En die zouden eventueel nog sneller kunnen met Mantia lijkt mij?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
Waarom doet men zo panisch over Noorwegen? USA was net zo snel.
De Noren haten Nederland meerquote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
Die haten "ons" . Hierdoor zullen ze alles op alles zetten om ons te verslaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
Snap ik ook niet, die reden ook nog niet met Mantia toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
Zijn kans op een top 4 was ook niet zo groot.quote:
Ja, dat speelt ook mee gok ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan heeft Kramer geen medaille.
Ik denk dat ze dit als hun sterkste team zien.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En die zouden eventueel nog sneller kunnen met Mantia lijkt mij?
Zo zou zal hij niet bekijken denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn kans op een top 4 was ook niet zo groot.
Doet me een beetje aan Sid denken.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Roest heeft ook niet echt de uitstraling van een killer he
Ja? Niet gezien. Zei hij nog wat bijzonders?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:32 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren bij studio Peking redelijk zuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |