Goud, zilver en brons zonder twijfel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weidemann heeft goud, zilver en brons. Winnen jullie liever dat of goud, zilver, zilver?
Het is ook Goud, zilver, brons qua lengte.quote:
En oprecht een hele aardige vrouw blijkbaar. Heel open en sociaal. Echt typisch Canadees eigenlijk.quote:
Fabris won ook de 1500m, dus het zat hem niet in de wegquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
In 2006 ging Italië ook al vol voor het goud op de TP volgens mij.
Alleen hebben die landen startplekken genoeg, wij hebben er veel te weinig. Dus kunnen we ook niet zomaar 3 mensen aanwijzen (buiten dat dat überhaupt niet kan vanwege verschillende ploegen met verschillende schema's).quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik had het idee dat het op eerdere Spelen (met name 2006-2014) nog niet eens zo enorm aan training lag. Het was toen voor alle ploegen een vrij knullig onderdeel. Maar nu lijken de andere ploegen echt een professionaliseringsvoorsprong te nemen en kun je echt niet meer wegkomen met 3 rondjes als voorbereiding rijden.
Dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Groenewoud had geen medaille gekregen als ze die troostfinale niet had gereden toch? Nog wel een leuke geste voor haar. Kan weleens de enige uit haar carrière zijn.
Die eerste twee teams zijn alle drie extreem afwijkende slagen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:02 schreef Aguero het volgende:
Wat zou het ploegenachtervolging dream team zijn?
Davis, Yuskov, Kramer?
Fabris, Bokko, Hedrick?
Huizinga, Bosker, Hoolwerf?
Die discussie hadden we hier gisteren ook. Ondanks dat de Italianen er vol voor gingen reed Nederland (ongeveer) dezelfde tijden. Toen kon je dus nog wegkomen met een onprofessionele houding.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fabris won ook de 1500m, dus het zat hem niet in de weg
Maar die andere schaatsers maakten ook totaal geen kans op de andere afstanden, dus logisch dat ze daar vol voor gingen. Volgens mij was het ook de focus van de Canadezen in aanloop naar Vancouver
Ja. En de Noren ook wel al vaker. Maar qua manier van trainen en tactiek is dit wel een groot verschil t.o.v. voorgaande Spelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
In 2006 ging Italië ook al vol voor het goud op de TP volgens mij.
Rentree voor de Stroet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:08 schreef DeeBee het volgende:
Wij eisen dat Jillert de Zaanlander-expres lanceert voor 2026!
Die reden toen met Johansson in plaats van Kongshaug.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Noren rijden wel die tijden. Sneller zelfs dan tijdens het EK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |