Ben nu terug aan het kijken.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
Off-grid leven... De koelkast is op 20 autominuten rijden bij vrienden![]()
Shit.. de kaas vergeten mee te nemen. Hup weer terug naar de koelkast en 40 minuten rijden
Dit gaat echt mijn verbazing te boven
Oh ik ergerde me er ook aan. Ik kan het niet zo goed plaatsen allemaal. We doen lekker hip maar toch is het allemaal kutquote:Op donderdag 17 november 2022 21:52 schreef golfer het volgende:
Dat onzekere lachje van haar na elke zin erger ik mij ook aan.
Minimalistisch leven jonguhquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:03 schreef Soury het volgende:
En dan ook een fucking winkel in gaan waar je een dom kaarsen ding koopt en wat meer shitDie je op een markt voor 25 ct. koopt
Ik zie het vooral als teren op de zak van een anderquote:Op donderdag 17 november 2022 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
Shit.. de kaas vergeten mee te nemen. Hup weer terug naar de koelkast en 40 minuten rijden
Ze geven een hoop liefde terug ;-)quote:Op zondag 20 november 2022 16:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Andermans stroom en koeling gebruiken en er niets voor terug geven
Dat joch heeft inderdaad een gedragsprobleem, dan kun je de molen in Nederland in of je gevoel volgen. Zij kiezen voor het laatste, tja ik heb er wel respect voor. Zeker met de hoge huur en koop prijzen, het gebrek aan vrijheid en de tekorten in de zorg.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ergerde me er ook aan. Ik kan het niet zo goed plaatsen allemaal. We doen lekker hip maar toch is het allemaal kut
Waar kijk je het?quote:
Als je in Portugal resident hebt dan heb je geen zorgverzekering nodig, het is wel handig maar zorg is gratis hier. Ik zou mensen wel aanraden om een zorgverzekering af te sluiten in verband met wachttijden.quote:Op zondag 20 november 2022 16:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik zie het vooral als teren op de zak van een ander
Andermans stroom en koeling gebruiken en er niets voor terug geven
Zullen ook wel geen verzekering hebben voor zorg
Wordt nog leuk als de auto kapot gaat
Een restaurant beginnen zonder de nodige papieren en vergunningen is ook niet al te handig. Portugal is toch wel het land van regels en vergunningen voor van alles. Er zijn hier ook markten die door buitenlanders worden georganiseerd en eens in de zoveel tijd komt de politie de papieren controleren, je kan namelijk niet zo maar op een markt gaan staan, je hebt een verkoopvergunning nodig. De boetes zijn redelijk hoog.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |