Ik heb net een nieuwe douchekop besteld. Komt wel dichtbij zo.quote:
Heb je eindelijk weer warm water?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe douchekop besteld. Komt wel dichtbij zo.
Lul, dat heb ik alweer lang.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul, dat heb ik alweer lang.
Ja, en nee je mag er niet met mij samen er gebruik van maken.quote:
jaja bekend hierquote:Op maandag 14 februari 2022 23:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Woensdag slaapendoscopie.
Waarvoor ik dus die covidtest nodig heb.
Geen badeendjes voor mijquote:Op maandag 14 februari 2022 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, en nee je mag er niet met mij samen er gebruik van maken.
Als je het niet doorverteld dan wil ik wel een uitzondering maken.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het niet doorverteld dan wil ik wel een uitzondering maken.
Wel aan je eigen kant van het bad blijven.quote:
Mij niet lastig vallen als ik in bad zit hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel aan je eigen kant van het bad blijven.
quote:Op maandag 14 februari 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Mij niet lastig vallen als ik in bad zit hoor
[ afbeelding ]
Het smaakt afschuwelijk, en toch drinken ze het op…quote:Op maandag 14 februari 2022 23:29 schreef chufi het volgende:
Feestje, trek je een fles Champi open en over ....
Geen idee... ik vind bubbels wel lekker .. maar geen idee hoe het met extasy smaakt, met vodka is wel te doenquote:Op maandag 14 februari 2022 23:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het smaakt afschuwelijk, en toch drinken ze het op…
Ik sla graag over.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... ik vind bubbels wel lekker .. maar geen idee hoe het met extasy smaakt, met vodka is wel te doen
Smaakt het ook zonder xtcquote:Op maandag 14 februari 2022 23:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het smaakt afschuwelijk, en toch drinken ze het op…
Die vlogger is ook strontvervelend btw.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
Rare mensen in amsterdam soms
https://www.ad.nl/binnenl(...)ewusteloos~a011e4e8/
De meeste vloggers wel.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vlogger is ook strontvervelend btw.
Je volgt hem?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vlogger is ook strontvervelend btw.
Het gaat mij om het moment en de plek. Hij lokt wel iets uit.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De meeste vloggers wel.
Alleen is iemand wurgen dan nog steeds geen normaal ding.
Nee,zag het toevallig ergens hoe hij aan het uitlokken was.quote:
Ik houd het hooguit bij een lekker glaasje whiskey.quote:
Das wel een heel enge redenering die je volgt he, uitlokken.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,zag het toevallig ergens hoe hij aan het uitlokken was.
Heel veel andere vloggers en aandachtszoekers?quote:
Heb alleen de dames meegekregen, dat was een beetje drama geloof ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd hoe onze schaatsteams het gaat doen in de achtervolging .... de eerste ronde was niet veel belovend
Mannen minder team issues, maar toch ook beneden peil...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb alleen de dames meegekregen, dat was een beetje drama geloof ik.
DownHill jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:43 schreef mario390 het volgende:
DH?
abfahrt damen
snowboard big air anna gasser
quote:
als we om 0:55 gepostet hebben is mijnquote:
Gleidt etwas aus.quote:
Se kunnen beter,dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 05:24 schreef mario390 het volgende:
ja dat is niet zo schlecht maar
geen medaille, maar miriam had al
de silber
Heb je al verteld dat je voor Muttii zorgt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 05:26 schreef mario390 het volgende:
moet vandaag om half 12 weer naar
de beratung
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |