No shit Sherlockquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:47 schreef golfer het volgende:![]()
Wat een origineel topic:
Welke chips vind jij het lekkerst??
Wat zijn de lekkerste chips?
Wat zijn de lekkerste chips? #2
Croky of Lays paprika chips
en zo zijn er nog een stuk of 10 geweest
Topics over de chipsvoorkeur van andere, onbekende mensen openen is wel een nuttige tijdsbesteding wilde je zeggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:03 schreef Pacmaniac het volgende:
Verveel je je ofzo dat je dat allemaal op gaat zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit van gehoord. Waar kun je die kopen?quote:
zo'n dikke trol die met een peuk in haar bek de aardappelschijfjes in een bak met ranzig frituurvet doopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Hand fried? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Zo hard dat aardappelschijfje in je handen wrijven dat door de frictie dat ding gebakken wordt?
Heerlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zo'n dikke trol die met een peuk in haar bek de aardappelschijfjes in een bak met ranzig frituurvet doopt.
Bij de Albert Heijn , iig wel hier in Amsterdamquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:31 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Waar kun je die kopen?
Zal wel eens kijken bij de XL dan. Lijkt me best puike chipsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn , iig wel hier in Amsterdam
quote:
* littledrummergirl sluit zich hierbij aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |