abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker dinsdag 15 februari 2022 @ 13:53:57 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203673371
In een supermarkt aan de Westerstraat zijn gisteravond meerdere mensen bedreigd en mishandeld. Diverse getuigen melden aan AT5/NH Amsterdam dat zangeres Glennis Grace betrokken is bij het geweldsincident. "Ze kwam binnen en schreeuwde: 'Wie heeft er aan mijn kind gezeten?'" vertelt een klant van de supermarkt.

Rond 21.00 uur gisteravond kwam er volgens getuigen een groep van ongeveer twaalf mensen de supermarkt binnen. Ze begonnen te schreeuwen en er zou een dreigende sfeer zijn. "Ik zag Glennis Grace binnenkomen met een groep mensen. Het zag eruit als haar persoonlijke knokploeg. Zij stond erbij om het op te hitsen."

'Vreselijk laf'
Meerdere klanten laten weten dat een groep mensen binnenkwam die verschillende medewerkers van de supermarkt begonnen te slaan en schoppen. Zo vertelde een ooggetuige: "Ik zag een man op een medewerker zitten. Ze hebben hem op de grond gelegd en in zijn gezicht geslagen. Het zijn allemaal nog hele jonge medewerkers. Ik vind het vreselijk laf."

Een andere getuige laat weten meerdere gewonden te hebben gezien. "Er was iemand met een blauw oog en ik zag iemand met een bloedneus."

Volgens de politie lijkt het incident te maken te hebben met een conflict tussen een klant en een medewerker eerder die dag.

De politie heeft gisteravond drie personen aangehouden die verdacht worden van betrokkenheid bij het incident.

https://www.at5.nl/artike(...)handeling-supermarkt
pi_203673416
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Prima column van Hester Zitvast (What's in a name :+ )
https://www.telegraaf.nl/(...)ederland-je-uitlacht
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:00:08 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203673459
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

quote:
Draai om zijn oren
De rest is geschiedenis. Glennis zit nu al een paar dagen achter slot en grendel, want het is niet bij krijsen alleen gebleven. Er zijn supermarktmedewerkers gewond geraakt, het overvalalarm moest worden ingeschakeld; het was kortom nogal hysterisch en vooral pedagogisch volstrekt onverantwoord. Glennis had dat verwende kind van haar namelijk een draai om zijn oren moeten geven en haar woede niet moeten richten op een onschuldige vakkenvuller. Maar ja, de liefde voor je eigen kind hè?

Tandje minder
Het maakt blind. Het maakt sommige ouders echt volledig blind. En dan maakt het niet uit of de zoon of dochter zich mateloos misdragen heeft: kom mensen gewoon niet aan hun bloedjes. Menig leerkracht zal kunnen beamen dat het allemaal best een tandje minder kan met het kritiekloze ’gaan voor je kroost’. Hoe haal je het in je hoofd een beter cijfer of een hoger schooladvies af te dwingen, met je vlakke hand op het bureau van een docent? Hou je gewoon gedeisd.

Opvoedmethode
Ik ben opgegroeid in een gezin waarin het precies andersom ging. Als ik ergens mijn beklag over deed, zei mijn moeder: ’Nou, dan zal je het er wel naar gemaakt hebben.’ En eerlijk? Negen van de tien keer had ze daar volledig gelijk in of lag het verhaal in elk geval een stuk genuanceerder dan ik haar voorhield. Ik pas de opvoedmethode ook toe op mijn eigen kinderen. No way dat ik briesend hun kant kies. Ze lossen het zelf maar op. En een slecht cijfer of gezakt? Dan een volgende keer harder leren. Als ze later groot zijn, is er ook niemand die het voor ze regelt.

De lik
Het is wat, dat je tegenwoordig al niet meer mag roken in de supermarkt... Hoe Anthony dat überhaupt heeft gedaan met een mondkapje op, is een tweede, maar dat hem groot onrecht is aangedaan door hem de zaak uit te sturen, moge duidelijk zijn. En daar zit je dan, in de gevangenis met je moeder (of, om in Glenda’s taal te spreken ’in de lik’) terwijl heel Nederland je uitlacht. Gênant hoor. Glenda herkent zich niet in de aanklacht. Verrassend. Ook dat hoort erbij, een totaal gemis aan zelfreflectie. Gelukkig hebben we de beelden nog, moeders! En binnenkort ongetwijfeld online.”
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_203673463
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zie trouwens nog niks op de nieuwssites dus nog maar even afwachten.
Was ook een grap, paardentrailer van de politie.
Цой жив
pi_203673501
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:00 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Was ook een grap, paardentrailer van de politie.
Ohhh, ik FOK! altijd mobiel en klik zelden twitterberichten aan dus dat zag ik niet :')

Dus afwachten nog maar tot later vandaag :+
pi_203673525
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
[..]

Volgens mij mag je niet quoten van de Telegraaf vandaar dat ik alleen gelinkt had ;)
pi_203673598
quote:
Ik ben opgegroeid in een gezin waarin het precies andersom ging. Als ik ergens mijn beklag over deed, zei mijn moeder: ’Nou, dan zal je het er wel naar gemaakt hebben.’ En eerlijk? Negen van de tien keer had ze daar volledig gelijk in of lag het verhaal in elk geval een stuk genuanceerder dan ik haar voorhield. Ik pas de opvoedmethode ook toe op mijn eigen kinderen. No way dat ik briesend hun kant kies. Ze lossen het zelf maar op. En een slecht cijfer of gezakt? Dan een volgende keer harder leren. Als ze later groot zijn, is er ook niemand die het voor ze regelt.
Ja dit. ^O^ Als ik op mn 15de een supermarkt uitgegooit was, omdat ik zat te roken en stennis zat te schoppen, had ik een enorm probleem gehad als mn ouders erachter kwamen _O-
Цой жив
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:20:03 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203673692
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:12 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ja dit. ^O^ Als ik op mn 15de een supermarkt uitgegooit was, omdat ik zat te roken en stennis zat te schoppen, had ik een enorm probleem gehad als mn ouders erachter kwamen _O-
Zo gaat dat idd in een normaal beschaafd gezin.

Ik vermoed dat Anthony niet bepaald een voorbeeldopvoeding krijgt. Anders ga je uberhaupt al niet roken in een winkel. Laat staan dat je als je daarop aangesproken wordt een grote bek opzet. Laat staan dat je met je tokkiemoeder en een meute andere idioten later nog de boel kort en klein komt rammen vanwege al je eerdere asogedrag.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203673762
Mama, ze hebben me geslagen :'( :'( :'(

:')
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:28:23 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203673797
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Anthony niet bepaald een voorbeeldopvoeding krijgt. Anders ga je uberhaupt al niet roken in een winkel. Laat staan dat je als je daarop aangesproken wordt een grote bek opzet. Laat staan dat je met je tokkiemoeder en een meute andere idioten later nog de boel kort en klein komt rammen vanwege al je eerdere asogedrag.
Plus dat de kans groot is dat hij zijn moeder de waarheid niet heeft verteld over wat er eerder was voorgevallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:33:14 #11
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203673849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:41:18 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203673943
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hadden ze maar alleen ‘de boel’ kort en klein geslagen. Dan was die ambulance niet nodig geweest. :X
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:53:58 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203674144
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:51 schreef marc0871 het volgende:
Alweer?
Vorige week ook al

Of is dit deel 2?
Wat was er vorige week?
pi_203674213
@Deisyy of @Ole kunnen jullie reeksen en deel 2 in de TT zetten, please? :*
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:46:20 #17
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_203674958
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:12 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Op wat voor manier een probleem?
Ik zou echt niet als Glennis reageren, maar ook niet zo autoritair en ‘knap het maar zelf op’
Wat is er mis met een goed gesprek?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_203675158
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik zou echt niet als Glennis reageren, maar ook niet zo autoritair en ‘knap het maar zelf op’
Mijn ouders zouden ook niet zeggen: knap het zelf maar op. Er is namelijk niets op te knappen, behalve misschien excuses aanbieden. Mijn ouders zouden wel zeggen: terecht dat ze je er uit hebben gegooid en ik zou daarbij nog straf krijgen van mijn ouders. Ik denk/hoop dat de meeste ouders er zo over denken. Ik zou met mijn kinderen ook wel een goed gesprek voeren, maar op zich weet natuurlijk elk kind van die leeftijd dat hij fout zat, dus daarover hoef je geen gesprek te hebben.
  Spellchecker dinsdag 15 februari 2022 @ 16:04:09 #19
197773 crew  maily
pi_203675203
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:57 schreef mascara-klodder het volgende:
@:deisyy of @:ole kunnen jullie reeksen en deel 2 in de TT zetten, please? :*
:@ ^O^
  Spellchecker dinsdag 15 februari 2022 @ 16:04:46 #20
197773 crew  maily
pi_203675211
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Verplicht vakkenvullen daar? :s)
pi_203675214
Mijn ouders zouden ook geen verhaal zijn gaan halen. Persoonlijk had ik dat liever wel. Als kind voel je je dan erg gesteund.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 16:08:00 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203675252
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:04 schreef potjecreme het volgende:
Mijn ouders zouden ook geen verhaal zijn gaan halen. Persoonlijk had ik dat liever wel. Als kind voel je je dan erg gesteund.
Verhaal halen als jij fout zat?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 16:08:47 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203675261
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef 297534 het volgende:
https://www.ad.nl/show/la(...)etrokkenen~a257daf6/

Vervelend voor alle betrokkenen :P
Dat is de dooddoener mediatraining uiting van iedereen tegenwoordig he? Niemand tegen de haren instrijken, maar ff laten weten dat je het 'super-errug' vindt voor álle betrokkenen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_203675271
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Verhaal halen als jij fout zat?
Ook als ik goed zat deden ze het niet. Andere volwassen hebben altijd gelijk.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 16:11:31 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203675287
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ook als ik goed zat deden ze het niet. Andere volwassen hebben altijd gelijk.
Ja, dat was vast rot. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')