SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ze deed er een beetje olie bij en toen kreeg ze een spetter op haar hahaquote:Op zondag 13 februari 2022 19:29 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hoppakeee, zo weer terug in de bak
kijk mijn tekst boven je hahahquote:Op zondag 13 februari 2022 19:29 schreef humpty het volgende:
Hij wil een knuffel want hij mag Nouch graag dat ze het maar weet
dat heb ik niet bij iedereen zegt hij
Als ze er niet bij is trapt hij haar de grond in
ja het is een slangquote:
De lucht is erg droog daar, zal niet goed voor zijn huid zijnquote:
quote:
Zou mooi zijnquote:Op zondag 13 februari 2022 19:42 schreef Jockari het volgende:
Dus volgende week Leroy tegenover ... Julio ???
Blijf het een raar kind vindenquote:Op zondag 13 februari 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine zegt voor de miljoenste keer dat ze gewoon zichzelf moet blijven ... DOE HET DAN OOK
Vera een kinderstem, kristof een schoolmeesterstem, Julio een psychologenstem, grace een valse zangstem, nouch een kapotte-uitlaat-lach, leroy snappen we niet...quote:Op zondag 13 februari 2022 19:53 schreef mike0709 het volgende:
Vera met d’r kinderstem aan het vertellen hoe de hond ontsnapt. Julio denkt ook, haal me weg hier. 😴
Met saucijzen/braadworstquote:Op zondag 13 februari 2022 19:56 schreef freaky40 het volgende:
Basis maaltijd courgette en Aardappels deze week?
kunnen ze dat niet maken dan ? of moet dat uit een zakje?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Droge hap, zo zonder jus lijkt mij
[ afbeelding ]
dan moet je wel zakjes hebbenquote:Op zondag 13 februari 2022 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
kunnen ze dat niet maken dan ? of moet dat uit een zakje?
Als het 'n lekkere aardappel is bv Opperdoezer ronde kan ik genieten ook zonder jusquote:Op zondag 13 februari 2022 20:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Alles bakken ze in zonnebloemolie.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt soms echt een vrouwquote:Op zondag 13 februari 2022 20:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zeikt die Julio nu weer?
Spreek de mensen aan die je bedoelt.
En vervolgens zeggen dat hij het niet vindt om te doen.
Denk dat hij doelde op veer en krisquote:Op zondag 13 februari 2022 20:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zeikt die Julio nu weer?
Spreek de mensen aan die je bedoelt.
En vervolgens zeggen dat hij het niet vindt om te doen.
Wat zei Julio danquote:Op zondag 13 februari 2022 20:13 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Denk dat hij doelde op veer en kris
Toch lief dat ze nu alvast zingenquote:
Zou een mooi verjaardagcadeau zijn, het huis verlaten.quote:
De nieuwe peter, gluipertquote:Op zondag 13 februari 2022 20:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Er wouden een aantal de sauna in en toen vroeg hij en wie gaat er dan afwassen
Zeker weten? Ik begreep zowel gewone als vega? Anders moet ik het even aanpassen in het “wat eten de bewoners” topic.quote:
als dat zou kunnen..quote:Op zondag 13 februari 2022 20:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en zaterdag krijgt ze haar kado, exit BB
heeft ie love-handels dan ?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:22 schreef humpty het volgende:
Love week hebben de mannen het over
misschien krijgen we wel een lapdance zegt Tobias
Ze hebben we jus van de worsten:quote:Op zondag 13 februari 2022 20:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
eo jongerendagquote:Op zondag 13 februari 2022 20:25 schreef just me het volgende:
kijk ik nu echt naar house of the Lord of zo ?
couscousquote:Op zondag 13 februari 2022 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is hun weekly basic? worst aardappel en?
Nee, niet zeker, is wat ik las vanochtend.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik begreep zowel gewone als vega? Anders moet ik het even aanpassen in het “wat eten de bewoners” topic.
Hij dubbeldenkt het er zich eigen van.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De militair is aan het observeren.
Ik heb géén idee maar wel een vermoedenquote:Op zondag 13 februari 2022 20:33 schreef humpty het volgende:
Hanne en Vera in de douche en wie loopt er ook rond
voordeel is dat ze klein isquote:Op zondag 13 februari 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy en Hanne gaan douchen .. Hanne moest eens weten .. denk dat je dan toch minder graag samen met hem gaat douchen.
Hij heeft het alleen aan Julio, Nouchine en Nawel vertelt. Heb er verder niemand over gehoord, dus volgens mij is het niet door verteld.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
voordeel is dat ze klein is
zouden ze het echt niet weten ????
Heb even teruggekeken op stream 2. Grace bakt worsten in 1 pan en Nawel een worst in een apart pannetje. Ze hebben dus gewone en vega. En Tobi had het over "jus van rund", zullen dus vermoedelijk runderbraadworsten zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, niet zeker, is wat ik las vanochtend.
Eigenlijk had dit gewoon aan de hele groep meegedeeld moeten worden, dat is mijn mening hoorquote:Op zondag 13 februari 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen aan Julio, Nouchine en Nawel vertelt. Heb er verder niemand over gehoord, dus volgens mij is het niet door verteld.
Leroy is ook weer niet zo achterlijk om nog een keer hetzelfde te doen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
voordeel is dat ze klein is
zouden ze het echt niet weten ????
Nou.....quote:Op zondag 13 februari 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Leroy is ook weer niet zo achterlijk om nog een keer hetzelfde te doen.
Ik weet het niet zo zeker, maar misschien ben ik wel erg wantrouwendquote:Op zondag 13 februari 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Met de exit van Leroyquote:Op zondag 13 februari 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En dat vieren we groots met haar exit,,, toch?
Toch zou ik als ik hem was met Julio of de andere mannen gaan. Vooral als hij moeite heeft met niet kijen. Dat zagen daarna nog hoe hij naar Grace's billen keek.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee, met mijn 1,94 heb dat nooit hoeven doen, om groter te lijken🤣quote:Op zondag 13 februari 2022 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
En vragen vragen.. waarom staan kleine TrolleMensjes zo vaak op hun tenen.. Willen ze groter lijken... ook in de douche?![]()
[ afbeelding ]
En Tobias in zijn poepgaatje meepropppenquote:Op zondag 13 februari 2022 20:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mag hij die Nawee meenemen over zijn schouders
wat ben jij langquote:Op zondag 13 februari 2022 20:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geen idee, met mijn 1,94 heb dat nooit hoeven doen, om groter te lijken🤣
Nee Tobias is al van mij blijft n in het huisquote:Op zondag 13 februari 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
En Tobias in zijn poepgaatje meepropppen
Jij doet ook geen kromme rug om met het "gewone volk" te communiceren neem ik aan?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geen idee, met mijn 1,94 heb dat nooit hoeven doen, om groter te lijken🤣
Ik weet niet of je het geluid aan had, maar ze was aan het praten met Vera, en dan wil ze graag oogcontact. Dat lukt alleen op haar tenen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
En vragen vragen.. waarom staan zo vaak op hun tenen.. Willen ze groter lijken... ook in de douche?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2022 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij doet ook geen kromme rug om met het "gewone volk" te communiceren neem ik aan?
Vind het wel leuk hoe ziek onsportief hij is....verknipt figuur genotquote:Op zondag 13 februari 2022 20:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee Tobias is al van mij blijft n in het huis
of de neef van zijn vriend of... of...quote:Op zondag 13 februari 2022 20:44 schreef humpty het volgende:
Mijn moeder heeft mijn neef gevraagd maar ze had misschien beter
een vriend van mij kunnen sturen aldus Leroy
quote:Op zondag 13 februari 2022 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het geluid aan had, maar ze was aan het praten met Vera, en dan wil ze graag oogcontact. Dat lukt alleen op haar tenen.
ok ... whateverquote:Op zondag 13 februari 2022 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Ga lekker oprotten zeg... BS uitleg
Moet je die wel hebben natuurlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:44 schreef humpty het volgende:
Mijn moeder heeft mijn neef gevraagd maar ze had misschien beter
een vriend van mij kunnen sturen aldus Leroy
Maar het werkt welquote:Op zondag 13 februari 2022 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Hypocrietje Leroy : Salar, ja die stemmen met 3 denk ik
Ja, familielid of vriend....in de gameroom.quote:
Niet te vatten gewoon... verschrikkelijke huilstruik.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Maar het werkt welHanne is zo dom.
En dat was niet achter een streamlock?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, familielid of vriend....in de gameroom.
Moesten een emmer omhoog houden, als je de emmer met een naald aan de onderkant liet zakken viel hij op een balon. Wie het langse volhield gaf je de bewoner vrijstelling als litle brother . Salar zijn vriend had gewonnen.
Leroy speelt nooit een spel.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:51 schreef engine het volgende:
Leroy dropt even een bommetje bij Hanne
Ik snap niet dat hij zelf niet doorheeft wat voor 'n ontzettend eikel het is;hij is zo vol van zichzelfquote:
Net als Julio...bed vulling...hoop dat die er als eerste uit gaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet te vatten gewoon... verschrikkelijke huilstruik.
Gameroom was SL. Wij zagen de bewoners in de woonkamer die naar het scherm keken waar de gameroom op te zien was. Maar de gameroom was voor ons dus niet of matig te zien. Alleen de reacties van de bewoners.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En dat was niet achter een streamlock?
Nee, was te zien voor allemaal op het scherm.....Een hoop geschreeuw en aanmoediging via de deuren van de game room. Behalve toen de laatste twee familieleden bezig waren kregen we een sl en voordat het begon.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En dat was niet achter een streamlock?
Zei Peter he, nou als Peter het zegt dan kan je het geloven.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zelf niet doorheeft wat voor 'n ontzettend eikel het is;hij is zo vol van zichzelf
dat moesten we als kinderen met 16 3 uren opquote:Op zondag 13 februari 2022 20:57 schreef GayGuy het volgende:
Schindlers list is romantisch🤣 ja echt he, met zijn allen "knus" in een donkere gaskamer. Kan me wel wat romantischer voorstellen, but oke🤣
Jij hebt die film 16,3 uur gekeken?🤣quote:Op zondag 13 februari 2022 20:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moesten we als kinderen met 16 3 uren op
harden stoelen kijken
En terecht!quote:Op zondag 13 februari 2022 20:59 schreef humpty het volgende:
en weer zit ze bij zijn kont ...niet doen he niet doen zegt Salar nu toch iets boos
nee met 16 ,de film duurd 3 urenquote:Op zondag 13 februari 2022 20:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jij hebt die film 16,3 uur gekeken?🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |