abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 22 maart 2022 @ 00:36:31 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204175703
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 14:49 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik heb echt heel lang geprobeerd om goud meer water te laten drinken in al die verschillende oefenbekers die we door de jaren heen verzameld hebben maar hij geeft er weinig om. Verdunde appelsap of verdunde ranja (of cola als hij de kans zou krijgen :')) gaan er met sloten tegelijk in :(

Geruststelling: mijn oudste vertikte ook water, maar die drinkt het inmiddels wel gewoon ;)
Ooit komt het wel goed inderdaad, ik drink ook pas serieus water sinds een jaar of 15. Daarvoor “lustte” ik het niet :@

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 15:00 schreef SQ het volgende:
Oh trouwens, nog een goede watertip die ik ontdekte!

Haha wat is het toch ook een schooiertje _O-
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
:7 wat een baas die goud!

Pep werd ziek op zijn verjaardag, hoge koorts en sindsdien uber zielig en weinig slaaps. Valt extra op met een baby dreumes die normaal drie-vier uur overdag slaapt in twee slaapjes en s nachts van 19-6.30 :+

Kleine update: we hebben zowaar sinds hij 11mnd is twee tandjes (boven), kruipen begint te komen (maar tijgeren is beter), zelf gaan zitten is een nee, maar op je knieen zitten is des te beter.

Hij is (wanneer niet ziek) nog steeds extreem blij en vrolijk. Valt zelfs andere ouders op op de kdv zeiden de leidsters. In t winkelwagentje bij de super is het allerleukste wat er is, net als kiekeboe en achter je broer aan hobbelen O+

We lopen achter met de 11 mnd prik, ivm corona, dus heb geen recente stats maar hij zit in maat 80 (86 is een beetje groot, sommige 80 te klein, maar een enkele maat 74 past ook nog). Hij eet alles behalve rode kool tot noch toe.

Drinkt drie flessen van 180 maar die tussen de middag gaat zelden leeg, vaak 100cc over. Water uit een rietjesbeker en op t kdv uit een 360 graden beker, thee en diksap ook daar. Denk dat we binnenkort maar eens proberen hoe gewone melk in n beker gaat tussen de middag.

Dit is echt mn kleine baby, heb helemaal geen haast met dingen als lopen en uit een beker drinken. Melba deed dat al heel snel en was met een jaar van de flessen af zo’n beetje.

Fotospam

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Een cadeau afgeven om een nieuwe uit te pakken is heeeeel moeilijk)

En dan de taart. Bloed zweet en tranen. Heerlijke italiaanse merengue botercreme. En toen bleek de kleurstofpoeder voor 75% uit zout te bestaan… soort laag gekleurde kruidenboter aan de buitenkant dus. Met eraf schrapen was ie nog eetbaar, dat wel :X

[ afbeelding ]
Op die eennalaatste (is dit 1 woord :? ) foto lijkt hij super veel op jou! O+

En zout erin, hoe verzinnen ze het? |:(

Wij hadden een kinderloze avond voor het eerst in heel lang, lekker naar een concert geweest. En nu slapen zonder ‘s nachts wakker gehuild te worden O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 22 maart 2022 @ 07:51:51 #202
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_204176323
Lekker Majo! Genieten O+

Wat grappig, op zn ogen na vindt iedereen Pep steeds meer op J lijken.
Kwak
pi_204177032
Ik vond dat ook van die eennalaatste foto ja :D
  dinsdag 22 maart 2022 @ 09:40:30 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_204177076
Oh ik vind pep wel echt een J. en melba echt een kwak :D
Maar uiteindelijk is het altijd een mix en zul je er van beide ouders wel dingen in herkennen :Y
disclaimer
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:52:58 #205
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204207458
@NicolasJoy hoe is het met jullie?
Resistance is futile.
pi_204208030
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:52 schreef Seven. het volgende:
@:NicolasJoy hoe is het met jullie?
Het gaat. Op zich met Soof helemaal goed. Die maakt echt sprongen op 't moment. Begint (nog onverstaanbaar) te kletsen, echt de oren van je kop. Haai, aai, mama, papa, Saa (Saar), maar verder geen woorden geloof ik. Ja, die, daa, dat soort dingen. Ze begrijpt het overigens wel alles volgens mij. Zowel bed, eten, zitten.. maar luisteren. :9 Wel jammere update is dat ze momenteel heel veel slaat. Vooral haar zus. Zodra die ons komt knuffelen komt Soof aan en probeert ze haar zus weg te meppen. Ook zo bij speelgoed, eten, haar stoel.. Dat moeten we er nog even uit zien te krijgen. :P Maar verder loopt ze ook echt steeds beter, hele stukken (vandaag zeker een ruime kilometer gelopen in de dierentuin!)

Thuis is het moeilijk. Als in; de laatste berichten bij m'n schoonmoeder zijn matig, niet de uitslagen en waarden die we gehoopt hadden. Echter wordt ze volgende week wel opgenomen in Rotterdam voor stamceltransplantatie, dus wat dat betreft wel dé poging tot herstel. O+ Maar betekent ook dat er qua reizen en tijd weer een intense tijd aankomt. Rotterdam is ~ 150 km rijden. Niet echt verder dan Breda, maar stel dat we dit weer 2-3 keer per week gaan doen; intens. Zeker met alle emoties erbij. Merk dat dat thuis bij m'n vrouw ook steeds heftiger is. Veel nachtmerries, slechte nachten en zorgen.

Tussendoor nog even een coronagolf op het werk gehad. Van de 13 werknemers die we hebben heeft 11 man corona gehad in de afgelopen maand. Wonder boven wonder ben ik zelf bespaard gebleven, dus mocht ik de zaak doordraaien. Kost ook energie, maar kennelijk heb ik een verdomd goede weerstand, nooit geweten!

Maar ja, dat dus. :+ Weinig grote dingen hier thuis met de meiden, alles loopt eigenlijk redelijk, de nachten worden steeds iets beter. Ik lees wel regelmatig alles bij, probeer ook af en toe te liken maar het zelf reageren lukt niet altijd goed. O-) Zal even een foto update zoeken! *)
pi_204208112
Hoop dat de foto's het dit keer wel doen! :9

donderdag 24 maart 2022 @ 21:26:53 #208
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204209268
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 20:20 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Het gaat. Op zich met Soof helemaal goed. Die maakt echt sprongen op 't moment. Begint (nog onverstaanbaar) te kletsen, echt de oren van je kop. Haai, aai, mama, papa, Saa (Saar), maar verder geen woorden geloof ik. Ja, die, daa, dat soort dingen. Ze begrijpt het overigens wel alles volgens mij. Zowel bed, eten, zitten.. maar luisteren. :9 Wel jammere update is dat ze momenteel heel veel slaat. Vooral haar zus. Zodra die ons komt knuffelen komt Soof aan en probeert ze haar zus weg te meppen. Ook zo bij speelgoed, eten, haar stoel.. Dat moeten we er nog even uit zien te krijgen. :P Maar verder loopt ze ook echt steeds beter, hele stukken (vandaag zeker een ruime kilometer gelopen in de dierentuin!)

Thuis is het moeilijk. Als in; de laatste berichten bij m'n schoonmoeder zijn matig, niet de uitslagen en waarden die we gehoopt hadden. Echter wordt ze volgende week wel opgenomen in Rotterdam voor stamceltransplantatie, dus wat dat betreft wel dé poging tot herstel. O+ Maar betekent ook dat er qua reizen en tijd weer een intense tijd aankomt. Rotterdam is ~ 150 km rijden. Niet echt verder dan Breda, maar stel dat we dit weer 2-3 keer per week gaan doen; intens. Zeker met alle emoties erbij. Merk dat dat thuis bij m'n vrouw ook steeds heftiger is. Veel nachtmerries, slechte nachten en zorgen.

Tussendoor nog even een coronagolf op het werk gehad. Van de 13 werknemers die we hebben heeft 11 man corona gehad in de afgelopen maand. Wonder boven wonder ben ik zelf bespaard gebleven, dus mocht ik de zaak doordraaien. Kost ook energie, maar kennelijk heb ik een verdomd goede weerstand, nooit geweten!

Maar ja, dat dus. :+ Weinig grote dingen hier thuis met de meiden, alles loopt eigenlijk redelijk, de nachten worden steeds iets beter. Ik lees wel regelmatig alles bij, probeer ook af en toe te liken maar het zelf reageren lukt niet altijd goed. O-) Zal even een foto update zoeken! *)
Oh, wat gaat ze hard ineens! En ze lijkt ook een stuk blonder nu, of ligt dat aan mij? Toen ze net geboren was, vond ik haar haast Aziatisch om te zien maar gezonde Hollandse wangetjes nu.

Hopelijk slaat de behandeling aan.. wat sneu ook voor je vrouw (en jou), zo'n donkere wolk. Natuurlijk kun je dat niemand verwijten maar het is niet eerlijk. Fingers crossed voor herstel, en sterkte de komende tijd :* . (En hopelijk blijf je COVID vrij!)
Resistance is futile.
pi_204220222
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 21:26 schreef Seven. het volgende:

[..]
Oh, wat gaat ze hard ineens! En ze lijkt ook een stuk blonder nu, of ligt dat aan mij? Toen ze net geboren was, vond ik haar haast Aziatisch om te zien maar gezonde Hollandse wangetjes nu.

Hopelijk slaat de behandeling aan.. wat sneu ook voor je vrouw (en jou), zo'n donkere wolk. Natuurlijk kun je dat niemand verwijten maar het is niet eerlijk. Fingers crossed voor herstel, en sterkte de komende tijd :* . (En hopelijk blijf je COVID vrij!)
Ontwikkeling gaat zo hard in deze periode. Zag ook foto's van zus, die ging rond deze tijd over naar een peuterbed. :9 Nou, dat zie ik nog even niet voor me bij deze kleine dame. :D Het haar wisselt heel erg qua licht hoe het er uit ziet, maar momenteel wel echt lichtblond inderdaad! En ze komt aardig goed kilo's aan. De CB-arts die haar eigenlijk graag maandelijks wilde monitoren herkende haar amper terug. Dat klinkt als goedgekeurd. *)

Thanks :* We gaan vol voor de goede afloop en de komende tijd gewoon alles weer in teken zetten van de behandeling en herstel. Hopelijk allemaal gezond en kunnen de bezoekjes gewoon doorgaan.
pi_204224142
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 20:59 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Ontwikkeling gaat zo hard in deze periode. Zag ook foto's van zus, die ging rond deze tijd over naar een peuterbed. :9 Nou, dat zie ik nog even niet voor me bij deze kleine dame. :D Het haar wisselt heel erg qua licht hoe het er uit ziet, maar momenteel wel echt lichtblond inderdaad! En ze komt aardig goed kilo's aan. De CB-arts die haar eigenlijk graag maandelijks wilde monitoren herkende haar amper terug. Dat klinkt als goedgekeurd. *)

Thanks :* We gaan vol voor de goede afloop en de komende tijd gewoon alles weer in teken zetten van de behandeling en herstel. Hopelijk allemaal gezond en kunnen de bezoekjes gewoon doorgaan.
Mocht je misschien hulp nodig hebben met iets, ik woon in Rotterdam. Ik gok dat je schoonmoeder naar het Erasmus MC moet? Veel sterkte weer de komende tijd, ook voor je vrouw. Is allemaal niet niks! 2 kleine kinderen en zorgen erbij over een naast familielid. Hoop dat je binnenkort positief nieuws te melden hebt.

A begint eindelijk door te slapen *O* *O* Echt, wat is dat fantastisch O+ Hij eet ook echt als een bootwerker, niet normaal. Kinderwagen is tegenwoordig voor baby's, daar krijg je 'm niet meer in. Lopen, lopen, dragen en dragen :P

En wat is dat leuk, een kleintje en een wat ouder kind O+ Ze spelen zo leuk samen!
pi_204225717
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 08:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Mocht je misschien hulp nodig hebben met iets, ik woon in Rotterdam. Ik gok dat je schoonmoeder naar het Erasmus MC moet? Veel sterkte weer de komende tijd, ook voor je vrouw. Is allemaal niet niks! 2 kleine kinderen en zorgen erbij over een naast familielid. Hoop dat je binnenkort positief nieuws te melden hebt.

A begint eindelijk door te slapen *O* *O* Echt, wat is dat fantastisch O+ Hij eet ook echt als een bootwerker, niet normaal. Kinderwagen is tegenwoordig voor baby's, daar krijg je 'm niet meer in. Lopen, lopen, dragen en dragen :P

En wat is dat leuk, een kleintje en een wat ouder kind O+ Ze spelen zo leuk samen!
Super lief, dankjewel! Zal het in gedachten houden, je weet het nooit. O+ Ze gaat inderdaad naar het Erasmus MC. Volgens de huidige verwachting 4-6 weken isolatie en ja, verder blijft het natuurlijk per dag kijken. Zijn nu inderdaad al aan het proberen alles een beetje te plannen, voor zover zoiets te plannen valt. Eigen zaak met anderhalve werkweek per week, i.c.m. het gezin en deze zorgen/reizen is best pittig inderdaad. Komende weken zal weer niet nadenken en gewoon doen zijn. Maar echt, thanks. O+ Hoop ook dat er snel positief nieuws is!

--

Doorslapen maakt zo'n werelds verschil voor je eigen dag. O+ A heeft ook echt sprongen gemaakt dus! Is 'ie nog een beetje te tillen? :9
pi_204225941
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 11:47 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Super lief, dankjewel! Zal het in gedachten houden, je weet het nooit. O+ Ze gaat inderdaad naar het Erasmus MC. Volgens de huidige verwachting 4-6 weken isolatie en ja, verder blijft het natuurlijk per dag kijken. Zijn nu inderdaad al aan het proberen alles een beetje te plannen, voor zover zoiets te plannen valt. Eigen zaak met anderhalve werkweek per week, i.c.m. het gezin en deze zorgen/reizen is best pittig inderdaad. Komende weken zal weer niet nadenken en gewoon doen zijn. Maar echt, thanks. O+ Hoop ook dat er snel positief nieuws is!

--

Doorslapen maakt zo'n werelds verschil voor je eigen dag. O+ A heeft ook echt sprongen gemaakt dus! Is 'ie nog een beetje te tillen? :9
Is reizen met het OV geen optie? Het ziekenhuis ligt in het centrum, het is heel makkelijk te bereiken met de metro (die je dan weer bij Rotterdam CS neemt).
  zaterdag 26 maart 2022 @ 12:28:29 #213
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_204226082
Kan niet wachten tot J eens lekker doorslaapt. Hij deed het vannacht, soort van en zeldzaam, maar elke twee uurtjes ofzo kwam er een huil uit. Hij settelde zichzelf gelukkig meteen, maar wij zijn dan wel telkens wakker!

Hij is nu ook in de nee fase belandt. Dus een hoop "no, no, no" :') Heeft al een paar dagen nauwelijks ontbijt op, want alles is nee! :D Vervelend, maar die getuite lippen en "no, no, no" is zo cute! :D
  zaterdag 26 maart 2022 @ 14:44:32 #214
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_204227545
Wat een cutie @NicolasJoy!

Wij zijn verwend met een doorslaper maar die gilt momenteel s nachts om 4 uur vaak de tent bij elkaar voor een fles. Zal wel een fase zijn :+

Hij wijst nu de hele dag dingen aan, en dan moet je zeggen wat het is. Ik herinner me die fase van Melba helemaal niet meer, of die deed dat minder.

@Sunshine1982 ik vind het leeftijdsverschil tussen Melba en Pep ook echt heel leuk. T gaat bijna altijd goed en ze zijn zo dol op elkaar O+
Kwak
  zaterdag 26 maart 2022 @ 22:14:10 #215
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_204235076
@NicolasJoy, ik woon ook in Rotterdam. Mocht je eens behoefte hebben aan een drankje, ik woon alleen in oost. (Prins-Alexander). Hier ook ervaring met het Erasmus voor mijn schoonvader, was zwaar! Maar is daar goed uitgekomen O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_204235311
Hier ook een Rotterdammert NJ! En ik woon op 15min loopafstand van het EMC. Wel hartje centrum dus dat kan met de auto wel eens lastig zijn. Maar als je een plekje zoekt voor de kinderen of gewoon even een kop koffie wil doen mag je mij altijd berichten :*
pi_204237346
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 22:23 schreef Aure het volgende:
Hier ook een Rotterdammert NJ! En ik woon op 15min loopafstand van het EMC. Wel hartje centrum dus dat kan met de auto wel eens lastig zijn. Maar als je een plekje zoekt voor de kinderen of gewoon even een kop koffie wil doen mag je mij altijd berichten :*
Om het nog maar niet te hebben over de parkeerkosten :N
  zondag 27 maart 2022 @ 09:51:43 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_204237894
NJ, wat heftig allemaal, altijd als ik jouw berichten lees denk ik: dit is niet te doen.
Ik bied je dus geen koffie aan want daar heb je helemaal geen tijd voor :P, maar wil je wel op het hart drukken dat je niet meerdere keren per week die 300 kilometer hoeft te rijden. Ik snap volkomen dat je vrouw er wil zijn voor haar moeder, maar blijf ook realistisch en kijk naar opties als videobellen. Want je kunt nou eenmaal geen 30 uur in een dag proppen. Sterkte :*
disclaimer
pi_204239554
Wat een boel Rotterdamse dan hier! Maar zeker goed te weten @Sunshine1982 @Aure @Rijstebuiltje . Ten tijde van de eerste chemo's werden de maatregelen in Breda steeds strenger, met als hoogtepunt (dieptepunt) dat er maximaal één bezoeker per dag per kamer mocht komen.. Toen reden we wel samen naar het ziekenhuis, maar kon ik dus niet eens mee de kamer in. :9 Dan is het altijd goed om wat adresjes in de buurt te hebben. M'n vrouw alleen laten gaan was niet handig (geen held in de auto en zeker niet met al die vermoeidheid/emoties)

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Is reizen met het OV geen optie? Het ziekenhuis ligt in het centrum, het is heel makkelijk te bereiken met de metro (die je dan weer bij Rotterdam CS neemt).
Misschien wel vanaf rand Rotterdam of een andere stad in de buurt. Het OV vanaf hier is hopeloos, maar halverwege overstappen kan wel handig zijn misschien.

Ik had eerst nog de hoop dat het ziekenhuis handig aan de rand van de stad lag, maar helaas. :+
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 22:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
@:NicolasJoy, ik woon ook in Rotterdam. Mocht je eens behoefte hebben aan een drankje, ik woon alleen in oost. (Prins-Alexander). Hier ook ervaring met het Erasmus voor mijn schoonvader, was zwaar! Maar is daar goed uitgekomen O+
:* Haan we hier ook voor! Mn schoonmoeder is heel positief ingesteld, dus dat scheelt al 'n boel. 't is nu vooral extra spannend doordat dit het móet worden zeg maar.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 22:23 schreef Aure het volgende:
O+

Vanaf welke tijd is het in het centrum geen doorkomen meer aan qua verkeer? Te doen tot een uur of 15:30/16:00 en daarna niet meer, of is dat al eerder?
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 07:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Om het nog maar niet te hebben over de parkeerkosten :N
Dat is ook een deel waarvan ik nu denk; niet te veel over nadenken inderdaad. :+ De huidige benzineprijzen, parkeren..
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2022 09:51 schreef SQ het volgende:
NJ, wat heftig allemaal, altijd als ik jouw berichten lees denk ik: dit is niet te doen.
Ik bied je dus geen koffie aan want daar heb je helemaal geen tijd voor :P, maar wil je wel op het hart drukken dat je niet meerdere keren per week die 300 kilometer hoeft te rijden. Ik snap volkomen dat je vrouw er wil zijn voor haar moeder, maar blijf ook realistisch en kijk naar opties als videobellen. Want je kunt nou eenmaal geen 30 uur in een dag proppen. Sterkte :*
Vooraf dachten we inderdaad dat we zeker minimaal 3 keer per week zouden gaan, maar als het even kon vaker. Daar zijn we wel van terug gekomen. Dat is een paar weken gelukt, maar toen knapten we echt af. Nu is het streven nog wel twee keer per week, maar is echt zien hoe dat qua gezin ook gaat. Een week waarin ik de kinderen eigenlijk niet zie is gewoon echt niet oké. Even er vanuit gaande dat ze hier gewoon doorheen komt gaan we daar ook echt meer rekening mee houden. Als de situatie anders wordt is het sowieso per dag leven natuurlijk. Dan zal het werk ook meer aangepast moeten worden. Bellen sowieso dagelijks inderdaad. Sommige dagen is dat voor haar ook meer dan genoeg uitdaging..
pi_204239573
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 12:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Kan niet wachten tot J eens lekker doorslaapt. Hij deed het vannacht, soort van en zeldzaam, maar elke twee uurtjes ofzo kwam er een huil uit. Hij settelde zichzelf gelukkig meteen, maar wij zijn dan wel telkens wakker!

Hij is nu ook in de nee fase belandt. Dus een hoop "no, no, no" :') Heeft al een paar dagen nauwelijks ontbijt op, want alles is nee! :D Vervelend, maar die getuite lippen en "no, no, no" is zo cute! :D
Maar zelfs dat... Het niet continu uit bed moeten is al zo'n verademing! Hier beginnen er ook steeds meer van zulke nachten bij te komen. Daar word ik zelf zo'n leuker mens van ook. :+

:D

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:44 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een cutie @:NicolasJoy!

Wij zijn verwend met een doorslaper maar die gilt momenteel s nachts om 4 uur vaak de tent bij elkaar voor een fles. Zal wel een fase zijn :+

Hij wijst nu de hele dag dingen aan, en dan moet je zeggen wat het is. Ik herinner me die fase van Melba helemaal niet meer, of die deed dat minder.

@:sunshine1982 ik vind het leeftijdsverschil tussen Melba en Pep ook echt heel leuk. T gaat bijna altijd goed en ze zijn zo dol op elkaar O+
O+

4 uur, echt zo'n klote tijd.. Dan is alles zo lekker stil en klinkt het extra hard. :9
pi_204239589
Ik vind de parkeerkosten bij ziekenhuizen te belachelijk voor woorden. Nu zit het EMC in het centrum, misschien nog enigzins begrijpelijk, maar het ziekenhuis bij mij in de buurt (en ik woon redelijk ver buiten het centrum) hanteert soortgelijke prijzen voor het parkeren. Je komt daar al niet voor de lol, wordt er ook nog eens een (flink) bedrag van je gevraagd :N

Maargoed, weer OT :P
pi_204239603
Meer ontopic dan ook; onze dreumes is in de sloopfase beland. :+ Sommige dingen heel logisch, blokkentorens, duplohuizen en dergelijke, maar gooien dat ze doet, en hard! We hebben een binnendeur kapot van een kinderwagen, deukjes in de muur van duploblokjes en blauwe plekken bij ons. Een fase die ik snel beëindig. *)
pi_204241608
Ik heb weinig toe te voegen behalve dat ik het bewonderenswaardig vind hoe je het allemaal doet NJ! En veel sterkte toegewenst nog in deze moeilijke tijd :*

En tsjonge wat is het hebben van een dreumes pittig zeg :D. Bubbles gaat met sprongen vooruit en ik geniet echt van haar, maar wat ben ik elke avond ook altijd weer blij als het 19:00u is en ze in bed ligt :D.
  zondag 27 maart 2022 @ 21:07:11 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204245635
19:00 naar bed?!

Colin gaat tussen 20:00-20:30, en hij wordt wakker rond 07:00-07:30. Is mijn kind normaal? :@
Resistance is futile.
  zondag 27 maart 2022 @ 21:09:17 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_204245672
quote:
11s.gif Op zondag 27 maart 2022 21:07 schreef Seven. het volgende:
19:00 naar bed?!

Colin gaat tussen 20:00-20:30, en hij wordt wakker rond 07:00-07:30. Is mijn kind normaal? :@
Is toch maar net wat je eigen ritme is toch, het is niet alsof alle kinderen doorgaans exact hetzelfde functioneren.
Mijn baby is er tegen 18:00 al wel klaar mee meestal, maar hij gaat rond 19:00. Er zijn ook kinderen die pas om 23:00 slapen. ;) allemaal anders, allemaal normaal.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')