SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Daar ben ik het op zich wel mee eensquote:Op maandag 14 februari 2022 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2022 moet weer een tof reisjaar worden. Zo heb ik in al mijn wijsheid besloten
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 14 februari 2022 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich wel mee eens
Schrijf ze een brief met een klacht waarbij je refereert aan een klacht via e-mail.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Net weer een mailtje van die neukfouten van "Leuker kunnen we het niet maken..."
Een mailtje.
Een mailtje dat er een bericht in mijn berichtenbox staat.
Een mailtje dat er in mijn berichtenbox een bericht staat, met een verwijzing naar een brief, waarin aangegeven wordt dat ik belastingaangifte moet doen.
Van de club die het niet leuker kon maken, "wel makkelijker".
Huilen.
Pik je dit Buda?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Net weer een mailtje van die neukfouten van "Leuker kunnen we het niet maken..."
Een mailtje.
Een mailtje dat er in mijn berichtenbox een bericht staat, met een verwijzing naar een brief, waarin aangegeven wordt dat ik belastingaangifte moet doen.
Huilen.
Zou een uitspraak van het dinnetje van die rapper kunnen zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef UitStraling het volgende:
"My boyfriend thinks that The Lord of the Rings is racist, we have had a physical fight about it and now I've lost sight in my right eye, is he right about this?"
Volgende week is ze weer zwanger.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een uitspraak van het dinnetje van die rapper kunnen zijn.
Ja en een SMS over de billboardactie die de postduif aankondigt waar die brief in zit. My god. Hef jezelf op zootje nikskunnersquote:Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schrijf ze een brief met een klacht waarbij je refereert aan een klacht via e-mail.
Die had ik vorige week ook, en dan twee dagen daarna kreeg ik hem ook nog via de postquote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Een mailtje.
Huilen.
Als het maar geld kost.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik vorige week ook, en dan twee dagen daarna kreeg ik hem ook nog via de post
Ja schijtirritant is dat, ik krijg alles nu dus twee keer binnen, steeds vergelijken of ik die aanslag nou al gehad had of niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik vorige week ook, en dan twee dagen daarna kreeg ik hem ook nog via de post
En dan?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow.
Zou je niet beter iets lelijks over zijn moeder zeggen?
Neuhquote:Op maandag 14 februari 2022 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow.
Zou je niet beter iets lelijks over zijn moeder zeggen?
Dan moet ik zeker weer wat lelijks over Deventer zeggen?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun jij zeggen: je moeder is zelf een ..... en Dordrecht is maar een matig kutdorp.
Je krijgt dus een melding voor een vooraankondiging die je vervolgens ook nog per post ontvangt maar in feite heb je dus nog helemaal niks behalve dan 3 berichten ter aankondigingquote:Op maandag 14 februari 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja schijtirritant is dat, ik krijg alles nu dus twee keer binnen, steeds vergelijken of ik die aanslag nou al gehad had of niet.
Ah okee.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun jij zeggen: je moeder is zelf een ..... en Dordrecht is maar een matig kutdorp.
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker weer wat lelijks over Deventer zeggen?
Heb ik ook een tijd mee zitten kutten. Bleek dat dubbele punten en puntkomma's soms ook omgewisseld waren of zo.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij de overheid is Excel in het Nederlands. Snap er gelijk geen zak meer van
Daar dacht Marc O. ook dames een plezier mee te doenquote:
Heb je je Lowlandskaartjes al ouwe bermhippie?quote:
Ik ben nog nooit op Lowlands geweestquote:Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je Lowlandskaartjes al ouwe bermhippie?
Laat die 2e Wereld Oorlog nou eens achter je joh, we zijn al bijna bij de 3equote:Op maandag 14 februari 2022 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Vechtende vrouwen, dan moet ik altijd even aan de schoonheid van Roza Shanina denken.
uhuhquote:De jongen zou zijn thuisgekomen met verwondingen aan zijn gezicht en handen. Naar eigen zeggen was hij mishandeld door winkelmedewerkers, aldus haar advocaat bij RTL Boulevard. Daarom wilde Glennis Grace verhaal halen, maar "zij werd daarbij uitgelachen, waarna zij een medewerker zou hebben geduwd".
Volgens de advocaat heeft de zangeres geprobeerd mensen tegen te houden bij een vechtpartij die gelijktijdig of aansluitend plaatsvond in de supermarkt, maar heeft ze zelf geen geweld gebruikt.
Ja, wanneer begint die nou eindelijk eens. Straks is mijn popcorn over de datum.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat die 2e Wereld Oorlog nou eens achter je joh, we zijn al bijna bij de 3e
Woensdag pas, dan dansen we de pierlala tot de hemel purper ziet van de straling, de rivieren geel van de pus en het gras dofzwart van de nakende Apocalyps.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat die 2e Wereld Oorlog nou eens achter je joh, we zijn al bijna bij de 3e
Woensdag toch? Precies als de coronaversoepelingen zijn natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wanneer begint die nou eindelijk eens. Straks is mijn popcorn over de datum.
Rusland grenst aan de VS, ga daar dan vechten.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Woensdag toch? Precies als de coronaversoepelingen zijn natuurlijk
Dimmy op de Camping?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je Lowlandskaartjes al ouwe bermhippie?
55 mile.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rusland grenst aan de VS, ga daar dan vechten.
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woensdag pas, dan dansen we de pierlala tot de hemel purper ziet van de straling, de rivieren geel van de pus en het gras dofzwart van de nakende Apocalyps.
Daar is het best wel koud.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze met één van die bommetjes die betonnen sarcofaag in Tsjernobyl raken, is het extra feest.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woensdag pas, dan dansen we de pierlala tot de hemel purper ziet van de straling, de rivieren geel van de pus en het gras dofzwart van de nakende Apocalyps.
Toch veel leuker om dat in een landje te doen waarbij je er allebei geen last van hebtquote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze met één van die bommetjes die betonnen sarcofaag in Tsjernobyl raken, is het extra feest.
Kunnen we weer de spinazie wassen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze met één van die bommetjes die betonnen sarcofaag in Tsjernobyl raken, is het extra feest.
Ja en ik moet nog even naar de brievenbusquote:
Twee dagen de koeien binnenhoudenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen we weer de spinazie wassen.
Tien jaar geen sushi eten.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee dagen de koeien binnenhouden
De K(w)iwi's zijn deze week in de bonusquote:
Heb je nog zo je best gedaanquote:Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nou Buda en Fles gaan dus niet vechten.![]()
Dan ga ik maar douchen enzulks.
Zet je systeem op Engelsquote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij de overheid is Excel in het Nederlands. Snap er gelijk geen zak meer van
4 euro de kiloquote:Op maandag 14 februari 2022 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De K(w)iwi's zijn deze week in de bonus
Ja ik ook wel. Wat ik al zei, ik word zo moe van de wereld. Is dat een beetje hetzelfde?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind de laatste maanden een beetje ongemakkelijk of meh qua sentiment in de samenleving.
Euh hoe leg je dat uit..
Hebben jullie dat gevoel ook?
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nou Buda en Fles gaan dus niet vechten.![]()
Dan ga ik maar douchen enzulks.
jammer dat het van achteren zo krap is (huehue)quote:Op maandag 14 februari 2022 18:22 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-42698437-veerweg-67/
Alleen raar gedaan met de tuinen.
Strak kontje. Niks mis meequote:Op maandag 14 februari 2022 18:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer dat het van achteren zo krap is (huehue)
maar verder wel leuk
5 ton voor een rijtjeshuisquote:Op maandag 14 februari 2022 18:22 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-42698437-veerweg-67/
Alleen raar gedaan met de tuinen.
Eigenlijk is er geen fuck aan de hand denk ik, maar een beetje terug naar normale levensvreugde is geen overbodige luxe, wat een zuur land wordt Nederland zo.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Wat ik al zei, ik word zo moe van de wereld. Is dat een beetje hetzelfde?![]()
Beetje zorgwekkend hoe alles gaat overal.
Het zijn de mensen die zuur zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk is er geen fuck aan de hand denk ik, maar een beetje terug naar normale levensvreugde is geen overbodige luxe, wat een zuur land wordt Nederland zo.
Sorry.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn de mensen die zuur zijn.
Meer zoetigheid etenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben niet zuur. Ik ben verbitterd![]()
![]()
Ja, ik ook..quote:
Dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn de mensen die zuur zijn.
Daarom komt er ook weer een wereldoorlog aan, even de hele bende weer een beetje resettenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
Maar zie jij ook niet dat het nergens goed gaat momenteel? Merk vooral op het werk met onderaannemers en leveranciers dat er enorme problemen zijn met levertijden, ziekte e.d. Sommigen hebben al een paar maanden 40% ziek thuis.
Gaat niet goed hoor momenteel.
Nou dat zou wat jaren en armoede meer moeten kosten voordat we ons daar weer in storten.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom komt er ook weer een wereldoorlog aan, even de hele bende weer een beetje resetten
Even de lokale chinees bellen dan maar zodat die weer voorraad aan kan leggenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, wat voor hellehond heeft tokkiebuurman nou weer![]()
Huisdieren mogen helemaal niet, maar daar heeft hij natuurlijk schijt aan.
Met een hongerbuik en twee afgezette benen klagen mensen wat minder over de verkeerde kleur lippenstift of over het weer.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom komt er ook weer een wereldoorlog aan, even de hele bende weer een beetje resetten
Over het weer wel hoor, over het weer kun je altijd klagenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een hongerbuik en twee afgezette benen klagen mensen wat minder over de verkeerde kleur lippenstift of over het weer.
Kalm aan ettokrokettoquote:
Als het vriest krijg je zonder benen ook nog eens blauwe ballenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over het weer wel hoor, over het weer kun je altijd klagen
Het is ook wel een beetje gezwets allemaal wil je zeggen? Vast.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een hongerbuik en twee afgezette benen klagen mensen wat minder over de verkeerde kleur lippenstift of over het weer.
Schijnt iets onwijs Nederlands te zijnquote:Op maandag 14 februari 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen over het weer klagen hoor...quote:Op maandag 14 februari 2022 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt iets onwijs Nederlands te zijn
Lig je daar met je afgezette benen in de verzengende zon of in de hagel.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klagen in het algemeen, maar over het weer praten in het bijzonderquote:Op maandag 14 februari 2022 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet alleen over het weer klagen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |