en ander waar je zo nodig tv moet kijken voor contextquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Het toch werkelijk te gek voor woorden dat ze nog geen seconde van de gameroom op de stream zetten
Ik moet zeggen dat ik het vanochtend wel leuk vond zo op de achtergrondquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Kan die grace geen zangverbod krijgen. Op beide streams
Nou ja 2x p/w ee lolletje .. Donderdags stemmen om Nawee er in te houden en Zaterdags kijken wie er oprot , de rest is stierlijke vervelende Giebelkutten en stoere Narcisten aanhorenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is toch wel een beetje zoals dat werd benoemd/gesuggereerd... Alternatief is een SL. Nu hebben we beeld en doch gebeurt er het een en ander waar je zo nodig tv moet kijken voor context
Volgens Googlequote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:53 schreef just me het volgende:
Grace wat zing je? Kan er een ondertiteling bijkomen ?
zoiezo niet beide in ieder geval hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verscgrikkelijk he, of die niet zo'n strakke broek aan.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Volgens GoogleIk ga wel heel zachtjes meezingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nee, ze brengt tenminste levenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Ga er naar toe, trek die bretels eraf en zet de timer van de oven !quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:00 schreef Joyce-43 het volgende:
geef mijn 5 min met die oven en de tijd is ingesteld, geen beschrijving voor nodig
Nog steeds hellweek dusquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:54 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ga er naar toe, trek die bretels eraf en zet de timer van de oven !
denk dat ik word opgepakt voordat ik de deur haalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ga er naar toe, trek die bretels eraf en zet de timer van de oven !
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
denk dat ik word opgepakt voordat ik de deur haal![]()
Dat vind ik ook het meest vervelende elke week weer. Dat praten over stemmen. En het elkaar beinvloeden. Ze hadden moeten invoeren niet praten over de stemmingen zoja dan op de bank terecht komenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:02 schreef Poeziewoes het volgende:
Kan het in het BB huis ook nog over andere dingen gaan dan nomineren?
Zijn ze allemaal al uit gekletst over gewone zaken, die ze mee gemaakt hebben?
Valt mij nog mee dat ze alles al niet uitgestippeld hebben tot die finale, BB is ook kampioen stream locks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |