Nee zo erg is het ook weer nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sta je op met podcasts en ga je er mee naar bed?
De tune, de reclame en het non-stop hinniken van Gijs zijn voor verbetering vatbaar. Maar het is wel een stuk beter te pruimen dan de leesmap zonder die twee irritante sujetten erbij.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel veel hetzelfde inderdaad, maar wel vermakelijk bij het ontbijt.
Stilzitten als je wordt geschoren is niet aan hem besteed he? En dat met een kapster als vrouw. Het is ernstig te hopen dat hij in het woningdossier niet alleen maar jaknikkers om zich heen heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is Hugo de Jonge toch een doodvermoeiende man.
Vlijtig Liesje is een beetje kwaadaardig. Ik snap dat soort mensen nooit, werkt het echt zo dat je voor een paar knaken voor ieder karretje te spannen bent? De Slob in mij weigert dat te accepteren.quote:
Bij ondurnemunduh VVD-ers? Ja hoor, zo werkt dat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vlijtig Liesje is een beetje kwaadaardig. Ik snap dat soort mensen nooit, werkt het echt zo dat je voor een paar knaken voor ieder karretje te spannen bent? De Slob in mij weigert dat te accepteren.
Zijn er nog topics die niet PIETJEPUKKED zijn?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:59 schreef Felagund het volgende:
PutjePiek heeft wel een hoge irritatiefactor.
Hij doet me denken aan die user Barca, die ook mokerirritant was en zelfs tijdens een ban nog met je in discussie wilde via PMquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:59 schreef Felagund het volgende:
Hij is vooral zo autistisch als een tankstation.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:59 schreef Felagund het volgende:
Kijken en/of posten in VBL, dan vraag je er ook wel om.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Open VBL of OWS en je vindt hem. Geen idee waar ie nog meer post
Niet aan DiegoArmandoMaradona?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan die user Barca, die ook mokerirritant was en zelfs tijdens een ban nog met je in discussie wilde via PM.
In NWS kom ik gelukkig zelden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
User Ikweethetookniet, maar het is de schuld van Hugo, is overvleugeld?
Die vermijd ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |