abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 maart 2022 @ 21:44:08 #201
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_204174147
- Matt Ryan naar de Colts voor 3rd pick (nog niet bevestigd).
- Mariota naar de Falcons
- Winston blijft bij de Saints
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_204182514
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:44 schreef PirE het volgende:
- Matt Ryan naar de Colts voor 3rd pick (nog niet bevestigd).
- Mariota naar de Falcons
- Winston blijft bij de Saints
De Browns lijken Baker niet kwijt te raken en het lijkt erop dat ze zelfs picks erbij moeten doen om iemand zijn contract voor een jaar te laten overnemen _O-
Het is niet zo dat niemand Baker wil maar ze weten allemaal dat de Browns voor de cap van hem af moeten.
Cutten kunnen ze niet en hem houden zorgt voor nog meer onrust plus dat ze geen nieuwe free agents dan kunnen betalen :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2022 @ 19:49:44 #203
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204184056
Browns _O-

Wat een stelletje clownen zijn het ook.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 21:21:21 #204
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_204185522
Om te beginnen: Waarom zou je uberhaupt Baker willen vervangen door Watson?
pi_204185761
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 19:49 schreef Evenstar het volgende:
Browns _O-

Wat een stelletje clownen zijn het ook.
Nu hebben ze nog een goed roster, komende jaren zijn het idd weer de Cleveland Clowns :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 21:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Om te beginnen: Waarom zou je uberhaupt Baker willen vervangen door Watson?
Als je alleen naar de prestaties op het veld kijkt is het een flinke upgrade, Watson is top 8 met uitschieters naar top 3 in zijn carrière, Baker is top 10 op zijn best en meer plek 20 gemiddeld.
Als je nu kijkt wat voor info er naar buiten komt en hoe de Browns te grazen worden genomen in de media, dat gaat echt niet verdwijnen voor Watson/Browns, het is verwerpelijk dat iemand met deze beschuldigingen beloond is met zo'n contract 8)7

Vandaag naar buiten gekomen, Browns spraken 30 minuten met Watson over de beschuldigingen, dat is iets meer dan 1 minuut per aangifte.
Daarna sproken ze met 3 vrouwen over Watson, helaas waren die allen lid van zijn advocatenteam _O-
pi_204193478
Hill naar Miami, ligt het aan mij of zijn er dit jaar enorm veel grote jongens trades.
pi_204193767
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 17:49 schreef RudyL het volgende:
Hill naar Miami, ligt het aan mij of zijn er dit jaar enorm veel grote jongens trades.
Ik heb niet eerder zo'n off-season meegemaakt :P

De Dolphins zijn lekker bezig, Armstead (lt), Mostert(rb), Wilson(wr), Edmonds(rb), Williams (lg), Ingold (fb) en nu Hill(wr)
Vooral veel snelheid en veel geïnvesteerd in de offensive side, Tua moet scoren komend seizoen anders kan die op zoek naar een nieuwe plek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Breidniet op 23-03-2022 18:29:40 ]
pi_204342639
Dat Jimmy G nog niet getrade is tegen een paar pickjes baart me toch wel een beetje zorgen. Straks speelt Lance weer een seizoen tweede viool en lijkt me nou niet slechter dan Jimmy. Of wachten teams na de draft als ze echt gemist hebben? Qua qb’s schijnt het niet veel te zijn..
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204494589
En de volgende blockbuster trade voor het seizoen kan er zo maar aankomen de komende dagen. Deebo Samuel heeft een trade request ingediend. Viel al een beetje te verwachten gezien zijn social media gedrag (verwijderen 49ers gerelateerde foto's).

Argh hebben we een offseason waarbij we hoopte op een trade van de QB zodat we ons konden versterken en een gooi doen naar de super bowl. Houden we onze QB , komt onze star WR / RB met een trade request en weten we geen free agents te trekken die ons beter maken.
pi_204496029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 21:56 schreef RudyL het volgende:
En de volgende blockbuster trade voor het seizoen kan er zo maar aankomen de komende dagen. Deebo Samuel heeft een trade request ingediend. Viel al een beetje te verwachten gezien zijn social media gedrag (verwijderen 49ers gerelateerde foto's).

Argh hebben we een offseason waarbij we hoopte op een trade van de QB zodat we ons konden versterken en een gooi doen naar de super bowl. Houden we onze QB , komt onze star WR / RB met een trade request en weten we geen free agents te trekken die ons beter maken.
Ja maar wat wil Deebo nou? Hij heeft zijn break out season gehad en wil meteen de best betaalde WR uit de NFL worden. Iedereen (Juice, Trent, Kittle, Warner oa) heeft eventjes moeten wachten, dus voor Deebo zou dat niet anders moeten zijn. Maar hij komt straks niet trainen en verwijdert alle niners gerelateerde posts van zijn socials. Hoe kinderachtig is dat? Even een beetje geduld aub. Trade hem dan maar lekker weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204496137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 08:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Ja maar wat wil Deebo nou? Hij heeft zijn break out season gehad en wil meteen de best betaalde WR uit de NFL worden. Iedereen (Juice, Trent, Kittle, Warner oa) heeft eventjes moeten wachten, dus voor Deebo zou dat niet anders moeten zijn. Maar hij komt straks niet trainen en verwijdert alle niners gerelateerde posts van zijn socials. Hoe kinderachtig is dat? Even een beetje geduld aub. Trade hem dan maar lekker weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik denk niet dat er een package deal kan volgen voor Panthers met Jimmy & Deebo.
Mocht Deebo dan gaan, dan zal het eerder Jets zijn die wel kunnen bieden met draft picks voor dit jaar.
pi_204496153
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 08:43 schreef RudyL het volgende:

[..]
Hmm, ik denk niet dat er een package deal kan volgen voor Panthers met Jimmy & Deebo.
Mocht Deebo dan gaan, dan zal het eerder Jets zijn die wel kunnen bieden met draft picks voor dit jaar.
Kunnen de niners eindelijk een goede corner draften :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:00:07 #213
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204566960
Een tijd geleden dat er zo weinig hype was voor een draft als die van dit jaar. Voor een deel wegens gebrek aan goede QB's, maar daarnaast is er ook nou niet echt een hype rondom andere spelers, zelfde de no.1 pick lijkt nog niet echt duidelijk, zowel bij de journalisten als bij de Jags.

Volgend jaar zal dan wel weer interessant zijn met het hele CJ Stroud vs Bryce Young circus.
pi_204568503
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een tijd geleden dat er zo weinig hype was voor een draft als die van dit jaar. Voor een deel wegens gebrek aan goede QB's, maar daarnaast is er ook nou niet echt een hype rondom andere spelers, zelfde de no.1 pick lijkt nog niet echt duidelijk, zowel bij de journalisten als bij de Jags.

Volgend jaar zal dan wel weer interessant zijn met het hele CJ Stroud vs Bryce Young circus.
Ja inderdaad, tegenvallend de publiciteit / media hype voor de draft die toch over een uur of 6 al start.

Ik zelf zou als Jags altijd Hutchinson kiezen boven Walker, maar de Lions zullen maar wat blij zijn als Hutchinson te kiezen valt. Ultieme match voor speler en team denk ik.

Verder benieuwd naar of Deebo voor de draft nog gaat worden getraded. Geruchten van de Jets worden sterker en sterker. Hoog inzetten met minimaal pick 10, pick 38 & second rounder 2023 ofzo.
pi_204568921
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:34 schreef RudyL het volgende:

[..]
Ja inderdaad, tegenvallend de publiciteit / media hype voor de draft die toch over een uur of 6 al start.

Ik zelf zou als Jags altijd Hutchinson kiezen boven Walker, maar de Lions zullen maar wat blij zijn als Hutchinson te kiezen valt. Ultieme match voor speler en team denk ik.

Verder benieuwd naar of Deebo voor de draft nog gaat worden getraded. Geruchten van de Jets worden sterker en sterker. Hoog inzetten met minimaal pick 10, pick 38 & second rounder 2023 ofzo.
Zonder een aantal goede QB is de discussie wie als eerste gedraft gaat worden enigzins saai, komt nog bij dat de gehele draftclass ook de insiders niet echt aanspreekt, veel picks zijn getrade voor later deze week of volgend jaar.
Dolphins en Rams hebben beide geen picks bij de eerste 100 :P
pi_204570077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Zonder een aantal goede QB is de discussie wie als eerste gedraft gaat worden enigzins saai, komt nog bij dat de gehele draftclass ook de insiders niet echt aanspreekt, veel picks zijn getrade voor later deze week of volgend jaar.
Dolphins en Rams hebben beide geen picks bij de eerste 100 :P
Daarbij met veel teams (9 geloof ik) met meerdere picks in de eerste ronde zijn er ook gewoon meerdere teams die niet meepraten.
  donderdag 28 april 2022 @ 22:21:15 #217
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_204570884
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 08:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Ja maar wat wil Deebo nou? Hij heeft zijn break out season gehad en wil meteen de best betaalde WR uit de NFL worden.
Waarschijnlijk gebruikt worden als pure WR ipv hybride WR/RB. Ik snap dat wel, WR contracten gaan richting de maan en RB is een sluitpost. Kans op blessures is ook groter als ze hem veel als RB blijven gebruiken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_204571091
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 22:21 schreef PirE het volgende:

[..]
Waarschijnlijk gebruikt worden als pure WR ipv hybride WR/RB. Ik snap dat wel, WR contracten gaan richting de maan en RB is een sluitpost. Kans op blessures is ook groter als ze hem veel als RB blijven gebruiken.
Ja ergens snap ik het ook wel. Thanks to de jags en Kirk. Zij hebben dit in gang gezet. Deebo is op basis van dit seizoen nu een top 20, zoniet top 10 NFL speler. Een blessure ala Todd Gurley en je kunt fluiten naar je geld. Alleen vind ik de gang van zaken niet zo chique. Je kunt dit ook prima binnenskamers doen, je hebt nu de hele niners fanbase tegen je.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 28 april 2022 @ 22:29:48 #219
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_204571093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een tijd geleden dat er zo weinig hype was voor een draft als die van dit jaar. Voor een deel wegens gebrek aan goede QB's, maar daarnaast is er ook nou niet echt een hype rondom andere spelers, zelfde de no.1 pick lijkt nog niet echt duidelijk, zowel bij de journalisten als bij de Jags.

Volgend jaar zal dan wel weer interessant zijn met het hele CJ Stroud vs Bryce Young circus.
Zolang je geen QB draft met een top 15 pick zit je goed met het beschikbare talent en daarachter is hij vrij diep.

Dus Seattle zal wel een QB draften.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_204571151
Ik zeg #1 Travon Walker.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204571849
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 22:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zeg #1 Travon Walker.
Gezien de communicatie lijkt mij dat ook, ook al waren de media zeker dat 49ers vorig jaar Mac Jones zouden kiezen. Vooral de Lions gun ik het dat Walker de eerste pick zal worden.

Benieuwd buiten de verwachte top spelers als Gardner, Hutchinson, Neal en andere verwachte hoge draft picks waar WR Watson wordt gekozen (gokje WR 4) en hoe snel C Lindebaum van het bord verdwijnt. Eind denk zomaar eens voor 25.
pi_204571979
Ik ben dan meer benieuwd waar Jordan Davis terecht komt, wat een reus is dat. Bizarre verschijning. Georgia had een vrij aardige defensive line met Walker, Davis en Wyatt. 8)7

Deze wil ik ook alvast opschrijven: Thibodeaux gaat niks presteren.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204572249
Nog eentje die ik ga volgen is Tyler Badie. De 49ers zullen vrijwel op zeker kijken naar een RB en als hij laat in de draft nog beschikbaar is hoop ik dat ze hem kiezen.

McDuffie zou ik niet willen als high pick voor corner. Dat lijkt me een tegenvaller
  vrijdag 29 april 2022 @ 01:44:04 #224
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_204572837
Ken geen van de spelers, maar kijk toch even wat de Giants binnen halen. Vast de verkeerde spelers.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 01:48:06 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204572847
Ik denk dat de Panthers voor één van de top drie OT's gaan. Is ook wat ze echt nodig hebben. Evan Neal, Ikem Ekwonu en Charles Cross zijn alle drie prima OT's. Al zijn er genoeg teams in de top 5 die ook wel een OT zouden willen (hallo Giants :D)

Als ze voor een QB gaan dan hoop ik toch echt dat ze niet voor Kenny Pickett gaan. Die is geen top 6 pick waard. Ik heb dan echt 100 keer liever Malik Willis. Underrated QB wat mij betreft en heeft bij Liberty, wat echt geen goed team had, prima gespeeld. Al is dat ook niet echt een top 6 QB, maar als ze dan voor een QB gaan dan liever Willis.

Indien de rest gek genoeg is om Hutchinson nog topt pick 6 te laten staan dan zou het wel een steal zijn.

Panthers kennende gaan ze wel weer miljoen miljard keer traden :D

Zo even in bed een stream aanknallen t/m pick van Panthers.
  vrijdag 29 april 2022 @ 01:54:17 #226
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_204572860
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 01:48 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat de Panthers voor één van de top drie OT's gaan. Is ook wat ze echt nodig hebben. Evan Neal, Ikem Ekwonu en Charles Cross zijn alle drie prima OT's. Al zijn er genoeg teams in de top 5 die ook wel een OT zouden willen (hallo Giants :D)

Als ze voor een QB gaan dan hoop ik toch echt dat ze niet voor Kenny Pickett gaan. Die is geen top 6 pick waard. Ik heb dan echt 100 keer liever Malik Willis. Underrated QB wat mij betreft en heeft bij Liberty, wat echt geen goed team had, prima gespeeld. Al is dat ook niet echt een top 6 QB, maar als ze dan voor een QB gaan dan liever Willis.

Indien de rest gek genoeg is om Hutchinson nog topt pick 6 te laten staan dan zou het wel een steal zijn.

Panthers kennende gaan ze wel weer miljoen miljard keer traden :D

Zo even in bed een stream aanknallen t/m pick van Panthers.
Net nog even Draft Day gekeken, kan alle kanten op met die draft ;)

QB of WR for Giants en dan ben ik teleurgesteld.
pi_204572862
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 01:48 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat de Panthers voor één van de top drie OT's gaan. Is ook wat ze echt nodig hebben. Evan Neal, Ikem Ekwonu en Charles Cross zijn alle drie prima OT's. Al zijn er genoeg teams in de top 5 die ook wel een OT zouden willen (hallo Giants :D)

Als ze voor een QB gaan dan hoop ik toch echt dat ze niet voor Kenny Pickett gaan. Die is geen top 6 pick waard. Ik heb dan echt 100 keer liever Malik Willis. Underrated QB wat mij betreft en heeft bij Liberty, wat echt geen goed team had, prima gespeeld. Al is dat ook niet echt een top 6 QB, maar als ze dan voor een QB gaan dan liever Willis.

Indien de rest gek genoeg is om Hutchinson nog topt pick 6 te laten staan dan zou het wel een steal zijn.

Panthers kennende gaan ze wel weer miljoen miljard keer traden :D

Zo even in bed een stream aanknallen t/m pick van Panthers.
Ik verwacht geen QB in de top 5 in elk geval, reporters geven aan dat veel teams met toppicks graag terug willen traden maar dat er niemand geintreseerd is.
Vanaf 10 kan er best een team voor een QB gaan maar eigenlijk zijn de QB deze draft geen top 15 waard.
  vrijdag 29 april 2022 @ 01:59:07 #228
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_204572866
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 01:55 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Ik verwacht geen QB in de top 5 in elk geval, reporters geven aan dat veel teams met toppicks graag terug willen traden maar dat er niemand geintreseerd is.
Vanaf 10 kan er best een team voor een QB gaan maar eigenlijk zijn de QB deze draft geen top 15 waard.
Als de Giants 1 first round konden traden voor een 1st round volgend jaar en een lagere 1st round dit jaar zou dat prima zijn, maar inderdaad niemand die dat gaat bieden.
pi_204572895
1. Travon Walker, Jags picken elk jaar een DE ;)
2. Aiden Hutinchson, DE
pi_204572899
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 02:20 schreef Breidniet het volgende:
1. Travon Walker, Jags picken elk jaar een DE ;)
2. Aiden Hutinchson, DE
3. Derek Stingley, CB. Draft gaat in een record tempo, normaal gesproken is de top 10 traden bonanza :P
4. Ahmad Gardner, CB. 2x een CB in de top 5 8)7

[ Bericht 4% gewijzigd door Breidniet op 29-04-2022 02:35:43 ]
pi_204572906
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 02:29 schreef Breidniet het volgende:

[..]
3. Derek Stingley, CB. Draft gaat in een record tempo, normaal gesproken is de top 10 traden bonanza :P
4. Ahmad Gardner, CB. 2x een CB in de top 5 8)7
5. Kayvon Thibodeaux, DE. prima pick, nu een OT met 7?
  vrijdag 29 april 2022 @ 02:45:16 #232
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_204572908
Top, nou geen WR of QB bij de volgende.
pi_204572909
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 02:45 schreef Tweek het volgende:
Top, nou geen WR of QB bij de volgende.
Ik verwacht een OT bij de Panthers of een trade, ze hebben een QB nodig maar die zijn pick 6 niet waardig imho.
pi_204572911
6. Ikem Ekwonu, OT, ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 02:46 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Ik verwacht een OT bij de Panthers of een trade, ze hebben een QB nodig maar die zijn pick 6 niet waardig imho.
6. Ikem Ekwanu, OT, prima pick
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 02:55:49 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204572912
Lekker, beste OT naar Panthers. Beest!/
pi_204572913
7. Evan Neal, OT, Giants doen verstandig vanavond :)
  vrijdag 29 april 2022 @ 02:57:19 #237
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_204572914
Hm dat is vreemd, ze hebben de twee spelers die ze willen.
pi_204572915
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 02:55 schreef Evenstar het volgende:
Lekker, beste OT naar Panthers. Beest!/
Hoeveel picks hebben de Panthers volgend jaar? Lijkt me niet dat je de komende jaren met Darnold als QB wil spelen.
pi_204572916
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 02:57 schreef Tweek het volgende:
Hm dat is vreemd, ze hebben de twee spelers die ze willen.
Niet iets dat je van New York Teams verwacht ;)

8. Drake London, eerste WR naar de Falcons. Gezien de situatie met Calvin Ridley een logische pick.

9. Charles Cross, OT naar de Seahawks.

10. Garret Wilson, WR. Logische pick voor de Jets als je dit jaar een beslissing wilt maken of je doorgaat met Zach Wilson als QB.

[ Bericht 3% gewijzigd door Breidniet op 29-04-2022 03:15:52 ]
pi_204572920
Eerste trade van de Draft, Saints traden met de Commies voor pick 11, Saints on the clock.
(pick 16, +3rde en 4rde ronde pick)

11. Chris Olave, WR, ok? dacht dat de Saints een QB nodig hadden :{

Lions traden met de Vikings voor pick 12 en 46 voor
(Pick 32,34 en 66)

Dit moet wel voor een QB zijn.

Nope.

12. Jameson Williams, WR, denken ze bij de Lions dat ze kunnen bouwen met Goff :')

[ Bericht 43% gewijzigd door Breidniet op 29-04-2022 03:30:29 ]
pi_204572924
En de Trades blijven komen, Eagles naar 13 die de Texans hadden.
(Eagles krijgen 13 voor 15, 124,162 en 166)
  vrijdag 29 april 2022 @ 04:46:03 #242
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_204572947
*O*
  vrijdag 29 april 2022 @ 09:30:45 #243
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204574117
Lol iedereen pikt WR's en trade de oude, thanks to the Jags.
pi_204574496
Niet heel blij met de trade vanuit Vikings perspectief. Helemaal van 12 naar 32 en je krijgt er niet al te veel voor terug. Een safety als Cine is ook niet echt een pick waar je heel opgewonden wordt. Dan had je ook gewoon Hamilton kunnen nemen op 12.

Geen receivers voor de Packers is wel weer hilarisch. Waarom neem je een linebacker als je die niet heel hard nodig hebt? En waarom Walker ipv Nakobe Dean?
Demain, on roule
  vrijdag 29 april 2022 @ 10:08:20 #245
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_204574501
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 03:21 schreef Breidniet het volgende:
Eerste trade van de Draft, Saints traden met de Commies voor pick 11, Saints on the clock.
(pick 16, +3rde en 4rde ronde pick)

11. Chris Olave, WR, ok? dacht dat de Saints een QB nodig hadden :{

Lions traden met de Vikings voor pick 12 en 46 voor
(Pick 32,34 en 66)

Dit moet wel voor een QB zijn.

Nope.

12. Jameson Williams, WR, denken ze bij de Lions dat ze kunnen bouwen met Goff :')
Je weet het nooit maar in deze draft in de top15 omhoog traden voor een QB lijkt mij niet verstandig :D. Je kan ook dit jaar een supporting cast draften voor de QB die je volgend jaar wil pakken. Een goede WR met een jaar ervaring is dan wel lekker om te hebben. Plus die WR heeft een 5th year option wat met de huidige contracten ook een bonus is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_204574506
Er zitten voor de 49ers nog wel een aantal aardige spelers tussen, waarbij ze denk ik wel moeten traden om een hogere pick in de 2e ronde te krijgen. Zou zeer tevreden zijn met Gordon, Pitre of Brisker als defensieve help (zoals er best nog wel veel goede defensieve spelers beschikbaar zijn), maar ook Watson zal vast nog op het lijstje staan van Lynch.

Wat een trades toch weer, twee keer Brown getraded voor first rounders en onderling ook veel wisselingen. Leuk hoe de Rams reageren op Cole Strange naar de Patriots. Ze hadden gedacht dat hij nog beschikbaar zou kunnen zijn op 104, wordt het een first rounder.
pi_204574513
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:08 schreef PirE het volgende:

[..]
Je weet het nooit maar in deze draft in de top15 omhoog traden voor een QB lijkt mij niet verstandig :D. Je kan ook dit jaar een supporting cast draften voor de QB die je volgend jaar wil pakken. Een goede WR met een jaar ervaring is dan wel lekker om te hebben. Plus die WR heeft een 5th year option wat met de huidige contracten ook een bonus is.
Gaan de Seahawks nu omhoog traden voor Willis in round 2? Zou geen gek idee zijn.
Demain, on roule
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 april 2022 @ 10:16:25 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204574576
Willis nog steeds on the board, interessant. Kut dat de Panthers geen pick hebben in 2nd round. Denk ook niet dat ze Sam gaan kwijtraken. Vorig jaar echt grote fout gemaakt door voor hem te kiezen.

Panthers picks voor volgend jaar:

2023 1 - Own
2023 2 - Own
2023 3 - Own
2023 4 - Own
2023 5 - Own
2023 7 - Own

Best case scenario zou zijn om dit jaar weer maar te tanken. Wat meer offensive line draften. De verdediging is prima, RB's zijn prima, receivers zijn ook echt wel top, dus nu aanvullen en volgend jaar knallen met een goede QB class die er gaat komen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 10:17:29 #249
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_204574587
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:10 schreef Mykonos het volgende:

[..]
Gaan de Seahawks nu omhoog traden voor Willis in round 2? Zou geen gek idee zijn.
Ik hoop het niet. 2/3 ronde is gevuld met vergelijkbaar talent. Gewoon de 3 picks houden en bouwen. Op dit moment heeft Seattle zoveel mogelijk spelers nodig voor een nieuwe core. Misschien als hij in hun schoot valt maar we hebben de afgelopen jaren veel te vaak lopen reachen voor spelers die uiteindelijk flopten.

Gewoon LOCKed in _O_ _O_ en met Cross kunnen we hopelijk eindelijk eens een fatsoenlijke line gaan bouwen. Al was Wilson ook wel schuldig daaraan maar dat zal je zien als je volgend jaar Denver kijkt ;).

En volgend jaar dit:
Round 1: Broncos, Seahawks
Round 2: Broncos, Seahawks
Round 3: Seahawks
Round 4: Seahawks
Round 5: Seahawks, Steelers
Round 6: Seahawks
Round 7: Seahawks

Dan moeten we knallen *O*
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_204574715
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:10 schreef Mykonos het volgende:

[..]
Gaan de Seahawks nu omhoog traden voor Willis in round 2? Zou geen gek idee zijn.
Ik verwacht wel dat TB wordt platgebeld met trade verzoeken voor pick 33. Er gaat er vast één toehappen met een feitelijk te hoog bod. Ben benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')