He jammerquote:
Yep zo te zien is die man direct doorquote:Op maandag 14 februari 2022 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu weer eerst de vijf voor de herkansing en dan drie voor de emerging donderdag, neem ik aan.
Ja, dat gaat wat worden donderdag.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Yep zo te zien is die man direct door
Komt kale baard niet uit Malta? Dan weet je het wel.quote:
Ik zie het nu helemaal voor me dat we als groepje Nederlandse toeristen naar dat winkeltje gaan vanwege die reclamequote:Op maandag 14 februari 2022 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan ook echt bij die ene sigarenboer iets kopen en zeggen dat je hun reclame gezien had.
Nee dat is morgen, er staan gewoon andere vlaggetjes bij vandaagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:09 schreef NailQueen het volgende:
Dit waren toch de artiesten uit San Marino zelf?
Nee, daar gaat ze een beetje de mis in, maar het heeft wel potentiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
In het hoge vind ik het niet zo fijn
Weet niet of de Boomer jury daar zo op zit te wachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
DIe kan nog wel eens voor opschudding zorgen
Daarom juistquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Weet niet of de Boomer jury daar zo op zit te wachten
Ik hoop het ergens wel, die moeten dat gewoon kunnen in principe.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef Momo het volgende:
Zouden ze dat ook doen met die grote artiesten zonder in ears?
Als ze zo blijven zingen kan ik mij dat voorstellenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat het tot middennacht vol hou. Morgen op mijn vrije dag moet ik er ook vroeg uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |