SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 15-02-2022 10:09:53 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
ywquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze over Kristof![]()
Oh? Het was Vera die dat aan Tobias vroeg.[/s]quote:
je moet FB niet geloven hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Het was Vera die dat aan Tobias vroeg.
Ik dacht te lezen andersom.
Tobias vroeg het aan Vera, en na haar antwoord ook direct uitgelegd waarom hij het vroeg, geen dubbele bodem niks.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tobias vroeg dat aan Vera.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
exactquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tobias vroeg het aan Vera, en na haar antwoord ook direct uitgelegd waarom hij het vroeg, geen dubbele bodem niks.
Zo makkelijk houd je mij niet voor de gek. Praatjes van een verkoper.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tobias vroeg het aan Vera, en na haar antwoord ook direct uitgelegd waarom hij het vroeg, geen dubbele bodem niks.
FB neem ik echt niet serieus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet FB niet geloven hoor
daar horen ze de gekste dingen
je kunt van vannacht terug lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FB neem ik echt niet serieus.
Maar van een paar hier geloof ik het wel. Vooral als het bevestigt wat ik zelf hoor en zie.
niet vergeten dat er wel een reden is waarom Tobi vaak gedoe heeft met meidenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias was naar mijn idee juist heel open en oprecht (ja daar is het weer) in het gesprek van Vera, hij liet even zijn politieke correcte masker zakken. Was mooi om te zien en tegelijkertijd ook duidelijk dat hij worstelt met de situatie.
Het kan prima hoor, dat jij het anders hebt gehoord als sommige anderen hier..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FB neem ik echt niet serieus.
Maar van een paar hier geloof ik het wel. Vooral als het bevestigt wat ik zelf hoor en zie.
zo heb ik het ook ervaren, toch grappig dat anderen dat dan heel anders ervaren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias was naar mijn idee juist heel open en oprecht (ja daar is het weer) in het gesprek van Vera, hij liet even zijn politieke correcte masker zakken. Was mooi om te zien en tegelijkertijd ook duidelijk dat hij worstelt met de situatie.
als het niet pastquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gevoel dat de situatie tussen Tobias en Grace nu wel een beetje erg awkard wordt.
Inderdaad .. zeg dat dan gewoon.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het niet past
past het niet
en dan moet het ook klaar en duidelijk zijn
en niet na het spel kijken we wel
het is niksquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad .. zeg dat dan gewoon.
Kan je nagaan als ze verder hadden gegaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gevoel dat de situatie tussen Tobias en Grace nu wel een beetje erg awkard wordt.
Grace zal een type vrouw zijn die denkt dat ze een man kan binden met sex.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ze verder hadden gegaan.
Gisteravond vond ik in eerste instantie Grace erg grof in haar mond, ze kreeg door dat hij die kant helemaal niet op wilde en werd wat serieuser.
Ben ik met je eens. Gewoon eerlijk over praten nu, dat is wel zo netjes, Maar ik heb het gevoel dat Tobias het maar zo laat aansudderen omdat hij anders stemmen van het publiek kwijt raakt. Men ziet nu eenmaal liever een "ontluikende " liefde dan iemand dumpen en op haar hart trappen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het niet past
past het niet
en dan moet het ook klaar en duidelijk zijn
en niet na het spel kijken we wel
Wat dacht je van het brengen daar....denk niet dat een koerier het heeft opgehaald.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias en Julio over gisteren. Dat Julio, Nawel en Leroy niet het eten van hun familie mochten eten.
Ik vind het ook belachelijk dat ze familie eten laten maken en weg gooien omdat een bewoner is afgevallen in een spel.
Wat Leroy nu zegt. Mijn moeder heeft een halve dag in de keuken gestaan!
Waarschijnlijk weer die achterlijke scholieren.
ik denk niet dat het perse met het publiek te maken heeftquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Gewoon eerlijk over praten nu, dat is wel zo netjes, Maar ik heb het gevoel dat Tobias het maar zo laat aansudderen omdat hij anders stemmen van het publiek kwijt raakt. Men ziet nu eenmaal liever een "ontluikende " liefde dan iemand dumpen en op haar hart trappen.
Hij heeft gegokt en verloren, Tobias.
Daar heb hij het dan ook wel na gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gevoel dat de situatie tussen Tobias en Grace nu wel een beetje erg awkward wordt.
Nah ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van het brengen daar....denk niet dat een koerier het heeft opgehaald.
Er ware zelf hele schotels met verschillende gerechten bij....en maar een klein beetje gekregen. Het vlees van Kristof was het grootst.![]()
![]()
![]()
heb het net teruggeluisterd, er word nergens gezegd dat ze het hebben weggegooid, ze zeggen juist, ik denk niet dat ze het hebben weggegooid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias en Julio over gisteren. Dat Julio, Nawel en Leroy niet het eten van hun familie mochten eten.
Ik vind het ook belachelijk dat ze familie eten laten maken en weg gooien omdat een bewoner is afgevallen in een spel.
Wat Leroy Julio nu zegt. Mijn moeder heeft een halve dag in de keuken gestaan!
Waarschijnlijk weer die achterlijke scholieren.
Ze kunnen het ook nog hebben ingevroren. Kunnen ze het na BB nog even opeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb het net teruggeluisterd, er word nergens gezegd dat ze het hebben weggegooid, ze zeggen juist, ik denk niet dat ze het hebben weggegooid.
Of ze krijgen het na afloop van Love Week .. dus donderdag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook nog hebben ingevroren. Kunnen ze het na BB nog even opeten.
Omdat ze het zelf niet nbevatten dat hun fam/geliefde dit allemaal voor niks hebben gedaan....daar moet je ook niet aan denken Maar BB geeft hun geen duidelijkheid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb het net teruggeluisterd, er word nergens gezegd dat ze het hebben weggegooid, ze zeggen juist, ik denk niet dat ze het hebben weggegooid.
Omdat dat heel erg zou zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk ook dat het zo gedaan is, maar veel minder dan het filmpje deed geloven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat dat heel erg zou zijn.
Maar wat hebben ze er dan mee gedaan. Ze hebben, lees ik net, ook gerommeld met het eten. Er een klein beetje vanaf gehaald.
En wat over was? Zelf opgegeten? Ik denk het niet.
Ze hadden alles op die tafels moeten zetten dan hadden de bewoners hun eten ook kunnen delen met elkaar.
Ze denken dat ze niet alles hebben gekregen, er staat nergens dat ze er wat bij weggehaald hebben, misschien hebben de ''kokers'' wel te horen gekregen, neem 500 gram lievelingseten mee, we weten het niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat dat heel erg zou zijn.
Maar wat hebben ze er dan mee gedaan. Ze hebben, lees ik net, ook gerommeld met het eten. Er een klein beetje vanaf gehaald.
En wat over was? Zelf opgegeten? Ik denk het niet.
Ze hadden alles op die tafels moeten zetten dan hadden de bewoners hun eten ook kunnen delen met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |