abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 mei 2022 @ 12:25:25 #51
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_204634466
boom roos vis vuur mus pim kees miep bel school raam oom
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Tettenkoning donderdag 5 mei 2022 @ 12:31:33 #52
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204634507
quote:
15s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:25 schreef junkiesietze het volgende:
boom roos vis vuur mus pim kees miep bel school raam oom
Aap noot mies *O*
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 5 mei 2022 @ 20:34:37 #53
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204638320
Kut lul kont , neuken is gezond :')
Wat een klas was dat :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204639863
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
Kut lul kont , neuken is gezond :')
Wat een klas was dat :+
Hoe ging dat liedje van: hey hey ho neuken doe je zo benen wijd kut gespreid piemel erin nieuw gezin

En iets met tien pond bananen bananen zijn gezond
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 5 mei 2022 @ 22:26:14 #55
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204640238
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 22:04 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Hoe ging dat liedje van: hey hey ho neuken doe je zo benen wijd kut gespreid piemel erin nieuw gezin

En iets met tien pond bananen bananen zijn gezond

Dat komt me ook bekend voor :D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204641645
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 22:26 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dat komt me ook bekend voor :D _O-
Deze heeft het gekaapt https://music.apple.com/n(...)92388487?i=592388530
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 6 mei 2022 @ 00:23:45 #57
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204641858
quote:
OMG
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204657218
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:18 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Hadden jullie ook sportdag? Wat is eigenlijk het nut daarvan je oefent er niet eens voor
Ja hoor. Beetje hinkelen met hoepels, zaklopen, trefbal en een glas ranja na afloop.
In deze tijd van het jaar hadden we ook gymles op het veld, gingen we softballen. De meester bleef maar fluiten, dat we hem associeerden met de agent uit Dommel...
  zondag 8 mei 2022 @ 01:59:32 #59
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_204663324
Kamp
Sportdag was leuk, net zoals Kamp ieder jaar in september aan het begin van het schooljaar daar keek iedereen altijd naar uit, wij gingen altijd naar Loon op Zand wij zaten in een boerderij/herberg, ik kan mij dit nog goed herinneren. was altijd een midweek. struinen over de duinen.

Ik en een schoolmaatje deden altijd een wedstrijd wie het meeste boterhammen met hagelslag kon eten.

We hadden een speurtocht toen het verschrikkelijk begon on te onweren de leraren hebben toen alle leerlingen opgetrommeld die in het bos aan het rondwandelen waren.

Schoolzwemmen
Was fantastisch iedere maandag ochtend., wij kregen na het zwemmen altijd nog een uur vrij zwemmen, naast het wedstrijdbad had je een recreatiebad, iedereen natuurlijk op de klok kijken totdat het zover was. vingers omhoog met kleren aan en daarna C diploma in ontvangst nemen.

Lunches
Schoolmelk was niet te drinken leek altijd over datum, kantine stelde niks voor iedereen nam meestal zelfs trommeltje brood mee.

Verzamelen
Knikkers, Pokemon kaarten, Pokemon ruilen op de gameboy, een vriend van een maat die zijn vader had zo een kabeltje waar je mee kon ruilen, wij waren helemaal door het dolle heen toen er een evolueerde toen we ruilde we lieten dit dan ook aan iedereen zien.
Ik kan mij de opengescheurde zakken chips in de Plusmarrkt (opgeteld de beste) nog goed herinneren, wij deden ook ruilen en van die mappen meesleuren naar school, ook een de knikker potjes deden we schuiven over de stenen de plaatjes op de flippo's
Zonde dat ik al mijn pokemon kaarten heb weggedaan, ik had ze alle 150. :R

Gymles
Op Woensdag ochtend altijd Gymles, met die piepjes heen en weer hollen met een cool techno muziekje op de achtergrond. Een keer per maand apenkooien waar we helemaal los gingen, s'middags lekker vrij, Alfred j Kwak kijken op de TV of Dragonball Z, samen met schoolvriendjes afspreken.

Schoolweb
Heten dit schoolweb? geen idee hier kon je inloggen en weet ik het wat, wij zaten altijd de demo van Skyroads te doen welke wij op een floppy hadden gekopieerd :+ ook andere demo's volgens mij kwamen die demos mee met pc magazine. :@

Klimrek op schoolplein
Dit was DE verzamel/roddelplek van alle klassen in de pauze, hier werden verkeringen *; gedeeld, het laatste nieuws, hier deden we ook pakjes melk ruilen voor sinaasappelsap of andere drankjes.

Nostalgie <3

[ Bericht 23% gewijzigd door cherrycoke op 08-05-2022 02:23:53 ]
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 8 mei 2022 @ 02:24:33 #60
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_204663343
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 03:13 schreef Hiddendoe het volgende:
De schooltandarts. Wie kent dit nog? Daar komt mijn angst voor de tandarts uit.
Wij werden dan behandeld door leerlingen, die niks te maken met onze kinderangsten en -pijntjes. Ze boorden, beitelden en timmerden er lustig op los.
Ken ik nog ja, kregen jullie ook van die pillen welke je tanden verkleurde en dan was het:
JE HEBT JE TANDEN NIET GOED GEPOETST HE?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 8 mei 2022 @ 02:25:44 #61
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_204663346
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 22:33 schreef Nober het volgende:
Met je gezicht naar de muur staan met je handen over elkaar.
Voor ons werd er een stoel neergezet in de gang richting de muur, daar mocht je zitten als je liep te beppen tijdens de les. "ga maar tegen de muur praten"
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_204663428
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:02 schreef Magister_Artium het volgende:
want we schreven ook ‘kamera’, ‘konklusie’ en ‘kado’.
Bullshit
pi_204663431
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2022 01:59 schreef cherrycoke het volgende:
Kamp
Sportdag was leuk, net zoals Kamp ieder jaar in september aan het begin van het schooljaar daar keek iedereen altijd naar uit, wij gingen altijd naar Loon op Zand wij zaten in een boerderij/herberg, ik kan mij dit nog goed herinneren. was altijd een midweek. struinen over de duinen.

Ik en een schoolmaatje deden altijd een wedstrijd wie het meeste boterhammen met hagelslag kon eten.

We hadden een speurtocht toen het verschrikkelijk begon on te onweren de leraren hebben toen alle leerlingen opgetrommeld die in het bos aan het rondwandelen waren.

Schoolzwemmen
Was fantastisch iedere maandag ochtend., wij kregen na het zwemmen altijd nog een uur vrij zwemmen, naast het wedstrijdbad had je een recreatiebad, iedereen natuurlijk op de klok kijken totdat het zover was. vingers omhoog met kleren aan en daarna C diploma in ontvangst nemen.

Lunches
Schoolmelk was niet te drinken leek altijd over datum, kantine stelde niks voor iedereen nam meestal zelfs trommeltje brood mee.

Verzamelen
Knikkers, Pokemon kaarten, Pokemon ruilen op de gameboy, een vriend van een maat die zijn vader had zo een kabeltje waar je mee kon ruilen, wij waren helemaal door het dolle heen toen er een evolueerde toen we ruilde we lieten dit dan ook aan iedereen zien.
Ik kan mij de opengescheurde zakken chips in de Plusmarrkt (opgeteld de beste) nog goed herinneren, wij deden ook ruilen en van die mappen meesleuren naar school, ook een de knikker potjes deden we schuiven over de stenen de plaatjes op de flippo's
Zonde dat ik al mijn pokemon kaarten heb weggedaan, ik had ze alle 150. :R

Gymles
Op Woensdag ochtend altijd Gymles, met die piepjes heen en weer hollen met een cool techno muziekje op de achtergrond. Een keer per maand apenkooien waar we helemaal los gingen, s'middags lekker vrij, Alfred j Kwak kijken op de TV of Dragonball Z, samen met schoolvriendjes afspreken.

Schoolweb
Heten dit schoolweb? geen idee hier kon je inloggen en weet ik het wat, wij zaten altijd de demo van Skyroads te doen welke wij op een floppy hadden gekopieerd :+ ook andere demo's volgens mij kwamen die demos mee met pc magazine. :@

Klimrek op schoolplein
Dit was DE verzamel/roddelplek van alle klassen in de pauze, hier werden verkeringen *; gedeeld, het laatste nieuws, hier deden we ook pakjes melk ruilen voor sinaasappelsap of andere drankjes.

Nostalgie <3

'inloggen'

Nee
pi_204663434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 03:13 schreef Hiddendoe het volgende:
De schooltandarts. Wie kent dit nog? Daar komt mijn angst voor de tandarts uit.
Wij werden dan behandeld door leerlingen, die niks te maken met onze kinderangsten en -pijntjes. Ze boorden, beitelden en timmerden er lustig op los.
Je bent bejaard. Ik denk dat het destijds wel nodig was maar veel dat ik er over gelezen heb was idd nogal primitief en pijnlijk.
pi_204668175
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 05:10 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Bullshit
Nee hoor, toegelaten spelling versus de voorkeurspelling.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 mei 2022 @ 21:04:04 #66
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_204694080
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 21:04 schreef Magister_Artium het volgende:
Wie had deze boekjes ook?

Rekenen:
[ afbeelding ]

Lezen:
[ afbeelding ]

Van andere methodes kon ik niet meteen mooie foto’s vinden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat boekje had ik ook!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage dinsdag 10 mei 2022 @ 21:09:02 #67
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_204694247
In Hoogeveen, waar ik vandaan kom ('weg kom, zeggen we hier in Drenthe - met een H idd -), was het echt oorlog tussen de openbare en de protestantse school in de wijk. Ik ben gedoopt, dus zat ik op de christelijke school.

Het leukste was dat de 'heidense' kinderen langs onze school moesten voor de gymles. En dat moesten ze in onze pauze. Al die kinderen werden bekogeld met rozenbottels, geopende inktpatronen en stenen. Nooit gezeik om gehad :')
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 10 mei 2022 @ 21:11:39 #68
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204694342
Met dertig gestoorden in een kamer zitten, dat viel me behoorlijk tegen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 mei 2022 @ 21:25:35 #69
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_204694936
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:11 schreef Id_do_her het volgende:
Met dertig gestoorden in een kamer zitten, dat viel me behoorlijk tegen.
Ik ben 42, en heb iedere dinsdag groepstherapie voor mijn ADHD met nog meer dan een handvol mede-ADHD'ers. Over gestoorden gesproken :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Djeez op 10-05-2022 21:40:18 ]
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 10 mei 2022 @ 21:30:43 #70
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204695198
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Djeez het volgende:

[..]
Ik ben 42, en heb iedere dinsdag groepstherapie voor mijn ADHD met nog meer dan een handvol mede-ADHD'er. Over gestoorden gesproken :D
Verschilt denk ik weinig van een normale basisschoolklas.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204718552
Schooltandarts ken ik ook wel, maar die keek alleen, als er wat was stuurde hij je door naar jouw eigen tandarts.

Bij schoolmelk denk ik aan Hannibal het konijn op het blauwe pakje. :)
pi_204719013
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:28 schreef DerekB het volgende:
Schooltandarts ken ik ook wel, maar die keek alleen, als er wat was stuurde hij je door naar jouw eigen tandarts.

Bij schoolmelk denk ik aan Hannibal het konijn op het blauwe pakje. :)
Hannibal! :D

We moesten altijd een superlullig liedje zingen voordat we mochten drinken. Op de wijs van "vader Jacob".

Schoolmelk drinken, schoolmelk drinken
Klok klok klok! Klok klok klok!
Dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken
Drink maar op, drink maar op.
pi_204937406
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:30 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Verschilt denk ik weinig van een normale basisschoolklas.
Mijn basisschoolklas in de stad had 40 kinderen. Ik liep er een paar jaar geleden nog eens doorheen met een reünie. Vind je het gek dat de meester constant orde moest houden in zo’n klein lokaaltje…
  donderdag 2 juni 2022 @ 20:36:45 #74
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204945430
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 21:41 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Mijn basisschoolklas in de stad had 40 kinderen. Ik liep er een paar jaar geleden nog eens doorheen met een reünie. Vind je het gek dat de meester constant orde moest houden in zo’n klein lokaaltje…
Ik zat destijds rond de dertig-vijfendertig denk ik. En ja, mijn basisschool is het lokale stembureau, en elke keer lijkt het kleiner en kleiner te worden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204956250
Hadden jullie ook woensdagmiddag vrij en dat je dan rond 11.00 uur iets 'leuks' moest uitzoeken om dat dan tot 12.00 uur te doen op school? Zoals tekenen, warm of koud koken, computerspelletjes spelen op de commodore 64?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')