quote:Roelink probeerde het, zo deelde hij online, met ‘onze speciale cockring slijpschijf’ een half uur lang
Ik ben wel geinteresseerd hoe ze dat precies aangepakt hebben. Zou ik graag willen weten voor een vriend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:39 schreef the-eye het volgende:
Toch nog wel een tricky klussie. Ik heb van die metaalslijpschijfjes voor m'n dremel maar die wil je toch echt niet in je piemelorris krijgen
Verdovende injectie en met een slijpschijfje dat ding doorjassenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd hoe ze dat precies aangepakt hebben. Zou ik graag willen weten voor een vriend.
Ja, maar is het niet zo, dat als de piel vol bloed zit, de ring zich ook meer klemt, en zo het bloed nergens heen kan? Sta je dan mooi met je bloedlulquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zo'n stalen ring lijkt mij sowieso niet slim, waarom geen rubberen gekocht? Maar wat er omheen gaat, moet er ook weer vanaf kunnen. Als ik het goed begrijp is de functie van het ding om wanneer de pieterman eenmaal in vol ornaat is, deze afgekneld blijft zodat de stijfheid behouden blijft. Wanneer eenmaal de paniek optreedt als het ding er niet meer af gaat, lijkt het mij een kwestie van ijskoud water en veel massage-olie of andere vettigheid om hem alsnog zelf er af te sjorren.
Jawel. Ze hebben een speciale cockring slijpschijf.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik gebruik altijd een postelastiek. Werkt prima.
[..]
Ja, maar is het niet zo, dat als de piel vol bloed zit, de ring zich ook meer klemt, en zo het bloed nergens heen kan? Sta je dan mooi met je bloedlul
En: Heeft een SEH dan echt geen slijpgereedschap?
Nee, die hebben ze niet standaard liggen. Voor zachte metalen (goud/zilver) hebben ze een speciale ringsnijder liggen. Dus dat kunnen ze wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef Het_Bokje het volgende:
En: Heeft een SEH dan echt geen slijpgereedschap?
Aha! Ik zat een beetje aan 'zwaar' gereedschap te denken (gipsslijpers, maar daarmee maak je geen krasje in een RVS316L ring) (het is een tijd geleden dat ik met materiaalspecs gewerkt heb...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:32 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze niet standaard liggen. Voor zachte metalen (goud/zilver) hebben ze een speciale ringsnijder liggen. Dus dat kunnen ze wel.
De medische techniek in het ziekenhuis heeft uiteraard wel een Dremel of iets dergelijks liggen. Zo ben ik zelf een keer naar de SEH geroepen om een RVS ring te verwijderen van een vinger. Ik heb eerst een dun stukje hout tussen de vinger en de ring geplaatst om de vinger te beschermen. En terwijl de verpleegkundige met water de ring aan het koelen bleef heb ik hem met een slijpschijfje doorgeslepen.
Een voormalig collega heeft wel een keer een metalen cockring verwijderd. Dus het komt idd wel eens voor.
Filmpje:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
‘onze speciale cockring slijpschijf’
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:09 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Filmpje:
https://www.reddit.com/r/(...)w_using_a_cock_ring/
Moet je wel een zeer vaste hand hebben en zeker zijn van jezelf. Hulde voor mensen die dat durven en kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:09 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Filmpje:
kun je dan niet nadat je dat stukje hout hebt geplaats een betonschaar pakken en knippen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:32 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze niet standaard liggen. Voor zachte metalen (goud/zilver) hebben ze een speciale ringsnijder liggen. Dus dat kunnen ze wel.
De medische techniek in het ziekenhuis heeft uiteraard wel een Dremel of iets dergelijks liggen. Zo ben ik zelf een keer naar de SEH geroepen om een RVS ring te verwijderen van een vinger. Ik heb eerst een dun stukje hout tussen de vinger en de ring geplaatst om de vinger te beschermen. En terwijl de verpleegkundige met water de ring aan het koelen bleef heb ik hem met een slijpschijfje doorgeslepen.
Een voormalig collega heeft wel een keer een metalen cockring verwijderd. Dus het komt idd wel eens voor.
De tang die je dan nodig zou hebben is gewoon veel te groot dan. RVS is vet taai om te knippen, zeker zo'n dik ding. Probeer maar eens een gewone RVS spaak RG13 (achterspaak van 2,3 mm dik) door te knippen met een zijkniptang. Dat doe je niet ff. Plus dat je met zo'n tang met veel te grote krachten werkt en het daarmee allemaal veel risicovoller maakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:15 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
kun je dan niet nadat je dat stukje hout hebt geplaats een betonschaar pakken en knippen?
In dit geval zal wel niet de ring bedoeld worden.quote:
Bij zachtere metalen kan je prima zagen met een draad die je tussen de vinger en de ring kan friemelen. Met dat houtje kan je dan nog iets beschermen. RVS zal daar wel te hard voor zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:20 schreef Tegan het volgende:
Waarom heeft het ziekenhuis geen dremel als het blijkbaar vaker nodig is, zoals bij een trouwring?!
Een trouwring kun je makkelijk verwijderen met een ringsnijder, die hebben ze wel op de SEH liggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:20 schreef Tegan het volgende:
Waarom heeft het ziekenhuis geen dremel als het blijkbaar vaker nodig is, zoals bij een trouwring?!
Beter dan per ongeluk op 'een fles of een ander groot object vallen'.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Best wel lullig als dat gebeurd.
Omg ze zouden maar uitschietenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:09 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Filmpje:
Dat is waar. Hier zit nog een zekere argeloosheid achter, met die euhm ongelukjes is dat toch wat minder het geval.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Beter dan per ongeluk op 'een fles of een ander groot object vallen'.
Ja, of een apart topic voor dit soort incidenten openen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:01 schreef SuperNeger het volgende:
Daarom die dingen van hard rubber nemen
Oftewel: binnen niet al te lange tijd ziet-ie er weer uit om door een ringetje te halen.quote:De uroloog liet via Twitter weten dat hij de man behalve ‘ongelukkig’ ook ‘reuze dapper’ vond. Dankzij de hulp van de brandweer lijkt de man er zonder verdere schade - maar niet helemaal zonder schande - vanaf te komen. Roelink, met een knipoog: ‘Antibioticum, koelen en hoogleggen van genitaal doen hopelijk de rest’.
Of een klein object:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Beter dan per ongeluk op 'een fles of een ander groot object vallen'.
[ afbeelding ]
And in the darkness...Strangle Them! (arme cocks....of zijn het dan cuck-cocks?)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:03 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Niet one cock to rule them all!!!!????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |