Dat is dan niet zo handig.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niks in huis, aan t wachten op AH
dat zijn andere lettersquote:Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je je politieke overtuigingen aan het uiten was!
Ja dat is ook niet handig om corona op te lopen. Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 14 februari 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Joh..
Had gerekend op een hele week buiten de deur eten.. Dat veranderde gisteren ff.
Je kan nog altijd zelf koken en op je witte tuinstoel in de voortuin je maaltijd nuttigen, dan eet je nog altijd buiten de deurquote:Op maandag 14 februari 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Joh..
Had gerekend op een hele week buiten de deur eten.. Dat veranderde gisteren ff.
ja op balkon dan..quote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan nog altijd zelf koken en op je witte tuinstoel in de voortuin je maaltijd nuttigen, dan eet je nog altijd buiten de deur
laat ze eens opschieten bij de appie danquote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja op balkon dan..
maar moet ik eerst eten in huis hebben
AH bellen en schreeuwen dat ze moeten opschieten met hun bezorg boysquote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja op balkon dan..
maar moet ik eerst eten in huis hebben
¯\_(ツ)_/¯ komt vast goed..quote:Op maandag 14 februari 2022 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat ze eens opschieten bij de appie dan
kan vanaf mn balkon met wind mee zo op de infobalie pissenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
AH bellen en schreeuwen dat ze moeten opschieten met hun bezorg boys
In dat geval 'Releas the water canon'quote:Op maandag 14 februari 2022 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan vanaf mn balkon met wind mee zo op de infobalie pissen
Supersoakerquote:Op maandag 14 februari 2022 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval 'Releas the water canon'![]()
HALLO VRIENDJEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |