Prima stem inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
Rare roze vlekkenmevrouw mag door wat mij betreft
Ja deze vind ik ook best goedquote:Op maandag 14 februari 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
Rare roze vlekkenmevrouw mag door wat mij betreft
Vermoedelijk een van de mensen waarmee Bob heeft gewerkt.quote:
Ja dat vraag ik mij dus ook af, in het gewone leven zouden niet veel mensen van rond de 60 jaar echt goed kunnen horen wat nu zou werken in de charts.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:47 schreef molloot200 het volgende:
De gemiddelde leeftijd van de jury is zo extreem hoog, dat gaat zo toch niet werken joh
Weltrusten!quote:Op maandag 14 februari 2022 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Oke mensen ik ga er bij liggen. Tot morgen!
Ik denk dat alle kandidaten van gisteren ze hebben meegenomen.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:04 schreef H_T het volgende:
Eigenlijk mist er nog zo'n ketting langs zijn been
Ik ga voor die laatste 2 en die eerste kan ik niet meer herinnerenquote:Op maandag 14 februari 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
Tot nu toe ga ik voor Braziliaanse en roze vlekken mevrouw en gothlord Luca
Gele jurk, mogelijk met een flamingo er op, was als derde of vierde van de avondquote:Op maandag 14 februari 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga voor die laatste 2 en die eerste kan ik niet meer herinneren
quote:Op maandag 14 februari 2022 23:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Gele jurk, mogelijk met een flamingo er op, was als derde of vierde van de avond
Voor mij niet iig.quote:
Dan hebben ze nog sneller bepaald wie verder is dan gisteren.quote:
He jammerquote:
Yep zo te zien is die man direct doorquote:Op maandag 14 februari 2022 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu weer eerst de vijf voor de herkansing en dan drie voor de emerging donderdag, neem ik aan.
Ja, dat gaat wat worden donderdag.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Yep zo te zien is die man direct door
Komt kale baard niet uit Malta? Dan weet je het wel.quote:
Ik zie het nu helemaal voor me dat we als groepje Nederlandse toeristen naar dat winkeltje gaan vanwege die reclamequote:Op maandag 14 februari 2022 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan ook echt bij die ene sigarenboer iets kopen en zeggen dat je hun reclame gezien had.
Nee dat is morgen, er staan gewoon andere vlaggetjes bij vandaagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:09 schreef NailQueen het volgende:
Dit waren toch de artiesten uit San Marino zelf?
Nee, daar gaat ze een beetje de mis in, maar het heeft wel potentiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
In het hoge vind ik het niet zo fijn
Weet niet of de Boomer jury daar zo op zit te wachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
DIe kan nog wel eens voor opschudding zorgen
Daarom juistquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Weet niet of de Boomer jury daar zo op zit te wachten
Ik hoop het ergens wel, die moeten dat gewoon kunnen in principe.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef Momo het volgende:
Zouden ze dat ook doen met die grote artiesten zonder in ears?
Als ze zo blijven zingen kan ik mij dat voorstellenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat het tot middennacht vol hou. Morgen op mijn vrije dag moet ik er ook vroeg uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |