SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Daar ben ik het op zich wel mee eensquote:Op maandag 14 februari 2022 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2022 moet weer een tof reisjaar worden. Zo heb ik in al mijn wijsheid besloten
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 14 februari 2022 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich wel mee eens
Schrijf ze een brief met een klacht waarbij je refereert aan een klacht via e-mail.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Net weer een mailtje van die neukfouten van "Leuker kunnen we het niet maken..."
Een mailtje.
Een mailtje dat er een bericht in mijn berichtenbox staat.
Een mailtje dat er in mijn berichtenbox een bericht staat, met een verwijzing naar een brief, waarin aangegeven wordt dat ik belastingaangifte moet doen.
Van de club die het niet leuker kon maken, "wel makkelijker".
Huilen.
Pik je dit Buda?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Net weer een mailtje van die neukfouten van "Leuker kunnen we het niet maken..."
Een mailtje.
Een mailtje dat er in mijn berichtenbox een bericht staat, met een verwijzing naar een brief, waarin aangegeven wordt dat ik belastingaangifte moet doen.
Huilen.
Zou een uitspraak van het dinnetje van die rapper kunnen zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef UitStraling het volgende:
"My boyfriend thinks that The Lord of the Rings is racist, we have had a physical fight about it and now I've lost sight in my right eye, is he right about this?"
Volgende week is ze weer zwanger.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een uitspraak van het dinnetje van die rapper kunnen zijn.
Ja en een SMS over de billboardactie die de postduif aankondigt waar die brief in zit. My god. Hef jezelf op zootje nikskunnersquote:Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schrijf ze een brief met een klacht waarbij je refereert aan een klacht via e-mail.
Die had ik vorige week ook, en dan twee dagen daarna kreeg ik hem ook nog via de postquote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Een mailtje.
Huilen.
Als het maar geld kost.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik vorige week ook, en dan twee dagen daarna kreeg ik hem ook nog via de post
Ja schijtirritant is dat, ik krijg alles nu dus twee keer binnen, steeds vergelijken of ik die aanslag nou al gehad had of niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik vorige week ook, en dan twee dagen daarna kreeg ik hem ook nog via de post
En dan?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow.
Zou je niet beter iets lelijks over zijn moeder zeggen?
Neuhquote:Op maandag 14 februari 2022 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow.
Zou je niet beter iets lelijks over zijn moeder zeggen?
Dan moet ik zeker weer wat lelijks over Deventer zeggen?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun jij zeggen: je moeder is zelf een ..... en Dordrecht is maar een matig kutdorp.
Je krijgt dus een melding voor een vooraankondiging die je vervolgens ook nog per post ontvangt maar in feite heb je dus nog helemaal niks behalve dan 3 berichten ter aankondigingquote:Op maandag 14 februari 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja schijtirritant is dat, ik krijg alles nu dus twee keer binnen, steeds vergelijken of ik die aanslag nou al gehad had of niet.
Ah okee.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun jij zeggen: je moeder is zelf een ..... en Dordrecht is maar een matig kutdorp.
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker weer wat lelijks over Deventer zeggen?
Heb ik ook een tijd mee zitten kutten. Bleek dat dubbele punten en puntkomma's soms ook omgewisseld waren of zo.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij de overheid is Excel in het Nederlands. Snap er gelijk geen zak meer van
Daar dacht Marc O. ook dames een plezier mee te doenquote:
Heb je je Lowlandskaartjes al ouwe bermhippie?quote:
Ik ben nog nooit op Lowlands geweestquote:Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je Lowlandskaartjes al ouwe bermhippie?
Laat die 2e Wereld Oorlog nou eens achter je joh, we zijn al bijna bij de 3equote:Op maandag 14 februari 2022 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Vechtende vrouwen, dan moet ik altijd even aan de schoonheid van Roza Shanina denken.
uhuhquote:De jongen zou zijn thuisgekomen met verwondingen aan zijn gezicht en handen. Naar eigen zeggen was hij mishandeld door winkelmedewerkers, aldus haar advocaat bij RTL Boulevard. Daarom wilde Glennis Grace verhaal halen, maar "zij werd daarbij uitgelachen, waarna zij een medewerker zou hebben geduwd".
Volgens de advocaat heeft de zangeres geprobeerd mensen tegen te houden bij een vechtpartij die gelijktijdig of aansluitend plaatsvond in de supermarkt, maar heeft ze zelf geen geweld gebruikt.
Ja, wanneer begint die nou eindelijk eens. Straks is mijn popcorn over de datum.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat die 2e Wereld Oorlog nou eens achter je joh, we zijn al bijna bij de 3e
Woensdag pas, dan dansen we de pierlala tot de hemel purper ziet van de straling, de rivieren geel van de pus en het gras dofzwart van de nakende Apocalyps.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat die 2e Wereld Oorlog nou eens achter je joh, we zijn al bijna bij de 3e
Woensdag toch? Precies als de coronaversoepelingen zijn natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wanneer begint die nou eindelijk eens. Straks is mijn popcorn over de datum.
Rusland grenst aan de VS, ga daar dan vechten.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Woensdag toch? Precies als de coronaversoepelingen zijn natuurlijk
Dimmy op de Camping?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je Lowlandskaartjes al ouwe bermhippie?
55 mile.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rusland grenst aan de VS, ga daar dan vechten.
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woensdag pas, dan dansen we de pierlala tot de hemel purper ziet van de straling, de rivieren geel van de pus en het gras dofzwart van de nakende Apocalyps.
Daar is het best wel koud.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze met één van die bommetjes die betonnen sarcofaag in Tsjernobyl raken, is het extra feest.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woensdag pas, dan dansen we de pierlala tot de hemel purper ziet van de straling, de rivieren geel van de pus en het gras dofzwart van de nakende Apocalyps.
Toch veel leuker om dat in een landje te doen waarbij je er allebei geen last van hebtquote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze met één van die bommetjes die betonnen sarcofaag in Tsjernobyl raken, is het extra feest.
Kunnen we weer de spinazie wassen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze met één van die bommetjes die betonnen sarcofaag in Tsjernobyl raken, is het extra feest.
Ja en ik moet nog even naar de brievenbusquote:
Twee dagen de koeien binnenhoudenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen we weer de spinazie wassen.
Tien jaar geen sushi eten.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee dagen de koeien binnenhouden
De K(w)iwi's zijn deze week in de bonusquote:
Heb je nog zo je best gedaanquote:Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nou Buda en Fles gaan dus niet vechten.![]()
Dan ga ik maar douchen enzulks.
Zet je systeem op Engelsquote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij de overheid is Excel in het Nederlands. Snap er gelijk geen zak meer van
4 euro de kiloquote:Op maandag 14 februari 2022 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De K(w)iwi's zijn deze week in de bonus
Ja ik ook wel. Wat ik al zei, ik word zo moe van de wereld. Is dat een beetje hetzelfde?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind de laatste maanden een beetje ongemakkelijk of meh qua sentiment in de samenleving.
Euh hoe leg je dat uit..
Hebben jullie dat gevoel ook?
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nou Buda en Fles gaan dus niet vechten.![]()
Dan ga ik maar douchen enzulks.
jammer dat het van achteren zo krap is (huehue)quote:Op maandag 14 februari 2022 18:22 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-42698437-veerweg-67/
Alleen raar gedaan met de tuinen.
Strak kontje. Niks mis meequote:Op maandag 14 februari 2022 18:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer dat het van achteren zo krap is (huehue)
maar verder wel leuk
5 ton voor een rijtjeshuisquote:Op maandag 14 februari 2022 18:22 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-42698437-veerweg-67/
Alleen raar gedaan met de tuinen.
Eigenlijk is er geen fuck aan de hand denk ik, maar een beetje terug naar normale levensvreugde is geen overbodige luxe, wat een zuur land wordt Nederland zo.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Wat ik al zei, ik word zo moe van de wereld. Is dat een beetje hetzelfde?![]()
Beetje zorgwekkend hoe alles gaat overal.
Het zijn de mensen die zuur zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk is er geen fuck aan de hand denk ik, maar een beetje terug naar normale levensvreugde is geen overbodige luxe, wat een zuur land wordt Nederland zo.
Sorry.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn de mensen die zuur zijn.
Meer zoetigheid etenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben niet zuur. Ik ben verbitterd![]()
![]()
Ja, ik ook..quote:
Dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn de mensen die zuur zijn.
Daarom komt er ook weer een wereldoorlog aan, even de hele bende weer een beetje resettenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
Maar zie jij ook niet dat het nergens goed gaat momenteel? Merk vooral op het werk met onderaannemers en leveranciers dat er enorme problemen zijn met levertijden, ziekte e.d. Sommigen hebben al een paar maanden 40% ziek thuis.
Gaat niet goed hoor momenteel.
Nou dat zou wat jaren en armoede meer moeten kosten voordat we ons daar weer in storten.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom komt er ook weer een wereldoorlog aan, even de hele bende weer een beetje resetten
Even de lokale chinees bellen dan maar zodat die weer voorraad aan kan leggenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, wat voor hellehond heeft tokkiebuurman nou weer![]()
Huisdieren mogen helemaal niet, maar daar heeft hij natuurlijk schijt aan.
Met een hongerbuik en twee afgezette benen klagen mensen wat minder over de verkeerde kleur lippenstift of over het weer.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom komt er ook weer een wereldoorlog aan, even de hele bende weer een beetje resetten
Over het weer wel hoor, over het weer kun je altijd klagenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een hongerbuik en twee afgezette benen klagen mensen wat minder over de verkeerde kleur lippenstift of over het weer.
Kalm aan ettokrokettoquote:
Als het vriest krijg je zonder benen ook nog eens blauwe ballenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over het weer wel hoor, over het weer kun je altijd klagen
Het is ook wel een beetje gezwets allemaal wil je zeggen? Vast.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een hongerbuik en twee afgezette benen klagen mensen wat minder over de verkeerde kleur lippenstift of over het weer.
Schijnt iets onwijs Nederlands te zijnquote:Op maandag 14 februari 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen over het weer klagen hoor...quote:Op maandag 14 februari 2022 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt iets onwijs Nederlands te zijn
Lig je daar met je afgezette benen in de verzengende zon of in de hagel.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klagen in het algemeen, maar over het weer praten in het bijzonderquote:Op maandag 14 februari 2022 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet alleen over het weer klagen hoor...
Met spekjesquote:Op maandag 14 februari 2022 19:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik lust het ook wel hoor, geen straf
https://www.jumbo.com/pro(...)s-pepermunt-103748DSquote:Op maandag 14 februari 2022 19:39 schreef Karzai het volgende:
after eight, ik zie het niet meer in de supermarkt liggen
Oeh dat is ook lekker ja.quote:
Klinkt superenthousiast.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:41 schreef mschol het volgende:
een witlofstampot ding aan het opeten..
quote:
Volgens mij eindelijk ook mondkapjes weg in OV.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Versoepelingen zijn alweer lekker uitgelekt.
Alsof ze dat in andere landen niet doen?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen kapjes meer in de winkels zou wel wat eerder mogen dan de 25equote:Op maandag 14 februari 2022 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Mooi, dan hoef ik morgen niet te kijkenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Ze die rotzooi eindelijk verbannenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:39 schreef Karzai het volgende:
after eight, ik zie het niet meer in de supermarkt liggen
Is dat morgen ja?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik morgen niet te kijken
Jeah right, wetenschappers houden graag vast aan dingen die wetenschappelijk niet werken.quote:Het OMT houdt liever nog aan vast aan de 3G-coronapas, de politiek wil er zo snel mogelijk van af.
Komt door de Schotten., Daar is het nog slechter weer namelijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Schurft rukt nu ook in regio Leuven op, apothekers overspoeld met vraag naar medicatie
"Een paar jaar geleden zagen we nauwelijks gevallen van schurft", vertelt apotheker Anne Vanschoenwinkel uit Leuven. "Maar de voorbije maand gaat het aantal gevallen enorm de hoogte in. Ik denk dat de ziekte zich heeft kunnen ontwikkelen doordat de grenzen open zijn. Mensen van overal komen naar hier, en niet iedereen leeft in hygiënische omstandigheden."
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-overspoeld-met-vra/
Dit is een complot van de elite om ons allemaal Ivermectine te laten kopen!quote:Op maandag 14 februari 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig is in België de schurft weer aan een opmars bezig
[..]
Mogen ze niet, krijgen ze blaasontsteking vanquote:
Je moet het ook met mate eten en niet 5 tegelijkertijdquote:Op maandag 14 februari 2022 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word ik snel misselijk van.
Ik heb in Grenzloos Verliefd geleerd, dat ze dat blijkbaar niet alle landen doen en ze het heel vreemd vinden dat wij het over het weer hebben, omdat dat er nou eenmaal isquote:Op maandag 14 februari 2022 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze dat in andere landen niet doen?
Bahquote:Op maandag 14 februari 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig is in België de schurft weer aan een opmars bezig
[..]
Ja, die hebben wat meer redenen om te klagenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door de Schotten., Daar is het nog slechter weer namelijk.
Het is allemaal begonnen met de import van Schotse fantastarbeiders in je jaren '60. Inmiddels zitten ze overalquote:Op maandag 14 februari 2022 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die hebben wat meer redenen om te klagen
Ja die @Karzai weet wel wat de leef isquote:
Waar hebben andere mensen het dan over als ze wat willen ouwehoeren om de tijd wat te vullenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb in Grenzloos Verliefd geleerd, dat ze dat blijkbaar niet alle landen doen en ze het heel vreemd vinden dat wij het over het weer hebben, omdat dat er nou eenmaal is
Dankuquote:Op maandag 14 februari 2022 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die @:Karzai weet wel wat de leef is
Ja, dat weet ik niet.. daar ben ik toch niet bijquote:Op maandag 14 februari 2022 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar hebben andere mensen het dan over als ze wat willen ouwehoeren om de tijd wat te vullen
Bed - bank - bedquote:
gaat niet lang duren iigquote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier rustig.. gaat iedereen tegenwoordig op kwiwi tijd naar bed?
Ben gewoon lekker aan het playstationenquote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben net terug van een lange wandelingquote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik zat lekker Hunted VIPS te kijken...quote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Nee steentjes.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mogen ze niet, krijgen ze blaasontsteking van
quote:
En hoe zou dat moeten werken eigenlijk precies?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:54 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die romantische film waarbij een man en vrouw een beetje problemen in hun huwelijk hebben en dat ze geen proberen dat op te lossen door 30 vreemden seks met de vrouw te laten hebben?
deze zin klopt nietquote:Op maandag 14 februari 2022 21:54 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die romantische film waarbij een man en vrouw een beetje problemen in hun huwelijk hebben en dat ze geen proberen dat op te lossen door 30 vreemden seks met de vrouw te laten hebben?
Inderdaad. Goed gezien. Autocorrectie foutjequote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
deze zin klopt niet![]()
geen moet waarschijnlijk gaan zijn..
Tja, baat het niet, schaadt het niet?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe zou dat moeten werken eigenlijk precies?
baden in zaad iigquote:Op maandag 14 februari 2022 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, baadt het niet, schaadt het niet?
Ja stap nu de lift in :p. Slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2022 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je al veilig aan de overkant?
snackattackquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
4 mensen op de vlucht voor een snack?
Ja het was weer wakker liggen tijdquote:
jeetje ik wrijf de slaap nog uit mijn ogenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb de verhuisbus al bijna vol.
Geen idee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bleh. Stress of wat anders?
Welkom bij de clubquote:
M'n daglichtlampje brengt z'n geld al op in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef Karzai het volgende:
Van het weer moeten we het niet hebben vandaag, ziet er grijs en grauw uit
Geen koffiegodinnetje meer?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
JoeWeer 3:50 zacht lenteweer extragratis vandaag
Het lijkt alsof de sloop van het pompstation nu echt begonnen is.
[ afbeelding ]
Neequote:
Ja, verder is zo'n tankstation onder je neus maar meh.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeAl is dat ook verder wel het enige wat er jammer aan is.
ja iets te veel drugshandel en zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, verder is zo'n tankstation onder je neus maar meh.
Erg leerzaam, kun je NOG duidelijkere instructies makenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:48 schreef gianni61 het volgende:
Het verbaast mij keer op keer hoe mensen de meest simpele opdracht fout kunnen doen.
Z'n vriendin naar hem.quote:
Zolang ze gewoon goed eten zijn ze heel gezellig ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Ziet er gezellig uit
@:Cherrylips @:4everblackeyed
https://9gag.com/gag/apgg9En
Moest je het volle pond betalen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:50 schreef Karzai het volgende:
Volle pont, kon er niet meer bij.
Gelukkig gaan er drie op en neer.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moest je het volle pond betalen?
Is gratis, k sta weer bij de koetjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moest je het volle pond betalen?
Je mag door tot 1quote:
Dat is wel prettigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn we al dicht![]()
maar 25ste geen mondkapjes meer
Dat heeft dan ook bijna precies 2 jaar geduurdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn we al dicht![]()
dan pasquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn we al dicht![]()
Nah, mondkapjes waren later pas.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook bijna precies 2 jaar geduurd
oktober of November iddquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, mondkapjes waren later pas.
ja ben even vergeten wat ze vanaaf gaan versoepelen. Geloof die sluitingstijd voor horeca vervalt eind deze weekquote:
Nee hoor, op z'n minst juni. Daarvoor mocht je helemaal niet met het OV trouwens.quote:
De 18e ruimere tijden voor horeca (tot 1) en vanaf de 25e zo'n beetje de rest.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben even vergeten wat ze vanaaf gaan versoepelen. Geloof die sluitingstijd voor horeca vervalt eind deze week
"Niet maart".quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, op z'n minst juni. Daarvoor mocht je helemaal niet met het OV trouwens.
gezellig aansluiten in de filequote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij weer allemaal naar kantoor
Misschien wel, maar dat weet ik dan niet meer precies omdat je er niet in mochtquote:
Echt wel. Ben hele corona gebeuren met de trein weggeweest.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, op z'n minst juni. Daarvoor mocht je helemaal niet met het OV trouwens.
Ik hoop vooral dat er niet in april halsoverkop weer van alles teruggedraaid moet wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Het optimisme.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nd-gaat-maand-verder
Dat is iets anders dan dat het mochtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt wel. Ben hele corona gebeuren met de trein weggeweest.
Mocht gewoon hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan dat het mocht
Ik ging het opzoeken, was juni 2020 dat de mondkapjes op moesten (en het OV weer soort van normaal ging rijden).quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat weet ik dan niet meer precies omdat je er niet in mocht![]()
Maar de laatste keer dat je onbelemmerd met het OV kon reizen is begin maart 2020 geweest.
Deze is van 2020 he.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat er niet in april halsoverkop weer van alles teruggedraaid moet worden
Biljetjesboer komt straks biljetjes in mijn deur leggenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
visboer komt straks gerookte paling voor m'n deur leggen
de saunas en seksclubs mogen open als het griepseizoen begint..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Het optimisme.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nd-gaat-maand-verder
"Alleen noodzakelijke verplaatsingen" etc.quote:
vast september pasquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat er niet in april halsoverkop weer van alles teruggedraaid moet worden
sta je zo droog?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
de saunas en seksclubs mogen open als het griepseizoen begint..
best kansloos
Ik wilde het even gezegd hebben.quote:
Er stond nergens dat het verboden was. Daarbij vind ik mijn relatie een noodzakelijke reis.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Alleen noodzakelijke verplaatsingen" etc.
Sommige mensen scharen neuken ook onder noodzakelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Alleen noodzakelijke verplaatsingen" etc.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen scharen neuken ook onder noodzakelijk.
Dat blijkt ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen scharen neuken ook onder noodzakelijk.
Door dit soort schijthebbers duurt het gekut dus veel te lang.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Er stond nergens dat het verboden was. Daarbij vind ik mijn relatie een noodzakelijke reis.
Beetje je je relatie een paar maanden niet zienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door dit soort schijthebbers duurt het gekut dus veel te lang.
Dit, helemaal als je verder zoveel mogelijk aan maatregelen houdt, moet dat gewoon blijven kunnen hoor. Helemaal omdat visite (beperkt) mocht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje je je relatie een paar maanden niet zienVind ik ook te ver gaan.
Kost wat bejaarden en miljarden aan overheidsgeld maar geneukt zal er worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje je je relatie een paar maanden niet zienVind ik ook te ver gaan.
Wat moest ik dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh een relatie is voor jou alleen neuken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost wat bejaarden en miljarden aan overheidsgeld maar geneukt zal er worden.
De consequentie van alles op slot gooien is veel groter dan jij denkt. Al die tijd opgehokt zitten doet mentaal ook wat met je.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat verbaasd je?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh een relatie is voor jou alleen neuken?
Heb verder geen gebruik gemaakt van mijn abonnement, alleen om naar hem toe te reizen. Verder ook netjes aan alle regels gehouden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit, helemaal als je verder zoveel mogelijk aan maatregelen houdt, moet dat gewoon blijven kunnen hoor. Helemaal omdat visite (beperkt) mocht.
Daarom.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb verder geen gebruik gemaakt van mijn abonnement, alleen om naar hem toe te reizen. Verder ook netjes aan alle regels gehouden.
Tekorten moeten weer aangevuld worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost wat bejaarden en miljarden aan overheidsgeld maar geneukt zal er worden.
en overschotten geloosdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tekorten moeten weer aangevuld worden.
Tegen de muur!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb verder geen gebruik gemaakt van mijn abonnement, alleen om naar hem toe te reizen. Verder ook netjes aan alle regels gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |