Je hoeft jezelf niet zo onderuit te halen hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:24 schreef Mani89 het volgende:
Er posten hier ook heel veel mensen met psychische problemen.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:24 schreef Mani89 het volgende:
Er posten hier ook heel veel mensen met psychische problemen.
Muv een aantal TV topics die over het algemeen een warm bad zijn kom ik ook alleen in sportgerelateerde topics.quote:
Je moet hem wel een like geven, anders is zijn opzet alsnog mislukt.quote:
Ik heb een bot ontworpen die elke post van Mani liked maar soms duurt het een kwartiertje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet hem wel een like geven, anders is zijn opzet alsnog mislukt.
Dit wordt erg gewaardeerd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een bot ontworpen die elke post van Mani liked maar soms duurt het een kwartiertje.
Wat ben je toch onzeker.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet hem wel een like geven, anders is zijn opzet alsnog mislukt.
Die passief agressieve vrouwelijke lingo in je posts wekt een soort razernij in mij op.quote:
Je ziet spoken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die passief agressieve vrouwelijke lingo in je posts wekt een soort razernij in mij op.
Hoe stroomt er nog bloed door jouw aderenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap nog niet zo goed wat de meerwaarde van de wafels zijn, maar lekker was het wel.
[ afbeelding ]
Dit is echt veel te kaal.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap nog niet zo goed wat de meerwaarde van de wafels zijn, maar lekker was het wel.
[ afbeelding ]
Klopt, er zit alleen wat karamel en maple syrup overheen. Wat zou jij er nog overheen doen?quote:
Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt, er zit alleen wat karamel en maple syrup overheen. Wat zou jij er nog overheen doen?
IJs of een ei, stukje boter.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt, er zit alleen wat karamel en maple syrup overheen. Wat zou jij er nog overheen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |