Eenhoorn? dat is die baseballer die van AZ een soort sekte heeft gemaakt, dat is toch geen TD plus alles wat van AZ komt is shit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef -XOR- het volgende:
Het lijkt me wel wat om Jan Vertonghen een opleidingstraject aan te bieden en zo uiteindelijk door kunnen te groeien tot hoogste technische man. Anders eventueel Eenhoorn bij AZ losweken.
Bryan Royquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een ellende komt hier langs qua namen.
![]()
Nog liever Bryan Roy dan Kluivert of Seedorf.
Bryan Roy. Dan kan je evengoed Willem Engel nemen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een ellende komt hier langs qua namen.
![]()
Nog liever Bryan Roy dan Kluivert of Seedorf.
dat zal best maar kleine clubs halen hun spelers uit kleine netwerken en dat is bij Ajax net even andersquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:42 schreef 297534 het volgende:
Is er geen succesvolle voetbaldirecteur met veel potentie bij een kleinere club?
Ja dat is zo, maar ook dat kan je wel leren als je daar aanleg voor hebt. Overmars had toch ook geen relevante ervaring op dat gebied?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal best maar kleine clubs halen hun spelers uit kleine netwerken en dat is bij Ajax net even anders
Belangrijk bij zo'n TD is ook dat je een groot netwerk hebt, dat ontbreekt er dan vaak aan. Is een heel ander speelveld.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:42 schreef 297534 het volgende:
Is er geen succesvolle voetbaldirecteur met veel potentie bij een kleinere club?
Klopt maar toen zat Ajax ook in een andere positie, laten we zeggen net wat beter dan Feyenoord nu, Overmars heeft het mede opgebouwd tot wat het nu is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:50 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ook dat kan je wel leren als je daar aanleg voor hebt. Overmars had toch ook geen relevante ervaring op dat gebied?
Voor mij zeker niet zoals ik al eerder zei maar het lijkt erop dat ze het nu wel in die hoek zoeken. Dan opteer ik toch voor Mawell, ook wel fijn dat hij bij Mino zit/zat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet het een billenmaatje van vd Sar zijn? Ze kunnen toch wel wat verder kijken dan dat.
Zit een deel van dat netwerk er ook niet dankzij de scouts? Als die gewoon blijven hoef je niet al te veel te verliezen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Belangrijk bij zo'n TD is ook dat je een groot netwerk hebt, dat ontbreekt er dan vaak aan. Is een heel ander speelveld.
Maar Ted van Leeuwengod is altijd welkom.
arsene wenger polsen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Belangrijk bij zo'n TD is ook dat je een groot netwerk hebt, dat ontbreekt er dan vaak aan. Is een heel ander speelveld.
Maar Ted van Leeuwengod is altijd welkom.
Juist, en die organisatie staat er nog. Je gaat nu 1 persoon vervangen, niet de hele organisatie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar toen zat Ajax ook in een andere positie, laten we zeggen net wat beter dan Feyenoord nu, Overmars heeft het mede opgebouwd tot wat het nu is.
Ja dat is zo. Het zal zeker handig zijn om veel mensen te kennen. Maar het omgekeerde lijkt me niet altijd het geval: dat als je veel mensen kent, zoals Snijder, dat je dan per definitie een goede TD zal zijn. Dan heb ik toch liever een onbekendere met aanleg en intelligentie. Die kan dat netwerk dan ook wel opbouwen. En als je bij Ajax TD bent zullen ze de telefoon sowieso wel voor je opnemen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar toen zat Ajax ook in een andere positie, laten we zeggen net wat beter dan Feyenoord nu, Overmars heeft het mede opgebouwd tot wat het nu is.
daarom en ik neem ook aan dat hij meewerkt om het voor z'n opvolger zo makkelijk mogelijk te maken maar iemand aanstellen die zelf niets meebrengt qua (internationaal) netwerk zou jammer zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist, en die organisatie staat er nog. Je gaat nu 1 persoon vervangen, niet de hele organisatie.
Of alles moet door Overmars zijn gedaan.
Een deel wel ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit een deel van dat netwerk er ook niet dankzij de scouts? Als die gewoon blijven hoef je niet al te veel te verliezen.
Ik neem aan dat hij dat echt niet mag. Uit de organisatie is uit de organisatie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom en ik neem ook aan dat hij meewerkt om het voor z'n opvolger zo makkelijk mogelijk te maken maar iemand aanstellen die zelf niets meebrengt qua (internationaal) netwerk zou jammer zijn
wat is er schokkend aan je kennis delen die je hebt opgedaan tot je laatste werkdag?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dat echt niet mag. Uit de organisatie is uit de organisatie.
Zou echt schokkend zijn als hij nog wel mee mag werken.
(Los van dat dat voor Ajax als organisatie wel beter zou zijn).
Die laatste werkdag is toch al geweest?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is er schokkend aan je kennis delen die je hebt opgedaan tot je laatste werkdag?
Ik zie niet in wat daar schokkend aan is. Hij moet gewoon zijn telefoonklapper achterlaten, daar komt het op neer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dat echt niet mag. Uit de organisatie is uit de organisatie.
Natuurlijk blijven zijn fysieke gegeven achter (hopelijk dan).quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:06 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat daar schokkend aan is. Hij moet gewoon zijn telefoonklapper achterlaten, daar komt het op neer.
en?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die laatste werkdag is toch al geweest?
Ze hebben en gaan echt nog wel met hem praten. Dat lijkt me niet meer dan logisch en niet verkeerd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk blijven zijn fysieke gegeven achter (hopelijk dan).
Meewerken zie ik als actief nog meedoen en kennis overdragen die niet vast ligt.
Niet zo overdrijven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft ook allemaal mondelinge afspraken met spelers gemaakt en heeft nog lopende zaken, lijkt mij vrij normaal om dat over te dragen. Daarvoor hoef je ook niet per se op kantoor te komen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit, dat ze hem voorlopig in de Arena en omgeving weren is logisch maar het slaat natuurlijk nergens op dat Ajax het maar moet uitzoeken omdat Marc z'n piemeltje laat zien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft ook allemaal mondelinge afspraken met spelers gemaakt en heeft nog lopende zaken, lijkt mij vrij normaal om dat over te dragen. Daarvoor hoef je ook niet per se op kantoor te komen.
Bij iedere werkgever wordt je voor zijn gedrag gewoon op staande voet ontslagen, dan word je echt niet even terug gehaald of geraadpleegd om mee te denken over je opvolger. Dat gaat bij Ajax als werkgever niet anders zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit, dat ze hem voorlopig in de Arena en omgeving weren is logisch maar het slaat natuurlijk nergens op dat Ajax het maar moet uitzoeken omdat Marc z'n piemeltje laat zien.
Nou ja dit klopt al niet want hij is niet op staande voet ontslagen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij iedere werkgever wordt je voor zijn gedrag gewoon op staande voet ontslagen, dan word je echt niet even terug gehaald of geraadpleegd om mee te denken over je opvolger. Dat gaat bij Ajax als werkgever niet anders zijn.
Nee dat zal die werknemer dan ook nooit doen. In dit geval is dat natuurlijk anders omdat hij zelf is opgestapt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij iedere werkgever wordt je voor zijn gedrag gewoon op staande voet ontslagen, dan word je echt niet even terug gehaald of geraadpleegd om mee te denken over je opvolger. Dat gaat bij Ajax als werkgever niet anders zijn.
Nee, hij had echt een keus.... Je gelooft toch niet echt dat hij de optie had om te blijven zitten neem ik aan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja dit klopt al niet want hij is niet op staande voet ontslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |