SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Wordt tijd dat ik m'n afschrijving van Videoland terugboek wegens ongeoorloofde incassoquote:Op maandag 14 februari 2022 17:11 schreef Sestra666 het volgende:
dat wordt weer een sl van een paar uur?
De persoon die dat heeft bedacht verdiend ontslag op staande voetquote:Op maandag 14 februari 2022 17:13 schreef Benny het volgende:
Anders gaan we nog een keer Beyond BB herhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Afsluiten doen ze je niet. Vorig jaar kon ik er 3 maanden na het stoppen van het abonnement nog in.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik m'n afschrijving van Videoland terugboek wegens ongeoorloofde incasso
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:14 schreef rinardo het volgende:
Voor de liefhebbersMooi gedaan Rinardo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verveel je je?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Voor de liefhebbersDie onderste twee gerechten ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gaat Hanne saus eten
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
Die bloemkool voor Nouch is vast met begamelsaus.
Wel een grappig vriendje.quote:
Kan het niet goed lezen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Die onderste twee gerechten ken ik niet.
En gaat Hanne saus eten
Weet niet of ze buiten moeten eten.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Moeten we wachten tot ze uitgegeten zijn
Er mist ook het begin van het woord.quote:
Voor de liefhebbersWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Raad wie z'n vader dit is.
[ afbeelding ]
Leroy zijn pauper vader.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik dan weer gemist. Is welquote:Op maandag 14 februari 2022 17:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat zei hij..ik mis u, maar mijn kontje heeft wel nu kunnen genezen?
Vooral bloed en tranen. Elke dag een drill sergeant die ze afmat en helemaal afbreektquote:Op maandag 14 februari 2022 17:26 schreef lonneberga het volgende:
Sjonge wat worden ze toch verwend,gooi er nu maar eens een opdracht van een dag of 2 in,ik wil bloed zweet en tranen zien
Spiermassa kweken jonghuh, weetjewelquote:Op maandag 14 februari 2022 17:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Bij Leroy ook een verrassend gerecht, kip met rijst.
gisteren meegenomen net als de snoep kaas chocolade colaquote:Op maandag 14 februari 2022 17:23 schreef Silves het volgende:
Worden de maaltijden door de brievenbus gepropt, over met een drone de tuin in gevlogen? kijk toch niet naar de tv BB..
Bjorn?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:23 schreef zodeju het volgende:
Wat lijkt die vriend op hij die in utopia gitaar en beetje kon zingen maar niet geliefd was daar.....Dacht ff dat hij het was.
Tja verwend volk daar...quote:Op maandag 14 februari 2022 17:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
gisteren meegenomen net als de snoep kaas chocolade cola
Ik dacht na dat filmpje komt de grap... maar dat filmpje was de grapquote:
Nee, die een eigen timmermanszaakje had en als strafde tafel wilde meenemen. Die ging veel om met die man die zij stap in die trein ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bjorn?
NOOOOOOCEAAAAN om in te vluchten.
Het is echt uit de hand gelopen sinds vorige week, Meneer de Mol wil hogere kijkcijfers maar naait hiermee de vaste livekijkersquote:Op maandag 14 februari 2022 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit allemaal voor 3 minuten uitzending,
Zie het nog staan wil je de bewoners 24/7 live volgen kijk dan op Videoland.
Was het meneer de Mol maar. Nu is het vast zo’n vaag type bij RTL of Endemolshinequote:Op maandag 14 februari 2022 17:36 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het is echt uit de hand gelopen sinds vorige week, Meneer de Mol wil hogere kijkcijfers maar naait hiermee de vaste livekijkers
Echt he, lijkt wel een sterrenresort dit, showpaardjesquote:Op maandag 14 februari 2022 17:26 schreef lonneberga het volgende:
Sjonge wat worden ze toch verwend,gooi er nu maar eens een opdracht van een dag of 2 in,ik wil bloed zweet en tranen zien
Das vet oosters, weetjewelquote:Op maandag 14 februari 2022 17:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Bij Leroy ook een verrassend gerecht, kip met rijst.
Dat is het échte oosterse eten, zonder die westerse troep er euver weetjewel.quote:
Jeroen ?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die een eigen timmermanszaakje had en als strafde tafel wilde meenemen. Die ging veel om met die man die zij stap in die trein ofzo.
Jeroen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die een eigen timmermanszaakje had en als strafde tafel wilde meenemen. Die ging veel om met die man die zij stap in die trein ofzo.
quote:
De blauwe hap zegt een echte "militair,"quote:
Ja ehh toen we op bivak gingen, kregen we gewoon eten uit blik weetjewel, dus ben al snel tevredenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De blauwe hap zegt een echte "militair,"
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:48 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ja ehh toen we op bivak gingen, kregen we gewoon eten uit blik weetjewel, dus ben al snel tevreden
Gaat ook niet gebeuren met die kinderachtige uitzendingen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:54 schreef freaky40 het volgende:
En het gaat echt geen extra kijkers naar de uitzending opleveren die SL's. Vorig jaar ook niet.
Of een dubbele exit. 1 door de kijker en 1 door de bewoners.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:57 schreef zodeju het volgende:
Vraag me af als hun niet moeten nomineren, de kijker maakt de nominatie uit...komen drie namen en de bewoners moeten zeggen wie erin blijft.
Waarom is er nu weer een SL danquote:Op maandag 14 februari 2022 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze helpen met al die streamlocks het hele programma naar de klote.
Het had zo geweldig kunnen zijn.
Maar echt, want die gesprekken na streamlock onthullen alles zonder de beelden, als ze nu elke dag een aflevering maakte van de dag ervoor, anders ben je als live kijker veel verder dan de aflevering..quote:Op maandag 14 februari 2022 17:54 schreef freaky40 het volgende:
En het gaat echt geen extra kijkers naar de uitzending opleveren die SL's. Vorig jaar ook niet.
FEBO*quote:Op maandag 14 februari 2022 17:57 schreef zodeju het volgende:
Vraag me af als hun niet moeten nomineren, de kijker maakt de nominatie uit...komen drie namen en de bewoners moeten zeggen wie erin blijft.
Dat doen ze nu ook toch. Morgen krijg je alles van vandaag. En vandaag krijgen we alles van zaterdagavond na de exit en gisteren.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:04 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Maar echt, want die gesprekken na streamlock onthullen alles zonder de beelden, als ze nu elke dag een aflevering maakte van de dag ervoor, anders ben je als live kijker veel verder dan de aflevering..
Fingers crossedquote:Op maandag 14 februari 2022 18:11 schreef Krambo het volgende:
Nawel Julio en Leroy krijgen dat eten niet??
Zie hem er voor aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou het want als hij dit al doet bij een verloren spel gaat ver
ohhh echt ik zeg eruit met hemquote:Op maandag 14 februari 2022 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou het want als hij dit al doet bij een verloren spel gaat ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |