Zonder grappen wil ik ze beide niet maar is Kluivert wel degene die er ervaring mee heeft. En Seedorf kan het best leren maar die man is zo stronteigenwijs dat ik daar geen vertrouwen in heb. Niet dat ik wel vertrouwen in Kluivert heb en die man zit ook vol incidenten (meeste recente denk ik dat er allemaal spelers nog gokgeld van hem moesten hebben dus die vertrouw ik niet met een buidel geld). Het worden in ieder geval nu wel fatsoenlijke dickpics.quote:
Hoe ga je als club failliet in 10 weken?quote:
Hehe. Maar wel pizza.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe ga je als club failliet in 10 weken?
En daar zit dan een provisie op van 15.000%?quote:
gerapporteerd bij ggmmquote:
Voor zo’n TD zou ik een moord plegenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ze schijnen in gesprek te zijn met Kluivert. @:caland
Moet het een billenmaatje van vd Sar zijn? Ze kunnen toch wel wat verder kijken dan dat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder grappen wil ik ze beide niet maar is Kluivert wel degene die er ervaring mee heeft. En Seedorf kan het best leren maar die man is zo stronteigenwijs dat ik daar geen vertrouwen in heb. Niet dat ik wel vertrouwen in Kluivert heb en die man zit ook vol incidenten (meeste recente denk ik dat er allemaal spelers nog gokgeld van hem moesten hebben dus die vertrouw ik niet met een buidel geld). Het worden in ieder geval nu wel fatsoenlijke dickpics.
Jantje moet een liedje zingenquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef -XOR- het volgende:
Het lijkt me wel wat om Jan Vertonghen een opleidingstraject aan te bieden en zo uiteindelijk door kunnen te groeien tot hoogste technische man. Anders eventueel Eenhoorn bij AZ losweken.
Nou... Nee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een ellende komt hier langs qua namen.
![]()
Nog liever Bryan Roy dan Kluivert of Seedorf.
Ben wel benieuwd wat Ten Hag gaat doen als beide fit zijn. Brobbey als een soort stormram/joker?quote:
Toby en Jan moeten idd vroeg of laat bij Ajax komen iddquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef -XOR- het volgende:
Het lijkt me wel wat om Jan Vertonghen een opleidingstraject aan te bieden en zo uiteindelijk door kunnen te groeien tot hoogste technische man. Anders eventueel Eenhoorn bij AZ losweken.
Inderdaad. Een man met inhoud. Net als Siem.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef -XOR- het volgende:
Ik kom sinds gisteravond niet meer bij van het lachen inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een ellende komt hier langs qua namen.
![]()
Nog liever Bryan Roy dan Kluivert of Seedorf.
Nou... Nee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kom sinds gisteravond niet meer bij van het lachen inderdaad.
Hoorde overigens maandag bij Voetbalpraat dat Marciano Vink ook genoemd werd. Lijkt me van alle oud-voetballers verreweg de meest intelligente. Nog niet eens zo'n gekke keus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |