abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2022 @ 19:53:51 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203663442
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:49 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Onbestaanbaar. Iemand publiekelijk voor de bus flikkeren maar weigeren te zeggen wat er aan de hand is. No matter what, maar dan deugt je procedure van geen kant.
Dit dus, dit gaat ze de kop kosten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203663568
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit dus, dit gaat ze de kop kosten.
Denk het niet. Het is nou niet bepaald zo dat Gündoğan bij een zichzelf beschaafde vindende partij als Volt past. Daarnaast heeft Volt bakken met geld en is een Europese partij. Dit gaat nauwelijks invloed hebben verwacht ik. Maar het zou wel mooi zijn als het zo is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2022 19:59:09 ]
pi_203663649
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:52 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Lol. Volt geeft enkel aan;

Hebben jullie de schorsing met haar besproken?
Ja, dat is met haar besproken.

Hebben jullie de klachten met haar gedeeld?
Nee, want zij is onderdeel van het onderzoek. Het bureau spreekt eerst met degenen die meldingen doen en naar voren stappen met de klachten. Daarna vindt wederhoor met Nilüfer Gündoğan plaats.

Als je geschorst wordt dan heb je echt zelf wel een behoorlijk vermoeden waarom dat is. Het is niet zo dat mensen die schone handjes hebben plots uit het niets een schorsing aan de broek hebben hangen. Je gelooft toch werkelijk niet zelf dat Gündoğan werkelijk geen enkel idee heeft? Als dat het geval zou zijn dan hoort ze sowieso niet thuis in de Kamer en zou ze nooit meer met mensen moeten werken.

Ik vind het allemaal tamelijk hilarisch. Zowel het handelen van Volt als de reacties vol met allerlei complottheorieën.
Je vertelt een persoon altijd wat er aan de hand is voor je een persbericht uit doet. Dat gaat op in 100% van de gevallen, daar bestaat geen uitzondering op. Dat Volt dat hier niet doet is toch een sterke aanwijzing dat Volt hier minstens zo fout zit als Gundogan misschien zit.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203663684
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je vertelt een persoon altijd wat er aan de hand is voor je een persbericht uit doet. Dat gaat op in 100% van de gevallen, daar bestaat geen uitzondering op. Dat Volt dat hier niet doet is toch een sterke aanwijzing dat Volt hier minstens zo fout zit als Gundogan misschien zit.
Als ik Gundogan was zou ik ook niet meewerken aan het onderzoek. Als je op deze manier de boel insteekt heb ik er geen enkel vertrouwen meer in dat mijn belangen voldoende beschermd worden.
zie email 27 oktober
pi_203663700
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:58 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Denk het niet. Het is nou niet bepaald zo dat Gündoğan bij een zichzelf beschaafde vindende partij als Volt past. Daarnaast heeft Volt bakken met geld en is een Europese partij. Dit gaat nauwelijks invloed hebben verwacht ik. Maar het zou wel mooi zijn als het zo is.
Gundogan laat zich denk ik niet de kamer uit jagen en is veel zichtbaarder. Iedereen krijgt dan bij Volt een 50+ gevoel, een nieuwe partij met mensen die alleen onderling ruzie maken. Heeft 50+ ook de kop gekost ondanks dat die wel het sterke boegbeeld hadden wat Volt mist.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203663765
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Gundogan laat zich denk ik niet de kamer uit jagen en is veel zichtbaarder. Iedereen krijgt dan bij Volt een 50+ gevoel, een nieuwe partij met mensen die alleen onderling ruzie maken. Heeft 50+ ook de kop gekost ondanks dat die wel het sterke boegbeeld hadden wat Volt mist.
Euhm het boegbeeld is geschorst, wat dat ook moge betekenen. Oh je bedoelt die bankier? Nee die kent niemand.
zie email 27 oktober
  maandag 14 februari 2022 @ 20:16:37 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203663975
Het is in ieder geval niet een aanmoediging om als politiek talent lid te worden van Volt.
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 20:19:27 #133
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203664042
Wat een speculaties hier zeg. Ik ken de ernst van de beschuldigingen niet, maar dat deze eerst onderzocht worden voordat het inhoudelijk naar buiten wordt gebracht lijkt me best logisch. Dat ze zelf inhoudelijk nog niet formeel op de hoogte is gebracht kan een keuze zijn om het onderzoek goed uit te kunnen voeren.

Al denk ik dat ze echt wel een vermoeden zal hebben waar t over zal gaan.

Maar omdat er over de inhoud niks publiekelijk wordt gemaakt, zal het wel een machtsstrijd zijn en zijn het 50+ praktijken :'). Ik sluit het niet uit hoor, maar om die conclusie nu al te trekken...
  maandag 14 februari 2022 @ 20:21:25 #134
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203664082
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Euhm het boegbeeld is geschorst, wat dat ook moge betekenen. Oh je bedoelt die bankier? Nee die kent niemand.
Je kunt van Henk Krol veel zeggen, maar niet dat het een bankier is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203664085
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Die haalde wel uit het niets drie zetels voordat Gundogan in beeld kwam met kerona, toch?
pi_203664107
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Je kunt van Henk Krol veel zeggen, maar niet dat het een bankier is.
:D
zie email 27 oktober
pi_203664115
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die haalde wel uit het niets drie zetels voordat Gundogan in beeld kwam met kerona, toch?
Ondanks of dankzij?
zie email 27 oktober
pi_203664184
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:19 schreef noodgang het volgende:
Wat een speculaties hier zeg. Ik ken de ernst van de beschuldigingen niet, maar dat deze eerst onderzocht worden voordat het inhoudelijk naar buiten wordt gebracht lijkt me best logisch. Dat ze zelf inhoudelijk nog niet formeel op de hoogte is gebracht kan een keuze zijn om het onderzoek goed uit te kunnen voeren.

Maar omdat er over de inhoud niks publiekelijk wordt gemaakt, zal het wel een machtsstrijd zijn en zijn het 50+ praktijken :'). Ik sluit het niet uit hoor, maar om die conclusie nu al te trekken...
Maar dan breng je de schorsing ook niet formeel naar buiten, dan ben je of bezig met een afrekening of een ongelofelijke amateur.
zie email 27 oktober
  maandag 14 februari 2022 @ 20:32:01 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203664276
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:19 schreef noodgang het volgende:

Zoek 1 goede reden om wel een persbericht uit te doen en niet Gundogan even te bellen met vermelding van de klachten. Ik kan er echt geen enkele verzinnen, hoe goed ik ook nadenk. Dit is gewoon zwaar onfatsoenlijk, zoals ik al zei.
pi_203664296
quote:
Mag Gundogan ook vragen stellen, of zijn de journalisten eerst aan de beurt?
  maandag 14 februari 2022 @ 20:39:47 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203664366
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Mag Gundogan ook vragen stellen, of zijn de journalisten eerst aan de beurt?
Die hoeft alleen maar toe te zien hoe Dassen zichzelf aan de haaien voert voor zo'n persconferentie.
pi_203664484
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:43 schreef Halcon het volgende:
Daarvoor is misschien meer onderzoek nodig.

Het wordt ingeschat als ernstig genoeg om onderzoek te doen en hangende het onderzoek iemand te schoren. Daarna kun je dan met het hele verhaal naar buiten te komen. Na het onderzoek. Als je dat nu al doet zonder onderzoek, hoef je dat onderzoek ook al niet meer te doen.
als je overtuigd bent dat de klacht voldoende is om haar uit te partij te zetten dan doe je dat meteen. als je daar niet van overtuigd bent dan ga je een onderzoek doen. je kunt het niet allebei doen.

hoe je het ook went of keert het is ontzettend amateuristisch wat ze doen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_203664727
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je vertelt een persoon altijd wat er aan de hand is voor je een persbericht uit doet. Dat gaat op in 100% van de gevallen, daar bestaat geen uitzondering op.
Dit geval geeft al aan dat je het niet bij het juiste eind hebt. En dit zal vast niet de eerste keer zijn dat dit zo gebeurd.
pi_203664832
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:01 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dit geval geeft al aan dat je het niet bij het juiste eind hebt. En dit zal vast niet de eerste keer zijn dat dit zo gebeurd.
Het geeft aan dat het in dit geval gewoon fout gaat. En zo'n fout kun je maken, maar daar na 24 uur nog in volharden, dat geeft aan dat je het bewust verzwijgt voor Gundogan. Waarschijnlijk uit angst dat ze anders naar de pers stapt. Ik kan hier echt niks anders van maken.
pi_203664840
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ondanks of dankzij?
Dat vind ik lastig te zeggen. Begreep altijd een beetje dat dat toen de kiesgroep aansprak. Maar goed, snap je punt. Toen ging het over 3 zetels. Nu stonden ze in de peilingen een stuk hoger. Dan spreek je dus ook weer andere mensen aan. En dan is Gundogan meer in beeld geweest dan Dassen.
pi_203664889
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat vind ik lastig te zeggen. Begreep altijd een beetje dat dat toen de kiesgroep aansprak. Maar goed, snap je punt. Toen ging het over 3 zetels. Nu stonden ze in de peilingen een stuk hoger. Dan spreek je dus ook weer andere mensen aan. En dan is Gundogan meer in beeld geweest dan Dassen.
Als nieuwe partij moet je heel anders campagne voeren, je wordt amper uitgenodigd op TV ed. Komt veel meer aan op social media en dan is je lijsttrekker niet heel belangrijk. (Of nou ja dat kan wel, maar dat is veel meer een keuze)

Maar in de volgende fase kom je daar niet mee weg.
zie email 27 oktober
pi_203664945
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:45 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
als je overtuigd bent dat de klacht voldoende is om haar uit te partij te zetten dan doe je dat meteen. als je daar niet van overtuigd bent dan ga je een onderzoek doen. je kunt het niet allebei doen.

hoe je het ook went of keert het is ontzettend amateuristisch wat ze doen.
Je kunt iemand schorsen hangende het onderzoek. Maar om dat publiekelijk te doen slaat al nergens op en je kunt dan ook best een voorlopige aanduiding van de klachten geven. Al was het maar 'gedrag jegens medewerkers'.
zie email 27 oktober
pi_203664959
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Als nieuwe partij moet je heel anders campagne voeren, je wordt amper uitgenodigd op TV ed. Komt veel meer aan op social media en dan is je lijsttrekker niet heel belangrijk. (Of nou ja dat kan wel, maar dat is veel meer een keuze)

Maar in de volgende fase kom je daar niet mee weg.
Daar heb je wel gelijk in.

Jongeren bereik je toch vooral via internet en niet zo zeer via debatten op televisie. En die drie zetels van Volt dat zullen vooral jonge mensen uit grote steden zijn geweest.

FVD kwam ook in de Kamer dankzij campagne via internet en social media.
pi_203664962
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het geeft aan dat het in dit geval gewoon fout gaat.
Jij vindt het fout gaan. En dat is prima hoor. Maar alle hysterie is wat voorbarig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')