SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Ga naar een supportgroup voor nymphomanen. Daar kun je makkelijk vissenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook wel flauw, wij mannen krijgen nauwlijks pics
Jij bent gewoon een soort Historquote:Op zondag 13 februari 2022 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga over mijn eigen blikken
Fok! dus.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga naar een supportgroup voor nymphomanen. Daar kun je makkelijk vissen
Neehquote:Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe zit het daar qua wachtlijsten?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer, wat flauw.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben samen een kind; ze gebruiken samen drugs. Dat vindt jeugdzorg niet zo leuk.
Pakken ze dat kind af maken ze toch weer een nieuwe.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben samen een kind; ze gebruiken samen drugs. Dat vindt jeugdzorg niet zo leuk.
Is het niet gewoon met binnenloop?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zit het daar qua wachtlijsten?
Jamie zal wel zeggen dat ze haar sleutels had laten vallen en die aan het zoeken was.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Je ziet niet heel veel, maar genoeg.
Die dingen zijn gewoon minstens 60 jaar oud.quote:
Ja dat is oude meuk idd.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon minstens 60 jaar oud.
Verrot slaan is dan de enige oplossingquote:Op zondag 13 februari 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is zij wel extreem dom, zuur en irritant.
Maar wel effectief.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon minstens 60 jaar oud.
Ja misschien verdient ze het dubbel en dwars.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is zij wel extreem dom, zuur en irritant.
De opvolger is een soort kleinere B-2. De eerste twee daarvan zijn al gemaakt, maar er zijn nog geen foto's van. Het ding heet de B-21 Raider. Het plan is er minimaal 100 te bouwen.quote:
Je bent sowieso redelijk debiel als je bij zo’n mafketel blijft.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja misschien verdient ze het dubbel en dwars.
Stockholmsyndroom. Is niet de eerste keer dat ze tikken krijgt.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent sowieso redelijk debiel als je bij zo’n mafketel blijft.
Hopelijk gaan ze de B-100 niet inzettenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
De opvolger is een soort kleinere B-2. De eerste twee daarvan zijn al gemaakt, maar er zijn nog geen foto's van. Het ding heet de B-21 Raider. Het plan is er minimaal 100 te bouwen.
[ afbeelding ]
Denk dat ze vooral bang is haar kind kwijt te raken.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die nu denken "als hij mijn mannetje was deed hij dat niet want ik ben beter en heter"quote:Op zondag 13 februari 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Het is sowieso makkelijker om weg te gaan als er geen kinderen zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral bang is haar kind kwijt te raken.
Zolang er coke is is het gezellige boel.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die nu denken "als hij mijn mannetje was deed hij dat niet want ik ben beter en heter"
Er zal toch geen rechter zijn die een kind aan hem toewijst?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral bang is haar kind kwijt te raken.
Die kende ik nog niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
De opvolger is een soort kleinere B-2. De eerste twee daarvan zijn al gemaakt, maar er zijn nog geen foto's van. Het ding heet de B-21 Raider. Het plan is er minimaal 100 te bouwen.
[ afbeelding ]
Vervelende kut etter is het en zij is ook gewoon een cokehead, case closedquote:Op zondag 13 februari 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die nu denken "als hij mijn mannetje was deed hij dat niet want ik ben beter en heter"
Ook niet aan haar.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zal toch geen rechter zijn die een kind aan hem toewijst?
Ja, “ik krijg hem wel in het gareel”.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees overal nu dat zij drugsverslaafd is ofzo. Hij vast ook wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zal toch geen rechter zijn die een kind aan hem toewijst?
"Beter dan achter de kassa bij de LIDL"quote:Op zondag 13 februari 2022 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang er coke is is het gezellige boel.
Mja. Misschien verdienen ze elkaar ook wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Lees overal nu dat zij drugsverslaafd is ofzo. Hij vast ook wel.
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze keer plaatsen ze kind misschien wel bij jou.
Uitstraling kan best een weeshuis beginnenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze keer plaatsen ze kind misschien wel bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |