SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 15-02-2022 13:27:52 ]![]()
quote:Directeur Mojo Concerts: 1G-beleid voor festivals direct weer afschaffen
Als de overheid vanavond aankondigt dat festivals weer mogen, maar alleen met een 1G-beleid, dan pleit directeur Ruben Brouwer van Mojo Concerts ervoor om die maatregel zo snel mogelijk weer af te schaffen. "Die voelt eigenlijk een beetje symbolisch, alleen voor onze branche", zegt hij tegen de NOS.
1G betekent dat alle bezoekers negatief getest moeten zijn op corona. Die maatregel vindt Brouwer niet proportioneel als straks misschien nergens meer getest hoeft te worden in de samenleving. "Je mag straks bijvoorbeeld in een feestcafé met 500 man gewoon op elkaar staan, ongetest. En als je dan bij een concert van Sting staat, dan moet ineens iedereen wel getest worden." Dat vindt hij moeilijk uit te leggen.
Brouwer stelt dat festivals gewoon veilig gehouden kunnen worden zonder 1G-beleid.
Meer duidelijkheid
Brouwer zegt wel ontzettend blij te zijn dat evenementen straks waarschijnlijk weer gehouden kunnen worden. Of dat zo is, moet vanavond blijken tijdens de persconferentie over de coronamaatregelen om 19.00 uur. Gisteren kwam naar buiten dat de overheid van plan is om de samenleving per 25 februari weer grotendeels open te gooien. Voor festivals en evenementen waarbij veel mensen aanwezig zijn gaat waarschijnlijk 1G gelden.![]()
Krijg niet eens de kans om een titel te tikken
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Is het OMT nou een onafhankelijk adviesorgaan, of toetsen zij het voorgenomen beleid van het kabinet? Of een mengvorm daarvan? Ik ben het ff kwijt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weinig opvallend natuurlijk als letterlijk de eerste inhoudelijke zin van de brief 'Het OMT heeft kennisgenomen van de voorgenomen versoepelingen.' is.![]()
Het OMT zijn deskundigen om je achter te verbergen, of om naar te wijzen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het OMT nou een onafhankelijk adviesorgaan, of toetsen zij het voorgenomen beleid van het kabinet? Of een mengvorm daarvan? Ik ben het ff kwijt.![]()
sorry maatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:22 schreef zalkc het volgende:
Krijg niet eens de kans om een titel te tikken![]()
![]()
OMT neemt gewoon bijna letterlijk over wat het kabinet vraagt. Dat zie je met 1G nu ook weer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het OMT nou een onafhankelijk adviesorgaan, of toetsen zij het voorgenomen beleid van het kabinet? Of een mengvorm daarvan? Ik ben het ff kwijt.
"Kuipers praat met sector of openen met 1G een optie kan zijn"
paar dagen later :
"Het OMT adviseert 1G voor hoog risico evenementen"
Er wordt geen enkele kritische noot bij geplaatst, dat kan toch niet, gezien de ervaringen met Dansen met Janssen?
Beetje BNW maar ik vind het opvallend.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ze weten het zelf ook niet meer denk ik. Maar net waar de situatie om vraagt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het OMT nou een onafhankelijk adviesorgaan, of toetsen zij het voorgenomen beleid van het kabinet? Of een mengvorm daarvan? Ik ben het ff kwijt.![]()
Omdat de anderhalvemeterregel wordt losgelaten, verdwijnt ook de mondkapjesplicht. Alleen in het openbaar vervoer, op luchthavens en in vliegtuigen wordt nog gevraagd om een mondkapje te dragen.
Het mondkapje verdwijnt dus niet helemaal .... ...![]()
![]()
Gaan we weer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef Oliver23 het volgende:
Omdat de anderhalvemeterregel wordt losgelaten, verdwijnt ook de mondkapjesplicht. Alleen in het openbaar vervoer, op luchthavens en in vliegtuigen wordt nog gevraagd om een mondkapje te dragen.
![]()
Het is ook vreemd dat overal mondkapje niet meer hoeft, geen afstand meer gehouden hoeft te worden in supermarkt, kringverjaardagen of bij sport waarvan je ook niet weet of iemand positief of negatief is. Maar voor een concert moet je opeens wel getest zijn?
Dat is gewoon festivals pesten. De ouwetjes in kabinet/OMT hebben een waardeloze jeugd gehad.![]()
Kapjes in supermarkten en winkels morgen er al af, of duurt dat ook nog een week?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef Oliver23 het volgende:
Het mondkapje verdwijnt dus niet helemaal .... ...Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Het is wachten tot de NS of OV bedrijven het in de ban willen doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef Oliver23 het volgende:
Het mondkapje verdwijnt dus niet helemaal .... ...
Daar hebben ze de overheid niet voor nodig overigens.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Bron?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef Oliver23 het volgende:
Het mondkapje verdwijnt dus niet helemaal .... ...zie email 27 oktober![]()
Haha nou ik zet 'm gewoon niet meer op dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef Oliver23 het volgende:
Hoor Kuipers vanavond al zeggen, vol trots: ''Ja, maar op de stations, haltes en perrons mag het kapje af''quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is wachten tot de NS of OV bedrijven het in de ban willen doen.
Daar hebben ze de overheid niet voor nodig overigens.![]()
De logica ontgaat mij even. Maar misschien is die er ook gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef Oliver23 het volgende:
Het mondkapje verdwijnt dus niet helemaal .... ...Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Wat een rare zin, alsof die twee maatregelen per se aan elkaar gekoppeld zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef Oliver23 het volgende:
Omdat de anderhalvemeterregel wordt losgelaten, verdwijnt ook de mondkapjesplicht.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2022 13:50:56 ]![]()
Het staat ze vrij om het te vragen. Ze vroegen ook om met medische mondmaskers rond te lopen i.p.v. die stoffen. Dat heb ik er ook niet veel zien doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:33 schreef Oliver23 het volgende:
De relatie klopt ook gewoon niet zoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een rare zin, alsof die twee maatregelen per se aan elkaar gekoppeld zijn.
Tap tap tap![]()
Ik heb keurig die wegwerpdingen gekocht, maar ze zijn nu op dus ga die laatste paar dagen wel weer de stoffen gebruiken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:51 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Het staat ze vrij om het te vragen. Ze vroegen ook om met medische mondmaskers rond te lopen i.p.v. die stoffen. Dat heb ik er ook niet veel zien doen.Tap tap tap![]()
Was het niet zo dat - daar waar geen 1,5m kon worden aangehouden een mondkapje verplicht was? Dus als er geen 1,5m plicht meer is hoef je ook geen mondkapje meer als je je niet aan die plicht kan houden, immers de plicht is opgeheven. (plicht plicht plicht, je snapt wat ik bedoel hoop ik)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een rare zin, alsof die twee maatregelen per se aan elkaar gekoppeld zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: