SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Echt hoor.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ben gekaapt ik was bezig en hij pakte hem niet meer het TOPIC
Nee hoor, kijk maar Spapaars had de laatste postquote:Op maandag 14 februari 2022 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ben gekaapt ik was bezig en hij pakte hem niet meer het TOPIC
Zou Vera stiekem Dimi verwachten?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Jongens helemaal van oh veertje, en wat zie je er mooi uit zegt grace
Nawel salami??? Zij eet toch vegetarisch?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:49 schreef Tourniquet het volgende:
Wie heeft wat uit de minimall?
Grace > blikje Guaraná Antarctica
Hanne > perziksnoep
Julio > chocola
Kristof > pikkertjes
Leroy > fles cola
Nawel > salami
Nouchine > kauwgom
Salar > haarlak(?)
Tobias > kaas
Vera > eieren
Nee, halalquote:Op maandag 14 februari 2022 11:50 schreef tiki het volgende:
[..]
Nawel salami??? Zij eet toch vegetarisch?
Ze heeft dit ook in een jurk zei ze in de badkamerquote:Op maandag 14 februari 2022 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou Vera stiekem Dimi verwachten?
vind haar niet echt een vlotte smaak hebben ...beetje tuttigquote:Op maandag 14 februari 2022 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zijn pikkertjes?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:49 schreef Tourniquet het volgende:
Wie heeft wat uit de minimall?
Grace > blikje Guaraná Antarctica
Hanne > perziksnoep
Julio > chocola
Kristof > pikkertjes
Leroy > fles cola
Nawel > salami
Nouchine > kauwgom
Salar > haarlak(?)
Tobias > kaas
Vera > eieren
Ik vind haar qua kleding de meeste klasse hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
quote:
ja zijn Kikkertjes snoepquote:
whaaaa we hebben dezelfde afbeeldingquote:Op maandag 14 februari 2022 11:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
groene muntsnoepjes
[ afbeelding ]
hij had kikkertjes zijn feller groenquote:Op maandag 14 februari 2022 11:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
groene muntsnoepjes
[ afbeelding ]
geen kikkertjes, maar pikkertjes. muntsnoepjes.quote:
Maar die zijn het niet. Die smaken ook niet naar munt.quote:
Joyce zegt van niet,en ik geloof haar.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
geen kikkertjes, maar pikkertjes. muntsnoepjes.
wel haarlakquote:Op maandag 14 februari 2022 11:57 schreef spapaars het volgende:
Dus niks geen toeval dat ze vega salami in de aanbieding hadden.
Salar had gewoon niets om zelf te kiezen.
De fam heeft het gisteren zelf meegenomen, Vera herkende de eieren aan een stempeltje die hun altijd kopenquote:Op maandag 14 februari 2022 11:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor elke bewoner wat, dus niet zo gek dat ze voor hem haarlak hebben toegevoegd.
Dat mag, maar Kristof zegt toch echt pikkertjes en dat ze naar munt smaken.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joyce zegt van niet,en ik geloof haar.
Scheelt weer in de productiebudget.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
De fam heeft het gisteren zelf meegenomen, Vera herkende de eieren aan een stempeltje die hun altijd kopen
Kikkertjes smaken niet naar munt.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat mag, maar Kristof zegt toch echt pikkertjes en dat ze naar munt smaken.
https://streamable.com/jwxy3r
https://www.bollieboom.be/a-51675789/alle-snoep/pikkertjes-3-kg/
Ga je dan toch lekker naar Nawel kijken die haar haartjes aan t doen is.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:01 schreef Joyce-43 het volgende:
kristoff scheid lekker uit met dat getrommel pfff dan houd grace ook wel op net was ze al stil en hij blijft doorgaan![]()
Leroy en Julio zijn de hele ochtend al een beetje down.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
zou Leroy ernog tegen kunnen??? Gisteren liep hij over dit soort dingen aardig te klagen en dat hij er niet tegen kan
oh dan heb ik het verkeerd verstaanquote:Op maandag 14 februari 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat mag, maar Kristof zegt toch echt pikkertjes en dat ze naar munt smaken.
https://streamable.com/jwxy3r
https://www.bollieboom.be/a-51675789/alle-snoep/pikkertjes-3-kg/
Exact, nog een argument dus dat het geen kikkertjes zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kikkertjes smaken niet naar munt.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh dan heb ik het verkeerd verstaan
want als je 20 bent doe je niet meer zo ( zo denken veel mensen) nou ik ben 53 en doe nog gekker dan mn kinderen somsquote:Op maandag 14 februari 2022 12:03 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ga je dan toch lekker naar Nawel kijken die haar haartjes aan t doen is.
Ik vind t geweldig dat ze er zo'n feestje van maken .
Hij begon net heel ongemakkelijk mee te springen...quote:Op maandag 14 februari 2022 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
zou Leroy ernog tegen kunnen??? Gisteren liep hij over dit soort dingen aardig te klagen en dat hij er niet tegen kan
in het filmpje zegt ie 3 x dat het naar munt smaaktquote:Op maandag 14 februari 2022 12:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Exact, nog een argument dus dat het geen kikkertjes zijn.
Als het vijfde wiel aan de wagen.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij begon net heel ongemakkelijk mee te springen...
En met 1 been buiten de poort...quote:Op maandag 14 februari 2022 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het vijfde wiel aan de wagen.
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En met 1 been buiten de poort...
yepquote:Op maandag 14 februari 2022 12:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En met 1 been buiten de poort...
FTFYquote:Op maandag 14 februari 2022 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Deze groep minus Leroy en Nawel is toch wel heel gezellig samen!!!
oh waarom ja Leroy was gisteren al down kwam er geloof ik achter dat hij het niet leuk vind in het huis hij vind ze allemaal zo nep en dit wat ze nu doen was er een voorbeeld van hahaquote:Op maandag 14 februari 2022 12:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leroy en Julio zijn de hele ochtend al een beetje down.
Je kunt hem nominerenquote:Op maandag 14 februari 2022 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Deze groep minus Leroy is toch wel heel gezellig samen!!!
Precies dat, ik ben 58 en oppasoma van 4 kleinkids en we doen zeer regelmatig zo'n feestje. Heerlijk met allerlei materiaal muziek maken en dansen.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
want als je 20 bent doe je niet meer zo ( zo denken veel mensen) nou ik ben 53 en doe nog gekker dan mn kinderen soms
Gezien de sl, zit hij nu in de dbkquote:Op maandag 14 februari 2022 12:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh waarom ja Leroy was gisteren al down kwam er geloof ik achter dat hij het niet leuk vind in het huis hij vind ze allemaal zo nep en dit wat ze nu doen was er een voorbeeld van haha
ik zit meer op me laptop te tikken dan dat ik echt relax kan kijken, moet alles 5x over tikken haha toetsenbord is een dramaquote:Op maandag 14 februari 2022 12:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
in het filmpje zegt ie 3 x dat het naar munt smaakt
En de koffie.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:14 schreef spapaars het volgende:
Allemaal naar de dbk.
Dank u wel Big Brother, voor de kauwgom, eieren, kaas, salami van de ezel die zonder bedwelming is geslacht, en de groene snoepjes die druk worden besproken in een topic.
ze kleedt zich elke dag in kleding waar ze zich prettig bij voeltquote:Op maandag 14 februari 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
Vera elke dag gekleed als of ze op TV komt...overdressed...
Hij is toch ook acteur van beroepquote:Op maandag 14 februari 2022 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb bij julio steeds vaker het idee dat hij heel erg aan het acteren is
Edelfigurant.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij is toch ook acteur van beroep
action met usb aansluiting extern toetsenbord, werkt perfect heb ik ookquote:Op maandag 14 februari 2022 12:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zit meer op me laptop te tikken dan dat ik echt relax kan kijken, moet alles 5x over tikken haha toetsenbord is een drama
hahaha dat had ik gister toen ik probeerde het gesprek live van leroy uit te tikken met julio.. gaat te snel dan he.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zit meer op me laptop te tikken dan dat ik echt relax kan kijken, moet alles 5x over tikken haha toetsenbord is een drama
Ze mogen allemaal in de DBK vertellen wat ze van hun kadootje vinden.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:27 schreef Monique___ het volgende:
Iemand enig idee waarom er weer een SL is? Val er net in. Iets met corona in huis en thuisonderwijs daardoor moeten geven aan je kind. Ontopic weer
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk dat het dezelfde zijn als deze:
[ afbeelding ]
Er is weer beeld zie ik nu netquote:Op maandag 14 februari 2022 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze mogen allemaal in de DBK vertellen wat ze van hun kadootje vinden.
Nawel zit er niet bij.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
grace huilen want ze wil dat de sfeer zoals nu blijft
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vera: Ik ben echt blij en wanneer wij allemaal koffie drinken dan kun je ons wegdragen, ik vind het echt leuk.
Leroy: Wil er iemand nog Coca Cola Zero? Niet allemaal je hand opsteken, oh zo lekker, is weer eens wat anders, ik geef iedereen een slokje, anders ben ik zo'n eigenheimer, jij deelt je kaas ook,
Tobias: het moet niet, wij hebben thuis alles gedeeld weet je, het is een flink stuk kaas,
Leroy: Een vriend van mij kocht weleens twee liter flessen.
Julio: Ik voel het gevoel door mijn lijf stromen.
Het is een groot complot!!!!quote:Op maandag 14 februari 2022 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Dat haar van Leroy is ineens weer donkerder dan van de week .
Precies wat hij voorspelde, Leroy is ook begonnen aan z'n charme offensief door zich bij deze onzin te betrekkenquote:Op maandag 14 februari 2022 12:37 schreef Krambo het volgende:
Peter is zo blij dat hij nu thuis zit als hij dit ziet
zelfs Leroy lachtquote:
En vanavond allemaal samen slapen...quote:Op maandag 14 februari 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
zelfs Leroy lacht
dat kan niet de bedoeling zijn
Nawel is er nietquote:Op maandag 14 februari 2022 12:40 schreef cheanny het volgende:
[..]
En vanavond allemaal samen slapen...
waar gaat dit heen? Waar is mijn drama?
ze zei toen dat ze der eigen thuis ook altijd zo kleed en heel vaak een jurk draagt ookquote:Op maandag 14 februari 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
Met teenslippers.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zei toen dat ze der eigen thuis ook altijd zo kleed en heel vaak een jurk draagt ook
uuuuhhh....quote:Op maandag 14 februari 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
Heeft 3 uur nodig voor haar nieuwe haartjes.. En daarna mooi gestyled in bed weer cameraatje entertainenquote:
ja want dan is het zo op Salar wou wel en toen Leroy dat erbij zei Salar meteen doe maar slokje hahahaquote:Op maandag 14 februari 2022 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
Vera had wel willen delen maar dan heeft iedereen maar 1 ei en is het op. Loze opmerking dus. Leroy en Tobias dat ze delen en dat het normaal is. Leroy vroeg wel wie er cola zero wil maar niet iedereen graag zei hij nog
Dat zeker.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dan die baywatch misfits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |