Ik begreep het ook niet. Volgens mij zijn 2 getrouwd, zouden ze scheiden maar blijven nu bij elkaar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik dat niet goed begreep![]()
Meende dat ik hoorde dat ze getrouwd zijn?
12 jaar getrouwd, drie weken uit elkaar waarbij de een aan de zaak bleef werken en dat ander het verdriet in NL vooral verwerkte door veel te zuipen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik dat niet goed begreep![]()
Meende dat ik hoorde dat ze getrouwd zijn?
Hij zat in de beveiliging, zij zat in de ziektewet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat voor werk hadden deze mensen hiervoor? Oftewel; waar doen ze dit van?
Oooh oke bedanktquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zat in de beveiliging, zij zat in de ziektewet.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:47 schreef Dutch_view het volgende:
De buren houden van jaren 80 inrichting
Het zalmkussen komt ook mooi terug in de blauw gele bank.. oh neequote:Op donderdag 30 maart 2023 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks mis met die bank
Wehkamp catalogus genotquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks mis met die bank
Vanwege haar gezondheid niet kunnen werken heb ik maar vertaald naar “in de ziektewet zitten”.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
In Nederland in de ziektewet maar in Duitsland wel kunnen werken? Of was ze er net uit( ik oordeel niet hoor vraag me gewoon af)
Dan zou die alleen maar met halve liters achter de TV zittenquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
Die vent is een beetje een onguur “Onslow” type
Oh geeft niet joh hahahaquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanwege haar gezondheid niet kunnen werken heb ik maar vertaald naar “in de ziektewet zitten”.
True, bedoelde meer qua outfitquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zou die alleen maar met halve liters achter de TV zitten
Als iemand door jou een eind moet omrijden en je zegt:Ja dus? Zou mij ook wat tegen de borst stuitenquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:06 schreef Pap89 het volgende:
Wat een stel, misschien zitten mensen ook gewoon terecht niet op hun te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |