Gifjes maken die geen 860MB zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is er iets waar je wel goed in bent?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is wel handig inderdaad met het huidige server park. Anders moeten er weer doneer acties voor nieuwe servers komen.quote:
Hele mooie score maatquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 242 6/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜⬜🟨🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 38 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
🟨🟨🟩⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit ging maar net goed.
Jij bent van de scherpe humorquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is wel handig inderdaad met het huidige server park. Anders moeten er weer doneer acties voor nieuwe servers komen.
Ik zou een apart topic erg leuk vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
Moet er een apart topic komen voor PSV tegen die joden of kan het allemaal op een bult in het Conference topic?
Ik ben tegen antisemitismequote:Op woensdag 16 februari 2022 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
Moet er een apart topic komen voor PSV tegen die joden of kan het allemaal op een bult in het Conference topic?
Ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat hij niet zo lekker in zijn vel zit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Lenny is vandaag weer erg vervelend.
Van erg relevant naar totaal niet meer relevant doet veel met een mens zo blijkt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet zo lekker in zijn vel zit.
Maar dat kan gebeuren.
koekoekquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van erg relevant naar totaal niet meer relevant doet veel met een mens zo blijkt.
Lijkt me lastig voor te stellen voor iemand die nooit relevant is geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van erg relevant naar totaal niet meer relevant doet veel met een mens zo blijkt.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me lastig voor te stellen voor iemand die nooit relevant is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |