SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik wilde er net 1 openen met "Alles open, inclusief de beerput". Want dat is/wordt wel het thema geloof ik![]()
![]()
![]()
Voor eeuwig draagt #2640 jouw naam nu.quote:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Voor het RIVM worden de komende twee weken cruciaal."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Benieuwd hoeveel maatregelen er na komende week nog in stand blijven. CTB in combinatie met maximale aantallen en/of zitplaatsen zullen ze nog steeds niet los kunnen laten, vermoedelijk.![]()
Ik ben benieuwd hoe ze carnaval denken te gaan regelen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd hoeveel maatregelen er na komende week nog in stand blijven. CTB in combinatie met maximale aantallen en/of zitplaatsen zullen ze nog steeds niet los kunnen laten, vermoedelijk.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Hun gebrabbel over carnaval is ook de reden dat ik niet verwacht dat ze dat al los durven laten. We moeten en zullen nog door blijven micromanagen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze carnaval denken te gaan regelen.![]()
Huh?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd hoeveel maatregelen er na komende week nog in stand blijven. CTB in combinatie met maximale aantallen en/of zitplaatsen zullen ze nog steeds niet los kunnen laten, vermoedelijk.
Ik ga er vanuit dat per 1 maart er geen CTB meer is."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zou mooi zijn als carnaval 22 zonder maatregelen het definitieve einde in kan luiden van deze catastrofale pandemiequote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ga je een like geven voor je positieve kijk op de zakenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh?
Ik ga er vanuit dat per 1 maart er geen CTB meer is.![]()
![]()
Dat wordt een mooie shitshow. Ik raad elke burgemeester ook aan om lekker ergens hoog boven de rivieren te gaan zitten. Want als je gaat ingrijpen dan komen we ME-pelotons tekort schat ik zo maar in.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze carnaval denken te gaan regelen.
Ik hoop alleen niet dat Mark en Ernst de fout maken om dan op rosenmontag weer met het opgeheven vingertje te staan. Want dat doet alleen maar afbreuk aan hun geloofwaardigheid.zie email 27 oktober![]()
niet regelen, gewoon laten gaanquote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Handhaven om de handhaving. Dat is triest.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie shitshow. Ik raad elke burgemeester ook aan om lekker ergens hoog boven de rivieren te gaan zitten. Want als je gaat ingrijpen dan komen we ME-pelotons tekort schat ik zo maar in.
Ik hoop alleen niet dat Mark en Ernst de fout maken om dan op rosenmontag weer met het opgeheven vingertje te staan. Want dat doet alleen maar afbreuk aan hun geloofwaardigheid."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
![]()
Het nieuws van de afgelopen dagen goed samengevat in een tweetje, mijn vriend Hugo komt er weer goed vanaf…zie email 27 oktober![]()
Daarom hoop ik dat juist wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:11 schreef trein2000 het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Mark en Ernst de fout maken om dan op rosenmontag weer met het opgeheven vingertje te staan. Want dat doet alleen maar afbreuk aan hun geloofwaardigheid.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Nou ja op zich ben ik van mening dat wanneer een regel bestaat je die ook moet handhaven. Anders zet je de bijl aan de wortel van de democratische rechtsstaat. Maar tegelijkertijd moet je ook een weging maken of handhaving wel in verhouding is. En die zie ik hier even niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Handhaven om de handhaving. Dat is triest.zie email 27 oktober![]()
Ik weet niet of hem weer voor de klas zo verstandig is.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het blijkt een pathologische leugenaar. Dan is het vertrouwen in de persoon gewoon weg. Aftreden en lekker weer les gaan geven op de basisschool, daar hebben ze toch tekort?
Die gaat de kids glashard 1+1=3 leren ook al geeft de hele wereld en zijn moeder aan dat het toch echt 2 is.![]()
Het moet allemaal wel ethisch blijven. De staat gaat te ver.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja op zich ben ik van mening dat wanneer een regel bestaat je die ook moet handhaven. Anders zet je de bijl aan de wortel van de democratische rechtsstaat. Maar tegelijkertijd moet je ook een weging maken of handhaving wel in verhouding is. En die zie ik hier even niet."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het nog te houden is qua maatregelen en opvolging/handhavingquote:Op zondag 13 februari 2022 21:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als carnaval 22 zonder maatregelen het definitieve einde in kan luiden van deze catastrofale pandemie
Erg mooiOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Optimistisch.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh?
Ik ga er vanuit dat per 1 maart er geen CTB meer is."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik gok op dinsdag glorieus aankondigen dat alle maatregelen vervallenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie shitshow. Ik raad elke burgemeester ook aan om lekker ergens hoog boven de rivieren te gaan zitten. Want als je gaat ingrijpen dan komen we ME-pelotons tekort schat ik zo maar in.
Ik hoop alleen niet dat Mark en Ernst de fout maken om dan op rosenmontag weer met het opgeheven vingertje te staan. Want dat doet alleen maar afbreuk aan hun geloofwaardigheid.
Ten einde een shitstorm richting henzelf te voorkomen nav de WOB tsunami
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zeggen ze er dan ook bij per wanneer?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gok op dinsdag glorieus aankondigen dat alle maatregelen vervallen
Ten einde een shitstorm richting henzelf te voorkomen nav de WOB tsunami![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
De huidige cijfers die nog positiever zijn dan de meeste positieve inschatting van het RIVM (met de meest strenge maatregelenpakket), beerput die nu echt wel open is ......quote:Op zondag 13 februari 2022 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het nog te houden is qua maatregelen en opvolging/handhaving
Erg mooi
Denk dat het nu wel klaar is.![]()
ha, dromen zijn bedrog, zong Marcoquote:Op zondag 13 februari 2022 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gok op dinsdag glorieus aankondigen dat alle maatregelen vervallen
Ten einde een shitstorm richting henzelf te voorkomen nav de WOB tsunami
Forum Opties Forumhop: Hop naar: