SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Wordt tijd dat ik m'n afschrijving van Videoland terugboek wegens ongeoorloofde incassoquote:Op maandag 14 februari 2022 17:11 schreef Sestra666 het volgende:
dat wordt weer een sl van een paar uur?
De persoon die dat heeft bedacht verdiend ontslag op staande voetquote:Op maandag 14 februari 2022 17:13 schreef Benny het volgende:
Anders gaan we nog een keer Beyond BB herhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Afsluiten doen ze je niet. Vorig jaar kon ik er 3 maanden na het stoppen van het abonnement nog in.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik m'n afschrijving van Videoland terugboek wegens ongeoorloofde incasso
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:14 schreef rinardo het volgende:
Voor de liefhebbersMooi gedaan Rinardo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verveel je je?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Voor de liefhebbersDie onderste twee gerechten ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gaat Hanne saus eten
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
Die bloemkool voor Nouch is vast met begamelsaus.
Wel een grappig vriendje.quote:
Kan het niet goed lezen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Die onderste twee gerechten ken ik niet.
En gaat Hanne saus eten
Weet niet of ze buiten moeten eten.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Moeten we wachten tot ze uitgegeten zijn
Er mist ook het begin van het woord.quote:
Voor de liefhebbersWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Raad wie z'n vader dit is.
[ afbeelding ]
Leroy zijn pauper vader.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik dan weer gemist. Is welquote:Op maandag 14 februari 2022 17:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat zei hij..ik mis u, maar mijn kontje heeft wel nu kunnen genezen?
Vooral bloed en tranen. Elke dag een drill sergeant die ze afmat en helemaal afbreektquote:Op maandag 14 februari 2022 17:26 schreef lonneberga het volgende:
Sjonge wat worden ze toch verwend,gooi er nu maar eens een opdracht van een dag of 2 in,ik wil bloed zweet en tranen zien
Spiermassa kweken jonghuh, weetjewelquote:Op maandag 14 februari 2022 17:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Bij Leroy ook een verrassend gerecht, kip met rijst.
gisteren meegenomen net als de snoep kaas chocolade colaquote:Op maandag 14 februari 2022 17:23 schreef Silves het volgende:
Worden de maaltijden door de brievenbus gepropt, over met een drone de tuin in gevlogen? kijk toch niet naar de tv BB..
Bjorn?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:23 schreef zodeju het volgende:
Wat lijkt die vriend op hij die in utopia gitaar en beetje kon zingen maar niet geliefd was daar.....Dacht ff dat hij het was.
Tja verwend volk daar...quote:Op maandag 14 februari 2022 17:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
gisteren meegenomen net als de snoep kaas chocolade cola
Ik dacht na dat filmpje komt de grap... maar dat filmpje was de grapquote:
Nee, die een eigen timmermanszaakje had en als strafde tafel wilde meenemen. Die ging veel om met die man die zij stap in die trein ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bjorn?
NOOOOOOCEAAAAN om in te vluchten.
Het is echt uit de hand gelopen sinds vorige week, Meneer de Mol wil hogere kijkcijfers maar naait hiermee de vaste livekijkersquote:Op maandag 14 februari 2022 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit allemaal voor 3 minuten uitzending,
Zie het nog staan wil je de bewoners 24/7 live volgen kijk dan op Videoland.
Was het meneer de Mol maar. Nu is het vast zo’n vaag type bij RTL of Endemolshinequote:Op maandag 14 februari 2022 17:36 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het is echt uit de hand gelopen sinds vorige week, Meneer de Mol wil hogere kijkcijfers maar naait hiermee de vaste livekijkers
Echt he, lijkt wel een sterrenresort dit, showpaardjesquote:Op maandag 14 februari 2022 17:26 schreef lonneberga het volgende:
Sjonge wat worden ze toch verwend,gooi er nu maar eens een opdracht van een dag of 2 in,ik wil bloed zweet en tranen zien
Das vet oosters, weetjewelquote:Op maandag 14 februari 2022 17:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Bij Leroy ook een verrassend gerecht, kip met rijst.
Dat is het échte oosterse eten, zonder die westerse troep er euver weetjewel.quote:
Jeroen ?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die een eigen timmermanszaakje had en als strafde tafel wilde meenemen. Die ging veel om met die man die zij stap in die trein ofzo.
Jeroen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die een eigen timmermanszaakje had en als strafde tafel wilde meenemen. Die ging veel om met die man die zij stap in die trein ofzo.
quote:
De blauwe hap zegt een echte "militair,"quote:
Ja ehh toen we op bivak gingen, kregen we gewoon eten uit blik weetjewel, dus ben al snel tevredenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De blauwe hap zegt een echte "militair,"
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:48 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ja ehh toen we op bivak gingen, kregen we gewoon eten uit blik weetjewel, dus ben al snel tevreden
Gaat ook niet gebeuren met die kinderachtige uitzendingen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:54 schreef freaky40 het volgende:
En het gaat echt geen extra kijkers naar de uitzending opleveren die SL's. Vorig jaar ook niet.
Of een dubbele exit. 1 door de kijker en 1 door de bewoners.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:57 schreef zodeju het volgende:
Vraag me af als hun niet moeten nomineren, de kijker maakt de nominatie uit...komen drie namen en de bewoners moeten zeggen wie erin blijft.
Waarom is er nu weer een SL danquote:Op maandag 14 februari 2022 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze helpen met al die streamlocks het hele programma naar de klote.
Het had zo geweldig kunnen zijn.
Maar echt, want die gesprekken na streamlock onthullen alles zonder de beelden, als ze nu elke dag een aflevering maakte van de dag ervoor, anders ben je als live kijker veel verder dan de aflevering..quote:Op maandag 14 februari 2022 17:54 schreef freaky40 het volgende:
En het gaat echt geen extra kijkers naar de uitzending opleveren die SL's. Vorig jaar ook niet.
FEBO*quote:Op maandag 14 februari 2022 17:57 schreef zodeju het volgende:
Vraag me af als hun niet moeten nomineren, de kijker maakt de nominatie uit...komen drie namen en de bewoners moeten zeggen wie erin blijft.
Dat doen ze nu ook toch. Morgen krijg je alles van vandaag. En vandaag krijgen we alles van zaterdagavond na de exit en gisteren.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:04 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Maar echt, want die gesprekken na streamlock onthullen alles zonder de beelden, als ze nu elke dag een aflevering maakte van de dag ervoor, anders ben je als live kijker veel verder dan de aflevering..
Fingers crossedquote:Op maandag 14 februari 2022 18:11 schreef Krambo het volgende:
Nawel Julio en Leroy krijgen dat eten niet??
Zie hem er voor aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou het want als hij dit al doet bij een verloren spel gaat ver
ohhh echt ik zeg eruit met hemquote:Op maandag 14 februari 2022 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou het want als hij dit al doet bij een verloren spel gaat ver
Dit is een spel geweest met iets van een schok of zoquote:Op maandag 14 februari 2022 18:18 schreef Silves het volgende:
Maar toch ben ik blij dat ik gestemd heb, als dit het resultaat zou zijn..
niemand weet t nogquote:Op maandag 14 februari 2022 18:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waar zijn de anderen?
Waarom alleen die losers?
Had ik ook, heb videoland opnieuw gedaanquote:Op maandag 14 februari 2022 18:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb op beide streams geen geluid jullie wel zo te lezen?
haha en de gr kamer verloren...goeiequote:Op maandag 14 februari 2022 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is een spel geweest met iets van een schok of zo
wat dan?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:20 schreef engine het volgende:
BB heeft binnenkort wat uit te leggen aan de moeder van Nawel.
Dus dat. Ongelooflijk die man. Wat een sukkel.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom alle worsten opeten leroy 9 voor 2 personen. En ja hoor gaat hij weer het klopt niet dat mensen bijna niets gevoeld hebben. Hij denkt er ook echt niet aan dat andere mensen misschien meer kunnen hebben dan hij
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:20 schreef Li0nHeart het volgende:
De stemming staat nog open, dus echt door een spel verloren... Gnagna
Lijkt me niet dat ze dat weggooien toch. zal wel naar het Leger des Heils gaan of zoietsquote:Op maandag 14 februari 2022 18:21 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben die andere ouders nou voor niks gekookt
zouden we hun mail niet kunnen bommen met mailtje van iedereenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren met die kinderachtige uitzendingen.
Hier ook.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:23 schreef spapaars het volgende:
stream 2 heeft geen geluid. staat nog in de sl mode
Waar haar eten gebleven isquote:
De FEBO is aan het eten.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:23 schreef spapaars het volgende:
stream 2 heeft geen geluid. staat nog in de sl mode
Mij.quote:
Nawel Gulio Leroy en Salar ook of staat hij erbij als little brother.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:22 schreef rinardo het volgende:
vreemd 4 niet dus, en de rest wel, daar lijkt het op
Salar had rijst en kebab gegeten.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel Gulio Leroy en Salar ook of staat hij erbij als little brother.
Salar zit ook bij die 3 in de keuken /woonkamerquote:Op maandag 14 februari 2022 18:23 schreef zodeju het volgende:
Hebben die andere nu ook verloren of alleen Gulio Leroy en Nawel.
Nawel was nog sportief en zei eet lekker dat van mijn moeder op.
Tobias wil er rustig van genietenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:26 schreef Krambo het volgende:
Saler; Let op als er wijn is niet drinken maar atten
Is ze lekker bezigquote:Op maandag 14 februari 2022 18:28 schreef zodeju het volgende:
Ja, mag het niet zeggen maar vindt het leuk dat Nawel nu eens haar eigen eten moet maken.
Volgens mij niet, hij kwam ook met de anderen uit de gameroom lopen en zei dat het eten wat ze krijgen nog opgewarmd moet worden.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Salar zit ook bij die 3 in de keuken /woonkamer
Er is nog niets gegetenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Salar had rijst en kebab gegeten.
Een jankerd is hetquote:Op maandag 14 februari 2022 18:32 schreef danilel het volgende:
leroy de miepboy weer miepen dat het niet klopt dat alleen hun 3 niet gewonnen hebben
Daar lijkt het wel op ja. Ze hebben een spel gespeeld waarbij ze de gameroom moesten bereiken terwijl ze stroomschokken kregen ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus ze mogen straks lekker eten in de gameroom behalve Leroy, nawel en julio?
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef danilel het volgende:
miepboy is ervan overtuigd dat hun schokken zwaarder waren dan dat de anderen hebben gekregen.
Hij is toch getatoeëerd dus hij kan wel wat hebben zegt ie
Dus weer geen klote te zien. Alleen die 3 zeikerds.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus ze mogen straks lekker eten in de gameroom behalve Leroy, nawel en julio?
hoe weet je datquote:Op maandag 14 februari 2022 18:34 schreef Jockari het volgende:
Heb iets gemist denk ik. Waarom kledij uit een slecht sexmovie deze avond ?
Dame Chanel.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:29 schreef Chanel5 het volgende:
Wat las ik nu vanochtend hier, of Lil Kleine aandacht wil besteden aan Nawel want ze vindt hem zoooo gaaf.
Voorlopig eindelijk een boycot voor iemand die zo gewelddadig is.
als ze in een roze joggingpak lopen is het ook niet goedquote:Op maandag 14 februari 2022 18:34 schreef Jockari het volgende:
Heb iets gemist denk ik. Waarom kledij uit een slecht sexmovie deze avond ?
Ik hoop dat ze door een raam mee kunnen kijken hoe de anderen lekker zitten te eten en hun nietquote:Op maandag 14 februari 2022 18:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus weer geen klote te zien. Alleen die 3 zeikerds.
Moet echt zeggen dan Nawel er goed mee omgaat......quote:Op maandag 14 februari 2022 18:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
4 addertjes ondertussen haha niemand die reageerde en hij blijft het dan maar herhalenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:35 schreef engine het volgende:
Toch zit er een addertje onder het gras ofzo
Addertje
Nawel is niet vervelend vandaagquote:Op maandag 14 februari 2022 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet echt zeggen dan Nawel er goed mee omgaat......
op held beeldschermquote:Op maandag 14 februari 2022 18:36 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze door een raam mee kunnen kijken hoe de anderen lekker zitten te eten en hun niet
Goed hequote:Op maandag 14 februari 2022 18:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
4 addertjes ondertussen haha niemand die reageerde en hij blijft het dan maar herhalen
Gaat om een stuk kip en rijst...dat gaat wel op door BB..quote:Op maandag 14 februari 2022 18:36 schreef Sestra666 het volgende:
Snap leroy z'n gejammer wel.. Tis ook lullig voor de familie
Ah ok en zag ook dat vader en moeder van de bewoners gingen kokenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Ze hebben een spel gespeeld waarbij ze de gameroom moesten bereiken terwijl ze stroomschokken kregen ofzo.
Denk het idd alleen in de uitzending is te zienquote:Op maandag 14 februari 2022 18:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
van wat?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:37 schreef engine het volgende:
Camera staat andere kant op. Duidelijk bewijs!
Niet op het koken.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ziet die vent overal complottheorieën in. De camera staat niet op het eten. Vooral de spelleiding afkraken.
doe gewoon net als Nawel, Neem je Verlies en hou er over opquote:Op maandag 14 februari 2022 18:36 schreef Sestra666 het volgende:
Snap leroy z'n gejammer wel.. Tis ook lullig voor de familie
Een addertjequote:
Dacht dat ik het nooit zou zeggen maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
doe gewoon net als Nawel, Neem je Verlies en hou er over op
ja nou eventjes dan..quote:Op maandag 14 februari 2022 18:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
hij heeft over legoblokjes gelopen he, dus het is niet eerlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
Crybaby heeft hardere schokken gekregen.
Dacht je dat? ze is eentje( haar eigen woorden) ik vergeet niks, en dan als de tijd er is ziet me terug pakken..quote:Op maandag 14 februari 2022 18:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
zeg dat jaquote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
het leven is niet eerlijk
get used to it
ipv van te gaan zeiken dat het niet eerlijk is kun je er ook het beste van makenquote:
Ik heb een extreme naaldenfobie (remember mijn verstandskies?) en heb ook tattoos. Crybaby moet eens niet zo janken, faalhaasquote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef danilel het volgende:
miepboy is ervan overtuigd dat hun schokken zwaarder waren dan dat de anderen hebben gekregen.
Hij is toch getatoeëerd dus hij kan wel wat hebben zegt ie
neequote:Op maandag 14 februari 2022 18:45 schreef r0ydr het volgende:
Goeieavond krijgt iedereen zijn lieveling eten?
ehhh neequote:Op maandag 14 februari 2022 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik volledig ben afgehaakt (of toch grote deels.) De interesse is helaas verdwenenSoms kom ik nog eens piepen zoals nu.
wss post ik actief mee rond de liveshow .
En kijk sowieso de afleveringen
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Krambo het volgende:
En u doet de kookplaat het ook al niet, het is gewoon een complot
hebben een hete pan op het bedieningsgedeelte gezetquote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Krambo het volgende:
En u doet de kookplaat het ook al niet, het is gewoon een complot
Hij heeft nu wel een pin verdiend hoor.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:43 schreef Stargazing het volgende:
[..]
hij heeft over legoblokjes gelopen he, dus het is niet eerlijk![]()
mag toch hopen van nietquote:Op maandag 14 februari 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft nu wel een pin verdiend hoor.
geen hete pan op het bedieningspaneel zettenquote:
Jaquote:Op maandag 14 februari 2022 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
Nawel en Julio nemen hem ook in de zeik.
lijkt ze wat vriendelijkerquote:Op maandag 14 februari 2022 18:50 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind dat kortere haar ook veel leuker en frisser staan bij Nawel...
Lijkt ja.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft nu wel een pin verdiend hoor.
quote:
Beetje hard,hij is dat niet gewend.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
rode lippenstift is voor blond haar zegt Leroy![]()
![]()
bij blond is dat pas hard (en vaak beetje hoerig)quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje hard,hij is dat niet gewend.
Er zijn er daar vandaag een paar lid geworden van de bretellenclub.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:49 schreef Silves het volgende:
Van wie zijn die bretels ?Kristof...wil hij nu ook nog zijn vijand copieren?
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef Jockari het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik niet willen dat mijn vrouw zo de straat op trekt. Tenzij ze gaat bijverdienen.
[ afbeelding ]
Ja, nieuwe trend.....quote:Op maandag 14 februari 2022 18:51 schreef Krambo het volgende:
Nawel zit met d'r reet op het aanrecht af te drogen
Haske leuk toch?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef Ireth het volgende:
Maar als ik het goed begrijp gaan er zo 7 achter een streamlock eten in de gameroom en krijgen wij Julio, nawel en leroy....
Bedoel je Nawel of Grace?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef Jockari het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik niet willen dat mijn vrouw zo de straat op trekt. Tenzij ze gaat bijverdienen.
[ afbeelding ]
Mopperende Leroyquote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef Ireth het volgende:
Maar als ik het goed begrijp gaan er zo 7 achter een streamlock eten in de gameroom en krijgen wij Julio, nawel en leroy....
Naar een feest is dat best okee.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk, zo'n lang t-shirt. Ze is alleen een rok/broek vergeten...quote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom zijn we ook allemaal anders he, anders liep iedereen in het zelfde jurkje van de C&Aquote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat onze leeftijden te veel verschillen Freshquote:Op maandag 14 februari 2022 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naar een feest is dat best okee.
heeft 0 smaak, alles via ALI..goedkoop..en ordi , synthetisch net als haar haren, ook via de post.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
dit heeft niets met leeftijd te maken!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk dat onze leeftijden te veel verschillen Fresh
Zou je verbazen denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jurkje van Vera ook heel leuk maar zo te kort , verschrikkelijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wel leuk, zo'n lang t-shirt. Ze is alleen een rok/broek vergeten...
ik denk dat jij je vergistquote:Op maandag 14 februari 2022 18:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zal maar niet vertellen naar wat voor feesten ik ging.
Jij weet.quote:
vind die nog wel meevallenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jurkje van Vera ook heel leuk maar zo te kort , verschrikkelijk.
jurk van Hanna is oke..quote:Op maandag 14 februari 2022 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jurkje van Vera ook heel leuk maar zo te kort , verschrikkelijk.
ik ben 53, vond het pak van Vera vanmorgen super vrouwelijk en mooi, maar er waren hier ook die het verschrikkelijk vonden, dat is toch normaal dat iedereen daar een andere mening over heeft, dat heeft niets met leeftijd te maken.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nouch heeft nu dat ding van Vera aan,en gelijk ordinair.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind die nog wel meevallen
alleen de verkeerde schoenen eronder
en die make up
staat totaal niet neequote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nouch heeft nu dat ding van Vera aan,en gelijk ordinair.
Schelen we 3 jaar.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ben 53, vond het pak van Vera vanmorgen super vrouwelijk en mooi, maar er waren hier ook die het verschrikkelijk vonden, dat is toch normaal dat iedereen daar een andere mening over heeft, dat heeft niets met leeftijd te maken.
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:03 schreef Ireth het volgende:
De mening van mijn 18 jarige puber...
[ afbeelding ]
De jeugd van tegenwoordig is maar preuts hoor.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:03 schreef Ireth het volgende:
De mening van mijn 18 jarige puber...
[ afbeelding ]
Het is een jurkje van Nawel! 🤣quote:Op maandag 14 februari 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
[..]
heeft 0 smaak, alles via ALI..goedkoop..en ordi , synthetisch net als haar haren, ook via de post.
Daar klopt de omschrijving ook wel bijquote:Op maandag 14 februari 2022 19:05 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Het is een jurkje van Nawel! 🤣
daar is ook een groot verschilquote:Op maandag 14 februari 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is maar preuts hoor.
Ik vond Grace in haar zombie kleding ook geweldig.Denk dat Soul dat ook wel zou staan.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is ook een groot verschil
maar mijn dochter zou het echt niet tof vinden als ik zo op stap zou gaan
2 dan want Nawel eet geen vleesquote:Op maandag 14 februari 2022 19:07 schreef Ireth het volgende:
Ik hoorde wéér "9 worsten voor 3 personen"
Ali, turkse markt, shein...alle maal meuk..Grace heeft nog tig zakjes van die jurken boven in haar kast, voor elke live 1 nieuwe..dacht echt dat Nawel dit jurkje geleend had ooit van Grace.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:05 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Het is een jurkje van Nawel! 🤣
haar kleding vond ikquote:Op maandag 14 februari 2022 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond Grace in haar zombie kleding ook geweldig.Denk dat Soul dat ook wel zou staan.
Shein heb ik ook even gecheckt,wat een bende is dat zeg.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Ali, turkse markt, shein...alle maal meuk..Grace heeft nog tig zakjes van die jurken boven in haar kast, voor elke live 1 nieuwe..dacht echt dat Nawel dit jurkje geleend had ooit van Grace.
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Ali, turkse markt, shein...alle maal meuk..Grace heeft nog tig zakjes van die jurken boven in haar kast, voor elke live 1 nieuwe..dacht echt dat Nawel dit jurkje geleend had ooit van Grace.
Soul heeft rood haar.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar kleding vond ik![]()
die haren mwahhh
Daar zou mijn puber nou weer wél in gaan lopen!quote:Op maandag 14 februari 2022 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond Grace in haar zombie kleding ook geweldig.Denk dat Soul dat ook wel zou staan.
dat dusquote:
Komt door de lipstick.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
valt nu nog meer op door de lippenstift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |