SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:
nee joh, kan toch ook dansen in de woonkamer zijn en bad in de badkamerquote:
Nee hoor, ze dansen s'morgens ookquote:
krijgt ie het koudquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij word kouder net liet hij Noush al kijken bij het hout en nu moet Julio kijken
kom zelf met je luie reet eruit om te kijken
en dan hebben ze mazzel deze heeft voorverwarmingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:19 schreef engine het volgende:
Die snappen niet dat zo'n bak water opstoken even duurt.
die snapt niet dat je sneller afkoelt in waterquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef engine het volgende:
Militair zit te vernagelen in het badje.
"Wel lekker hoor, dat badje zo"
ach het is toch een mietje zegquote:
30 graden is niet echt warm om in te gaan zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
die snapt niet dat je sneller afkoelt in water
en ik denk dat het water tot zo'n 30 graden opwarmt en de rest moet je bijstoken
Leroy weet niet eens wat de Branddriehoek is..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij word kouder net liet hij Noush al kijken bij het hout en nu moet Julio kijken
kom zelf met je luie reet eruit om te kijken
Kun je er naar luisteren danquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
ow die zinnen die uit de mond van Leroy komen![]()
nopequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef engine het volgende:
[..]
30 graden is niet echt warm om in te gaan zitten
hij is kapperquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef JDB94 het volgende:
Leroy is zo'n hovenier die 6 van de 8 uur staat te roken en koffie te drinken bij het plantsoen
Gelukkig gaan er nu twee hompen vlees van 37 graden in zitten dus wordt vanzelf warmerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
maar ja leg dat die militair maar eens uit
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig gaan er nu toe hompen vlees van 37 graden in zitten dus wordt vanzelf warmer
erg groot wordt ie toch nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:26 schreef danilel het volgende:
[..]
daar kan microleroytje niet tegen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Leroy weet niet eens wat de Branddriehoek is..
en wij krijgen streamlock op streamlockquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef Angel79 het volgende:
Bb 2022 harder dan ooit!![]()
Post van familie,eten van familie,familie zien in gameroom,hottub,sauna.Zij vragen Bb stemt toe
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:27 schreef JDB94 het volgende:
LegoRoy: een hottub wordt nooit heet, alleen de eerste 15 minuten
Net zo'n goede coach als Goelijoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:28 schreef Angel79 het volgende:
Weetjewel denk het weer beter te weten
hij weet er veel vanafquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:27 schreef JDB94 het volgende:
Geniaal gewoonquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:27 schreef JDB94 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
zegt hij nu dat de hottub nooit heet wordt???
Monotoon bedoel jequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Even hé praten jullie thuis ook zo zoals julio kan niet uitleggen wat ik precies bedoel maar vind het zooo vreselijk gemaakt ook die woorden die hij gebruikt en dan die zijige stem![]()
![]()
En hoe voel je je daarbij?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Even hé praten jullie thuis ook zo zoals julio kan niet uitleggen wat ik precies bedoel maar vind het zooo vreselijk gemaakt ook die woorden die hij gebruikt en dan die zijige stem![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Salar zegt hij word heter he, nee nee nee hottub niet
Salar je moet er hout bij doen he , nee dat maakt niet uit
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Daarom drinkt Leroy ook nooit thee thuis .. water wil maar niet koken...
Luister naar mijn stem, je hoort alleen nog mijn stem...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
![]()
kantjes knipperquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef JDB94 het volgende:
Leroy is zo'n hovenier die 6 van de 8 uur staat te roken en koffie te drinken bij het plantsoen
Foeifoei heb je weetjewel niet gehoord? Hottub word noooooit warmquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:33 schreef Ireth het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ze er vorig jaar instapten en hij bijna te heet was! Hing toen ook zo'n badeend/thermometer in.
Vreselijk hahaha geen normaal mens praat toch zo ik tenminste niet ,zo politiek correcte woordenquote:
vreeeeselijk, kan hem niet aanhoren, ik ga over mijn nekquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
![]()
Je zou d'r maar naast moeten liggen elke avond hahquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Luister naar mijn stem, je hoort alleen nog mijn stem...
Dan heeft ie gelukkig zo'n apparaat op z'n kop .. hoor je hem niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Je zou d'r maar naast moeten liggen elke avond hah
Oooo aub niet zeg pfffffffquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
en dat hij er veel vanaf weetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dus nu krijgen we de rest van de werk te horen dat hij als eerste in de hottub is gegaan.
Stekker uit dat apparaat trekkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat deden ze expres hé! Bij hem was ie ineens veel heter dan bij de rest! Snapje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik hoop zo dat hij zijn reet verbrand zo door de hottub
Ik heb een lange ademquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Goed geprobeerd maar helaas, het gaat niet direct helpen
Als die na die 15 minuten nog heet is zit er een addertje onder het gras.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:27 schreef JDB94 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |