quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Prima column van Hester Zitvast (What's in a name)
https://www.telegraaf.nl/(...)ederland-je-uitlacht
quote:
quote:Draai om zijn oren
De rest is geschiedenis. Glennis zit nu al een paar dagen achter slot en grendel, want het is niet bij krijsen alleen gebleven. Er zijn supermarktmedewerkers gewond geraakt, het overvalalarm moest worden ingeschakeld; het was kortom nogal hysterisch en vooral pedagogisch volstrekt onverantwoord. Glennis had dat verwende kind van haar namelijk een draai om zijn oren moeten geven en haar woede niet moeten richten op een onschuldige vakkenvuller. Maar ja, de liefde voor je eigen kind hè?
Tandje minder
Het maakt blind. Het maakt sommige ouders echt volledig blind. En dan maakt het niet uit of de zoon of dochter zich mateloos misdragen heeft: kom mensen gewoon niet aan hun bloedjes. Menig leerkracht zal kunnen beamen dat het allemaal best een tandje minder kan met het kritiekloze ’gaan voor je kroost’. Hoe haal je het in je hoofd een beter cijfer of een hoger schooladvies af te dwingen, met je vlakke hand op het bureau van een docent? Hou je gewoon gedeisd.
Opvoedmethode
Ik ben opgegroeid in een gezin waarin het precies andersom ging. Als ik ergens mijn beklag over deed, zei mijn moeder: ’Nou, dan zal je het er wel naar gemaakt hebben.’ En eerlijk? Negen van de tien keer had ze daar volledig gelijk in of lag het verhaal in elk geval een stuk genuanceerder dan ik haar voorhield. Ik pas de opvoedmethode ook toe op mijn eigen kinderen. No way dat ik briesend hun kant kies. Ze lossen het zelf maar op. En een slecht cijfer of gezakt? Dan een volgende keer harder leren. Als ze later groot zijn, is er ook niemand die het voor ze regelt.
De lik
Het is wat, dat je tegenwoordig al niet meer mag roken in de supermarkt... Hoe Anthony dat überhaupt heeft gedaan met een mondkapje op, is een tweede, maar dat hem groot onrecht is aangedaan door hem de zaak uit te sturen, moge duidelijk zijn. En daar zit je dan, in de gevangenis met je moeder (of, om in Glenda’s taal te spreken ’in de lik’) terwijl heel Nederland je uitlacht. Gênant hoor. Glenda herkent zich niet in de aanklacht. Verrassend. Ook dat hoort erbij, een totaal gemis aan zelfreflectie. Gelukkig hebben we de beelden nog, moeders! En binnenkort ongetwijfeld online.”
Was ook een grap, paardentrailer van de politie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie trouwens nog niks op de nieuwssites dus nog maar even afwachten.
Ohhh, ik FOK! altijd mobiel en klik zelden twitterberichten aan dus dat zag ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:00 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Was ook een grap, paardentrailer van de politie.
Ja dit.quote:Ik ben opgegroeid in een gezin waarin het precies andersom ging. Als ik ergens mijn beklag over deed, zei mijn moeder: ’Nou, dan zal je het er wel naar gemaakt hebben.’ En eerlijk? Negen van de tien keer had ze daar volledig gelijk in of lag het verhaal in elk geval een stuk genuanceerder dan ik haar voorhield. Ik pas de opvoedmethode ook toe op mijn eigen kinderen. No way dat ik briesend hun kant kies. Ze lossen het zelf maar op. En een slecht cijfer of gezakt? Dan een volgende keer harder leren. Als ze later groot zijn, is er ook niemand die het voor ze regelt.
Zo gaat dat idd in een normaal beschaafd gezin.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja dit.Als ik op mn 15de een supermarkt uitgegooit was, omdat ik zat te roken en stennis zat te schoppen, had ik een enorm probleem gehad als mn ouders erachter kwamen
Plus dat de kans groot is dat hij zijn moeder de waarheid niet heeft verteld over wat er eerder was voorgevallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo gaat dat idd in een normaal beschaafd gezin.
Ik vermoed dat Anthony niet bepaald een voorbeeldopvoeding krijgt. Anders ga je uberhaupt al niet roken in een winkel. Laat staan dat je als je daarop aangesproken wordt een grote bek opzet. Laat staan dat je met je tokkiemoeder en een meute andere idioten later nog de boel kort en klein komt rammen vanwege al je eerdere asogedrag.
Hadden ze maar alleen ‘de boel’ kort en klein geslagen. Dan was die ambulance niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo gaat dat idd in een normaal beschaafd gezin.
Ik vermoed dat Anthony niet bepaald een voorbeeldopvoeding krijgt. Anders ga je uberhaupt al niet roken in een winkel. Laat staan dat je als je daarop aangesproken wordt een grote bek opzet. Laat staan dat je met je tokkiemoeder en een meute andere idioten later nog de boel kort en klein komt rammen vanwege al je eerdere asogedrag.
Wat was er vorige week?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:51 schreef marc0871 het volgende:
Alweer?
Vorige week ook al
Of is dit deel 2?
Op wat voor manier een probleem?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja dit.Als ik op mn 15de een supermarkt uitgegooit was, omdat ik zat te roken en stennis zat te schoppen, had ik een enorm probleem gehad als mn ouders erachter kwamen
Mijn ouders zouden ook niet zeggen: knap het zelf maar op. Er is namelijk niets op te knappen, behalve misschien excuses aanbieden. Mijn ouders zouden wel zeggen: terecht dat ze je er uit hebben gegooid en ik zou daarbij nog straf krijgen van mijn ouders. Ik denk/hoop dat de meeste ouders er zo over denken. Ik zou met mijn kinderen ook wel een goed gesprek voeren, maar op zich weet natuurlijk elk kind van die leeftijd dat hij fout zat, dus daarover hoef je geen gesprek te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Op wat voor manier een probleem?
Ik zou echt niet als Glennis reageren, maar ook niet zo autoritair en ‘knap het maar zelf op’
Wat is er mis met een goed gesprek?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:57 schreef mascara-klodder het volgende:
@:deisyy of @:ole kunnen jullie reeksen en deel 2 in de TT zetten, please?
Verplicht vakkenvullen daar?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Op wat voor manier een probleem?
Ik zou echt niet als Glennis reageren, maar ook niet zo autoritair en ‘knap het maar zelf op’
Wat is er mis met een goed gesprek?
Verhaal halen als jij fout zat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:04 schreef potjecreme het volgende:
Mijn ouders zouden ook geen verhaal zijn gaan halen. Persoonlijk had ik dat liever wel. Als kind voel je je dan erg gesteund.
Dat is de dooddoener mediatraining uiting van iedereen tegenwoordig he? Niemand tegen de haren instrijken, maar ff laten weten dat je het 'super-errug' vindt voor álle betrokkenen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef 297534 het volgende:
https://www.ad.nl/show/la(...)etrokkenen~a257daf6/
Vervelend voor alle betrokkenen
Ook als ik goed zat deden ze het niet. Andere volwassen hebben altijd gelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verhaal halen als jij fout zat?
Ja, dat was vast rot.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook als ik goed zat deden ze het niet. Andere volwassen hebben altijd gelijk.
Ahhhquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sterke column en spijker op de kopquote:
Het is allebei onverstandig: verhaal gaan halen bij de supermarktmedewerkers of je kind vertellen dat-ie het aan zichzelf te danken heeft. Als je kind vertelt dat-ie is mishandeld, dan ga je naar de politie toe. De politie kan dan verhaal halen (of in dit geval: vertellen wat er volgens de andere partij is gebeurd, want de politie was al betrokken).quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:04 schreef potjecreme het volgende:
Mijn ouders zouden ook geen verhaal zijn gaan halen. Persoonlijk had ik dat liever wel. Als kind voel je je dan erg gesteund.
Verhaal halen kan ook zijn informeren wat er is gebeurd en daarna besluiten wat je vervolgstappen zullen zijn. Wellicht is het verhaal van je kind raar dat je even zelf gaat peilen wat er is gebeurd. Dat vind ik echt niet heel vreemd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is allebei onverstandig: verhaal gaan halen bij de supermarktmedewerkers of je kind vertellen dat-ie het aan zichzelf te danken heeft. Als je kind vertelt dat-ie is mishandeld, dan ga je naar de politie toe. De politie kan dan verhaal halen (of in dit geval: vertellen wat er volgens de andere partij is gebeurd, want de politie was al betrokken).
Verhaal halen is niet neutraal informeren maar eigenlijk ‘ kwaad naar iem. toe gaan van wie men onrecht meent te hebben ondervonden’ (Van Dale), dus dan is het oordeel al gevormd. Zoals in het geval van Glenda en Tony.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verhaal halen kan ook zijn informeren wat er is gebeurd en daarna besluiten wat je vervolgstappen zullen zijn. Wellicht is het verhaal van je kind raar dat je even zelf gaat peilen wat er is gebeurd. Dat vind ik echt niet heel vreemd.
In geval van vermeende mishandeling is dat gewoon niet slim. Als ouder weet je van jezelf dat je niet onpartijdig bent en dat emoties hoog kunnen oplopen waardoor de situatie verder escaleert. Juist voor dit soort situaties is de politie er.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verhaal halen kan ook zijn informeren wat er is gebeurd en daarna besluiten wat je vervolgstappen zullen zijn. Wellicht is het verhaal van je kind raar dat je even zelf gaat peilen wat er is gebeurd. Dat vind ik echt niet heel vreemd.
Ik mis de passende PI.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Jullie hebben allemaal makkelijk praten en zijn zo hypocriet als wat. Het is niet dat die jongen er zomaar uitgegooid is omdat hij ging roken in de supermarkt want het is Anthony Grace. Zoon van Glennis Grace die eruitgegooid is. Dat aspect vergeten jullie voor het gemak maar even terwijl jullie snel oordelen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Jullie hebben allemaal makkelijk praten en zijn zo hypocriet als wat. Het is niet dat die jongen er zomaar uitgegooid is omdat hij ging roken in de supermarkt want het is Anthony Grace. Zoon van Glennis Grace die eruitgegooid is. Dat aspect vergeten jullie voor het gemak maar even terwijl jullie snel oordelen.
Ja ik bedoel navragen wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verhaal halen is niet neutraal informeren maar eigenlijk ‘ kwaad naar iem. toe gaan van wie men onrecht meent te hebben ondervonden’ (Van Dale), dus dan is het oordeel al gevormd. Zoals in het geval van Glenda en Tony.
Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Dat blijkt.quote:De band tussen Glennis en haar zoon is sterk. Glennis: "Wat ik van anderen altijd hoor is dat ze het mooi vinden om te zien hoe wij met elkaar omgaan. Als ik streng moet zijn, ben ik streng, maar ik ben ook heel losjes met hem. Hij haalt het kind in mij naar boven. We kunnen bijvoorbeeld ook heel gek doen met elkaar."
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.libelle.nl/ac(...)%2Fwww.google.com%2F
[..]
Dat blijkt.
quote:Anthony weet natuurlijk niet beter dan dat hij een bekende mama heeft, maar pas tijdens America's Got Talent besefte hij pas wat de naam Glennis Grace inhoudt.
Dat bedoel ik dus. Dat is ook niet oké en de andere kantquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.libelle.nl/ac(...)%2Fwww.google.com%2F
[..]
Dat blijkt.
Nou, vooral als haar zoon ook nog vastzit, voor een 15-jarige is dit wel heel lang.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:22 schreef Eightyone het volgende:
Nog steeds achter slot en grendel, volgens EditieNL.
Het is inderdaad best lang, inmiddels.
dat jij er niks over hebt gehoord betekend niet dat er niets aan de hand is he. Ze wordt niet zo maar vastgehouden. Wat de rest betreft, wellicht stuk minder interessant voor alle roddelaarsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:04 schreef Janine12345 het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp… Glennis Grace is nu al een paar dagen geleden aangehouden. Dat is toch best wel lang?! Maar ik heb nergens een slachtoffer gehoord of echt concreet over gelezen (of ik heb iets gemist) of foto’s gezien dat die Jumbo 1 grote oorlogsgebied was.
Vaker duurt het juist best wel lang voordat ze iemand oppakken (bijvoorbeeld die zaak in Mallorca). En nu hebben we eigenlijk niet concreet gehoord wat er is gebeurd en zitten er 3 mensen vast waaronder Glennis Grace. Ik ben wel benieuwd wat er nou concreet en precies is gebeurd. En hoe zit het met die 10 andere mensen waar ze mee naar de Jumbo was gekomen. Daar hoor je ook niets over, en die zijn dus blijkbaar niet aangehouden.
Ze moesten toch uiterlijk vandaag voorgeleid worden?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, vooral als haar zoon ook nog vastzit, voor een 15-jarige is dit wel heel lang.
Kan best gebeurd zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze moesten toch uiterlijk vandaag voorgeleid worden?
Had verwacht dat we dan inmiddels wat gehoord zouden hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan best gebeurd zijn natuurlijk.
Nou ja, als hij terug wou komen met een gun, wellicht had ie die dan ook echt.....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, vooral als haar zoon ook nog vastzit, voor een 15-jarige is dit wel heel lang.
Het was druk met pers net bij her hoofdbureau van politie. Ik denk dat er wel snel iets bekend wordtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had verwacht dat we dan inmiddels wat gehoord zouden hebben
Dank voor updatequote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Het was druk met pers net bij her hoofdbureau van politie. Ik denk dat er wel snel iets bekend wordt
Voor straks een item bij Beau of rtl nieuws.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:58 schreef AgnesGru het volgende:
En gaan ze naar de persconferentie![]()
Sta je dan de hele dag.
https://www.nu.nl/achterk(...)at-gebruikelijk.htmlquote:Glennis Grace zit na aanhouding al drie nachten vast: is dat gebruikelijk?
Glennis Grace is zaterdag aangehouden na een vechtpartij in een supermarkt in Amsterdam en zit sindsdien vast. Advocaat Richard Korver legt aan NU.nl uit waarom dit niet ongebruikelijk is.
"Het komt vaker voor dat een verdachte meerdere nachten wordt vastgehouden, als nog niet precies duidelijk is wat er is gebeurd", legt Korver uit. Het Openbaar Ministerie (OM) doet onderzoek naar de toedracht van de vechtpartij en tot hierover meer duidelijk is, kan het zijn dat de zangeres blijft vastzitten. Dit onderzoek is ook in het belang van de verdachte, benadrukt Korver.
De strafpleiter legt uit dat getuigenverklaringen van groot belang kunnen zijn bij geweldsdelicten die in het openbaar zijn gepleegd. "Bij dit soort zaken kan er dan voor worden gekozen om verdachten langer vast te houden, zodat ze mogelijke getuigen niet kunnen beïnvloeden."
De advocaat verwijst naar een geweldincident afgelopen zomer op Mallorca, waarbij de Nederlander Carlo Heuvelman doodgeschopt werd. "Daar ging het ook om openlijke geweldpleging, waarbij justitie veel waarde hechtte aan verklaringen van mogelijke getuigen."
'Gaat hier niet om stelen van rolletje kauwgum'
Hoewel de lengte van het voorarrest niet per definitie valt of staat met de ernst van het vergrijp, heeft dit wel invloed. "Als zij werd verdacht van het stelen van een rolletje kauwgum, was ze allang weer vrij", aldus Korver. "Als ik de media mag geloven gaat het hier om het flink op stelten zetten van een supermarkt waarbij geweld is gebruikt en mensen zijn bedreigd. Dan moet er goed uitgezocht worden wat zich precies heeft afgespeeld."
Daarnaast kunnen eerdere misdragingen van een verdachte ervoor zorgen dat iemand wordt vastgehouden. "Als een verdachte een strafblad heeft en in de maanden ervoor al drie keer eerder is opgepakt voor vergelijkbare vergrijpen, dan kan ervoor worden gekozen iemand langer binnen te houden. Als iemand nog in een proeftijd zit na een eerdere veroordeling kan ervoor worden gekozen om een voorwaardelijke straf alsnog op te leggen."
De eerste drie dagen dat een verdachte wordt vastgehouden wordt inverzekeringstelling genoemd. Het kan zijn dat er nog meer onderzoek nodig is en dan kan de hulpofficier van justitie de inverzekeringstelling met drie dagen verlengen. Na de periode van inverzekeringstelling bepaalt de rechter-commissaris of de verdachte in voorarrest moet blijven.
Als dan wordt besloten dat een verdachte niet mag worden vrijgelaten, wordt er gesproken van inbewaringstelling. Deze duurt maximaal veertien dagen. Na deze periode beslist de raadkamer van de rechtbank of een verdachte langer vast blijft zitten. Hierbij wordt gesproken van gevangenhouding en dit heeft een maximale duur van negentig dagen.
Glenda Batta, zoals Glennis Grace eigenlijk heet, werd zaterdag gearresteerd nadat haar vijftienjarige zoon eerder op de dag uit een supermarkt was gezet voor het roken van een e-sigaret. De zangeres zou met een groep verhaal zijn gaan halen bij het personeel van de supermarkt, waarbij geweld zou zijn gebruikt. De advocaat van de zangeres Kerem Canatan, zegt dat Grace iemand heeft geduwd, maar dat ze zich niet herkent in beschuldigingen dat ze zou hebben geslagen en geschopt.
Hmm.. als ik het zo lees kan het dus nog steeds dat ze niet zo veel heeft gedaan, wel verhaal is gaan halen als boze moeder zijnde die haar zoontje geloofde die vertelt heeft zelf te zijn mishandeld, en Glennis Grace alleen heeft geduwd zoals ze zelf heeft verklaard, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)at-gebruikelijk.html
Als er ook een medewerker per ambulance moest worden afgevoerd, ben ik benieuwd hoe ze zichzelf vrij denkt te gaan pleiten van aanzetten tot mishandeling.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Janine12345 het volgende:
[..]
Hmm.. als ik het zo lees kan het dus nog steeds dat ze niet zo veel heeft gedaan, wel verhaal is gaan halen als boze moeder zijnde die haar zoontje geloofde die vertelt heeft zelf te zijn mishandeld, en Glennis Grace alleen heeft geduwd zoals ze zelf heeft verklaard, ik ben benieuwd
Heb je de link met die informatie dat er iemand was afgevoerd per ambulance? Heb er niets over gelezen of over kunnen terugvinden, ben benieuwd wat er nou precies is gebeurd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als er ook een medewerker per ambulance moest worden afgevoerd, ben ik benieuwd hoe ze zichzelf vrij denkt te gaan pleiten van aanzetten tot mishandeling.
En als dat zo is hangt het er natuurlijk allemaal van af, als ze als boze moeder verhaal was gaan halen en bijvoorbeeld met de bedrijfsleider in een hok aan het praten was en de boel escaleerde onder andere mensen of haar zoon, heeft ze er evengoed niets mee te maken, dus tja, ik ben benieuwd wat er precies is gebeurd en voor de rest is het allemaal gespeculeerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als er ook een medewerker per ambulance moest worden afgevoerd, ben ik benieuwd hoe ze zichzelf vrij denkt te gaan pleiten van aanzetten tot mishandeling.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef Janine12345 het volgende:
[..]
Heb je de link met die informatie dat er iemand was afgevoerd per ambulance? Heb er niets over gelezen of over kunnen terugvinden, ben benieuwd wat er nou precies is gebeurd.
https://www.mediacourant.(...)t-in-haar-botte-kop/quote:Glennis Grace afgeslacht op tv: ‘Hoe haalt ze het in haar botte kop?’
Glennis Grace kan totaal niet rekenen op mededogen van haar collega-BN’ers nu ze een heel Jumbo-filiaal op stelten heeft gezet met haar knokploeg. “Hoe haalt ze het in haar botte kop?!”
Glennis Grace, haar 15-jarige zoontje en een onbekende man zijn zaterdagavond aangehouden door de politie omdat het erop lijkt dat ze een aantal Jumbo-medewerkers hebben mishandeld. Na drie nachten zit het stelletje nog stééds in de bak. Teken aan de wand dat de zich hevig misdragen hebben dus.
Gooien met mandjes
Wat is er ook alweer gebeurd? Yvonne Coldeweijer stond gisteren voor het eerst aan de desk van RTL Boulevard en legde het nog één keer uit. Het begon ermee dat Glennis’ zoontje Anthony een e-sigaret opstak in de winkel en dat het Jumbo-personeel daar iets van moest zeggen. “Nou, hij is helemaal geflipt, door het lint gegaan.”
Anthony begon met winkelmandjes te gooien, weet Yvonne. “Er kwamen meerdere medewerkers bij, die hem uit de winkel probeerden te gooien. In de tussentijd ramt hij nog even lekker los op het slachtoffer. Vervolgens is de politie dus gebeld en tijdens het eruit werken van Anthony, is hij dus gestruikeld over zijn eigen mandjes. Een beetje karma.”
Glennis’ knokploeg
Met een schrammetje op zijn gezicht is Anthony gaan uithuilen bij moeder Glennis, die vervolgens een hele knokploeg heeft ingeschakeld. “Ze had even twaalf man meegenomen, waaronder dus haar zoon weer en een man die later ook is aangehouden. Zij is daar verhaal komen halen.”
Ze vervolgt: “Niet zoals ik het zou komen doen met: ‘Hé, wat is hier gebeurd?’ Maar gewoon met geweld, heeft mensen uit het personeelshokje getrokken en het slachtoffer is voor de tweede keer geslagen. Het is allemaal heel pijnlijk. Zij heeft daarbij zelf ook geweld gebruikt.”
Agressieve Tokkie
Glennis wordt op haar eigen RTL 4, waar ze tot voor kort nog schitterde in The Voice, volledig gekielhaald. Boulevard-verslaggever Aran Bade stond voor de Jumbo en zei: “Dat het hier goed mis is gegaan blijkt echt. De buurtbewoners in de altijd zo gezellige Jordaan spreken van Tokkies, spreken van een knokploeg die hier geweest zou zijn.”
Eén van de Jumbo-tieners is volgens Aran met een hersenschudding afgevoerd naar het ziekenhuis. “Ik denk ook zelf dat Glennis hier een fout heeft gemaakt. Deze supermarkt hangt vol met hightech-camera’s en die beelden zijn natuurlijk in beslag genomen. Hoe oliedom is dat? Op het moment dat je dit doet… Het is helemaal vastgelegd als een speelfilm.”
Yep Glennis weer free lees ik net op rtlblvdquote:
Nou verzin je er zelf bij dat Glenda eigenhandig iemand het ziekenhuis in zou hebben geslagen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:24 schreef Janine12345 het volgende:
[..]
Yep Glennis weer free lees ik net op rtlblvd
En Lilkleine wordt voorgeleid
Ik vermoed dat het van Glennis toch iets opgeblazen is door de media, als ze echt iemand het ziekenhuis in zou hebben geslagen zou ze net als Lil kleine vast wel worden voorgeleid, maar goed aankomende dagen zullen we vast meer horen wat er precies is gebeurd
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:24 schreef Janine12345 het volgende:
[..]
Yep Glennis weer free lees ik net op rtlblvd
En Lilkleine wordt voorgeleid
Ik vermoed dat het van Glennis toch iets opgeblazen is door de media, als ze echt iemand het ziekenhuis in zou hebben geslagen zou ze net als Lil kleine vast wel worden voorgeleid, maar goed aankomende dagen zullen we vast meer horen wat er precies is gebeurd
quote:De twee worden mishandeling en openlijke geweldpleging in vereniging met voorbedachte rade ten laste gelegd. Er zijn op de bewuste avond zeven personen de Jumbo in gegaan, waarvan er drie zijn aangehouden. Volgens de politie was er sprake van zwaar geweld. Glennis en haar zoon hebben een gedragsaanwijzing gekregen van de Officier van Justitie. Zo mogen ze niet bij of in de buurt komen van de supermarkt en geen contact leggen met de medewerkers. Ze blijven verdacht en het dossier gaat naar het openbaar ministerie.
Waar hebben we het over bij 'zwaar geweld' en over welke strafmaat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef Perrin het volgende:
Staan vrij hoge meerjarige maximumstraffen op.
Met enig letsel max 6 jaar, met zwaar letsel max 8 jaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Waar hebben we het over bij 'zwaar geweld' en over welke strafmaat?
Ik lees dat de eigenlijke ten laste gelegde misdrijven omschreven worden als mishandeling en openlijke geweldpleging; daarbij in vereniging gepleegd én ook nog eens met voorbedachte rade. Ding-ding-ding-ding, prijzenslag!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met enig letsel max 6 jaar, met zwaar letsel max 8 jaar.
Had ik 5 posts boven je al vermeldquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik lees dat de eigenlijke ten laste gelegde misdrijven omschreven worden als mishandeling en openlijke geweldpleging; daarbij in vereniging gepleegd én ook nog eens met voorbedachte rade. Ding-ding-ding-ding, prijzenslag!![]()
[edit] Heerlijk jongens, ik zet tijdens nog een tikkie thuiswerk Prijzenslag op Youtube op, zaaaaalig![]()
![]()
![]()
Maar nou heb ik jou wel warme herinneringen aan Hans Kazan bezorgdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had ik 5 posts boven je al vermeld
7 stuks? Dan zijn de 12 in eerdere berichten wat overdreven.quote:
ieuwwwwquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar nou heb ik jou wel warme herinneringen aan Hans Kazan bezorgd
Oh. Nou, nothing to see here, move along.quote:
Het begint natuurlijk met die zoon.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Oh. Nou, nothing to see here, move along.
Ik acht het mogelijk dat Glenda een ander idee van strafbare feiten heeft.
Zou kunnen, maar het zou ook anders kunnen zijn… ik wacht het verdere onderzoek af en wat daar uitkomt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Oh. Nou, nothing to see here, move along.
Ik acht het mogelijk dat Glenda een ander idee van strafbare feiten heeft.
Kunt wel de hele winkel gemakkelijk en snel met je vape-dampen vullen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:59 schreef APK het volgende:
Als juicetoerist ga ik nu dan maar weer naar de AH tegenover de Jumbo in de Westerstraat om Batta te spotten.
Dat is wel een klein AH'tje hoor, daar heb je niet echt ruimte om met mandjes te smijten bijvoorbeeld.
Scherp. Of de niet meer lachende derde.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Gooit dat schijtwijf nu haar zoon voor de bus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |