Salt & Vinegarquote:Op zondag 13 februari 2022 16:38 schreef SolidasRock het volgende:
mede geinspireerd door de uitgebreide bijzondere chipskeuzes van @:aoibhin kwam ik op "Kraak Hand Cooked zwarte peper & zeezout". Vond het lekker
Misschien wilt aoi zelf hier nog haar bijzondere chipskeuzes posten?
Deze.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
Kettle Chips Sea Salt & Balsamic Vinegar
Is zelf maken niet goedkoper?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:39 schreef quirina het volgende:
Zijn die met truffelsmaak. Van Hoeksche Chips.
Welke zijn nog meer bijzonder?
Hilarisch weer.quote:
Wat ik zo aan je bewonder is dat je niet alleen graag uitdeelt, maar ook zo goed incasseren kan.quote:
Ja, waren okay.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:45 schreef Beathoven het volgende:
Smiths of Lays had ergens in de jaren '90 een bolognesevariant die imho erg goed was. Later hebben ze' m weer teruggebracht naar een wat oudere versie.
De kans dat iemand zich die smaak nog herinnert zal wel klein zijn.
Eerst had AH ook een eigen variant met zeezout en Roosmarijn. Dat was altijd mijn favoriete, maar die is ook weg.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:04 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn erg lekker, maar helaas heeft AH ze uit het assortiment gegooid
Bolognese van Croky is wel oké. Die van Lays is best wel meh.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:45 schreef Beathoven het volgende:
Smiths of Lays had ergens in de jaren '90 een bolognesevariant die imho erg goed was. Later hebben ze' m weer teruggebracht naar een wat oudere versie.
De kans dat iemand zich die smaak nog herinnert zal wel klein zijn.
Nu wel, ik had het over de jaren '90 variant.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Bolognese van Croky is wel oké. Die van Lays is best wel meh.
Ik heb die genoeg gegeten maar kan me de smaak niet herinneren.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nu wel, ik had het over de jaren '90 variant.
Allemaal te danken aan de nieuwe regels. Soms zijn die "verbeterde recepten" ook daar volledig aan te wijten.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:31 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik heb die genoeg gegeten maar kan me de smaak niet herinneren.
Enige wat ik me kan herinneren is dat naturel chips echt zout was. Nu is het vrij lafjes
De chips van Aldi zijn van Roger et Roger, Belgische fabrikant die volgens mij Croky maakt en heel veel White labels. Naar mijn idee van goede kwaliteit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef kawotski het volgende:
Kettle Honey Barbecue, Kettle Salt and Pepper, daarna Lays Super Chips.
Ik zag laatst in de Aldi, ik kom daar zo goed als nooit, zakken van Kraak chips , zout en peper/zout die exact op die van Kettle lijken. Toch de neiging om die eens te proberen, al ben ik bang voor inferieure kwaliteit en dat is me die paar cent besparing dan weer niet waard.
Yes!quote:Op maandag 28 februari 2022 17:45 schreef hilliebillie het volgende:
Knoflook en zout van de jumbo, ook erg goeie!
https://www.jumbo.com/pro(...)k-zout-150g-398385ZK
Die Mac&cheese van croky is echt ranzigquote:
Zo is het ook met bronwater, rood is met gas en blauw zonder in NL, Blauw is in D met Koolzuur.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:53 schreef Chinless het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat de zakken naturel chips rood en de zakken paprika chips blauw zijn hier in Nederland maar in de rest van de wereld omgekeerd… overal is naturel blauw en paprika rood behalve in NL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop