SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Ga naar een supportgroup voor nymphomanen. Daar kun je makkelijk vissenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook wel flauw, wij mannen krijgen nauwlijks pics
Jij bent gewoon een soort Historquote:Op zondag 13 februari 2022 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga over mijn eigen blikken
Fok! dus.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga naar een supportgroup voor nymphomanen. Daar kun je makkelijk vissen
Neehquote:Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe zit het daar qua wachtlijsten?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer, wat flauw.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben samen een kind; ze gebruiken samen drugs. Dat vindt jeugdzorg niet zo leuk.
Pakken ze dat kind af maken ze toch weer een nieuwe.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben samen een kind; ze gebruiken samen drugs. Dat vindt jeugdzorg niet zo leuk.
Is het niet gewoon met binnenloop?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zit het daar qua wachtlijsten?
Jamie zal wel zeggen dat ze haar sleutels had laten vallen en die aan het zoeken was.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Je ziet niet heel veel, maar genoeg.
Die dingen zijn gewoon minstens 60 jaar oud.quote:
Ja dat is oude meuk idd.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon minstens 60 jaar oud.
Verrot slaan is dan de enige oplossingquote:Op zondag 13 februari 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is zij wel extreem dom, zuur en irritant.
Maar wel effectief.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon minstens 60 jaar oud.
Ja misschien verdient ze het dubbel en dwars.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is zij wel extreem dom, zuur en irritant.
De opvolger is een soort kleinere B-2. De eerste twee daarvan zijn al gemaakt, maar er zijn nog geen foto's van. Het ding heet de B-21 Raider. Het plan is er minimaal 100 te bouwen.quote:
Je bent sowieso redelijk debiel als je bij zo’n mafketel blijft.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja misschien verdient ze het dubbel en dwars.
Stockholmsyndroom. Is niet de eerste keer dat ze tikken krijgt.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent sowieso redelijk debiel als je bij zo’n mafketel blijft.
Hopelijk gaan ze de B-100 niet inzettenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
De opvolger is een soort kleinere B-2. De eerste twee daarvan zijn al gemaakt, maar er zijn nog geen foto's van. Het ding heet de B-21 Raider. Het plan is er minimaal 100 te bouwen.
[ afbeelding ]
Denk dat ze vooral bang is haar kind kwijt te raken.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die nu denken "als hij mijn mannetje was deed hij dat niet want ik ben beter en heter"quote:Op zondag 13 februari 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Het is sowieso makkelijker om weg te gaan als er geen kinderen zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral bang is haar kind kwijt te raken.
Zolang er coke is is het gezellige boel.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die nu denken "als hij mijn mannetje was deed hij dat niet want ik ben beter en heter"
Er zal toch geen rechter zijn die een kind aan hem toewijst?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral bang is haar kind kwijt te raken.
Die kende ik nog niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
De opvolger is een soort kleinere B-2. De eerste twee daarvan zijn al gemaakt, maar er zijn nog geen foto's van. Het ding heet de B-21 Raider. Het plan is er minimaal 100 te bouwen.
[ afbeelding ]
Vervelende kut etter is het en zij is ook gewoon een cokehead, case closedquote:Op zondag 13 februari 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die nu denken "als hij mijn mannetje was deed hij dat niet want ik ben beter en heter"
Ook niet aan haar.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zal toch geen rechter zijn die een kind aan hem toewijst?
Ja, “ik krijg hem wel in het gareel”.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees overal nu dat zij drugsverslaafd is ofzo. Hij vast ook wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zal toch geen rechter zijn die een kind aan hem toewijst?
"Beter dan achter de kassa bij de LIDL"quote:Op zondag 13 februari 2022 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang er coke is is het gezellige boel.
Mja. Misschien verdienen ze elkaar ook wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Lees overal nu dat zij drugsverslaafd is ofzo. Hij vast ook wel.
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze keer plaatsen ze kind misschien wel bij jou.
Uitstraling kan best een weeshuis beginnenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze keer plaatsen ze kind misschien wel bij jou.
Iets kaals en roze komt er hier niet in, ben meer van het harige en de kraaloogjes.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uitstraling kan best een weeshuis beginnen
Eindelijk, kan ik zo tenminste naar bedquote:
nee?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bloemen stonden voor de deur?
ze had gehoopt dat ze voor Valentijnsdag opgepikt zou worden met een limo en daarna naar een zonnig oord zou vliegen.quote:
keek net nog op de insta van de tinder swindlerquote:Op zondag 13 februari 2022 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ze had gehoopt dat ze voor Valentijnsdag opgepikt zou worden met een limo en daarna naar een zonnig oord zou vliegen.
Zou wel erg toevallig zijnquote:Op zondag 13 februari 2022 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal toch niet dat er een andere b. Bal in het complex woont
Kan nog hè, Valentijnsdag is over 25 uur pas voorbijquote:Op zondag 13 februari 2022 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ze had gehoopt dat ze voor Valentijnsdag opgepikt zou worden met een limo en daarna naar een zonnig oord zou vliegen.
ballie op de brugquote:Op zondag 13 februari 2022 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gesloopt en net weer die brug over
Zware werkdag dus.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien moeten we het haar een keer cadeau doen gewoon.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nog hè, Valentijnsdag is over 25 uur pas voorbij
wat>quote:Op zondag 13 februari 2022 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moeten we het haar een keer cadeau doen gewoon.
Wat heb je toch met die brug?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je ophalen op je werk en meteen door naar het vliegveld om naar de zon te vliegen. Uitstraling pakt je koffer wel in.quote:
Doet die vast een hele kleine goude bikini erinquote:Op zondag 13 februari 2022 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je ophalen op je werk en meteen door naar het vliegveld om naar de zon te vliegen. Uitstraling pakt je koffer wel in.
Ik was dit net aan het typen.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet die vast een hele kleine goude bikini erin
Heeft je vriendin die ook?quote:Op zondag 13 februari 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Stringbikinitje erin om mee te flossen savonds.
Een romantische reis naar Renesse!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Krijg ik dan een vlucht naar IJsland of Canada ofzo?
Wilden je eigenlijk naar London sturen. Maar dit kan ook.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Krijg ik dan een vlucht naar IJsland of Canada ofzo?
Daar wou ik wel bij zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
Bitterbal heeft geen bikini nodig hoor.
Die zwemt gewoon in doorzichtig ondergoed.
Lijkt me sterk dat die daar wonen.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja de vrijheid van kledingkeuze is wat verandert. Sissende mocros en zulks
In Zandvoort?quote:Op zondag 13 februari 2022 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die daar wonen.
Hele dorp in rep en roer.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
In het plaatselijke buitenbad was deze zomer een profvoetballer met vriendin, en die had alleen een touwtje aan.
Nu moet je binnenblijven tijdens de storm donderdag en vrijdag. Anders zou je heel Nederland besmetten.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
GGD is snelin minder dan 6u na test een positieve uitslag..
Of ik ben gewoon zo'n superspreader dat de kweek niet zo lang moet staan
Ga speciaal voor jou vanaf mn balkon staan hoestenquote:Op zondag 13 februari 2022 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu moet je binnenblijven tijdens de storm donderdag en vrijdag. Anders zou je heel Nederland besmetten.
Waar woon je ook alweer? Dan kom ik even op bezoekquote:Op zondag 13 februari 2022 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
GGD is snelin minder dan 6u na test een positieve uitslag..
Of ik ben gewoon zo'n superspreader dat de kweek niet zo lang moet staan
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga speciaal voor jou vanaf mn balkon staan hoesten
Noorden des lands boeit niet zoquote:Op zondag 13 februari 2022 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]Wordt nog een leuke storm. Springtij erbij en flinke stuwing bij de Eems en de Elbemonding.
Volgens mij zijn die stormen niet zo heel precies van tevoren te voorspellen, dus misschien verschuift het hoogtepunt nog wel naar jou.quote:
Scheelt maar een paar centimeter ten opzichte van vrijdag.quote:En zaterdag/zondag is 't pas echt spring tij.. We gaan 't wel meemaken weertijd van 't jaar he..
klopt.. de laatste storm die 'meeviel' volgens sommigen had in eerste instantie en hele korte piek maar dat werd toch ook een nogal uitgetrokken heuvel.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die stormen niet zo heel precies van tevoren te voorspellen, dus misschien verschuift het hoogtepunt nog wel naar jou.
Die paar cm doen heel veel voor stroomsnelheden. Zeker met stuwing waarbij de tijden van hoog / laag water ook nog verschoven worden onder invloed van die stuwing tov wat de maan doet.quote:[..]
Scheelt maar een paar centimeter ten opzichte van vrijdag.En ik ga het niet meemaken want storm stelt hier nooit iets voor.
Maar de invloed van de maan is toch een soort sinusvormige grafiek? Dichtbij de top heb je een aantal dagen met bijna springtij. Zou het verschil in effecten tussen vrijdag en zaterdag echt groot zijn, buiten die paar cm waterhoogte?quote:Op zondag 13 februari 2022 23:48 schreef FranticDJ het volgende:
Die paar cm doen heel veel voor stroomsnelheden. Zeker met stuwing waarbij de tijden van hoog / laag water ook nog verschoven worden onder invloed van die stuwing tov wat de maan doet.
dat hangt helemaal van de wind en stuwing afquote:Op zondag 13 februari 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar de invloed van de maan is toch een soort sinusvormige grafiek? Dichtbij de top heb je een aantal dagen met bijna springtij. Zou het verschil in effecten tussen vrijdag en zaterdag echt groot zijn, buiten die paar cm waterhoogte?
In '53 was de opzet 3,05 meter. Bij orkanen in de VS is dat nog veel extremer soms. Katrina had wel tegen de 10 meter op sommige plekken, geloof ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:50 schreef FranticDJ het volgende:
Bv. laatste keer was het ook springtij, maar daar kwam door de stuwing nog eens 150cm bovenop. Wat vrij extreem is. War er normaal zo'n 5u tussen lw en hw zit en 7 tussen hw en lw was dat nu 4 en 8. Dat maakt ook nogal uit.
Waar de stroom normaal 2 knopen is stond ineens 5 knopen..
jupquote:Op zondag 13 februari 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
In '53 was de opzet 3,05 meter. Bij orkanen in de VS is dat nog veel extremer soms. Katrina had wel tegen de 10 meter op sommige plekken, geloof ik.
Maar bij gelijke windomstandigheden, denk ik niet dat er heel veel verschil zit tussen één of twee dagen voor springtij in effecten op stroming etc.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat hangt helemaal van de wind en stuwing af
dan is de tweede dag altijd sterker, opbouwingstijd enzoquote:Op zondag 13 februari 2022 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar bij gelijke windomstandigheden, denk ik niet dat er heel veel verschil zit tussen één of twee dagen voor springtij in effecten op stroming etc.
Ik hoor het wel als het westen onderstroomt.quote:Op maandag 14 februari 2022 00:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan is de tweede dag altijd sterker, opbouwingstijd enzo
Zo'n vaart zal t niet lopenquote:Op maandag 14 februari 2022 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als het westen onderstroomt.![]()
Nu slapen!
Yup. Had eigenlijk nog wel een uurtje willen slapenquote:
Of twee.quote:Op maandag 14 februari 2022 06:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Had eigenlijk nog wel een uurtje willen slapen
Ja dat zou ook prima zijnquote:
Dat heb ik ook. Bang om je te verslapen ofzo. Niet dat ik me ooit verslaap maar tochquote:Op maandag 14 februari 2022 06:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje brakke nacht kon altijd als ik weet dat ok er vroeg uit moet. Dan ben ik een uur voor de wekker wakker en val dan niet echt meer in slaap
Achja. Vandaag dagje werken. Morgen verhuizen en dan is de week alweer halverwege.quote:Op maandag 14 februari 2022 06:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zou ook prima zijn
[..]
Dat heb ik ook. Bang om je te verslapen ofzo. Niet dat ik me ooit verslaap maar toch
Ga je verhuizenquote:Op maandag 14 februari 2022 07:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achja. Vandaag dagje werken. Morgen verhuizen en dan is de week alweer halverwege.
Oh ja, dat was ook vannacht.quote:
Dat geldt sowieso voor Amerikaanse sporten.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een kermiswansmaak is dat toch
heb sowieso niks met die sport. En die act maakt het er ook niet beter opquote:Op maandag 14 februari 2022 07:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook vannacht.
Prima doorheen geslapen
Nou, de sport op zich vind ik wel leuk, maar het hele theater van de superbowl boeit me totaal niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb sowieso niks met die sport. En die act maakt het er ook niet beter op
Het land van kraaltjes, glitters, gesmolten nepkaas en van dansende aapjes.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat geldt sowieso voor Amerikaanse sporten.
dimmy has a dream.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het land van kraaltjes, glitters, gesmolten nepkaas en van dansende aapjes.
“Cheddar”quote:Op maandag 14 februari 2022 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het land van kraaltjes, glitters, gesmolten nepkaas en van dansende aapjes.
een sport die 2/3 van de tijd stil ligt is voor dat land prima want dan kan er weer een commercial tussendoor. Maar ik vind het een draak om naar te kijken. Basketball vind ik stukken leuker wat dat betreft.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, de sport op zich vind ik wel leuk, maar het hele theater van de superbowl boeit me totaal niet.
Ik zal er niet om 4 uur snachts mn bed voor uit komen.
Ooit eens naar de Amsterdam Admirals geweest. Jezus, dat duurde úúúren en toen waren ze net begonnenquote:Op maandag 14 februari 2022 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een sport die 2/3 van de tijd stil ligt is voor dat land prima want dan kan er weer een commercial tussendoor. Maar ik vind het een draak om naar te kijken. Basketball vind ik stukken leuker wat dat betreft.
Wat dat betreft kun je nog beter naar tien brakende Russen rond een wodkafles kijken.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit eens naar de Amsterdam Admirals geweest. Jezus, dat duurde úúúren en toen waren ze net begonnen
beter dan nog om gematigd die wodka mee te drinken dan kan je er ook nog om lachenquote:Op maandag 14 februari 2022 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je nog beter naar tien brakende Russen rond een wodkafles kijken.
deze weke niet, stormachtig weekjequote:Op maandag 14 februari 2022 08:08 schreef Karzai het volgende:
Budabaggerweer, wanneer begint de lente eindelijk eens
eerst winter nog evenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:08 schreef Karzai het volgende:
21 maartquote:Op maandag 14 februari 2022 08:08 schreef Karzai het volgende:
als Russen in je vakantiepark arriveren ben je niet blijquote:Op maandag 14 februari 2022 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Gedroomd dat ik in een vakantiehuisje was en dat de Russen kwamen.
Ok Halbequote:Op maandag 14 februari 2022 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Nee het was geen fijne droom.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als Russen in je vakantiepark arriveren ben je niet blij
Heb je wel weer eens een keertje seksquote:Op maandag 14 februari 2022 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Yup. Bij STEM studies valt het nog mee, maar verder is alles divers en inclusiefquote:Op maandag 14 februari 2022 08:16 schreef Koen66 het volgende:
ik hoorde iets op het nieuws vanochtend dat woke het goed doet op universiteiten. voordat junior daaraan begint wordt het echt tijd voor een goed gesprek
Dat nog niet eens, werd gewoon in elkaar gemept. Dachten zeker dat ik een vent was. Komt door de baard.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel weer eens een keertje seks
inclusiviteit kom ik nog wel overheen maar dat gewauwel van de geschiedenis herschrijven trek ik maar matigquote:Op maandag 14 februari 2022 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yup. Bij STEM studies valt het nog mee, maar verder is alles divers en inclusief
Russen en Lidl Kleine in droonquote:Op maandag 14 februari 2022 08:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, werd gewoon in elkaar gemept. Dachten zeker dat ik een vent was. Komt door de baard.
oh oh oh wat was Trumpie een oorlogzuchtig type, Biden is de vredesduif die we zochtenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:22 schreef UitStraling het volgende:
Aankomende woensdag begint de zoveelste grote oorlog onder een Amerikaanse democratische president, zal wel toeval zijn.
Op zich wel een goede zaak dat alle verliezende partijen ook wat mogen meeschrijven in de geschiedenisboeken.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inclusiviteit kom ik nog wel overheen maar dat gewauwel van de geschiedenis herschrijven trek ik maar matig
je bedoelt dat rusland de democratisch gekozen regering vam oekraine dwars zitquote:Op maandag 14 februari 2022 08:22 schreef UitStraling het volgende:
Aankomende woensdag begint de zoveelste grote oorlog onder een Amerikaanse democratische president, zal wel toeval zijn.
dat zeker . maar Woke wil de andere partijen wissen, dat noem ik niet meeschrijvenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich wel een goede zaak dat alle verliezende partijen ook wat mogen meeschrijven in de geschiedenisboeken.
zou het terugmikken, wil geen hartjes van die lutsersquote:Op maandag 14 februari 2022 08:25 schreef Karzai het volgende:
Krijg 3en d66 valentijnskaart met een hartjeslollie in mijn handen gedrukt
trump was oorlogzuchtig op eigen grond tegen eigen mensenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh oh oh wat was Trumpie een oorlogzuchtig type, Biden is de vredesduif die we zochten
daar heeft de rest van de wereld tenminste gene last van, sneu voor diegenen die dat betreft welquote:Op maandag 14 februari 2022 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
trump was oorlogzuchtig op eigen grond tegen eigen mensen
Baseball is misschien nog dramatischer.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een sport die 2/3 van de tijd stil ligt is voor dat land prima want dan kan er weer een commercial tussendoor. Maar ik vind het een draak om naar te kijken. Basketball vind ik stukken leuker wat dat betreft.
verkiezingenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:27 schreef Karzai het volgende:
De verkiezingen zijn volgende maand toch pas, lag ook al een cda folder op de mat
quote:Op maandag 14 februari 2022 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
trump was oorlogzuchtig op eigen grond tegen eigen mensen
Hebben ze je weg gepest?quote:Op maandag 14 februari 2022 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, laat maar weer, ik ga wel elders posten.
Ik heb echt geen zin in dit politieke geneuzel.quote:
echte russen, of de vrouwenproblemen?quote:Op maandag 14 februari 2022 08:16 schreef CherryLips het volgende:
behalve dat wereldhandel veel op $ is gebaseerd en het dus wereldwijde consequeties kon hebbenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heeft de rest van de wereld tenminste gene last van, sneu voor diegenen die dat betreft wel
Politiek is altijd geneuzelquote:Op maandag 14 februari 2022 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in dit politieke geneuzel.
Oekraïne is de baarmoeder van Rusland en Oekraïne is het hart van Rusland, geloof niet dat ze het goed kunnen hebben dat er daar cowboys rond gaan rijden in Abrams tanks.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt dat rusland de democratisch gekozen regering vam oekraine dwars zit
Ja, waarheid wel.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echte russen, of de vrouwenproblemen?
Gemeenteraadverkiezingen zijn wel lekker overzichtelijk.quote:
Ik vind dit belangrijke infoquote:
Ik heb inmiddels 4 koffie op. Laat ze maar komenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ochtendmensen-alert
Dat mensen zoveel hersenactiviteit hebben in de ochtend om zoveel te kunnen praten
rusland heeft niet zoveel te willen tenzij ze een oorlog startenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oekraïne is de baarmoeder van Rusland en Oekraïne is het hart van Rusland, geloof niet dat ze het goed kunnen hebben dat er daar cowboys rond gaan rijden in Abrams tanks.
Brrr!quote:Op maandag 14 februari 2022 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ochtendmensen-alert
Dat mensen zoveel hersenactiviteit hebben in de ochtend om zoveel te kunnen praten
Het is ook allemaal ingewikkeld voor de vrouwtjes hè.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in dit politieke geneuzel.
Gewoon terug grommen en gooien met losse kantoorartikelen.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ochtendmensen-alert
Meer koffie drinkenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ochtendmensen-alert
Aah schattig.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:36 schreef Karzai het volgende:
Busje komt zo, kijk die wil ook mee
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 14 februari 2022 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik krijg een Traject Vrij-abonnement van mijn werk. Kan ik dus voortaan gratis reizen tussen Dordt en Den Haag
Geen Audi A8 om heen en weer te blaffen?quote:Op maandag 14 februari 2022 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik krijg een Traject Vrij-abonnement van mijn werk. Kan ik dus voortaan gratis reizen tussen Dordt en Den Haag
Toch wel eerste klas hè?quote:Op maandag 14 februari 2022 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Met AA platen zekerquote:Op maandag 14 februari 2022 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen Audi A8 om heen en weer te blaffen?
Neequote:Op maandag 14 februari 2022 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen Audi A8 om heen en weer te blaffen?
Ik kan je vertellen dat de liefde en een besmettelijke ziekte niet eens zover uit elkaar liggen.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allen, vandaag 3:49 extra grijzigheid kado![]()
[ afbeelding ]
Either way, ik ben immuunquote:Op maandag 14 februari 2022 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de liefde en een besmettelijke ziekte niet eens zover uit elkaar liggen.
hier ook niet, heeft ook weinig zin met die 4 partijen is het redelijk makkelijk kiezen.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn gemeente heeft geen stemwijzer.
Ah well, dan stem ik wel weer op m'n kapper denk ik.
Gewoon lokaal stemmenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn gemeente heeft geen stemwijzer.
Ah well, dan stem ik wel weer op m'n kapper denk ik.
Was dat niet die driekwarter die met een kratje pils in z'n nek even een busje ging verplaatsen?quote:
Watquote:Op maandag 14 februari 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat niet die driekwarter die met een kratje pils in z'n nek even een busje ging verplaatsen?
ja, dat lijkt me wel sanasoufi jaquote:
nee, dat was Kreequote:Op maandag 14 februari 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat niet die driekwarter die met een kratje pils in z'n nek even een busje ging verplaatsen?
of nee dat was kree misschien. Haal ze weleens doorelkaarquote:
Maar zit 100% onder een VPN.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat lijkt me wel sanasoufi ja
Kluun is gek maar zover ik weet geen alcoholist.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of nee dat was kree misschien. Haal ze weleens doorelkaar
Nee, de grootste lokale partij ben ik het op teveel punten mee oneens.quote:
Dat kan ik moeilijk beoordelen.quote:
ambtenarenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Vorige account mocht ook blijven want geen matchende kloonscan met Kluun1985. Is uiteindelijk zelf op anoniem gegaan omdat iedereen het toch door had (behalve de FA's).quote:Op maandag 14 februari 2022 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat kan ik moeilijk beoordelen.
Maar de pcr test is duidelijk de nieuwe tandarts
Kleinere lokale partij danquote:Op maandag 14 februari 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de grootste lokale partij ben ik het op teveel punten mee oneens.
I zal wel moeten als hij z'n rijbewijs terug wilquote:Op maandag 14 februari 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Kree is wel goed bezig, las ik laatst.
quote:Op maandag 14 februari 2022 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)te-pletter-in-mexico
Ach, zo lang hij/zij niet begint over die dikke zanger van hem/haar boeit het me niet veelquote:Op maandag 14 februari 2022 08:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Vorige account mocht ook blijven want geen matchende kloonscan met Kluun1985. Is uiteindelijk zelf op anoniem gegaan omdat iedereen het toch door had (behalve de FA's).
Of tanden.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, zo lang hij/zij niet begint over die dikke zanger van hem/haar boeit het me niet veel
matige kloonscan danquote:Op maandag 14 februari 2022 08:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Vorige account mocht ook blijven want geen matchende kloonscan met Kluun1985. Is uiteindelijk zelf op anoniem gegaan omdat iedereen het toch door had (behalve de FA's).
Ik hou het wel bij m'n kapper.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kleinere lokale partij dan
Ik zie dat een oud klasgenoot nu penningmeester is van de lokale cda fractie. Toch weer een minpuntje voor het cdaquote:Op maandag 14 februari 2022 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij m'n kapper.
Pehehe, geen hoge pet van op?quote:Op maandag 14 februari 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie dat een oud klasgenoot nu penningmeester is van de lokale cda fractie. Toch weer een minpuntje voor het cda
Meeste van het land wel.quote:
Je wil geen oorlog triggeren hierdoor natuurlijk. Minderjarig meisje was blijkbaar ook wat lastiger te controleren/aan te pakken.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:08 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)doen-aan-spelen.html
OS hernoemen naar ODS ?
Het is toch sowieso 1 grote grap dat Rusland voor X aantal jaar overal geband is en vervolgens overal vrolijk meedoen met een iets aangepast shirtjequote:Op maandag 14 februari 2022 09:08 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)doen-aan-spelen.html
OS hernoemen naar ODS ?
nee, maar goed, zo heeft elke partij wel figuren die ik niet voor vol aanziequote:
Komen ze vandaag je raam doen enzo?quote:Op maandag 14 februari 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je andere IP hebt kunnen ze je niet matchen.
Nee volgende maand. Ze gaan vandaag dingen onder ramen vervangen en isolatie verbeteren. Maar dit staat los van ramen vervangen enz, heb schimmel onder het raam namelijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komen ze vandaag je raam doen enzo?
Duurt nog een maand oid hoor, je hebt nog even de tijd.quote:
Ik zie net dat een oud klasgenoot nu fractievoorzitter is van de lokale D66.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar goed, zo heeft elke partij wel figuren die ik niet voor vol aanzie
Nee, nog nietquote:Op maandag 14 februari 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
ben je wel al officieel ingezworen als ambtenaar @:budapestenaar ?
of doen ze daar niet meer aan?
Nou dat weer. Wacht eerst maar even op je nieuwe raamquote:Op maandag 14 februari 2022 09:19 schreef Ama het volgende:
Deze huizen schimmelen ook eigenlijk wel snel weg.
Het kan altijd erger:quote:Op maandag 14 februari 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duurt nog een maand oid hoor, je hebt nog even de tijd.
[..]
Ik zie net dat een oud klasgenoot nu fractievoorzitter is van de lokale D66.
Hoezo? Ramen komen volgende maand pas.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat weer. Wacht eerst maar even op je nieuwe raam
Goeie carrièremove van Braddie.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger:
Een oud sc genoot is tegenwoordig 2e kamerlid
quote:Op maandag 14 februari 2022 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger:
Wie?quote:Op maandag 14 februari 2022 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger:
Niet deze sc trouwens, eerder klb geloof ik.quote:
Die gast kan echt helemaal niks. Prima kamervulling welquote:Op maandag 14 februari 2022 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie carrièremove van Braddie.
Nu maak je mij helemaal nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet deze sc trouwens, eerder klb geloof ik.
maar goed, ik weet niet in hoeverre dit privacy gevoelig is en zo.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die gast kan echt helemaal niks. Prima kamervulling wel
Zou zijn pianoskills best willen hebbenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die gast kan echt helemaal niks. Prima kamervulling wel
MI van 50 Cent die als een duvel uit een doosje plopt.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:27 schreef Ama het volgende:
Wtf zie ik ineens 50 cent bij de super bowl.
Ik kijk ook liever rugby.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie dit echt voor me als een stel bejaarden die een medley brengen van hun hits van vroeger.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
Dr.Dre, Snoop Dogg en Eminem stellen niet teleur bij de halftime show.
Matcht wel met mijn verwachtingen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie dit echt voor me als een stel bejaarden die een medley brengen van hun hits van vroeger.
en nee ik heb het niet gekeken en dat zal ook zo blijven
Dit zou een show voor millennials zijn zeiden ze overal, maar ik luisterde nooit naar die muziek.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
Dr.Dre, Snoop Dogg en Eminem stellen niet teleur bij de halftime show.
MI waarbij die veer een giga negerlul isquote:Op maandag 14 februari 2022 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van 50 Cent die als een duvel uit een doosje plopt.
Ik hoor allemaal liedjes die ik zelf ook luister.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie dit echt voor me als een stel bejaarden die een medley brengen van hun hits van vroeger.
Barryquote:Op maandag 14 februari 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
MI waarbij die veer een giga negerlul is
jij bent een rolling Stones in de top2000 adept?quote:Op maandag 14 februari 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die liep er als verdwaalde puppy een beetje bij waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:38 schreef Ama het volgende:
Alleen waarom ze 50 cent ook hebben meegenomen is mij even de vraag.
nee?quote:Op maandag 14 februari 2022 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent een rolling Stones in de top2000 adept?
ik luister niet naar de stones en niet naar de top2000quote:Op maandag 14 februari 2022 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ok. anders had ik je om de oren geslagen met je eigen post
Poeh dit zijn wel drie toppers hoor.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zou een show voor millennials zijn zeiden ze overal, maar ik luisterde nooit naar die muziek.
Twee minpunten.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik luister niet naar de stones en niet naar de top2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |