Ik niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik drink doordeweeks eigenlijk nooit.
Klinkt als een @Mani89 receptquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst chicken & waffles gegeten.
Het had ook een stukje uit een ranzige roman kunnen zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is echt zo weerzinwekkend. Hier zit hij weer te hele dag om te gniffelen met een half krat west malle in zijn mik.
Het is groots in Amerika, en nu kan ik ergens ook wel begrijpen waarom.quote:
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is groots in Amerika, en nu kan ik ergens ook wel begrijpen waarom.
Ik heb alleen nog maar verantwoord en saai gekookt de laatste tijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb recentelijk wel de food-foto's van Mani gemist
Dat laatste, hoewel uiteten het wel heel groot maakt. Mijn vriendin en ik waren gewoon in Rotterdam en hadden honger.quote:
Ik ga dit maken. Klinkt fantastisch lekker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat laatste, hoewel uiteten het wel heel groot maakt. Mijn vriendin en ik waren gewoon in Rotterdam en hadden honger.
Fried chicken, waffles, honingstroop, chocolade ijs en een stukje boter, voor de volledigheid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga dit maken. Klinkt fantastisch lekker.
...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een van je betere posts, ga zo door!
Jezus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fried chicken, waffles, honingstroop, chocolade ijs en een stukje boter, voor de volledigheid.
Je kunt ook gewoon naar Lijnbaan gaan om jezelf heel wat moeite te besparen.quote:
Gefrituurde kip maken is mijn specialiteit, dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar Lijnbaan gaan om jezelf heel wat moeite te besparen.
Wel veel hetzelfde inderdaad, maar wel vermakelijk bij het ontbijt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer een dag kan me nog niet bekoren. Wel een leuke schaatsmeltdown.
Sta je op met podcasts en ga je er mee naar bed?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel veel hetzelfde inderdaad, maar wel vermakelijk bij het ontbijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |